Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Calvin Klein má za sebou rok, ktorý ju posunul medzi najdiskutovanejších hráčov vo svete módy. Od virálnych kampaní so speváčkou Bad Bunny cez rast predaja až po úspešnú prehliadku na New York Fashion Week, každý krok vyvolal záujem. Silné čísla a rastúci vplyv v digitálnom priestore ukazujú, že jej stratégia sa vypláca a spoločnosť naberá nový smer.

    Na sociálnych sieťach sa o značke Calvin Klein v minulom roku hovorilo viac ako kedykoľvek predtým, a to vďaka krátkemu videu s Bad Bunny, ktoré sa stalo virálnym. Účinok bol rýchly. Predaj spodnej bielizne prudko vzrástol a materská spoločnosť značky, PVH, zvýšila odhady. Do tohto mixu vstúpila nová kolekcia od kreatívnej riaditeľky Veronicy Leoni, ktorá v New Yorku ukázala, že minimalistická estetika môže nadobudnúť úplne nový vzhľad.

    Bad Bunny lámal rekordy. Akcie Calvin Klein vzrástli o niekoľko percent

    Začiatok roka patril kampani, ktorú spustil portorický spevák Bad Bunny. Krátke 56-sekundové video vytvorilo fenomén, ktorý nazbieral desiatky miliónov zhliadnutí. Predaj pánskych boxeriek Icon Cotton Stretch rástol dvojciferným tempom a hodnota digitálnej kampane dosiahla milióny dolárov. Spoločnosť Calvin Klein dokázala, že dokáže spojiť ikony s produktmi, ktoré rezonujú naprieč generáciami. Vzhľadom na to, že nejde o nové produkty, je to naozaj nevídaný pohľad.

    Podľa výsledkov materskej spoločnosti Calvin Klein, PVH, vzrástol predaj značky o päť percent, a to najmä vďaka úspechu v Amerike a Európe. Džínsy aj spodná bielizeň posilnili na oboch kontinentoch, zatiaľ čo Ázia čaká na oživenie trhu. Investori ocenili smerovanie a akcie poskočili o viac ako štyri percentá. Generálny riaditeľ PVH Stefan Larsson potom naznačil, že jesenná kampaň má prekonať doterajšie rekordy.

    Prehliadkové mólo posilňuje aj Calvin Klein. Nová kolekcia predviedla dokonalý minimalizmus

    Jeseň sa skutočne nesie v duchu posilňovania značky. PVH hovorila o inovácii v segmente dámskej spodnej bielizne, ktorá nadväzuje na pánsku kolekciu. Kampaň so speváčkou Rosaliou má kopírovať efekt Bad Bunny, ale s dôrazom na ženský pohľad. Všetko nasvedčuje tomu, že Calvin Klein dokáže udržať pozornosť aj v mimoriadne konkurenčnom prostredí, kde značky bojujú o virálne hity.

    Zdroj: Calvin Klein

    Vrcholom roka sa teda stala prehliadka jar/leto 2026 na uplynulom New York Fashion Week. Kreatívna riaditeľka Veronica Leoni ponúkla kolekciu, ktorá kombinovala klasickú jednoduchosť značky s vlastným citom pre proporcie a farby. Vzdušný priestor Brant Foundation sa tak premenil na prostredie pre elegantné šaty, nadrozmerné saká či rafinované siluety s jemným nádychom intimity.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)

    Leoni zdôraznila, že Calvin Klein vníma ako spôsob bytia. Kolekcia oslavovala americké filmové postavy, ktoré pôsobia autenticky a bez póz. Hravé farby od ružovej po smaragdovú sa miešali s tradičnou paletou sivej a čiernej. Výsledkom bola prehliadka, ktorá pripomenula, prečo je značka symbolom minimalizmu, a zároveň naznačila, že smeruje k novým výšinám.

    Zdroje: BoF, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Marek Wrbík
    Marek Wrbíkhttps://fashionup.sk/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    Calvin Klein mieri na vrchol. Ovláda kampane aj prehliadkové móla

    ― Reklama ―

    Značka Calvin Klein má za sebou rok, ktorý ju posunul medzi najdiskutovanejších hráčov vo svete módy. Od virálnych kampaní so speváčkou Bad Bunny cez rast predaja až po úspešnú prehliadku na New York Fashion Week, každý krok vyvolal záujem. Silné čísla a rastúci vplyv v digitálnom priestore ukazujú, že jej stratégia sa vypláca a spoločnosť naberá nový smer.

    Na sociálnych sieťach sa o značke Calvin Klein v minulom roku hovorilo viac ako kedykoľvek predtým, a to vďaka krátkemu videu s Bad Bunny, ktoré sa stalo virálnym. Účinok bol rýchly. Predaj spodnej bielizne prudko vzrástol a materská spoločnosť značky, PVH, zvýšila odhady. Do tohto mixu vstúpila nová kolekcia od kreatívnej riaditeľky Veronicy Leoni, ktorá v New Yorku ukázala, že minimalistická estetika môže nadobudnúť úplne nový vzhľad.

    Bad Bunny lámal rekordy. Akcie Calvin Klein vzrástli o niekoľko percent

    Začiatok roka patril kampani, ktorú spustil portorický spevák Bad Bunny. Krátke 56-sekundové video vytvorilo fenomén, ktorý nazbieral desiatky miliónov zhliadnutí. Predaj pánskych boxeriek Icon Cotton Stretch rástol dvojciferným tempom a hodnota digitálnej kampane dosiahla milióny dolárov. Spoločnosť Calvin Klein dokázala, že dokáže spojiť ikony s produktmi, ktoré rezonujú naprieč generáciami. Vzhľadom na to, že nejde o nové produkty, je to naozaj nevídaný pohľad.

    Podľa výsledkov materskej spoločnosti Calvin Klein, PVH, vzrástol predaj značky o päť percent, a to najmä vďaka úspechu v Amerike a Európe. Džínsy aj spodná bielizeň posilnili na oboch kontinentoch, zatiaľ čo Ázia čaká na oživenie trhu. Investori ocenili smerovanie a akcie poskočili o viac ako štyri percentá. Generálny riaditeľ PVH Stefan Larsson potom naznačil, že jesenná kampaň má prekonať doterajšie rekordy.

    Prehliadkové mólo posilňuje aj Calvin Klein. Nová kolekcia predviedla dokonalý minimalizmus

    Jeseň sa skutočne nesie v duchu posilňovania značky. PVH hovorila o inovácii v segmente dámskej spodnej bielizne, ktorá nadväzuje na pánsku kolekciu. Kampaň so speváčkou Rosaliou má kopírovať efekt Bad Bunny, ale s dôrazom na ženský pohľad. Všetko nasvedčuje tomu, že Calvin Klein dokáže udržať pozornosť aj v mimoriadne konkurenčnom prostredí, kde značky bojujú o virálne hity.

    Zdroj: Calvin Klein

    Vrcholom roka sa teda stala prehliadka jar/leto 2026 na uplynulom New York Fashion Week. Kreatívna riaditeľka Veronica Leoni ponúkla kolekciu, ktorá kombinovala klasickú jednoduchosť značky s vlastným citom pre proporcie a farby. Vzdušný priestor Brant Foundation sa tak premenil na prostredie pre elegantné šaty, nadrozmerné saká či rafinované siluety s jemným nádychom intimity.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)

    Leoni zdôraznila, že Calvin Klein vníma ako spôsob bytia. Kolekcia oslavovala americké filmové postavy, ktoré pôsobia autenticky a bez póz. Hravé farby od ružovej po smaragdovú sa miešali s tradičnou paletou sivej a čiernej. Výsledkom bola prehliadka, ktorá pripomenula, prečo je značka symbolom minimalizmu, a zároveň naznačila, že smeruje k novým výšinám.

    Zdroje: BoF, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    TikTok Highlights: Tradičnej káve konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipov aj trikov na sociálnej sieti TikTok už pred pár rokmi objavili alternatívu tradičnej kávy s názvom mushroom coffee. Takzvaná hubová káva však v posledných mesiacoch narastá na popularite. Podľa jej zatvrdených fanúšikov totiž sľubuje prísun energie, avšak bez rizika úzkosti a s bonusom posilnenia imunity, zlepšenia pozornosti a zníženia zápalov.

    Fendi láka do nového kráľovstva v Miláne. Otvára brány Palazzo Fendi

    Luxusná móda, prvotriedne umenie a historická architektúra vytvárajú dychberúcu mozaiku s názvom Palazzo Fendi. Svetoznáma rímska značka otvára dvere nového kráľovstva v Miláne. Pri príležitosti nedávneho Milánskeho fashion weeku odhalila zrekonštruované priestory svojej vlajkovej pobočky v talianskom hlavnom meste módy. Ukrývajú nielen butik, ale aj exkluzívne reštaurácie a remeselný ateliér.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Pánske parfémy tejto sezóny vás prekvapia. Rozvoňajú citrusy aj luxusný koňak

    Jeseň okrem nových módnych inšpirácií prináša aj parfumové novinky a dlho očakávané twisty zabehnutých klasík. Nielen dámy, ale aj páni sa majú na čo tešiť. Tohtoročné vône sa držia drevitých a jantárových tónov, často ale s prekvapivým záverom. Či už ide o citrus alebo koňak, isté je, že si muži vyberú svojho favorita ako do kancelárie, tak na formálnu večeru.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdýchol móde fantáziu

    Alessandro Michele predstavuje fascinujúce spojenie intelektu a extravagancie. Rodák z Ríma s dušou zberateľa príbehov vdýchol Gucci sviežosť, ktorá sa zapísala do dejín módnej scény a teraz formuje novú éru u Valentino. Jeho vízie prekračujú rámec trendov a premieňajú značky na poetické priestory, kde sa mieša filozofia, romantika a nečakaná sloboda.

    Ferragamo ako óda na Harlem. Značka postavila kolekciu na Lole Todd

    Maximilian Davis vytvoril pre Ferragamo atmosféru, ktorá dýcha energiou jazzového veku a zároveň transformuje jeho vizuálny jazyk do moderny. V sále s mäkkým kobercom sa tak odohrávala scéna, kde sa lesk striedal s architektúrou strihov a svetlo kĺzalo po textúrach ako noty. Línia pôsobila ako rytmická báseň, pričom každý pohľad mal svoj vlastný verš. Bola to pripomienka toho, ako sa dá tradícia umne prepísať do nového príbehu.

    ― Reklama ―