Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Haider Ackermann opäť posúva hranice zimnej módy. Kolumbijsko-francúzsky dizajnér uviedol svoju už tretiu zimnú kolekciu pre značku Canada Goose. Tentokrát však zvolil odvážne farby. Skombinoval totiž fluorescenčné jarné tóny s klasickými tlmenými zemitými odtieňmi, ktoré dodajú trochu optimizmu a potrebného tepla do inak pochmúrnych zimných dní.

    Canada Goose prináša odvážne strihy, robustné parky i reflexné sety. Nová zimná kolekcia má hravými odtieňmi zachytávať pulz života a ukážkovo tak prepája štýl s ekologickým posolstvom, ktoré podporuje ochranu arktických medveďov. Takže tohtoročná kolekcia je nielen neskutočne chic a sexy, ale tiež eko? Áno, prosím! Milujeme, keď môžeme vyzerať dobre a zároveň tým rešpektujeme prírodu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by REVERSIBLE (@reversible_style)

    Farby, tvary a udržateľnosť. Haider Ackermann zapaľuje zimnú revolúciu

    Haider Ackermann nielenže vedie kreatívne smerovanie v spoločnosti Tom Ford, ale stal sa aj vôbec prvým kreatívnym riaditeľom Canada Goose a na svojej práci si dáva viac než záležať. Návrhár vo svojej úlohe uviedol zimné kolekcie menom Snow Goose, pomocou ktorých pretvára hranice udržateľnej zimnej módy. Dizajnér navyše premieňa arktické dedičstvo značky v niečo nové. Podšívky sa stávajú vonkajšími materiálmi, prešívanie je obrátené a výkonné materiály získavajú jemnejšie kontúry.

    Zdroj: Canada Goose

    Ackermann sa rozhodne nedrží pravidla, že jemné a veselé odtiene patria len teplým mesiacom. Farebnú paletu totiž tvoria napríklad fluorescenčná mentolová, ľadová levanduľová či námornícka modrá. Radostné odtiene potom zakotvil tmavohnedými a čiernymi tónmi, ktoré kúskom dodávajú patričný šmrnc. Medzi najvýraznejšie prvky kolekcie patria parka Thalix, ktorá je definovaná robustnou sochárskou siluetou, Merge bunda a nohavice (zladený set z reflexného materiálu) a vintage bomber Weld.

    Kampaň potom obsahuje fotografie fotografa Tima Elkaïma, ktoré doplnil spevák a skladateľ Willie Nelson, a to spolu s kanadským hercom a umelcom D’Pharaoh Woon-A-Tai. Návrhár uviedol, že fotiť s Nelsonom preňho bola neskutočná česť a splnil si tak svoj dlhoročný sen. Kolekcia bola odhalená už v novembri v kanadskom meste Churchill v provincii Manitoba a je teraz voľne dostupná na webovej stránke Canada Goose.

    Zdroj: Canada Goose

    Haider Ackermann vyzýva k akcii. Zem nutne potrebuje nových priateľov

    Haider Ackermann vtlačil svojmu najnovšiemu projektu veľmi dôležitú správu. Výsledkom jeho práce je vrchné oblečenie, ktoré sa pohybuje spolu so svojím nositeľom a hlása posolstvo:„Zem potrebuje všetkých priateľov, ktorých môže získať.“ Tento slogan je viac ako len slová na tričku. Vyzýva k činom na záchranu Zeme. Zodpovednosť, ktorú by sme mali vziať do vlastných rúk skôr než bude neskoro.

    Zdroje: Hypebeast, Fashion Network, Haute Living, YouTube, Instagram

    Autor článku:

    Winter is coming. Na mráz vás pripraví Haider Ackermann a Canada Goose

    ― Reklama ―

    Haider Ackermann opäť posúva hranice zimnej módy. Kolumbijsko-francúzsky dizajnér uviedol svoju už tretiu zimnú kolekciu pre značku Canada Goose. Tentokrát však zvolil odvážne farby. Skombinoval totiž fluorescenčné jarné tóny s klasickými tlmenými zemitými odtieňmi, ktoré dodajú trochu optimizmu a potrebného tepla do inak pochmúrnych zimných dní.

    Canada Goose prináša odvážne strihy, robustné parky i reflexné sety. Nová zimná kolekcia má hravými odtieňmi zachytávať pulz života a ukážkovo tak prepája štýl s ekologickým posolstvom, ktoré podporuje ochranu arktických medveďov. Takže tohtoročná kolekcia je nielen neskutočne chic a sexy, ale tiež eko? Áno, prosím! Milujeme, keď môžeme vyzerať dobre a zároveň tým rešpektujeme prírodu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by REVERSIBLE (@reversible_style)

    Farby, tvary a udržateľnosť. Haider Ackermann zapaľuje zimnú revolúciu

    Haider Ackermann nielenže vedie kreatívne smerovanie v spoločnosti Tom Ford, ale stal sa aj vôbec prvým kreatívnym riaditeľom Canada Goose a na svojej práci si dáva viac než záležať. Návrhár vo svojej úlohe uviedol zimné kolekcie menom Snow Goose, pomocou ktorých pretvára hranice udržateľnej zimnej módy. Dizajnér navyše premieňa arktické dedičstvo značky v niečo nové. Podšívky sa stávajú vonkajšími materiálmi, prešívanie je obrátené a výkonné materiály získavajú jemnejšie kontúry.

    Zdroj: Canada Goose

    Ackermann sa rozhodne nedrží pravidla, že jemné a veselé odtiene patria len teplým mesiacom. Farebnú paletu totiž tvoria napríklad fluorescenčná mentolová, ľadová levanduľová či námornícka modrá. Radostné odtiene potom zakotvil tmavohnedými a čiernymi tónmi, ktoré kúskom dodávajú patričný šmrnc. Medzi najvýraznejšie prvky kolekcie patria parka Thalix, ktorá je definovaná robustnou sochárskou siluetou, Merge bunda a nohavice (zladený set z reflexného materiálu) a vintage bomber Weld.

    Kampaň potom obsahuje fotografie fotografa Tima Elkaïma, ktoré doplnil spevák a skladateľ Willie Nelson, a to spolu s kanadským hercom a umelcom D’Pharaoh Woon-A-Tai. Návrhár uviedol, že fotiť s Nelsonom preňho bola neskutočná česť a splnil si tak svoj dlhoročný sen. Kolekcia bola odhalená už v novembri v kanadskom meste Churchill v provincii Manitoba a je teraz voľne dostupná na webovej stránke Canada Goose.

    Zdroj: Canada Goose

    Haider Ackermann vyzýva k akcii. Zem nutne potrebuje nových priateľov

    Haider Ackermann vtlačil svojmu najnovšiemu projektu veľmi dôležitú správu. Výsledkom jeho práce je vrchné oblečenie, ktoré sa pohybuje spolu so svojím nositeľom a hlása posolstvo:„Zem potrebuje všetkých priateľov, ktorých môže získať.“ Tento slogan je viac ako len slová na tričku. Vyzýva k činom na záchranu Zeme. Zodpovednosť, ktorú by sme mali vziať do vlastných rúk skôr než bude neskoro.

    Zdroje: Hypebeast, Fashion Network, Haute Living, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Lunárny nový rok 2026 hrá spoločnosti Burberry do kariet. Definuje ho znamenie koňa

    Koniec roka predznamenáva aj začiatok niečoho nového. Módny dom Burberry preto hľadí vpred a už teraz víta lunárny nový rok 2026. Vydal preto špeciálnu kolekciu venovanú znameniu koňa, ktoré bude definovať nadchádzajúce mesiace. Symbol tentoraz hrá britskej značke do kariet, keďže ladí s jej historickým logom jazdca. Práve to označuje väčšinu kúskov v najnovšej kolekcii.

    Luxury Insights: Ako vyzerá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu

    Ranč Cerro Pelon Toma Forda je rozhodne miesto, kde by každý chcel stráviť aspoň pár hodín svojho života. Atmosféra veľkolepého domu pripomína futuristický Divoký západ a vyzýva návštevníkov, aby skočili do sedla a uháňali do zapadajúceho slnka. Táto luxusná rezidencia sa rozprestiera v Novom Mexiku a je teraz v rukách anonymného majiteľa. Ako takýto luxus vyzerá?

    Beauty svet má jasno. CreatorIQ pozná najvirálnejšie značky roku 2025

    Koniec roka nevyhnutne sprevádza aj zhodnotenie uplynulých mesiacov. K oknu do minulosti preto pristúpila aj beauty scéna. Platforma CreatorIQ zverejnila svoj tradičný rebríček značiek, zostavený na základe ich Earned Media Value (EMV), teda metriky posudzujúcej hodnotu organického mediálneho pokrytia. Pomyselná korunka "virálnosti" tento rok patrí L’Oréal Paris.

    Keď tradícia notuje dizajnu. Robyn Lynch predstavuje uniformy pre Guinness

    Írska dizajnérka Robyn Lynch pretvára klasické uniformy Guinness Storehouse. Jej kolekcia spája funkčnosť s estetickými detailmi. Inšpiráciu pre nezvyčajný projekt čerpala z írskej histórie a kultúry a dala tak vzniknúť niečomu neotrelému, napriek tomu elegantnému. Dielo reflektuje nielen bohaté dedičstvo svetovo uznávaného pivovaru, ale aj osobitý štýl talentovanej návrhárky.

    Vianočný wishlist vášho obľúbeného magazínu je tu. Nové tváre, nové túžby, rovnako veľké sny

    Rok 2025 už má zbalené a my opäť sedíme nad zoznamami prianí, ktoré sa tvária nenáročne, ale v skutočnosti by priviedli k plaču nejedného elfského účtovníka. Redakcia sa premiešala, omladila, rozšírila a s ňou sa premenili aj naše darčekové ambície. Urobte si pohodlie, realita počká. Tu je náš vianočný wishlist, v ktorom sa opäť potvrdzuje, že kreativita je krásna… ale aj drahá.

    TikTok Highlights: Zimné nechty, ktoré zdivočeli. Hailey Bieber búra tradíciu

    Influencerka a podnikateľka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží príliš na tom, aký odtieň lícenky, očných tieňov alebo rúžu zvolí. Svojou možno pôvodne aj bezmyšlienkovitou voľbou odštartuje nový virálny trend. Výnimkou nie sú ani jej zimné nechty, ktoré vyzývajú tradíciu na súboj. Jemné trblietky alebo uhladený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvieracou potlačou.

    Pinterest číta rok 2026. Predpovedá nostalgiu a optimistický eskapizmus

    Dnešná doba plná neustáleho zhonu a o pozornosť bojujúcich sociálnych sietí žiada autenticitu, pohodlie a optimizmus. Presne tieto hodnoty definujú podľa najnovšej predpovede platformy Pinterest rýchlo sa blížiaci rok 2026. Odvíjajú sa od nich preto aj trendy, ktoré nás majú budúci rok sprevádzať. Patrí medzi ne temná knižná estetika, neladiace nechty alebo neutíchajúca láska ku kapuste.

    Nudný maloobchod je mŕtvy. Retail prechádza extrémnou premenou

    Maloobchod vstúpil do obdobia, v ktorom sa úspech obchodov odvíja od atmosféry a výrazného priestorového riešenia. Zákazník sleduje autentickosť miesta a reaguje na prostredie, ktoré má charakter a jasnú identitu. Luxusné domy aj fast fashion reťazce pracujú s interiérom ako s nástrojom prežívania módy. Obchody sa preto pod ich víziou menia na ucelené mestské udalosti.

    Koniec vegánstva? Trend jednej dekády ticho mizne z mainstreamu

    Ešte pred svetovou pandémiou to vyzeralo, že budúcnosť patrí čisto rastlinnej strave. Spomínate si na to, že rok 2019 bol vyhlásený rokom vegánstva? Dávne vízie sa však nenaplnili a v súčasnosti sa zdá, že vegánstvo ustupuje nielen z bežných jedálničkov, ale aj z kultúrneho a mediálneho mainstreamu.

    Najkrajšie vianočné stromčeky Claridge’s. Poznáte tradíciu sviatočného Londýna?

    Vianočné stromčeky Claridge’s patria k najkrajším londýnskym momentom decembrovej sezóny. Každý rok pretvára hotelové lobby inštalácia, ktorá prináša noblesu, fantáziu a veľkorysú kreativitu. Strom vždy získa podobu pripomínajúcu couture objekt a pracuje s priestorom rovnako prirodzene ako šperk s telom. Hostia prichádzajú za atmosférou, ktorá v sebe nesie jasný rukopis svetového návrhára. Claridge’s tak každé Vianoce štartuje obdobie, ktoré ovplyvňuje vkus aj očakávania celého Londýna.

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    ― Reklama ―