Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sezóna zimných športov začína a s ňou aj voľba vhodného oblečenia. Či už ste tím lyže, alebo snowboard, správne kúsky na svah sú kľúčovou súčasťou vašej výbavy. V dnešnej dobe rozsiahleho výberu potom okrem funkčnosti zohráva dôležitú úlohu aj vzhľad. Našťastie sa nemusíte obmedziť len na jedno z toho, luxusné značky prichádzajú so svojimi ski wear kolekciami.

    Preč sú časy nevzhľadných otepľovačiek a krikľavých búnd na svah. V najnovších kolekciách známych značiek nájdete štýlové možnosti naprieč všetkými typmi oblečenia. Dámy aj páni si nájdu niečo, čo im bude vyhovovať, a funkčnosť nemusí trpieť. Veď výbava na zjazdovku by mala byť v prvom rade dostatočne teplá, nepremokavá a pokiaľ možno viditeľná pre ostatných jazdcov.

    Nebojte sa kontrastu. Bunda a nohavice môžu rozžiariť svah

    Ideálne nohavice na svah by mali byť nepremokavé a zároveň priedušné. Švy by mali byť podlepené, čo tiež podporí nepremokavosť. Ak si potrpíte na eleganciu, vyberte si úzky strih. Zároveň je dobré uistiť sa, že nohavice pohodlne sedia na lyžiarskych alebo zimných topánkach. Prípadne je užitočný malý zips na nohaviciach na jednoduchšie obliekanie. Moncler má tento rok pestrú ponuku.

    Zdroj: Moncler

    Čo sa týka ladenia s bundou, zimná zjazdovka je miestom, ktoré umožňuje rôznorodé kombinácie. Módne pravidlá sa na nej tvoria originálne. Nebojte sa preto farby nohavíc kontrastujúce s odtieňom bundy, alebo naopak stavte na kombo tón v tóne. Svetlé farby sú predovšetkým kvôli prípadnému blatu menej praktické, ale materiál zimných nohavíc väčšinou umožňuje pomerne ľahké čistenie.

    Bundy vyhrávajú vďaka drobným detailom. Pri doplnkoch dbajte na bezpečnosť

    Pri výbere zimnej bundy sa neponáhľajte. Rozhodnite sa, čo od tohto kúsku oblečenia chcete. Niektorí ľudia uprednostňujú menšie vrecko na skipas, iní dávajú prednosť bunde bez zipsu, ktorá sa sťahuje cez hlavu. Praktické detaily, ako je odnímateľná kapucňa alebo snehový pás, vám uľahčia neskoršiu manipuláciu. Vyberte si tiež strih, ktorý lichotí postave, ale zároveň umožňuje voľný pohyb.

    Zdroj: Bogner, Perfect Moment

    Spodné vrstvy v podobe mikín a svetrov musia mať kľúčovú vlastnosť, a tou je priedušnosť. Merino vlna je bezkonkurenčným materiálom pri odvádzaní vlhkosti a zároveň udržovaní telesného tepla. Vysoký golier alebo krátky zips pri krku je potom príjemný bonus. Napríklad značka Perfect Moment ponúka svetre na svah zo stopercentnej merino vlny, doplnené o farebné a štýlové designy.

    Zdroj: Dior, Gucci

    Pri doplnkoch v podobe prilby alebo okuliarov stavte skôr na ich praktickosť. Bezpečnosť sa neoplatí podceňovať, a to ani na úkor estetického vzhľadu. Na druhej strane, dizajnérske značky už ponúkajú kvalitné bezpečnostné prvky s nádychom luxusu. Dôkazom toho sú lyžiarske okuliare od módnych domov Gucci alebo Louis Vuitton, oba modely dokonale podčiarknu výsledný zimný outfit.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

    Zdroje: Moncler, Bogner, Perfect Moment, Dior, Gucci, Instagram

    Autor článku:
    Foto:Kask

    Buďte tento rok hviezdou svahu. Štýlové lyžiarske oblečenie zahreje aj zaujme

    ― Reklama ―

    Sezóna zimných športov začína a s ňou aj voľba vhodného oblečenia. Či už ste tím lyže, alebo snowboard, správne kúsky na svah sú kľúčovou súčasťou vašej výbavy. V dnešnej dobe rozsiahleho výberu potom okrem funkčnosti zohráva dôležitú úlohu aj vzhľad. Našťastie sa nemusíte obmedziť len na jedno z toho, luxusné značky prichádzajú so svojimi ski wear kolekciami.

    Preč sú časy nevzhľadných otepľovačiek a krikľavých búnd na svah. V najnovších kolekciách známych značiek nájdete štýlové možnosti naprieč všetkými typmi oblečenia. Dámy aj páni si nájdu niečo, čo im bude vyhovovať, a funkčnosť nemusí trpieť. Veď výbava na zjazdovku by mala byť v prvom rade dostatočne teplá, nepremokavá a pokiaľ možno viditeľná pre ostatných jazdcov.

    Nebojte sa kontrastu. Bunda a nohavice môžu rozžiariť svah

    Ideálne nohavice na svah by mali byť nepremokavé a zároveň priedušné. Švy by mali byť podlepené, čo tiež podporí nepremokavosť. Ak si potrpíte na eleganciu, vyberte si úzky strih. Zároveň je dobré uistiť sa, že nohavice pohodlne sedia na lyžiarskych alebo zimných topánkach. Prípadne je užitočný malý zips na nohaviciach na jednoduchšie obliekanie. Moncler má tento rok pestrú ponuku.

    Zdroj: Moncler

    Čo sa týka ladenia s bundou, zimná zjazdovka je miestom, ktoré umožňuje rôznorodé kombinácie. Módne pravidlá sa na nej tvoria originálne. Nebojte sa preto farby nohavíc kontrastujúce s odtieňom bundy, alebo naopak stavte na kombo tón v tóne. Svetlé farby sú predovšetkým kvôli prípadnému blatu menej praktické, ale materiál zimných nohavíc väčšinou umožňuje pomerne ľahké čistenie.

    Bundy vyhrávajú vďaka drobným detailom. Pri doplnkoch dbajte na bezpečnosť

    Pri výbere zimnej bundy sa neponáhľajte. Rozhodnite sa, čo od tohto kúsku oblečenia chcete. Niektorí ľudia uprednostňujú menšie vrecko na skipas, iní dávajú prednosť bunde bez zipsu, ktorá sa sťahuje cez hlavu. Praktické detaily, ako je odnímateľná kapucňa alebo snehový pás, vám uľahčia neskoršiu manipuláciu. Vyberte si tiež strih, ktorý lichotí postave, ale zároveň umožňuje voľný pohyb.

    Zdroj: Bogner, Perfect Moment

    Spodné vrstvy v podobe mikín a svetrov musia mať kľúčovú vlastnosť, a tou je priedušnosť. Merino vlna je bezkonkurenčným materiálom pri odvádzaní vlhkosti a zároveň udržovaní telesného tepla. Vysoký golier alebo krátky zips pri krku je potom príjemný bonus. Napríklad značka Perfect Moment ponúka svetre na svah zo stopercentnej merino vlny, doplnené o farebné a štýlové designy.

    Zdroj: Dior, Gucci

    Pri doplnkoch v podobe prilby alebo okuliarov stavte skôr na ich praktickosť. Bezpečnosť sa neoplatí podceňovať, a to ani na úkor estetického vzhľadu. Na druhej strane, dizajnérske značky už ponúkajú kvalitné bezpečnostné prvky s nádychom luxusu. Dôkazom toho sú lyžiarske okuliare od módnych domov Gucci alebo Louis Vuitton, oba modely dokonale podčiarknu výsledný zimný outfit.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

    Zdroje: Moncler, Bogner, Perfect Moment, Dior, Gucci, Instagram

    ― Reklama ―

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Rozpráva 150 rokov histórie módneho domu

    Vydavateľstvo Assouline v spolupráci s Louis Vuitton uvádza knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módneho domu od jeho založenia až po súčasnosť. Autor Arthur Dreyfus spracoval 406 strán a 320 obrazových materiálov do formy vizuálnej kroniky značky, ktorá definuje francúzsky luxus. Predslov napísal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha už vyšla a okamžite sa stala jedným z najdiskutovanejších titulov tohtoročnej módnej knižnice.

    Luxury Insights: púštny sen na obzore. Saudská Arábia plánuje prvý luxusný vlak

    Saudská Arábia posúva hranice miestneho luxusu. Koncom budúceho roka privíta svoj prvý luxusný vlak s názvom The Dream of the Desert. Cesta dlhá až 1 300 kilometrov predstaví skvosty krajiny za oknami aj v prepracovanom interiéri. Koncom októbra mala verejnosť možnosť vidieť prvé návrhy exkluzívneho projektu, ktorý sľubuje nezabudnuteľné zážitky.

    Dialóg dvoch velikánov. La Galerie Dior bude hostiť tvorbu Azzedina Alaïu

    La Galerie Dior vzdáva hold jednému z najväčších mien módneho sveta. Od štvrtka 19. novembra sprístupní výstavu Azzedine Alaïa’s Dior Collection, ktorá pripomína odkaz slávneho tuniského návrhára. Dizajnér sa preslávil nielen svojimi bodycon róbami, ale aj vášňou pre zberateľstvo vysokej módy. Značnú časť jeho zbierky potom tvorili práve návrhy z dielne samotného Christiana Diora.

    Valentino Rockstud je späť. Uspeje kolekcia aj mimo šatníkov pobehlic z Prahy 1?

    Podpätky Valentino Rockstud sa nečakane objavili v teaseri Diabol nosí Pradu 2 a na pár sekúnd ovládli internet. Detail, ktorý kedysi symbolizoval taliansku predstavu o okázalom luxuse, získava nový popkultúrny moment. Značka aj film pracujú s obuvníckou drámou, vďaka ktorému získava Rockstud čerstvý impulz. Vizuálna sila traileru pripomína, že pre Valentino typické kovanie nie je zatratené, ako sa v posledných rokoch mohlo zdať. Otázka však mieri inam. Čo tento návrat urobí s jeho povesťou v módnom mini svete Prahy 1?

    Spoločenský útlak má nové meno. Spodná bielizeň ako nový zdroj sebavedomia

    Po niekoľkých rokoch, keď módnej scéne dominovalo heslo "Free the Nipple", sa úlohy obrátili. Do popredia opäť preniklo nosenie spodnej bielizne, a to hlavne sexi čipky a podprseniek. Trend, ktorý bol predtým spájaný so spoločenským útlakom žien, dnes dostáva nový význam. Bielizeň totiž nemusí len zahaľovať bradavky a dávať prsiam dokonalý tvar, ale môže sa stať prostriedkom na vyjadrenie novo nadobudnutého sebavedomia.

    Marketing nultých rokov. Prečo je po dvoch dekádach taký príťažlivý?

    Marketing nultých rokov definovala vizuálna odvaha a nekompromisný štýl. Značky ako Sony, H&M alebo PlayStation experimentovali s dynamickými vizuálmi, futuristickými farebnými paletami a ikonickými tvárami popkultúry. Reklamy kombinovali hudbu, módu a technológiu v harmónii, ktorá oslovovala mladé publikum a nastavovala nové štandardy vkusu. Dnes sa práve táto vizuálna odvaha vracia, rezonuje na sociálnych sieťach a inšpiruje moderné marketingové kampane.

    Generáciu Z dobehla nostalgia. Jej šatník formujú trendy divokých deväťdesiatych rokov

    Nočná mora rodičov generácie Z opäť klope na dvere. Keď kráčate po ulici, niekedy máte pocit, že ste použili stroj času a vrátili sa do divokých deväťdesiatych rokov. Toto desaťročie je známe svojou štýlovou rozmanitosťou, ktorá často vychádzala z populárnej hudby a určovala, ako vás ostatní vnímajú. A čo je najdôležitejšie, diktovala vám spôsob obliekania. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a ďalšie. Na prvý pohľad každý vedel, kam patríte.

    Balmain má po 14 rokoch novú tvár. Módny dom povedie Antonin Tron

    Legendárna francúzska značka Balmain začiatkom týždňa oznámila nečakanú správu. Jej kreatívne vedenie po 14 rokoch opúšťa návrhár Olivier Rousteing. Módny dom už ale pozná svoju novú tvár, ktorou sa stane dizajnér Antonin Tron. Známy je svojím vlastným labelom Atlein. Z jeho vedenia ale teraz odíde, aby mohol svoju tvorivú činnosť naplno zamerať na Balmain.

    Kozmický prešľap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet zožal kritiku

    Americký Vogue uzatvára rok vizuálnym experimentom, ktorý strháva módny svet. Decembrové číslo s Timothée Chalametom malo byť poctou predstavivosti a technologickej spolupráci s NASA. Namiesto toho vyvolalo diskusiu o hraniciach vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz premenila herca na kozmickú siluetu, ktorá však vyzerá prekvapivo plocho. Internet reaguje s intenzitou, akú si Vogue svojou popularitou zaslúži. Avšak s nekompromisným pohľadom. Navyše ide o posledné číslo, ktoré vzniklo pod vedením odchádzajúcej Anny Wintour.

    Shein dobýva Paríž. Napriek škandálu láka desaťtisíce návštevníkov

    Fast-fashion reťazec Shein slávi v Paríži napriek nedávnemu škandálu aj pretrvávajúcim protestom úspech. Pred týždňom otvoril v historickom nákupnom centre BHV svoju prvú kamennú pobočku. V rovnakom čase však musel čeliť tvrdej kritike kvôli predaju sex bábik pripomínajúcich deti. Napriek tomu prvá pobočka Shein doteraz privítala niekoľko desiatok tisíc návštevníkov.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má víťaza. Vychádzajúcou hviezdou je Ashlynn Park

    Americká módna scéna oslavuje vychádzajúcu hviezdu. Návrhárka Ashlynn Park vyhrala v pondelok cenu CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenenie jej zabezpečí dotáciu vo výške 300 tisíc dolárov a účasť v mentorskom programe. Na tohtoročných CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O dizajnérke a jej značke Ashlyn tak rozhodne nepočujeme naposledy.

    TikTok Highlights: Populárne Cosy Cardio pripomína potešenie z pohybu

    S jeseňou sa na TikTok scénu vracia tak trochu zabudnutý trend. Cvičenie s názvom Cosy Cardio narastá na obľube už od roku 2023. Ide o spôsob, ako ľahko a z pohodlia domova prekonať nechuť k pohybu. Či už kvôli tomu, že čelíte zotaveniu po úraze, alebo vás sterilné prostredie posilňovní odrádza. Zapáľte si sviečku, zapnite obľúbený seriál a hurá do toho.

    Móda v šate Vianoc. Luxusné značky opäť vítajú čas sviatkov

    Čarovné momenty pred praskajúcim krbom, snehom zaviate krajiny a darčeky v klasickom červeno-zelenom baliacom papieri. Presne tak vyzerá módny svet, ktorý už naplno opustil ruch jesenných týždňov módy a obrátil svoju pozornosť smerom k blížiacim sa sviatkom. Vlastné poňatie Vianoc predstavili aj značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Namiesto čokolády nohavičky. Skims uvádza adventný kalendár plný zvodnosti

    Značka Skims nesklamala a opäť dokazuje, že vie prekvapiť. Spolu so zimnou kolekciou prišla spoločnosť s adventným kalendárom, ktorý rozhodne nie je obyčajnou vianočnou klasikou. Stvorený je pre všetky "fashionistky", ktoré rady kombinujú pohodlie s luxusom a milujú každý deň odhaliť malý módny zážitok. Čo je na ňom také jedinečné? Obsahuje 25 párov nohavičiek, ktoré spestria každé ráno a urobia z čakania na Vianoce skutočnú radosť.

    Koncern LVMH pod taktovkou jednej rodiny. Arnaultovci vlastnia väčšinu jeho akcií

    Zakladateľ a dlhoročný líder skupiny LVMH Bernard Arnault zavŕšil kľúčovú etapu svojej celoživotnej stratégie. Séria cielených nákupov akcií v hodnote 1,6 miliardy dolárov priblížila jeho rodinu k absolútnemu ovládnutiu najväčšieho luxusného konglomerátu sveta. Francúzske médiá potvrdzujú, že Arnaultovci teraz držia viac ako polovicu akcií spoločnosti. V čase, keď trh s luxusom prechádza spomalením, posilnil biznismen svoju pozíciu s presnosťou, ktorá definuje jeho podnikanie.

    Louis Vuitton nasleduje svetlo. Vianočnou kampaňou vzdáva hold cestovaniu

    Francúzsky módny dom Louis Vuitton je ďalší z radu luxusných značiek, ktoré vítajú rýchlo sa blížiace Vianoce. Vo svojej sviatočnej kampani s názvom Le Voyage des Lumières sa tentokrát vydáva na dychberúcu cestu svetla, ktorú definuje žiariaci lampión. Vzdáva tým hold svojej dlhej histórii, ktorej korene ležia nielen v tradičnom remesle, ale predovšetkým túžbe po cestovaní.

    ― Reklama ―