Značka The Ordinary povedala stop. Stop marketingovým beauty tipom, ktoré neprinášajú žiadne viditeľné zmeny. Stop klamaniu. Svojou novou kampaňou s názvom The Periodic Fable chce zbúrať mýty, ktoré svet skincare rutín vystaval na pestrých termínoch. Reklamou urobila spoločnosť čiaru za lákavými frázami a marketingom, ktoré zarábajú peniaze, ale neprinášajú ovocie.
The Ordinary chce v ére zdanlivo nikdy nekončiacej starostlivosti o pleť vrhnúť svetlo na zavádzajúce módne výrazy, ktorými sa skincare produkty často lživo chvália. Kampaň vychádza z filozofie značky, ktorá je založená na transparentnosti a vedecky podložených receptúrach. Značka v novom krátkom filme spochybňuje praktiky iných beauty firiem a tiež najčastejších používaných termínov spojených so starostlivosťou o pleť na internete.

Zdroj: The Ordinary
The Ordinary: The Periodic Fable začína novú éru. Kampaň prepisuje nepravdy
Pojmy ako „večná mladosť“ a „medical grade“ retinoly boli navrhnuté tak, aby lákali a funguje to. Výskum ukázal, že ľudia častejšie kúpia produkt na základe „luxusu“ alebo vzácnych ingrediencií, ktoré však zase tak moc vzácne nie sú alebo nijako nepomáhajú. Kampaň The Ordinary: The Periodic Fable nahrádza chemické prvky 49 bežnými beauty buzzwords. Cieľom je oddeliť fakty od fikcie a podporiť transparentnosť v odvetví.

Zdroj: The Ordinary
Kampaň, vytvorená agentúrou Uncommon Creative Studio, začína krátkym filmom s dystopickými prvkami, režírovaným Olíviou De Camps. Film sa odohráva v triede, kde sedia zhypnotizovaní študenti, zatiaľ čo vykonávajú virálne skincare trendy. V záberoch môžeme vidieť známe termíny „morning shed“, „ice rolling“, „poreless“ či „vyhladenie vrások“. Kúzlo sa zlomí vo chvíli, keď sa objaví The Periodic Fable, čo prinúti jedného študenta zložiť si pásku z očí a priblížiť sa k projekcii.
Je skoro až desivé, ako sa ľudia vo filme snažia napnúť svoju kožu a vyhladiť aj ten najmenší nedostatok. Kampaň má na diváka pôsobiť neľudsky. Má nám nastaviť zrkadlo a ukázať, že slepo nasledujeme každý trend a uveríme každej esteticky vyzerajúcej lži. The Ordinary prichádza s kampaňou, ktorá má podľa spoluzakladateľa Uncommon Creative Studio Nilsa Leonard potenciál prepísať všetky nepravdy odvetvia starostlivosti o pleť.
Zobraziť príspevok na Instagrame
Odhaľte, čo je skutočné. Pravda ako nový štandard súčasného beauty sveta
Kampaň, ktorá bola globálne spustená počas októbra, ponúka na svojom oficiálnom webe tabuľku spomínaných „periodických prvkov“, kde si návštevník môže rozkliknúť každý zavádzajúci pojem a zistiť, prečo je lživý. Zástupcovia The Ordinary uvádzajú, že dúfajú, že ich tabuľka dokáže vytvoriť transparentné prostredie, kde užívateľ zvládne odlíšiť fakty od fikcie a vedu od príbehov. Pretože pravdy by mala byť „Ordinary“.
Zdroje: Hypebae, The Ordinary, Creative Rounds, Youtube, Instagram

