Více

    ― Reklama ―

    Erotická bielizeň Sheio odhaľuje nielen rozkrok, ale aj spoločenské tabu. Návrhárka Karolína Černá začala svoje crotchlessky predávať preto, že na českom trhu nemohla nájsť produkt, v ktorom by sa cítila sama sebou. Rozhodla sa preto vytvoriť ponuku dokazujúcu, že sexi bielizeň nemusí byť prejavom vulgárnosti, ale nástrojom pre intimitu a sebapoznanie.

    Ako by si crotchlessky popísala niekomu, kto o nich nikdy nepočul?

    Rozhodla som sa šiť erotickú spodnú bielizeň bez rozkroku a bez vulgarít. Moje nohavičky majú totiž odhalené lono. Snažím sa ale dokázať, že ich ide vyrábať naozaj slušne a kvalitne. A že bielizeň môže byť nástroj pre intimitu aj pre seba objavovanie.

    Čo pre teba znamená, že je niečo vulgárne?

    Myslím, že ide vždy o kontext, je to taký balíček. Pre mňa osobne ide o rovnosť lacnosti. Nie finančná, aj lacné veci môžu byť kvalitné a nie vulgárne. Ale v tom, že daný predmet evokuje určitú zaužívanú predstavu o tom, čo znamená pojem sexy. Pre mňa je jednoducho vulgárnosť nejaká skratka. Keď ten produkt niekto odflákne a nezamýšľa sa nad tým, že ľudia majú aj inú predstavu o tom, čo je sexy.

    Zdroj: Thu Huong Truong

    Na svojich stránkach totiž popisuješ, že je erotická spodná bielizeň často vnímaná ako vulgárna. Prečo si sa rozhodla to zmeniť?

    Máme v sebe zakorenené, že mať sex, chcieť ho a hovoriť o ňom je niečo zlé. Prvá reakcia na moju bielizeň je preto väčšinou panika. Nemyslím si ale, že takýto postoj je naša prirodzená podstata, skôr spoločnosťou vytvorená reakcia. Sex sa všeobecne berie ako niečo zlé. Bielizeň je vnímaná ako vulgárna, pretože v momente, keď sa o ňu začneme zaujímať, dáme okoliu signál, že máme sex. Je to verejné priznanie, že robíme niečo, čo by sme nemali.

    Smerujú teda k tvojej značke aj nejaké negatívne reakcie?

    Nie, vôbec nie. Ten šok koľkokrát nesúvisí s mojou značkou. Len občas nemám šancu ľuďom povedať, že moja bielizeň nie je lacná, ale naopak kvalitná, a že rešpektuje svoje nositeľky. Keď mám čas tvorbu predstaviť, sú reakcie pozitívne. Musím mať teda priestor si svoju značku „obhájiť“.

    Ako by si si priala, aby sa majiteľky crotchlessek cítili, keď ich oblečú?

    Same sebou. Bola som zdesená, keď som zistila, že jedinou možnosťou je bielizeň oblečená na slečne s umelými prsiami, veľkou pusou a extrémne dlhými riasami. Niekomu to môže vyhovovať, ale ja som sa na seba pozrela a povedala si, to predsa nie som ja. Priala som si vedieť sa postaviť za svoju sexualitu, ale zároveň byť romantická a nežná. To sa predsa nevylučuje. Každá z nás sa však môže chcieť cítiť inak. Hrať role, ak je to zámer, je v poriadku. Ale nechať sa do nich napchať, pretože na trhu nemôžeme nájsť nič iné, to nie.

    Zdroj: Thu Huong Truong

    Ešte sa vrátim k samotnému názvu Sheio. Jedna z tvojich definícií je ženské tajomstvo. Môžeš prezradiť, čo skrýva?

    Sheio samo o sebe nič neznamená, a tak si k názvu môže každý dosadiť, čo chce. Zachytáva fakt, že nohavičky niečo odhaľujú, ale aj skrývajú. Je to trochu oxymoron. Ženské tajomstvo môže tiež evokovať tajné ženské zbrane. Ale tiež je tam rovina toho, že ide o niečo, o čom sa „nehovorí“. Ale tak to byť nemusí. Skrýva sa v ňom viacero uhlov pohľadu.

    Výroba bielizne vo výučbe návrhárstva chýba. Šitie som si musela odpracovať ako každý iný

    Opísali sme, ako Sheio vnímajú tvoji zákazníci. Zaujímalo by ma ale tiež, čo by na značku povedalo tvoje mladšie ja, ktoré ešte len študovalo módne návrhárstvo?

    Ľudia, ktorí ma naozaj dobre poznali, neboli mojím rozhodnutím Sheio založiť vôbec prekvapenie. Osobne by ma asi viac dostalo to, že nejakú značku vôbec mám. Celú strednú a vyššiu odbornú školu som tvrdila, že firmu nechcem. Vedela som, že je to strašne náročné a že človek väčšinu času rieši administratívne veci. To prádlo by ma preto asi ani tak nešokovalo.

    Je tvorba spodnej bielizne niečo, čo je do výučby módneho návrhárstva zaradené?

    Nie, vôbec. Štúdium je veľmi zrýchlené, a tak spodná bielizeň nie je koľkokrát ani v osnovách. Keď sme boli zvedaví, učiteľka nám ukázala napríklad strih na podprsenku. Ale je to zložité, najmä preto, že na spodnú bielizeň potrebujete rôzne technológie.

    Zdroj: Sarah Koverová

    Ako si sa teda šitie spodnej bielizne naučila?

    Za pochodu. Samozrejme mi pomohlo, že nejaké vzdelanie mám. Človek vie, ako zostaviť vzor a podľa čoho pracovať. Vďaka nemu navyše moje strihy zákazníčkam naozaj slúžia. Nesnažím sa im to vnucovať, aby im to sedelo, ale práve naopak. Keď ku mne zákazníčka príde a bielizeň si vyskúša, spoznám, ako ju upraviť. Ale tiež som si musela k šijaciemu stroju sadnúť a poradiť si s tým, že mi chýbajú určité stroje. To som si musela odpracovať rovnako ako každý iný.

    Znie to, ako že je tvorba spodnej bielizne naozaj špecifická. Odkiaľ a akým spôsobom zháňaš svoje materiály?

    Tie pre mňa predstavujú skutočnú výzvu. Sedím hodiny pri počítači a hľadám ich aj v rôznych jazykoch. Nechávam si posielať vzorky a až podľa nich ich objednávam. Určite nemôžem nakúpiť 30 metrov materiálu iba podľa fotky. Mala som veľkú radosť, keď som v Česku narazila na fabriku, ktorá vyrábala elastické tyly. Bohužiaľ ale po 192 rokoch tento rok v januári skončila.

    Sleduješ trendy, určujúce, čo sa práve vo svete spodnej bielizne nosí?

    Dlhodobým trendom sú určite priesvitné materiály. Obľúbené sú tiež harnessy, nemusí však nutne ísť o BDSM (skratka pre sadistické erotické predstavy alebo sexuálne správanie, pozn. red.). Predtým sa totiž vyrábali len kožené, teraz však ide skôr o doplnok, vytváraný v rôznych variáciách. Potom existujú určité mikro trendy, napríklad keď vyšiel seriál Bridgertonovi a všetci sa ním inšpirovali. Pri spodnej bielizni ale nie je rýchlosť nových trendov rovnaká ako pri iných odvetviach.

    Aj muži si pýtajú spodnú bielizeň. Nechcú, aby ich partnerka bola jediná, kto sa do postele pekne oblečie

    Okrem crotchlessek vytváraš tiež napríklad harness alebo body. Kam by si chcela značku posúvať?

    Pre mňa je dôležité, že značka rastie postupne. Možností je ale veľa. Napríklad za 10 rokov by som mohla začať šiť aj klasickú bielizeň. Zatiaľ sa mi však pomocou crotchlessiek lepšie komunikuje môj zámer, a navyše sa tým odlišujem od konkurencie. Mohla by som ponúkať aj bielizeň pre mužov, na ktorých dostávam žiadosti pomerne často.

    Zdroj: Thu Huong Truong

    Uvažovala si teda o tvorbe pre pánov? Zvlášť, keď je v názve značky, Sheio, schované ako she(ona), tak he(on).

    Asi by pre neho musela vzniknúť samostatná značka. Existujú totiž rôzne motivácie. Muž, homosexuál alebo heterosexuál, môže chcieť nosiť bielizeň pre ženy. Sú ale tiež takí, ktorí by chceli jednoducho peknú pánsku bielizeň. Aby partnerka nebola jediná, kto sa do postele pekne oblečie. Zrazu je tam viac rovín, ktoré by sa mi zle komunikovali spoločne s tými ženskými.

    Príde mi zaujímavé, že spomínaš aj queer zákazníkov. Zameranie na nich chýba aj na českom trhu.

    U nás sa toho asi stále bojíme. Ja by som do niečoho podobného išla rada, ale viem, že by sa mi rozpadla moja pôvodná linka, ako som už spomínala. Ak by ale moja bielizeň chcela trans žena, tak sa s ňou samozrejme rada dohovorím.

    Máš v pláne podeliť sa o nejaké novinky?

    Mám čerstvú kolekciu aj nový produkt, ktorý vyjde na Valentína. Som zvedavá, či bude spodná bielizeň hitom, alebo či ušijeme len pár kúskov.

    Na svojom Instagrame okrem fotografií zdieľaš aj svoje názory na rôzne sexuálne témy. Účet berieš ako svoju vlastnú komunitu. Prečo ste sociálne médiá poňali práve takto?

    Značka je odrazom môjho vnútorného sveta a toho, ako chcem, aby fungoval skutočný svet. Chcem otvoriť nožnice, ktoré definujú pojem normálnosti. Siete sú pre mňa priestorom pre vlastné myšlienky a spracovanie blízkych tém. Všetko to robím tak trochu sebecky, aj pre seba (smiech). Chcela by som žiť vo svete, kde materstvo neznamená, že som prestala byť ženou a som len matkou. Alebo že vo chvíli, keď dovŕšim šesťdesiatku, budem mať stále chuť skúšať nové veci. Skrátka by som si priala, aby bol svet krajší a otvorenejší.

    Zdroj: Instagram

    Chcem otvoriť nožnice, ktoré definujú normálnosť. Bielizeň je nástroj pre sebaobjavovanie, myslí si Karolína Čierna z Sheio

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Erotická bielizeň Sheio odhaľuje nielen rozkrok, ale aj spoločenské tabu. Návrhárka Karolína Černá začala svoje crotchlessky predávať preto, že na českom trhu nemohla nájsť produkt, v ktorom by sa cítila sama sebou. Rozhodla sa preto vytvoriť ponuku dokazujúcu, že sexi bielizeň nemusí byť prejavom vulgárnosti, ale nástrojom pre intimitu a sebapoznanie.

    Ako by si crotchlessky popísala niekomu, kto o nich nikdy nepočul?

    Rozhodla som sa šiť erotickú spodnú bielizeň bez rozkroku a bez vulgarít. Moje nohavičky majú totiž odhalené lono. Snažím sa ale dokázať, že ich ide vyrábať naozaj slušne a kvalitne. A že bielizeň môže byť nástroj pre intimitu aj pre seba objavovanie.

    Čo pre teba znamená, že je niečo vulgárne?

    Myslím, že ide vždy o kontext, je to taký balíček. Pre mňa osobne ide o rovnosť lacnosti. Nie finančná, aj lacné veci môžu byť kvalitné a nie vulgárne. Ale v tom, že daný predmet evokuje určitú zaužívanú predstavu o tom, čo znamená pojem sexy. Pre mňa je jednoducho vulgárnosť nejaká skratka. Keď ten produkt niekto odflákne a nezamýšľa sa nad tým, že ľudia majú aj inú predstavu o tom, čo je sexy.

    Zdroj: Thu Huong Truong

    Na svojich stránkach totiž popisuješ, že je erotická spodná bielizeň často vnímaná ako vulgárna. Prečo si sa rozhodla to zmeniť?

    Máme v sebe zakorenené, že mať sex, chcieť ho a hovoriť o ňom je niečo zlé. Prvá reakcia na moju bielizeň je preto väčšinou panika. Nemyslím si ale, že takýto postoj je naša prirodzená podstata, skôr spoločnosťou vytvorená reakcia. Sex sa všeobecne berie ako niečo zlé. Bielizeň je vnímaná ako vulgárna, pretože v momente, keď sa o ňu začneme zaujímať, dáme okoliu signál, že máme sex. Je to verejné priznanie, že robíme niečo, čo by sme nemali.

    Smerujú teda k tvojej značke aj nejaké negatívne reakcie?

    Nie, vôbec nie. Ten šok koľkokrát nesúvisí s mojou značkou. Len občas nemám šancu ľuďom povedať, že moja bielizeň nie je lacná, ale naopak kvalitná, a že rešpektuje svoje nositeľky. Keď mám čas tvorbu predstaviť, sú reakcie pozitívne. Musím mať teda priestor si svoju značku „obhájiť“.

    Ako by si si priala, aby sa majiteľky crotchlessek cítili, keď ich oblečú?

    Same sebou. Bola som zdesená, keď som zistila, že jedinou možnosťou je bielizeň oblečená na slečne s umelými prsiami, veľkou pusou a extrémne dlhými riasami. Niekomu to môže vyhovovať, ale ja som sa na seba pozrela a povedala si, to predsa nie som ja. Priala som si vedieť sa postaviť za svoju sexualitu, ale zároveň byť romantická a nežná. To sa predsa nevylučuje. Každá z nás sa však môže chcieť cítiť inak. Hrať role, ak je to zámer, je v poriadku. Ale nechať sa do nich napchať, pretože na trhu nemôžeme nájsť nič iné, to nie.

    Zdroj: Thu Huong Truong

    Ešte sa vrátim k samotnému názvu Sheio. Jedna z tvojich definícií je ženské tajomstvo. Môžeš prezradiť, čo skrýva?

    Sheio samo o sebe nič neznamená, a tak si k názvu môže každý dosadiť, čo chce. Zachytáva fakt, že nohavičky niečo odhaľujú, ale aj skrývajú. Je to trochu oxymoron. Ženské tajomstvo môže tiež evokovať tajné ženské zbrane. Ale tiež je tam rovina toho, že ide o niečo, o čom sa „nehovorí“. Ale tak to byť nemusí. Skrýva sa v ňom viacero uhlov pohľadu.

    Výroba bielizne vo výučbe návrhárstva chýba. Šitie som si musela odpracovať ako každý iný

    Opísali sme, ako Sheio vnímajú tvoji zákazníci. Zaujímalo by ma ale tiež, čo by na značku povedalo tvoje mladšie ja, ktoré ešte len študovalo módne návrhárstvo?

    Ľudia, ktorí ma naozaj dobre poznali, neboli mojím rozhodnutím Sheio založiť vôbec prekvapenie. Osobne by ma asi viac dostalo to, že nejakú značku vôbec mám. Celú strednú a vyššiu odbornú školu som tvrdila, že firmu nechcem. Vedela som, že je to strašne náročné a že človek väčšinu času rieši administratívne veci. To prádlo by ma preto asi ani tak nešokovalo.

    Je tvorba spodnej bielizne niečo, čo je do výučby módneho návrhárstva zaradené?

    Nie, vôbec. Štúdium je veľmi zrýchlené, a tak spodná bielizeň nie je koľkokrát ani v osnovách. Keď sme boli zvedaví, učiteľka nám ukázala napríklad strih na podprsenku. Ale je to zložité, najmä preto, že na spodnú bielizeň potrebujete rôzne technológie.

    Zdroj: Sarah Koverová

    Ako si sa teda šitie spodnej bielizne naučila?

    Za pochodu. Samozrejme mi pomohlo, že nejaké vzdelanie mám. Človek vie, ako zostaviť vzor a podľa čoho pracovať. Vďaka nemu navyše moje strihy zákazníčkam naozaj slúžia. Nesnažím sa im to vnucovať, aby im to sedelo, ale práve naopak. Keď ku mne zákazníčka príde a bielizeň si vyskúša, spoznám, ako ju upraviť. Ale tiež som si musela k šijaciemu stroju sadnúť a poradiť si s tým, že mi chýbajú určité stroje. To som si musela odpracovať rovnako ako každý iný.

    Znie to, ako že je tvorba spodnej bielizne naozaj špecifická. Odkiaľ a akým spôsobom zháňaš svoje materiály?

    Tie pre mňa predstavujú skutočnú výzvu. Sedím hodiny pri počítači a hľadám ich aj v rôznych jazykoch. Nechávam si posielať vzorky a až podľa nich ich objednávam. Určite nemôžem nakúpiť 30 metrov materiálu iba podľa fotky. Mala som veľkú radosť, keď som v Česku narazila na fabriku, ktorá vyrábala elastické tyly. Bohužiaľ ale po 192 rokoch tento rok v januári skončila.

    Sleduješ trendy, určujúce, čo sa práve vo svete spodnej bielizne nosí?

    Dlhodobým trendom sú určite priesvitné materiály. Obľúbené sú tiež harnessy, nemusí však nutne ísť o BDSM (skratka pre sadistické erotické predstavy alebo sexuálne správanie, pozn. red.). Predtým sa totiž vyrábali len kožené, teraz však ide skôr o doplnok, vytváraný v rôznych variáciách. Potom existujú určité mikro trendy, napríklad keď vyšiel seriál Bridgertonovi a všetci sa ním inšpirovali. Pri spodnej bielizni ale nie je rýchlosť nových trendov rovnaká ako pri iných odvetviach.

    Aj muži si pýtajú spodnú bielizeň. Nechcú, aby ich partnerka bola jediná, kto sa do postele pekne oblečie

    Okrem crotchlessek vytváraš tiež napríklad harness alebo body. Kam by si chcela značku posúvať?

    Pre mňa je dôležité, že značka rastie postupne. Možností je ale veľa. Napríklad za 10 rokov by som mohla začať šiť aj klasickú bielizeň. Zatiaľ sa mi však pomocou crotchlessiek lepšie komunikuje môj zámer, a navyše sa tým odlišujem od konkurencie. Mohla by som ponúkať aj bielizeň pre mužov, na ktorých dostávam žiadosti pomerne často.

    Zdroj: Thu Huong Truong

    Uvažovala si teda o tvorbe pre pánov? Zvlášť, keď je v názve značky, Sheio, schované ako she(ona), tak he(on).

    Asi by pre neho musela vzniknúť samostatná značka. Existujú totiž rôzne motivácie. Muž, homosexuál alebo heterosexuál, môže chcieť nosiť bielizeň pre ženy. Sú ale tiež takí, ktorí by chceli jednoducho peknú pánsku bielizeň. Aby partnerka nebola jediná, kto sa do postele pekne oblečie. Zrazu je tam viac rovín, ktoré by sa mi zle komunikovali spoločne s tými ženskými.

    Príde mi zaujímavé, že spomínaš aj queer zákazníkov. Zameranie na nich chýba aj na českom trhu.

    U nás sa toho asi stále bojíme. Ja by som do niečoho podobného išla rada, ale viem, že by sa mi rozpadla moja pôvodná linka, ako som už spomínala. Ak by ale moja bielizeň chcela trans žena, tak sa s ňou samozrejme rada dohovorím.

    Máš v pláne podeliť sa o nejaké novinky?

    Mám čerstvú kolekciu aj nový produkt, ktorý vyjde na Valentína. Som zvedavá, či bude spodná bielizeň hitom, alebo či ušijeme len pár kúskov.

    Na svojom Instagrame okrem fotografií zdieľaš aj svoje názory na rôzne sexuálne témy. Účet berieš ako svoju vlastnú komunitu. Prečo ste sociálne médiá poňali práve takto?

    Značka je odrazom môjho vnútorného sveta a toho, ako chcem, aby fungoval skutočný svet. Chcem otvoriť nožnice, ktoré definujú pojem normálnosti. Siete sú pre mňa priestorom pre vlastné myšlienky a spracovanie blízkych tém. Všetko to robím tak trochu sebecky, aj pre seba (smiech). Chcela by som žiť vo svete, kde materstvo neznamená, že som prestala byť ženou a som len matkou. Alebo že vo chvíli, keď dovŕšim šesťdesiatku, budem mať stále chuť skúšať nové veci. Skrátka by som si priala, aby bol svet krajší a otvorenejší.

    Zdroj: Instagram

    ― Reklama ―

    Aj šedivé vlasy môžu vyzerať luxusne a moderne. Vyžaduje si to odhodlanie, sebadôveru a investíciu

    Priznané šediny sú veľmi extrémny vzhľad. Ich nositeľka totiž vždy riskuje, že ju okolie bude považovať za niekoho, kto sa rozhodol o seba nedbať. Aby sa predišlo takémuto dojmu, je potrebné venovať osobitnú pozornosť šedinám a doplňujúcemu make-upu.

    Módna scéna prepadla nečakanej ikone. Získala si ju babička zo Zambie

    Milovníci módy čerpajú inšpiráciu z neobvyklého zdroja. Ich srdcia si získala osemdesiatpäťročná babička zo Zambie. Stala sa virálnou ikonou Instagramu vo chvíli, keď jej vnučka zverejnila svoje luxusné oblečenie, odfotografované na pozadí africkej prírody. Pôvodne hravý experiment tak obom z nich zmenil život.

    Vysmejte sa decembrovému mrazu. Zachráni vás luxusná dovolenka

    Blížiace sa sviatky predstavujú ideálnu príležitosť pre vytúžený odpočinok. Aj keď za decembrovú dovolenku zaplatíte tým, že vynecháte "klasické" Vianoce, nebudete to ľutovať. Čakajú na vás zdanlivo nekonečné piesočnaté pláže, priezračné oceány a bohatá kultúra doplnená o nie menej robustnú kuchyňu.

    Provokácia a dráma presahujúca únosnú mieru. Alexander McQueen ako majster dávnej temnoty

    Alexander McQueen sa zapísal do histórie ako dizajnérsky majster. Jeho druhé meno by však mohlo byť provokatér. V 90. rokoch minulého storočia totiž vytvoril kolekcie, ktoré sa často pohybovali na hrane a dráždili tak publikum aj kritikov. Nezabudnuteľne však formovali estetiku prelomu tisícročia.

    Zima nemá šancu. Jesenná dovolenka láka na spa aj útulnú atmosféru

    Vytúžený relax nemusíte nechávať len na slnečné a teplé dni. Každé ročné obdobie ponúka typ oddychu, ktorý vás bude lákať na svoje špecifiká. Jesenná dovolenka vás bude lákať na útulnú atmosféru definovanú praskajúcim krbom, starým nábytkom alebo luxusnými kúpeľmi. S takýmto vybavením nemá nepríjemný vonkajší chlad šancu.

    Módne novinky v kocke: Chanel zažiaril v Hongkongu a Trump už ovplyvňuje módu

    Hoci víťaz prezidentských volieb v USA Donald Trump nastúpi do úradu až o niekoľko mesiacov, jeho vplyv na módny priemysel je citeľný už teraz. Okrem neho sa doňho pustil aj konglomerát LVMH, ktorý ohlásil novú destináciu pre svoj Týždeň hodiniek. Chanel uspel s comebackovou kolekciou v Hongkongu a Elie Saab láka na mega prehliadku v Rijáde.

    TikTok tentoraz šliapol vedľa. Trendy teória kontrastného make-upu vyvoláva kritiku

    Nová beauty teória, stvorená v zákutí TikToku, sľubuje krásu pre každého. Tvrdí totiž, že pokiaľ mal niekto doteraz pocit, že mu to nepristane, môže za to iba zlá voľba make-upu. Na základe správne určeného kontrastu vlasov, očí a pleti však môže byť všetko inak. Tento sľubný koncept sa však stretol s kritikou, ktorá ho označila za diskriminačný.

    Olsen Season je späť. Inšpirujte sa najštýlovejšími dvojčatami módnej scény

    Keď jeseň zaklope na dvere, svet módy sa zahalí do tmavších tónov, kvalitných tkanín a tajomného šarmu. Práve tu prichádza na scénu The Olsen Season. Dvojičky Mary-Kate a Ashley Olsenové, ktorých vplyv na módu nikdy neutícha, definujú chladné mesiace svojím minimalistickým štýlom, ktorý balansuje medzi nenápadným luxusom a tajomným pôvabom.

    Nedbalá elegancia víťazí nad prehnanou snahou. Za štýlom Parížaniek stojí krása aj kultúrny rozhľad

    Parížanky sú synonymom krásy, elegancie a módneho vkusu. Prečo však práve vo francúzskej metropole vznikajú ženy, ktoré vyzerajú ako vystrihnuté z módneho časopisu? Ich kúzlo paradoxne spočíva v nulovej snahe. Rovnako si však vedľa nich pripadáme, ako keby nám niečo chýbalo. Ich štýl má totiž nepriestrelné pravidlá.

    Módne novinky v skratke: Marc Jacobs prepadol The Wizard of Oz a Boss víta Vianoce

    Hugo Boss láka na sviatočné nákupy kampaňou s Davidom Beckhamom a Gisele Bündchen. Marc Jacobs potom svoj nový projekt nezameral na Vianoce, ale 85. výročie filmu The Wizard of Oz. Módny dom Dior zase predstavil rad, vytvorený spoločne s umelcom Kaws. Spoločnosť Prada pre zmenu privítala nového ambasádora.

    Škandinávska móda ukrýva kľúč k štýlovej zime. Dánky vedia zostať v teple s gráciou

    Sofistikované kombinácie oblečenia v zime často trpia na úkor tepla a pohodlia. Dlhé rozjímanie pred šatníkom vo finále nahradí najteplejší sveter a nevhodná bunda, len aby hlavne neprepustila studený vietor či nedaj bože sneh. Dánky však toto prekliatie úplne popierajú, a to nenútenou kombináciou elegancie a praktickosti.

    Hollywood privítal ďalší ročník LACMA. Okrem hviezd zažiaril aj módny dom Gucci

    Žiadna filmová párty sa nezaobíde bez vysokej módy. Tohtoročný galavečer LACMA Art+Film Gala, ktorý sa konal v Los Angeles, nebol iný. Sobotná benefičná akcia okrem slávnych hercov a spevákov privítala aj hviezdnu osobnosť zo sveta módy, návrhára Sabata de Sarno. Na akcii totiž odhalil tohtoročnú kolekciu Notte.

    Z hôr a bežeckých tratí do ulíc. Naša obuv pre otcov oslovuje generáciu Z a Alfa

    Obuv, ktorá sa kedysi používala najmä na outdoorové aktivity a náročné športy, teraz dobýva ulice metropol. Značky ako Salomon a Asics, ktoré sme kedysi vnímali najmä ako praktickú voľbu našich rodičov, sú teraz populárne medzi generáciami Z a Alfa.

    Nestarnúce historické beauty rutiny. Kozmetické rituály slávnych žien inšpirujú dodnes

    Hoci história nebola k ženám vždy spravodlivá, existuje množstvo ikonických mien, z ktorých dodnes čerpáme inšpiráciu. Obzvlášť v oblasti self care slúži beauty rutiny slávnych žien ako kľúčová predloha. Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor či dokonca Kleopatra nedali dopustiť na svoje kozmetické postupy, zaručujúce perfektný vzhľad.

    Udržte sa v teple s aktuálnymi trendmi. Jeseň 2024 definujú eklektické šály

    Spolu s tekvicovým latte a huňatými svetrami je šál jedným z najdôležitejších jesenných pomocníkov. Tento praktický doplnok však každoročne výrazne ovplyvňuje aktuálne módne trendy. Tento rok im dominuje eklektický štýl, v ktorom sa objavujú rôzne modely. Zažiarite preto s dlhou Acne Studios klasikou, ale aj viacerými nezvyklými variantmi.

    Vianoce sú už vo vzduchu. Značky vydávajú prvé sviatočné kampane

    Hoci oslavy Halloweenu ešte len prídu, známe módne značky už teraz upriamujú svoju pozornosť na Vianoce. Spoločnosti ako Skims, Miu Miu, Swarovski, David Yurman a Bloomingdale's vo svojich najnovších kampaniach zachytávajú ducha nadchádzajúcich sviatkov. Každý ich však vidí trochu inak, od sexy hry na snehu až po trblietavé večierky.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―