Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Tohtoročné vianočné dekorácie ovládol štýl amerického návrhára Ralpha Laurena. Sociálna sieť TikTok praská vo švíkoch návalom videí, ktoré zdieľajú vianočnými stromčekmi zdobené interiéry plné kockovaných prikrývok, zamatových látok a trblietavých krištáľových pohárov. Estetika Ralph Lauren Christmas pripomína tradičné Vianoce, ukrýva však nádych nostalgie a nadčasovej elegancie.

    Sila nostalgie a únava zo sterilného minimalistického dizajnu dorazili aj do sveta sviatočných dekorácií. Tohtoročné Vianoce čerpajú z minulosti a sladkej kombinácie nostalgie a luxusnej atmosféry. Dokonalým príkladom je estetika s názvom Ralph Lauren Christmas, ktorá v súčasnosti berie útokom sociálnu sieť TikTok. Jej používatelia zdieľajú videá plné prvkov, ktoré by do svojho sviatkami presiaknutého domova umiestnil sám návrhár.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Kimberly Denis (@beurl)

    Vianoce v rytme Ralpha Laurena nestoja na nákupoch. Čerpajú z luxusnej nostalgie

    Aj keď tomu názov vianočného trendu nenapovedá, kľúčom k dosiahnutiu sviatočného interiéru a là Ralph Lauren nie je masívna objednávka z jeho webovej stránky. Ducha estetiky totiž zachytáva skôr akýsi pocit, ktorý vo svojom domove vytvoríte nielen za pomoci doplnkov, ale aj „old school“ jazzovej hudby alebo stlmeného svetla. Výsledok má vyvolať dojem Vianoc predchádzajúcich dobe sociálnych sietí, či dokonca internetu.

    Zdroj: Ralph Lauren

    Aj keď v srdci trendu leží návrat k maximalizmu, zabudnite na svietivé odtiene zelenej a červenej alebo sviatočnými nápismi ozdobené dekorácie. Namiesto toho obráťte svoju pozornosť k hlbokým tónom zelenej, burgundy a navy modrej. Prepojiť ich môžete na kockovanom obruse alebo za pomoci tartánových obrúskov. Rustikálnu klasiku perfektne rozbijú luxusom presýtené strieborné podnosy alebo lesknúce sa svietniky.

    Zdroj: Torquato, The White Company

    Práve rovnováha medzi ležérnou uvoľnenosťou a leskom luxusu je bod, o ktorý by ste sa mali pri vytváraní dovolenkového domova usilovať. Používajte kvalitné a oku lahodiace materiály, ako je zamat v podobe červených mašlí alebo klasikou kričiaci tvíd. Dodajte stolu lesk pomocou krištáľových pohárov a lešteného príboru. To všetko privedie k dokonalosti živá zeleň pretkaná červenými kvetmi a bobuľami obsypanými vetvičkami.

    Ralph Lauren look zachytia aj vintage kúsky. Siahnite do zbierok svojich babičiek

    Popularitu získala estetika Ralph Lauren Christmas aj vďaka tomu, že nevyžaduje obrovské investície. Väčšinu z vyššie menovaných kúskov už doma určite máte, zvyšok ľahko zoženiete v pivnici babičiek alebo second hand obchodoch. Jemný nádych quiet luxury totiž stojí na dlhovekej kvalite, nie bezmyšlienkovitých nákupoch tesne pred Vianocami. Tento trend potvrdzuje, že tohtoročné sviatky budú hrať v rytme nostalgie.

    @abbeysadleir Replying to @Xarisha O’Connor pripravíme stôl na ralph lauren vianočný večierok ako usporiadať ralph lauren vianočný večierok moje najobľúbenejšie obdobie v roku! @RalphLauren #christmasparty #dinnerparty #dinnerpartyideas #dinnerpartydecor #christmasdecor #christmasdecor #ralphlauren #ralphlaurenaesthetic #ralphlaurenchristmas #homedecor #londonhome #hostingtips #hosting #christmas2024 #christmasaesthetic ♬ It’s the Most Wonderful Time of the Year – Andy Williams

    Zdroje: Homes & Gardens, The Every Girl, Good Housekeeping, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Ukradol Ralph Lauren Vianoce? Sviatky ozdobí estetika amerického návrhára

    ― Reklama ―

    Tohtoročné vianočné dekorácie ovládol štýl amerického návrhára Ralpha Laurena. Sociálna sieť TikTok praská vo švíkoch návalom videí, ktoré zdieľajú vianočnými stromčekmi zdobené interiéry plné kockovaných prikrývok, zamatových látok a trblietavých krištáľových pohárov. Estetika Ralph Lauren Christmas pripomína tradičné Vianoce, ukrýva však nádych nostalgie a nadčasovej elegancie.

    Sila nostalgie a únava zo sterilného minimalistického dizajnu dorazili aj do sveta sviatočných dekorácií. Tohtoročné Vianoce čerpajú z minulosti a sladkej kombinácie nostalgie a luxusnej atmosféry. Dokonalým príkladom je estetika s názvom Ralph Lauren Christmas, ktorá v súčasnosti berie útokom sociálnu sieť TikTok. Jej používatelia zdieľajú videá plné prvkov, ktoré by do svojho sviatkami presiaknutého domova umiestnil sám návrhár.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Kimberly Denis (@beurl)

    Vianoce v rytme Ralpha Laurena nestoja na nákupoch. Čerpajú z luxusnej nostalgie

    Aj keď tomu názov vianočného trendu nenapovedá, kľúčom k dosiahnutiu sviatočného interiéru a là Ralph Lauren nie je masívna objednávka z jeho webovej stránky. Ducha estetiky totiž zachytáva skôr akýsi pocit, ktorý vo svojom domove vytvoríte nielen za pomoci doplnkov, ale aj „old school“ jazzovej hudby alebo stlmeného svetla. Výsledok má vyvolať dojem Vianoc predchádzajúcich dobe sociálnych sietí, či dokonca internetu.

    Zdroj: Ralph Lauren

    Aj keď v srdci trendu leží návrat k maximalizmu, zabudnite na svietivé odtiene zelenej a červenej alebo sviatočnými nápismi ozdobené dekorácie. Namiesto toho obráťte svoju pozornosť k hlbokým tónom zelenej, burgundy a navy modrej. Prepojiť ich môžete na kockovanom obruse alebo za pomoci tartánových obrúskov. Rustikálnu klasiku perfektne rozbijú luxusom presýtené strieborné podnosy alebo lesknúce sa svietniky.

    Zdroj: Torquato, The White Company

    Práve rovnováha medzi ležérnou uvoľnenosťou a leskom luxusu je bod, o ktorý by ste sa mali pri vytváraní dovolenkového domova usilovať. Používajte kvalitné a oku lahodiace materiály, ako je zamat v podobe červených mašlí alebo klasikou kričiaci tvíd. Dodajte stolu lesk pomocou krištáľových pohárov a lešteného príboru. To všetko privedie k dokonalosti živá zeleň pretkaná červenými kvetmi a bobuľami obsypanými vetvičkami.

    Ralph Lauren look zachytia aj vintage kúsky. Siahnite do zbierok svojich babičiek

    Popularitu získala estetika Ralph Lauren Christmas aj vďaka tomu, že nevyžaduje obrovské investície. Väčšinu z vyššie menovaných kúskov už doma určite máte, zvyšok ľahko zoženiete v pivnici babičiek alebo second hand obchodoch. Jemný nádych quiet luxury totiž stojí na dlhovekej kvalite, nie bezmyšlienkovitých nákupoch tesne pred Vianocami. Tento trend potvrdzuje, že tohtoročné sviatky budú hrať v rytme nostalgie.

    @abbeysadleir Replying to @Xarisha O’Connor pripravíme stôl na ralph lauren vianočný večierok ako usporiadať ralph lauren vianočný večierok moje najobľúbenejšie obdobie v roku! @RalphLauren #christmasparty #dinnerparty #dinnerpartyideas #dinnerpartydecor #christmasdecor #christmasdecor #ralphlauren #ralphlaurenaesthetic #ralphlaurenchristmas #homedecor #londonhome #hostingtips #hosting #christmas2024 #christmasaesthetic ♬ It’s the Most Wonderful Time of the Year – Andy Williams

    Zdroje: Homes & Gardens, The Every Girl, Good Housekeeping, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Poznáte najľahšiu tkaninu na svete? Super Organza vznikla tak trochu „omylom“

    Super Organza patrí k najtenším a najľahším tkaninám, ktoré kedy človek vytvoril. Aj keď neplánovane. Pochádza z Japonska, z vývoja spoločnosti Amaike LLC, ktorej know-how vychádza z technologického inžinierstva v oblasti látok. Vlákna s hrúbkou jednej pätiny ľudského vlasu tvoria materiál s hmotnosťou piatich gramov na meter štvorcový. Prada ho použila pre jar 2024, zatiaľ čo Balenciaga ho zaradila do haute couture kolekcie pre jeseň 2025. V módnych domoch sa z technického zázraku stala vysoko žiadaná látka.

    Zlato, striebro a transformácia. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperkov

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a striebrom vyšívané, ale princezná to nie je, jasný pane. Aj tak by sa dala popísať práca Outhouse Jewellery, spoločnosti, ktorá redefinovala nosenie šperkov. Už vám nemusia len visieť z uší alebo zdobiť krk, do zlata sa môžete doslova obliecť a zažiariť s ním na každom večierku. Úspešná značka prichádza s novou revolučnou kolekciou Alchemy of 13.

    Konečne romantika. Leto, keď som skrásnela prináša melancholického hrdinu

    Romantická "vzťahovka" založená na milostnom trojuholníku? To už tu predsa toľkokrát bolo. Áno, ale obrovský úspech a fanúšikovský zásah tretej série seriálu Leto, keď som skrásnela potvrdil, že každá generácia potrebuje poriadnu dávku klasickej romantiky. A taktiež mužského hrdinu, ktorý skôr mlčí, je otravne nedostupný, ale napriek tomu príťažlivo tajomný.

    Móda v kocke: Značky vydávajú hviezdne kampane a Rotate oslavuje debut

    Vianoce nie sú jedinou témou, okolo ktorej značky točia svoje najnovšie kampane. Sarah Burton pre Givenchy obsadila Rooney Mara a Paulu Simonon do hlavných úloh letnej kolekcie. Jacquemus a Stella McCartney využívajú hviezdne tváre na propagáciu svojich najnovších kabeliek a Canada Goose si na pomoc prizvala hudobníka Willieho Nelsona. Spoločnosť Rotate zasa oslavuje svoju debutovú kolekciu obuvi.

    Louis Vuitton nasleduje svetlo. Vianočnou kampaňou vzdáva hold cestovaniu

    Francúzsky módny dom Louis Vuitton je ďalší z radu luxusných značiek, ktoré vítajú rýchlo sa blížiace Vianoce. Vo svojej sviatočnej kampani s názvom Le Voyage des Lumières sa tentokrát vydáva na dychberúcu cestu svetla, ktorú definuje žiariaci lampión. Vzdáva tým hold svojej dlhej histórii, ktorej korene ležia nielen v tradičnom remesle, ale predovšetkým túžbe po cestovaní.

    Nan Goldin predstavuje výstavu This Will Not End Well. Minulosť mení na film

    Nan Goldin predstavuje svetu svoje najnovšie dielo s názvom This Will Not End Well. Rozsiahla výstava očarila kritikov umenia a v divákoch vzbudila silné emócie. Umeleckyňa v nej spomína na 80. roky a postupne sa prepracováva skrz minulosť až do súčasnosti. Výsledná práca je zložená ako film, jednotlivé statické snímky umne zachytávajú momenty obyčajného života.

    Trend sober glow-up naberá na sile. Odmieta alkohol a sľubuje žiarivejšiu pleť

    Generácia Z posilňuje instagramový a tiktokový trend, ktorý zasahuje oblasť duševného zdravia a fyzickej kondície, má ale tiež veľký kozmetický prínos. Koncept známy ako sober glow-up vyzýva k dlhodobej triezvosti. Ako odmenu ponúka okrem iného výraznú zmenu tváre, pozdvihnutie kontúr a vyrysovanie lícnych kostí. Ako po zákroku estetického dermatológa.

    Londýn sa dostal do sveta filmov. Spoznajte 10 najlepších filmov BFI festivalu

    Filmový festival BFI, ktorý by si nemal nechať ujsť žiadny filmový fanúšik, tradične dorazil do Londýna. Tento rok uviedol 247 filmov pochádzajúcich zo 79 rôznych krajín sveta, z ktorých 42 percent vzniklo z hláv režisérok alebo nebinárnych tvorcov. Na ich premiére nechýbali filmové hviezdy a významné osobnosti, ako je Kristen Stewart alebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery.

    Gucci zdoláva svahy. Zimná kolekcia Altitude prvýkrát mieša luxus s technológiou

    Začala lyžiarska sezóna a Gucci nezaostáva. Ako správny zástupca Talianov prichádza so zimnou kolekciou Altitude. Od tých predchádzajúcich sa však líši a to tým, že ponúka nielen luxus, ale aj technické vybavenie pre vrcholové výkony. Na snehu môžete zažiariť s oblečením, ktoré v sebe spája najmodernejšie technológie, precízne spracovanie a nezameniteľnú estetiku módneho domu.

    Luxury Insights: Dubaj víta ďalšiu inováciu. Pohostí lesné nákupné centrum

    Luxusné nakupovanie nadobúda nové rozmery. Návšteva obchodných centier už dávno nie je len o výbere vysnívaných kúskov, jedná sa o unikátny zážitok. Presne to sľubuje najnovší projekt spoločnosti Majid Al Futtaim, ktorá v Dubaji vybuduje prvé tamojšie lesné nákupné centrum. V ňom totiž vyrastie viac ako milión stromov, ktoré budú ochladzovať často neznesiteľne horúce prostredie.

    Nike vracia legendárnu spoluprácu. S Martine Rose oslavuje e-šport a gaming

    Na módnu scénu opäť nastúpilo populárne spojenie dvoch módnych vizionárov. Britská návrhárka Martine Rose a americká značka Nike uvádza ďalšiu spoluprácu. Tentokrát vzdávajú hold svetu e-športu a gamingu, ktorý v ich očiach stelesňuje demokraciu. To všetko zachytáva aj nový model sneakers Shox MR4, prepájajúci nadčasovú eleganciu so športovým duchom.

    Móda v kocke: Saint Laurent narastá na obľúbenosti a Anok Yai je modelkou roka

    Módny dom Saint Laurent oslavuje. Vyšplhal sa na vrchol rebríčka platformy Lyst a stal sa najviac "hot" značkou posledného štvrťroka. Oslavy chystá aj Anok Yai, ktorá bude na tohtoročných Fashion Awards 2025 vymenovaná za modelku roka. Selfridges potom poctí Vianoce spolu s Disney a Dr. Martens vydáva prvú vodeodolnú obuv. Dakota Johnson žiari vo svojej prvej Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobného asistenta. Pomôže s nákupom aj psychickou pohodou

    Nová funkcia Pinterest Assistant pretvára spôsob, akým nakupujeme online. Vizuálny AI sprievodca redefinuje nákupný digitálny priestor a mení každú interakciu s platformou Pinterest v osobný dialóg s estetickou víziou. Používateľ vstupuje do prostredia, kde technológia chápe jeho vkus rovnako citlivo ako ľudský poradca. Personalizácia prebieha okamžite a každé odporúčanie rezonuje s individuálnym štýlom. Pomocník premieňa scénu digitálneho nakupovania v priestor, kde estetika a praktickosť splývajú.

    Rapper Rilès vydal nový album. Spracovanie pripomína umelecký rituál

    Francúzsky rapper Rilès premenil vydanie svojho nového albumu THE 25th HOUR na vizuálnu udalosť, akú Paríž dlho nezažila. V galérii Ellia Art Gallery si sadol na 24 hodín a 42 minút k pásu, po ktorom plynuli tisíce prázdnych vinylových obalov. Každý z viac ako 20 tisíc kusov označil odtlačkom svojej ruky potretej červenou farbou, čím ich premenil na limitovanú edíciu aj symbol ľudskej vytrvalosti. Tento čin nadväzuje na jeho predchádzajúce vystúpenie, keď za jeden deň na bežiacom páse prebehol viac ako 200 kilometrov.

    Svadobné šaty hviezd diktujú trendy. Inšpirujú štýl aj odvahu ďalších neviest

    Deň, na ktorý čaká takmer každá žena. Od romantického pokľaknutia až po veľkolepý obrad je to cesta plná emócií, očakávaní a snov. Všetko sa začína jediným okamihom, iskrivým prsteňom, pohľadom plným lásky a slovami, ktoré zmenia celý život. Od tohto momentu sa začína cesta plná plánovania, nápadov a detailov, na ktorých záleží. Šaty, ktoré nosia celebrity, potom inšpirujú milióny neviest na celom svete, určujú trendy a dokazujú, že elegancia a štýl sú nákazlivé. Výber svadobných šiat je v skutočnosti často momentom, keď sa žena prvýkrát uvidí ako nevesta.

    Módnu scénu zaplavili Vianoce. Značky chrlia sviatočné kampane

    Nastal čas, na ktorý sa niektorí tešia celý rok a iní jeho príchod skôr oplakávajú. Blížiace sa Vianoce totiž neznamenajú iba okamihy radosti a potešenia, ale aj stresu. Módne značky ťažia z túžby podobnému tlaku uniknúť a ponúkajú kampane, umožňujúce krátky útek pred sviatočným zhonom. Odkazujú na silu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potešenia.

    ― Reklama ―