Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Veľkolepá tradičná show z dielne Victoria’s Secret na seba opäť strhla pozornosť. Značka sa na scénu vrátila po roku a predstavila len druhú prehliadku od svojej dlhodobej pauzy, nasledujúcej po lavíne silnej kritiky. Jej nová image má zahŕňať o niečo viac rôznorodý a inkluzívny prístup. Zdá sa, že spoločnosti sa comeback darí, zožala totiž značný úspech.

    Victoria’s Secret mala ťažkú úlohu. Po šesťročnej prestávke od svojich slávnych prehliadok musela minulý rok dokázať, že stále stojí za pozornosť. Hoci už rok predtým získala pozitívne ohlasy, až tohtoročná prehliadka spečatila jej úspešný návrat. Značka predstavila svoju najnovšiu kolekciu v stredu večer v New Yorku. Udalosť však naživo vysielala aj na svojich sociálnych sieťach a na platforme Amazon.

    Zdroj: Reuters

    Anjelici Victoria’s Secret museli ustúpiť do pozadia potom, čo spoločnosť čelila silnej vlne kritiky. Dôvodom bol predovšetkým jej casting modeliek, medzi ktorými chýbali akékoľvek známky diverzity alebo inkluzivity. Nepomohli ani kontroverzné výroky jej vtedajšieho vedenia. Značka však v pauze zapracovala na svojej image a rovnako aj tento rok tak ponúkla predstavenie, v ktorom umne skĺbila nostalgiu veľkolepých prehliadok a modernej doby.

    Zdroj: Reuters

    Príkladom je modelka Jasmine Tookes, ktorá tohtoročnú prehliadku odštartovala, a to v priehľadných sieťovaných šatách, odhaľujúcich jej tehotenské bruško. Na prehliadkovom móle však nechýbali ani Victoria’s Secret ikony, ako sú modelky Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Barbara Palvin, Liu Wen, Behati Prinsloo, Joan Smalls alebo Candice Swanepoel. Anjelské krídla, samozrejme, nasadili aj menej očakávané tváre.

    Zdroj: Reuters

    Po móle sa prešli sestry Gigi a Bella Hadid a súčasné it-girls Alex Consani, Paloma Elsesser a Anok Yai. Značku Victoria’s Secret po prvýkrát reprezentovala aj herečka Barbie Ferreira, známa zo seriálu Euphoria, či hviezda WNBA Angel Reese alebo olympijská atlétka Suni Lee. Kolekciu mal na starosti nový kreatívny riaditeľ spoločnosti Adam Selman, ktorý svetu po prvýkrát odhalil svoju víziu.

    Victoria’s Secret rešpektuje svoju DNA. Zároveň však spĺňa požiadavky dnešnej doby

    Veľkolepý sprievod modeliek potom pretkala aj očakávané hudobné vystúpenia. Na mólo nastúpila raperka Missy Elliot alebo speváčka Madison Beer. Show privítala aj svoju prvú K-pop skupinu, a to TWICE. Nechýbala ale ani kolumbijská speváčka Karol G. Spoločnosť Victoria’s Secret tak opäť ukázala novú tvár, ktorá stále stojí na jej legendárnom DNA, dopĺňajú ju však aj požiadavky súčasnosti.

    Zdroje: People, Grazia, New York Post, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Anjelici opäť na scéne. Značka Victoria’s Secret odhalila tohtoročnú show

    ― Reklama ―

    Veľkolepá tradičná show z dielne Victoria’s Secret na seba opäť strhla pozornosť. Značka sa na scénu vrátila po roku a predstavila len druhú prehliadku od svojej dlhodobej pauzy, nasledujúcej po lavíne silnej kritiky. Jej nová image má zahŕňať o niečo viac rôznorodý a inkluzívny prístup. Zdá sa, že spoločnosti sa comeback darí, zožala totiž značný úspech.

    Victoria’s Secret mala ťažkú úlohu. Po šesťročnej prestávke od svojich slávnych prehliadok musela minulý rok dokázať, že stále stojí za pozornosť. Hoci už rok predtým získala pozitívne ohlasy, až tohtoročná prehliadka spečatila jej úspešný návrat. Značka predstavila svoju najnovšiu kolekciu v stredu večer v New Yorku. Udalosť však naživo vysielala aj na svojich sociálnych sieťach a na platforme Amazon.

    Zdroj: Reuters

    Anjelici Victoria’s Secret museli ustúpiť do pozadia potom, čo spoločnosť čelila silnej vlne kritiky. Dôvodom bol predovšetkým jej casting modeliek, medzi ktorými chýbali akékoľvek známky diverzity alebo inkluzivity. Nepomohli ani kontroverzné výroky jej vtedajšieho vedenia. Značka však v pauze zapracovala na svojej image a rovnako aj tento rok tak ponúkla predstavenie, v ktorom umne skĺbila nostalgiu veľkolepých prehliadok a modernej doby.

    Zdroj: Reuters

    Príkladom je modelka Jasmine Tookes, ktorá tohtoročnú prehliadku odštartovala, a to v priehľadných sieťovaných šatách, odhaľujúcich jej tehotenské bruško. Na prehliadkovom móle však nechýbali ani Victoria’s Secret ikony, ako sú modelky Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Barbara Palvin, Liu Wen, Behati Prinsloo, Joan Smalls alebo Candice Swanepoel. Anjelské krídla, samozrejme, nasadili aj menej očakávané tváre.

    Zdroj: Reuters

    Po móle sa prešli sestry Gigi a Bella Hadid a súčasné it-girls Alex Consani, Paloma Elsesser a Anok Yai. Značku Victoria’s Secret po prvýkrát reprezentovala aj herečka Barbie Ferreira, známa zo seriálu Euphoria, či hviezda WNBA Angel Reese alebo olympijská atlétka Suni Lee. Kolekciu mal na starosti nový kreatívny riaditeľ spoločnosti Adam Selman, ktorý svetu po prvýkrát odhalil svoju víziu.

    Victoria’s Secret rešpektuje svoju DNA. Zároveň však spĺňa požiadavky dnešnej doby

    Veľkolepý sprievod modeliek potom pretkala aj očakávané hudobné vystúpenia. Na mólo nastúpila raperka Missy Elliot alebo speváčka Madison Beer. Show privítala aj svoju prvú K-pop skupinu, a to TWICE. Nechýbala ale ani kolumbijská speváčka Karol G. Spoločnosť Victoria’s Secret tak opäť ukázala novú tvár, ktorá stále stojí na jej legendárnom DNA, dopĺňajú ju však aj požiadavky súčasnosti.

    Zdroje: People, Grazia, New York Post, YouTube

    ― Reklama ―

    Dreaming Eli učí zvodnej sebaláske. Módny nováčik dobýva Londýn

    Dreaming Eli patrí k najvýraznejším novým hlasom londýnskej módnej scény. Značka dobyla London Fashion Week svojou kolekciou, ktorú pripravila pre jar 2026. Jej tvorba prepája jemnosť s drsnosťou, zraniteľnosť so silou a experiment s romantikou. Svojou jedinečnosťou si zaistila pozornosť módnych kritikov a stabilné miesto na svetoznámom týždni módy.

    Chanel oblieka rappera. Novým ambasádorom značky je A$AP Rocky

    Herečku Margaret Qualley a rappera A$AP Rockyho čaká hviezdna svadba. Aspoň v alternatívnom vesmíre Chanel. Módny dom odhalil krátke video z dielne režiséra Michela Gondryho, v ktorom slávneho hudobníka predstavuje ako svojho najnovšieho ambasádora. Zároveň sa jedná o teaser k chystanej show s názvom Métiers d’Art, ktorú v utorok 2. decembra privíta New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Obaja velikáni formujú budúcnosť luxusu

    LVMH aj Kering vstupujú do novej etapy rastu. Skupiny formujúce tvár globálneho luxusu posúvajú portfóliá smerom k budúcnosti. LVMH spolieha na čerstvé talenty a remeselnú zručnosť. Kering buduje investičnú jednotku, ktorá mapuje značky, technológie aj subkultúrne smery. Obaja giganti sledujú premenu zákazníka a reagujú s víziou presahujúcou hranice tradičného luxusu.

    Šaty už nestačia. Elie Saab pretvára sny na luxusné rezidencie z betónu a zlata

    Značka Elie Saab rozširuje svoj vycibrený estetický svet. Predstavila projekt Stellar by Elie Saab, prvý značkový rezidenčný komplex na ostrove Yas v Abú Dhabí. Týmto krokom nadväzuje na svoju globálnu expanziu do segmentu luxusných nehnuteľností. Stopy jej značky možno nájsť po celom svete, od Karibiku cez Maldivy až po švajčiarske Alpy, rovnako ako na nedávno uvedenej debutovej jachte Elie Saab.

    Bottega Veneta predstavuje Jenga set. Jeho cena je skutočne kozmická

    Bottega Veneta uvádza Jenga set, ktorý posúva domácu zábavu do sféry investičných objektov. Luxusný dom využíva svoje signifikantné prvky a transformuje známu hru do podoby kultivovaného dizajnového predmetu. Každý prvok získava charakter artefaktu, s dôrazom na materiál a presnosť spracovania. Súbor pôsobí ako tichý symbol vkusu a sebavedomého vykročenia do segmentu zábavy pre dospelých. Áno, značka uvádza, že nejde o hračku pre deti.

    TikTok Highlights: Trendy videá zdieľajú vytúžený „flow state“

    Vaša koncentrácia je zameraná na činnosť, vaše okolie sa rozptyľuje a vy nemyslíte na nič iné ako na prítomnosť. Takto by mnohí používatelia TikToku popísali "flow state". Teda stav, na ktorý v súčasnosti upozorňuje lavína virálnych videí. Zdieľajú totiž momenty, keď ľudia počas často bežných činností zabudnú na všetko ostatné a ocitnú sa v okamihu vytvorenom len pre nich.

    Versace prekonáva míľnik. Prada značku v decembri privíta pod svoje krídla

    Luxusná skupina Prada Group tento rok v apríli prekvapila módny svet, keď oznámila svoju kúpu módneho domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur nasledovala krátko po tom, čo z pozície kreatívnej riaditeľky značky odišla Donatella Versace. Do sveta Prady však naplno vstúpi až v utorok 2. decembra. Čaká ju nová éra spájajúca jej bohatú históriu a inovácie.

    REFY prináša chrómové spustenie. Nová kolekcia žiari sama o sebe

    REFY je značka, ktorá evokuje dokonale upravené obočie. Každá žena si ju spája s jej krásnou zakladateľkou a jej netypickým vzhľadom, ktorý premenila na svoju prednosť. Vytvorila značku, ktorej poslaním je dodať ženám sebavedomie, predovšetkým v oblasti obočia. Pri príležitosti výročia existencie značky REFY predstavuje limitovanú edíciu Chrome Collection.

    Šaty Alžbety II. opäť žiaria. Veľká výstava odhaľuje príbehy jej štýlu

    Výstava venovaná Alžbete II. predstavuje desiatky jej ikonických šiat aj doplnkov, ktoré dlho formovali vizuálnu podobu britskej monarchie. Návštevníci môžu nahliadnuť do zákulisia štýlu Alžbety II., jeho symboliky i vývoja naprieč dekádami. Expozícia odhaľuje nielen prepracované detaily odevov, ale aj príbehy návrhárov, tradícií a udalostí, ktoré sa do nich otlačili.

    Greenpeace našiel nebezpečné látky v oblečení Shein. Prekračujú limity EÚ

    Fast fashion reťazec Shein čelí v Európe ďalšiemu prípadu. Nemecká pobočka neziskovej organizácie Greenpeace zverejnila najnovšiu správu, v ktorej sa v jej oblečení našli nebezpečné látky. Potenciálne toxické chemikálie môžu viesť k viacerým ochoreniam, ale škodia aj životnému prostrediu.

    Paríž dobýva čerstvý dizajnérsky skvost. Café Nuances otvára novú pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paríži sa mení na magnet pre generáciu, ktorá vyhľadáva dizajn s absolútnou vizuálnou razanciou. Le Marais získava priestor, ktorý pracuje s intenzívnou estetikou a priťahuje pozornosť rýchlosťou virálneho príspevku. Atmosféra vibruje kovovým leskom, červeným svetlom a podmanivým minimalizmom. Kaviareň posúva bežný rituál do sféry, kde sa dizajn stáva zážitkom. Presadzuje sa ako miesto, ktoré podporuje zdieľanie ako súčasť svojej identity.

    Magazín Complex zverejnil zoznam módnych ikon. Je ale naozaj relevantný?

    Magazín Complex zverejnil zoznam 25 módnych ikon 21. storočia a potvrdil tým svoju fascináciu popkultúrnymi stálicami. Výber zostavený z mien, ktoré vládnu globálnym trendom a obálkam časopisov, zvýrazňuje silu mainstreamu. Rebríček prezentuje osobnosti s obrovskou mediálnou gravitáciou a odhodlaním tvoriť vlastný vizuálny jazyk. Reflektuje súčasnú túžbu po ikonách, ktoré dokážu okamžite rezonovať s publikom. Zabúda ale, že módna scéna dýcha aj inými farbami a túži po nových tvárach.

    Krása je jeho jazykom. Tom Ford ju preniesol z módy na filmové plátno

    Tom Ford, pôvodne uznávaný módny návrhár a bývalý kreatívny riaditeľ značiek Gucci a Yves Saint Laurent, sa stal jedným z mála dizajnérov, ktorým sa podarilo úspešne preniknúť aj do sveta filmu. Svoju precíznosť, zmysel pre detail a estetickú vycibrenosť preniesol z prehliadkových mól na filmové plátno, kde zaujal filmami A Single Man alebo Nocturnal Animals.

    Keď pouličný štýl vzýva luxus. Pharrell Williams čerpá zo skateboardovej obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenáva výrazný návrat na módnu scénu, a práve na tento trend reaguje aj Pharrell Williams. Pre Louis Vuitton predstavil model LV Tilted, ktorý spája pouličnú estetiku s luxusom francúzskej značky. Nové pánske tenisky vychádzajú z vintage nízkych skateboardových topánok z prelomu milénia, ktorých siluetu reinterpretujú v modernom duchu.

    Zima sa nezadržateľne blíži. Ako sa stať ľadovou kráľovnou tejto sezóny?

    Pomaly nám vonku prituhuje a všetci už oprašujeme kabáty a kožuchy na tohtoročnú zimu. Ak chcete vládnuť snehovému počasiu, zabudnite na minimalizmus a šeď. Presvieťte mráz a tmu trblietkami, metalickými tónmi, zvieracími vzormi a eleganciou hodnou kráľovnej. Či už si zvolíte look mestskej bohyne, alebo princeznej mrazu, nebojte sa svojho pôvabu a sily vlastného štýlu.

    Móda v kocke: Swarovski rozžiaril Paríž a Marty Supreme má merch

    Značky vítajú Vianoce pomocou kampaní, ale aj špeciálnych výkladov či pop-upov. Výnimkou nie je ani spoločnosť Swarovski, ktorá tento rok rozsvietila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekciu pre rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidujú Kiki Boot a Nike servíruje polievku v Číne. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    ― Reklama ―