Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Francúzsky módny dom Louis Vuitton je ďalší z radu luxusných značiek, ktoré vítajú rýchlo sa blížiace Vianoce. Vo svojej sviatočnej kampani s názvom Le Voyage des Lumières sa tentokrát vydáva na dychberúcu cestu svetla, ktorú definuje žiariaci lampión. Vzdáva tým hold svojej dlhej histórii, ktorej korene ležia nielen v tradičnom remesle, ale predovšetkým túžbe po cestovaní.

    Vianoce sú obdobím pohody, nádeje a prekvapivých momentov. Dychberúce chvíle perfektne zachycuje archetyp svetla, ktorý do svojej sviatočnej kampane s názvom Le Voyage des Lumières tento rok začlenil aj módny dom Louis Vuitton. Doslova sa preto vydal na cestu za svetlom, ktoré zachycuje tradičný lampión. Svojim zákazníkom tak pripomína nielen pravú podstatu Vianoc, ale aj svoju históriu a remeselnú tradíciu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Príbeh zrežírovaný Jonasom Lindstroemom, známym pre svoju prácu pre Hermès, De Beers alebo Audemars Piguet, totiž začína v Asnières, kde sa nachádzali prvé dielne Louis Vuitton. Z dôkladne vyrobeného kufra Malle Courrier vykukne lampión, ktorý sa následne vznesie nad Paríž a vydá sa na čarovnú cestu do zamrznutých krajín. Postupne prepláva snovými scenériami, a to na pozadí oblohy zaliatej polárnou žiarou.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Postupne nachádza hrejivé momenty, ako je napríklad zamilovaný pár hľadiaci na zamrznuté jazero, skupina tancujúca vedľa hrejivého táboráku alebo pár priateľov hrajúci tradičnú stolnú hru. Príbeh končí návratom do Paríža, kde nad historickým oblúkom mostu Pont Neuf uvidíme stovky lampiónov, sprevádzajúcich pohľady matky a malého dieťaťa. Louis Vuitton tým pripomína pravú podstatu Vianoc, teda lásku a spolupatričnosť.

    Louis Vuitton odkazuje na preslávený festival. Cieli na nádejný ázijský trh

    Okrem toho slávny francúzsky módny dom vo svojej najnovšej kampani odkazuje na svoje korene, a to na lásku k cestovaniu. Nie je preto náhoda, že Vianoce oslavuje pomocou metafory dlhej cesty. Louis Vuitton zároveň zverejnil reklamu v čase, keď sa do thajského mesta Chiang Mai hrnuli tisíce návštevníkov, aby na vlastnej koži zažili lampiónový festival Yi Peng. Svetlá uväznené v ryžovom papieri slúžia ako symbolická obeta Budhovi.

    Odkaz na slávny festival lampiónov potvrdzuje aj čoraz zjavnejšiu orientáciu luxusných domov na pomaly sa rozvíjajúci ázijský trh. Kampaň preto doplnia aj tri pop-upy v Pekingu, Kuala Lumpure a Sydney. Zákazníci tak budú mať možnosť zakúpiť si ikony módneho domu, ktoré žiaria v samotnej reklame, ako napríklad kabelky Speedy a My Capucines, batoh Christopher a parfémy Imagination a Attrape-Rêves.

    Zdroje: WWD, cChic Style, Pause, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Louis Vuitton nasleduje svetlo. Vianočnou kampaňou vzdáva hold cestovaniu

    ― Reklama ―

    Francúzsky módny dom Louis Vuitton je ďalší z radu luxusných značiek, ktoré vítajú rýchlo sa blížiace Vianoce. Vo svojej sviatočnej kampani s názvom Le Voyage des Lumières sa tentokrát vydáva na dychberúcu cestu svetla, ktorú definuje žiariaci lampión. Vzdáva tým hold svojej dlhej histórii, ktorej korene ležia nielen v tradičnom remesle, ale predovšetkým túžbe po cestovaní.

    Vianoce sú obdobím pohody, nádeje a prekvapivých momentov. Dychberúce chvíle perfektne zachycuje archetyp svetla, ktorý do svojej sviatočnej kampane s názvom Le Voyage des Lumières tento rok začlenil aj módny dom Louis Vuitton. Doslova sa preto vydal na cestu za svetlom, ktoré zachycuje tradičný lampión. Svojim zákazníkom tak pripomína nielen pravú podstatu Vianoc, ale aj svoju históriu a remeselnú tradíciu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by WWD (@wwd)

    Príbeh zrežírovaný Jonasom Lindstroemom, známym pre svoju prácu pre Hermès, De Beers alebo Audemars Piguet, totiž začína v Asnières, kde sa nachádzali prvé dielne Louis Vuitton. Z dôkladne vyrobeného kufra Malle Courrier vykukne lampión, ktorý sa následne vznesie nad Paríž a vydá sa na čarovnú cestu do zamrznutých krajín. Postupne prepláva snovými scenériami, a to na pozadí oblohy zaliatej polárnou žiarou.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Postupne nachádza hrejivé momenty, ako je napríklad zamilovaný pár hľadiaci na zamrznuté jazero, skupina tancujúca vedľa hrejivého táboráku alebo pár priateľov hrajúci tradičnú stolnú hru. Príbeh končí návratom do Paríža, kde nad historickým oblúkom mostu Pont Neuf uvidíme stovky lampiónov, sprevádzajúcich pohľady matky a malého dieťaťa. Louis Vuitton tým pripomína pravú podstatu Vianoc, teda lásku a spolupatričnosť.

    Louis Vuitton odkazuje na preslávený festival. Cieli na nádejný ázijský trh

    Okrem toho slávny francúzsky módny dom vo svojej najnovšej kampani odkazuje na svoje korene, a to na lásku k cestovaniu. Nie je preto náhoda, že Vianoce oslavuje pomocou metafory dlhej cesty. Louis Vuitton zároveň zverejnil reklamu v čase, keď sa do thajského mesta Chiang Mai hrnuli tisíce návštevníkov, aby na vlastnej koži zažili lampiónový festival Yi Peng. Svetlá uväznené v ryžovom papieri slúžia ako symbolická obeta Budhovi.

    Odkaz na slávny festival lampiónov potvrdzuje aj čoraz zjavnejšiu orientáciu luxusných domov na pomaly sa rozvíjajúci ázijský trh. Kampaň preto doplnia aj tri pop-upy v Pekingu, Kuala Lumpure a Sydney. Zákazníci tak budú mať možnosť zakúpiť si ikony módneho domu, ktoré žiaria v samotnej reklame, ako napríklad kabelky Speedy a My Capucines, batoh Christopher a parfémy Imagination a Attrape-Rêves.

    Zdroje: WWD, cChic Style, Pause, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Koncern LVMH pod taktovkou jednej rodiny. Arnaultovci vlastnia väčšinu jeho akcií

    Zakladateľ a dlhoročný líder skupiny LVMH Bernard Arnault zavŕšil kľúčovú etapu svojej celoživotnej stratégie. Séria cielených nákupov akcií v hodnote 1,6 miliardy dolárov priblížila jeho rodinu k absolútnemu ovládnutiu najväčšieho luxusného konglomerátu sveta. Francúzske médiá potvrdzujú, že Arnaultovci teraz držia viac ako polovicu akcií spoločnosti. V čase, keď trh s luxusom prechádza spomalením, posilnil biznismen svoju pozíciu s presnosťou, ktorá definuje jeho podnikanie.

    Nan Goldin predstavuje výstavu This Will Not End Well. Minulosť mení na film

    Nan Goldin predstavuje svetu svoje najnovšie dielo s názvom This Will Not End Well. Rozsiahla výstava očarila kritikov umenia a v divákoch vzbudila silné emócie. Umeleckyňa v nej spomína na 80. roky a postupne sa prepracováva skrz minulosť až do súčasnosti. Výsledná práca je zložená ako film, jednotlivé statické snímky umne zachytávajú momenty obyčajného života.

    Trend sober glow-up naberá na sile. Odmieta alkohol a sľubuje žiarivejšiu pleť

    Generácia Z posilňuje instagramový a tiktokový trend, ktorý zasahuje oblasť duševného zdravia a fyzickej kondície, má ale tiež veľký kozmetický prínos. Koncept známy ako sober glow-up vyzýva k dlhodobej triezvosti. Ako odmenu ponúka okrem iného výraznú zmenu tváre, pozdvihnutie kontúr a vyrysovanie lícnych kostí. Ako po zákroku estetického dermatológa.

    Londýn sa dostal do sveta filmov. Spoznajte 10 najlepších filmov BFI festivalu

    Filmový festival BFI, ktorý by si nemal nechať ujsť žiadny filmový fanúšik, tradične dorazil do Londýna. Tento rok uviedol 247 filmov pochádzajúcich zo 79 rôznych krajín sveta, z ktorých 42 percent vzniklo z hláv režisérok alebo nebinárnych tvorcov. Na ich premiére nechýbali filmové hviezdy a významné osobnosti, ako je Kristen Stewart alebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery.

    CFDA udelila svoje ocenenia. Tentoraz oslavujú Ralph Lauren aj Thom Browne

    New York v pondelok večer privítal jednu z najdôležitejších udalostí roka. Ceny CFDA sú obdobou módnych Oscarov a slúžia ako významné ocenenie amerických dizajnérov. Tentoraz si ocenenie prevzali návrhári ako Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace a sestry Olsenové. Ocenenie módnej ikony zase od Anny Wintour prevzal rapper A$AP Rocky.

    Nevesty jesene 2026 majú jasno. Svadobné šaty sa chvejú v rytme ikon

    Nedávny týždeň svadobnej módy v New Yorku prehovoril. Vyhlásil trendy na jeseň 2026 a potvrdil to, čo mnohí očakávali. Svadobné šaty budúcej sezóny čerpajú z minulých a ešte len budúcich svadieb slávnych ikon. Značky reflektujú šaty Seleny Gomez, Charli XCX a hádajú, čo bude mať na sebe Taylor Swift. To všetko dopĺňa záplava čipiek a volánov v štýle Márie Antoinetty.

    Coperni prepisuje bodycare. Oblečenie napúšťa prospešnými baktériami

    Značka Coperni vie, ako vytvoriť virálny moment a posunúť hranice nemožného. Či už to boli šaty modelky Belly Hadid v spreji, alebo robotickí psi na módnej prehliadke. Tentokrát sa však jej zakladatelia Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydať komerčnejším smerom a predstaviť kolekciu odevov napustených synbiotickou zmesou, ktorú by ste inak našli vo svojej chladničke.

    Zomrela Marina Yee. Ako členka Antverpskej šestky prepísala pravidlá módy

    Svet módy opustila významná návrhárska ikona, dizajnérka Marina Yee. Zomrela 1. novembra po boji s rakovinou vo veku 67 rokov. Bola známa najmä ako členka slávnej Antverpskej šestky, skupiny, ktorá koncom 80. rokov 20. storočia prepísala pravidlá módy. Väčšinu svojej kariéry však strávila mimo pozornosti módneho sveta, ako učiteľka na renomovaných univerzitách.

    Prada mení diváka. Inštalácia „The Audience“ na Frieze Week mení úlohu diváka

    Prada sa tradične zúčastňuje jedného z najvýznamnejších umeleckých a kultúrnych týždňov. Frieze Week je udalosť konajúca sa v Londýne, na ktorej sa prezentujú nové diela, inštalácie a performance svetovo uznávanými umelcami, galeristami a dizajnérmi. Inštalácia patriaca Prade sa stáva každý rok stratégiou, ako prepojiť módu so svetom umenia. A každý rok značka žne na Frieze Week úspech. Tento rok nebude výnimkou.

    Kozmetická taštička je už pasé. Na jej miesto nastupujú beauty charms

    Tohtoročná lavína trendy príveskov naberá na obrátkach. Zatiaľ čo letu dominovali virálne plyšáky Labubu alebo hravé doplnky, jeseni kraľujú takzvané beauty charms. Ide o miniatúrne verzie základných pomocníkov z tradičných kozmetických taštičiek. Na súčasnej scéne signalizujú nielen trvajúcu vládu maximalizmu, ale aj túžbu milovníkov módy ukázať svoj status.

    TikTok Highlights: Jesenný trend vracia na scénu lásku k učeniu

    Sociálnu sieť TikTok túto jeseň pohltil nový trend. Koncept nazývaný "personal curriculums" vzbudzuje v používateľoch stratenú lásku k učeniu, vzdelávaniu a rozvíjaniu seba samého. V jeho srdci leží jednoduchý predpoklad, teda vytvorenie vlastného rozvrhu ľubovoľných "predmetov". Môže ísť o túžbu naučiť sa lepšie variť, záhradničiť alebo konečne pochopiť fyzikálne zákony.

    Beauty segment posilňuje. V roku 2025 poháňala luxusný biznis krása

    Rok 2025 sa nesie v duchu premeny krásy na jeden z najvýraznejších pilierov globálneho luxusného trhu. Beauty segment získava status kľúčového motora rastu a mení obchodnú mapu veľkých značiek. Akvizície, nové kolekcie a strategické vstupy do kozmetiky posúvajú spoločnosti do sféry, kde sa psychológia stretáva s výkonom. V luxusnom svete dnes víťazí to, čo dokáže byť osobné, a práve krása túto rovnováhu stelesňuje.

    Ryža ako nová „it“ zložka parfumov. Svet vôní inklinuje k čistote

    Ryža sa stáva hviezdou modernej parfumérie. Púdrová, a pritom prekvapivo všestranná, otvára priestor pre nevšedné kompozície, ktoré kombinujú zmyslový komfort so sofistikovanou esenciou. Parfuméri využívajú ryžu na dosiahnutie hĺbky, ktorá výsledok delí od komerčných vôní. Masívna popularita vonných produktov s ryžou dokazuje, že food zložky definujú aktuálnu "estetiku" luxusných parfumov.

    Stranger Things mieri do finále. Comeback doplnia beauty aj módne spolupráce

    Koniec novembra privíta návrat populárneho seriálu Stranger Things. Na obrazovky sa vracia so svojou piatou a poslednou sériou, ktorá vyvrcholí posledný deň tohto roku. Veľké finále si žiada rovnako významné oslavy. Na pomoc preto priskočili beauty a módne značky, ktoré ponúkajú špeciálne spolupráce. Do Hawkins vás vtiahnu topánky, kabelky, prívesky alebo tematický make-up.

    História elegancie opäť žiari. Pillbox hat oslavuje návrat na módnu scénu

    Nenápadný, a predsa neodolateľne pôsobivý. Klobúk v tvare škatuľky, známy ako pillbox hat, je symbolom kultivovaného vkusu, prekračujúceho generácie aj trendy. Stelesňuje jednoduchosť povýšenú na umenie, spojenú s autoritou a jemnosťou, ktorá sa nikdy nestráca v dave. Nie je to len ozdoba. Je to vyjadrenie postoja, odkaz éry pôvabu a pocta ženskej elegancii.

    Prvý Pink Ball oživil Londýn. Britské múzeum dostáva za podujatie kritiku

    Exkluzívny Pink Ball zafarbil dňa 18. októbra priestory British Museum do všetkých odtieňov ružovej. Vôbec prvý galavečer v tamojších priestoroch kontrastoval s končiacou výstavou Ancient India: Living Traditions, ktorej témou náboženských tradícií sa taktiež inšpiroval. Svet luxusu tak vládol medzi historickými artefaktmi Londýna, čo však vyvolalo aj značnú kritiku.

    ― Reklama ―