Čarovné momenty pred praskajúcim krbom, snehom zaviate krajiny a darčeky v klasickom červeno-zelenom baliacom papieri. Presne tak vyzerá módny svet, ktorý už naplno opustil ruch jesenných týždňov módy a obrátil svoju pozornosť smerom k blížiacim sa sviatkom. Vlastné poňatie Vianoc predstavili aj značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.
Loro Piana vzdáva hold New Yorku. Značka zahaľuje Vianoce do sépiových tónov
Do lavíny sviatočných módnych kampaní sa pridala napríklad značka Loro Piana. Svoju vianočnú kampaň tentokrát venovala New Yorku. Metropola totiž slúžila ako inšpirácia pre využitie neutrálnych sépiových tónov, ktoré vzdávajú hold nostalgickým starým filmom, ktoré sa odohrávajú práve v americkom veľkomeste. Prírodné odtiene hrejivých svetrov či búnd zároveň odkazujú aj na tamojší majestátny Central Park.
Zobraziť príspevok na Instagrame
Maison Margiela oslavuje po svojom. Vianoce opäť halí do vlastných kódov
Ako by sa dalo čakať, módny dom Maison Margiela oslavuje tak trochu vo vlastnom štýle. Značka odhalila kampaň plnú jej klasických kódov, ako sú napríklad zahalené tváre modelov a modeliek. Klasickú dychberúcu zasneženú krajinu potom vymenila za obyčajné štúdio, pár vetrákov a záplavu konfiet. Vo fotografiách od Franka Lebon tak nechala naplno vyniknúť samotné kúsky z lesklej kože či ľahkých úpletov.





Zdroj: Maison Margiela
Mariah Carey opäť na scéne. Svoj comeback odhalila spolu so Sephorou
Každý rok ohlási speváčka Mariah Carey, stojaca za hitom All I Want For Christmas Is You, hneď 1. novembra začiatok sviatočného obdobia. Tradične totiž vydá video, kde s nadšením oznámi: It’s time! Tentokrát Vianoce víta spolu so značkou Sephora. Objavila sa v jej video kampani nad zasneženou krajinou, kde sa o réžiu postaral Joseph Kahn, režírujúci klipy nielen pre Mariah Carey, ale aj speváčku Taylor Swift.

Zdroj: Sephora
Tory Burch uctieva klasiku. Kampaň vyfarbila do červeno-zelenej kombinácie
Návrhárka Tory Burch si tento rok na oslavu Vianoc pozvala dve modelingové hviezdy. V kampani nafotené Oliverom Hadlee Pearch preto žiari Alex Consani a Yasmin Wijnaldum. Spoločne objavujú jedno z najikonickejších miest v New Yorku, reštauráciu The Grill. Fotografie značky podčiarkuje klasická kombinácia červeno-zelených odtieňov, v podobe hodvábnych šiat, sukní i teplých svetrov, vyvolávajúca príjemnú nostalgiu.




Zdroj: Tory Burch
Pospolitosť a radosť z darov. Ferragamo stavia na sviatočných archetypoch
Na pocite nostalgie postavil tento rok svoju sviatočnú kampaň aj módny dom Ferragamo. Za pomoci série fotografií a doplňujúcich videí nás pozýva do zasnežených hôr a ohňom vyhriatej chalúpky. V nej sa rodina oblečená do elegantných kúskov značky teší z precízne vybraných darov, ale predovšetkým vytúženej pospolitosti. Lásku si vyjadruje pomocou luxusných darčekov, ako je slávna kabelka Hug bag alebo pánske topánky Tramezza.
@ferragamo Press play pre začiatok sezóny #FerragamoHoliday. #Ferragamo #Sviatky #TikTokFashion #bts ♬ suono originale – FERRAGAMO
Zdroje: L’Officiel, The Business of Fashion, Fashion Network, Instagram, TikTok

