Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusná značka Elie Saab skúma nové vody. Módny dom známy predovšetkým pre svoje dychberúce haute couture kolekcie už predtým okúsil navrhovanie exkluzívnych rezidencií, hotelov alebo jácht. S najnovším projektom sa však pozrie až do oblakov. Navrhne totiž interiér tryskáča z dielne spoločnosti Bombardier. Dizajn modelu Global 8000 hodlajú spoločne odhaliť budúci rok.

    Dnes tradičné módne značky prenikajú hlbšie do sveta luxusu. Dokonalým príkladom je libanonský módny dom Elie Saab, ktorý sa preslávil vďaka svojim úchvatným haute couture kolekciám. Od svojho založenia roku 1982 však okúsil aj ďalšie kúsky luxusnej scény. Svoj rukopis zanechal na návrhoch rezidencií, hotelových izieb či špičkových jácht. Tentokrát ale prekročí nový míľnik a vydá sa až do oblakov.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by MAG LEBANON (@maglebanon)

    Spoločnosť Elie Saab oznámila partnerstvo s výrobcom lietadiel Bombardier. Podieľať sa má na návrhu interiéru tryskáča Global 8000. Ide o prvú spoluprácu Bombardier s módnou značkou. Dizajn spoločne odhalia budúci rok. Pasažieri tryskáča tak získajú možnosť vybrať si klasický interiér, alebo ten o niečo štýlovejší, z dielne Elie Saab. Jeho cieľom je potom „vytvoriť prostredie, kde sa pohodlie a elegancia nenútene stretávajú“.

    Zdroj: Bombardier

    „Partnerstvo s Bombardier predstavuje dôležitý míľnik v strategickej expanzii Elie Saab do sveta lifestyle,“ vyhlásil podľa servera WWD generálny riaditeľ Elie Saab Group Elie Saab Jr. „Spojením nášho remeselného spracovania s inžinierskym majstrovstvom Bombardier vytvárame skúsenosť navrhnutú pre globálnu klientelu, vyhľadávajúcu bezkonkurenčnú kultivovanosť a pohodlie,“ dodal podľa servera Fashion Network.

    Elie Saab nepoľavuje. Prepája tradíciu s požiadavkami moderného sveta luxusu

    Lietadlá z dielne Bombardier patria medzi svetové špičky. Tryskáč Global 8000 podľa spoločnosti ponúka nekompromisné vybavenie spájajúce dychberúcu rýchlosť a výkon. Operovať zvládne na krátkych vzletových a pristávacích dráhach a za všetkých poveternostných podmienok. „Spolupráca odlíši charakter lietadla, je príkladom záväzku Bombardier ponúkať bezkonkurenčný servis,“ popísal projekt podľa Fashion Network riaditeľ Bombardier Éric Martel.

    Elie Saab tak potvrdzuje, že naďalej hodlá rozširovať svoje pôsobenie na luxusnej scéne. Módny dom vlani v decembri odhalil svoj prvý hotel v švajčiarskych Alpách. Tento rok v júli zase oznámil vlastný projekt luxusných jácht, na ktorom spolupracoval s talianskou historickou spoločnosťou Maiora. Značka tak umne spája svoju legendárnu tradíciu haute couture s požiadavkami modernej doby a súčasných zákazníkov.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Aircraft Interiors International, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Elie Saab rozširuje pôsobnosť. Navrhne dizajn tryskáča Bombardier

    ― Reklama ―

    Luxusná značka Elie Saab skúma nové vody. Módny dom známy predovšetkým pre svoje dychberúce haute couture kolekcie už predtým okúsil navrhovanie exkluzívnych rezidencií, hotelov alebo jácht. S najnovším projektom sa však pozrie až do oblakov. Navrhne totiž interiér tryskáča z dielne spoločnosti Bombardier. Dizajn modelu Global 8000 hodlajú spoločne odhaliť budúci rok.

    Dnes tradičné módne značky prenikajú hlbšie do sveta luxusu. Dokonalým príkladom je libanonský módny dom Elie Saab, ktorý sa preslávil vďaka svojim úchvatným haute couture kolekciám. Od svojho založenia roku 1982 však okúsil aj ďalšie kúsky luxusnej scény. Svoj rukopis zanechal na návrhoch rezidencií, hotelových izieb či špičkových jácht. Tentokrát ale prekročí nový míľnik a vydá sa až do oblakov.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by MAG LEBANON (@maglebanon)

    Spoločnosť Elie Saab oznámila partnerstvo s výrobcom lietadiel Bombardier. Podieľať sa má na návrhu interiéru tryskáča Global 8000. Ide o prvú spoluprácu Bombardier s módnou značkou. Dizajn spoločne odhalia budúci rok. Pasažieri tryskáča tak získajú možnosť vybrať si klasický interiér, alebo ten o niečo štýlovejší, z dielne Elie Saab. Jeho cieľom je potom „vytvoriť prostredie, kde sa pohodlie a elegancia nenútene stretávajú“.

    Zdroj: Bombardier

    „Partnerstvo s Bombardier predstavuje dôležitý míľnik v strategickej expanzii Elie Saab do sveta lifestyle,“ vyhlásil podľa servera WWD generálny riaditeľ Elie Saab Group Elie Saab Jr. „Spojením nášho remeselného spracovania s inžinierskym majstrovstvom Bombardier vytvárame skúsenosť navrhnutú pre globálnu klientelu, vyhľadávajúcu bezkonkurenčnú kultivovanosť a pohodlie,“ dodal podľa servera Fashion Network.

    Elie Saab nepoľavuje. Prepája tradíciu s požiadavkami moderného sveta luxusu

    Lietadlá z dielne Bombardier patria medzi svetové špičky. Tryskáč Global 8000 podľa spoločnosti ponúka nekompromisné vybavenie spájajúce dychberúcu rýchlosť a výkon. Operovať zvládne na krátkych vzletových a pristávacích dráhach a za všetkých poveternostných podmienok. „Spolupráca odlíši charakter lietadla, je príkladom záväzku Bombardier ponúkať bezkonkurenčný servis,“ popísal projekt podľa Fashion Network riaditeľ Bombardier Éric Martel.

    Elie Saab tak potvrdzuje, že naďalej hodlá rozširovať svoje pôsobenie na luxusnej scéne. Módny dom vlani v decembri odhalil svoj prvý hotel v švajčiarskych Alpách. Tento rok v júli zase oznámil vlastný projekt luxusných jácht, na ktorom spolupracoval s talianskou historickou spoločnosťou Maiora. Značka tak umne spája svoju legendárnu tradíciu haute couture s požiadavkami modernej doby a súčasných zákazníkov.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Aircraft Interiors International, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Darujte nadčasový klenot. Pánske hodinky ovláda retro aj tradícia

    Ponuka pánskych hodiniek na tieto Vianoce presahuje rámec bežných darčekov. Okrem ikonických značiek, ako sú Audemars Piguet alebo Breguet, sú tu aj hodinky Tissot, Citizen a Casio. Značky, ktoré dokazujú, že aj rozumná investícia môže mať špičkový dizajn a charizmu. Trendy ukazujú dve línie. Návrat k tradičným "mužským" hodinkám a fascináciu digitálnou retro estetikou. Či už ide o titánové chronografy, mramorované ciferníky alebo ručne gravírované logá, tohtoročný výber má spoločný cieľ. Urobiť z času zážitok.

    TikTok Highlights: Sociálnu sieť pohltila mánia „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipov na platforme TikTok podľahli novej vášni. Tentokrát medzi sebou zdieľajú metódu prezývanú "peptide stacking". Ide o kombináciu peptidov, od ktorých si sľubujú rýchlejšie spaľovanie tukov a regeneráciu po posilňovaní alebo viac energie. Virálny trik však nepodporujú relevantné overené štúdie a odborníci preto radia sa mu radšej oblúkom vyhnúť.

    Met Gala 2026 pozná svoju tému. Costume Art prepojí vysokú módu s umením

    Metropolitné múzeum umenia v New Yorku už teraz presúva svoju pozornosť na budúci rok. Zástupcovia tamojšieho Costume Institute totiž v pondelok oznámili tému budúcej módnej výstavy. Odvíja sa od nej rovnako dress code, v ktorom sa bude v roku 2026 konať slávny galavečer Met Gala. Exihíbícia s názvom Costume Art pripomenie červenú niť napevno spájajúcu klasické umenie a svet vysokej módy.

    Z módy rovno na tanier. Retro jedlo oslavuje svoj návrat

    Na stoloch sa opäť lesknú strieborné podnosy, v koktailových pohároch tancujú červené čerešne a plátky uhoriek sa točia, akoby chceli vyrozprávať príbeh elegancie minulých desaťročí. Gastronómia objavuje pôvab retra. Nie nostalgia, ale luxus v starom štýle. V ére minimalistických jedálnych lístkov sa vracia čaro opulentných receptov, ktoré oslavujú detaily, farby a rituály.

    Shein dobýva Paríž. Napriek škandálu láka desaťtisíce návštevníkov

    Fast-fashion reťazec Shein slávi v Paríži napriek nedávnemu škandálu aj pretrvávajúcim protestom úspech. Pred týždňom otvoril v historickom nákupnom centre BHV svoju prvú kamennú pobočku. V rovnakom čase však musel čeliť tvrdej kritike kvôli predaju sex bábik pripomínajúcich deti. Napriek tomu prvá pobočka Shein doteraz privítala niekoľko desiatok tisíc návštevníkov.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má víťaza. Vychádzajúcou hviezdou je Ashlynn Park

    Americká módna scéna oslavuje vychádzajúcu hviezdu. Návrhárka Ashlynn Park vyhrala v pondelok cenu CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenenie jej zabezpečí dotáciu vo výške 300 tisíc dolárov a účasť v mentorskom programe. Na tohtoročných CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O dizajnérke a jej značke Ashlyn tak rozhodne nepočujeme naposledy.

    TikTok Highlights: Populárne Cosy Cardio pripomína potešenie z pohybu

    S jeseňou sa na TikTok scénu vracia tak trochu zabudnutý trend. Cvičenie s názvom Cosy Cardio narastá na obľube už od roku 2023. Ide o spôsob, ako ľahko a z pohodlia domova prekonať nechuť k pohybu. Či už kvôli tomu, že čelíte zotaveniu po úraze, alebo vás sterilné prostredie posilňovní odrádza. Zapáľte si sviečku, zapnite obľúbený seriál a hurá do toho.

    Móda v šate Vianoc. Luxusné značky opäť vítajú čas sviatkov

    Čarovné momenty pred praskajúcim krbom, snehom zaviate krajiny a darčeky v klasickom červeno-zelenom baliacom papieri. Presne tak vyzerá módny svet, ktorý už naplno opustil ruch jesenných týždňov módy a obrátil svoju pozornosť smerom k blížiacim sa sviatkom. Vlastné poňatie Vianoc predstavili aj značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Namiesto čokolády nohavičky. Skims uvádza adventný kalendár plný zvodnosti

    Značka Skims nesklamala a opäť dokazuje, že vie prekvapiť. Spolu so zimnou kolekciou prišla spoločnosť s adventným kalendárom, ktorý rozhodne nie je obyčajnou vianočnou klasikou. Stvorený je pre všetky "fashionistky", ktoré rady kombinujú pohodlie s luxusom a milujú každý deň odhaliť malý módny zážitok. Čo je na ňom také jedinečné? Obsahuje 25 párov nohavičiek, ktoré spestria každé ráno a urobia z čakania na Vianoce skutočnú radosť.

    Figy ovládajú sociálne siete. Želáte si smoothie alebo carpaccio?

    Figy vstupujú do sveta kulinárneho glamour ako neodolateľný vizuálny magnet. Ich príjemná textúra a medové tóny okamžite premenia tanier na fotografiu hodnú instagramového feedu. Influenceri aj food blogeri si ich zamilovali pre ich schopnosť kombinovať eleganciu s hravosťou. Od carpaccia až po smoothie bowls. Figa dáva jedlu šmrnc, ktorý sa fotí sám. Je symbolom sofistikovaného, moderného životného štýlu, kde estetika a zdravie tancujú ruka v ruke.

    Koncern LVMH pod taktovkou jednej rodiny. Arnaultovci vlastnia väčšinu jeho akcií

    Zakladateľ a dlhoročný líder skupiny LVMH Bernard Arnault zavŕšil kľúčovú etapu svojej celoživotnej stratégie. Séria cielených nákupov akcií v hodnote 1,6 miliardy dolárov priblížila jeho rodinu k absolútnemu ovládnutiu najväčšieho luxusného konglomerátu sveta. Francúzske médiá potvrdzujú, že Arnaultovci teraz držia viac ako polovicu akcií spoločnosti. V čase, keď trh s luxusom prechádza spomalením, posilnil biznismen svoju pozíciu s presnosťou, ktorá definuje jeho podnikanie.

    Louis Vuitton nasleduje svetlo. Vianočnou kampaňou vzdáva hold cestovaniu

    Francúzsky módny dom Louis Vuitton je ďalší z radu luxusných značiek, ktoré vítajú rýchlo sa blížiace Vianoce. Vo svojej sviatočnej kampani s názvom Le Voyage des Lumières sa tentokrát vydáva na dychberúcu cestu svetla, ktorú definuje žiariaci lampión. Vzdáva tým hold svojej dlhej histórii, ktorej korene ležia nielen v tradičnom remesle, ale predovšetkým túžbe po cestovaní.

    Nan Goldin predstavuje výstavu This Will Not End Well. Minulosť mení na film

    Nan Goldin predstavuje svetu svoje najnovšie dielo s názvom This Will Not End Well. Rozsiahla výstava očarila kritikov umenia a v divákoch vzbudila silné emócie. Umeleckyňa v nej spomína na 80. roky a postupne sa prepracováva skrz minulosť až do súčasnosti. Výsledná práca je zložená ako film, jednotlivé statické snímky umne zachytávajú momenty obyčajného života.

    Trend sober glow-up naberá na sile. Odmieta alkohol a sľubuje žiarivejšiu pleť

    Generácia Z posilňuje instagramový a tiktokový trend, ktorý zasahuje oblasť duševného zdravia a fyzickej kondície, má ale tiež veľký kozmetický prínos. Koncept známy ako sober glow-up vyzýva k dlhodobej triezvosti. Ako odmenu ponúka okrem iného výraznú zmenu tváre, pozdvihnutie kontúr a vyrysovanie lícnych kostí. Ako po zákroku estetického dermatológa.

    Gucci zdoláva svahy. Zimná kolekcia Altitude prvýkrát mieša luxus s technológiou

    Začala lyžiarska sezóna a Gucci nezaostáva. Ako správny zástupca Talianov prichádza so zimnou kolekciou Altitude. Od tých predchádzajúcich sa však líši a to tým, že ponúka nielen luxus, ale aj technické vybavenie pre vrcholové výkony. Na snehu môžete zažiariť s oblečením, ktoré v sebe spája najmodernejšie technológie, precízne spracovanie a nezameniteľnú estetiku módneho domu.

    Luxury Insights: Dubaj víta ďalšiu inováciu. Pohostí lesné nákupné centrum

    Luxusné nakupovanie nadobúda nové rozmery. Návšteva obchodných centier už dávno nie je len o výbere vysnívaných kúskov, jedná sa o unikátny zážitok. Presne to sľubuje najnovší projekt spoločnosti Majid Al Futtaim, ktorá v Dubaji vybuduje prvé tamojšie lesné nákupné centrum. V ňom totiž vyrastie viac ako milión stromov, ktoré budú ochladzovať často neznesiteľne horúce prostredie.

    ― Reklama ―