Francúzsky módny dom Louis Vuitton je ďalší z radu luxusných značiek, ktoré vítajú rýchlo sa blížiace Vianoce. Vo svojej sviatočnej kampani s názvom Le Voyage des Lumières sa tentokrát vydáva na dychberúcu cestu svetla, ktorú definuje žiariaci lampión. Vzdáva tým hold svojej dlhej histórii, ktorej korene ležia nielen v tradičnom remesle, ale predovšetkým túžbe po cestovaní.
Vianoce sú obdobím pohody, nádeje a prekvapivých momentov. Dychberúce chvíle perfektne zachycuje archetyp svetla, ktorý do svojej sviatočnej kampane s názvom Le Voyage des Lumières tento rok začlenil aj módny dom Louis Vuitton. Doslova sa preto vydal na cestu za svetlom, ktoré zachycuje tradičný lampión. Svojim zákazníkom tak pripomína nielen pravú podstatu Vianoc, ale aj svoju históriu a remeselnú tradíciu.
Zobraziť príspevok na Instagrame
Príbeh zrežírovaný Jonasom Lindstroemom, známym pre svoju prácu pre Hermès, De Beers alebo Audemars Piguet, totiž začína v Asnières, kde sa nachádzali prvé dielne Louis Vuitton. Z dôkladne vyrobeného kufra Malle Courrier vykukne lampión, ktorý sa následne vznesie nad Paríž a vydá sa na čarovnú cestu do zamrznutých krajín. Postupne prepláva snovými scenériami, a to na pozadí oblohy zaliatej polárnou žiarou.





Zdroj: Louis Vuitton
Postupne nachádza hrejivé momenty, ako je napríklad zamilovaný pár hľadiaci na zamrznuté jazero, skupina tancujúca vedľa hrejivého táboráku alebo pár priateľov hrajúci tradičnú stolnú hru. Príbeh končí návratom do Paríža, kde nad historickým oblúkom mostu Pont Neuf uvidíme stovky lampiónov, sprevádzajúcich pohľady matky a malého dieťaťa. Louis Vuitton tým pripomína pravú podstatu Vianoc, teda lásku a spolupatričnosť.
Louis Vuitton odkazuje na preslávený festival. Cieli na nádejný ázijský trh
Okrem toho slávny francúzsky módny dom vo svojej najnovšej kampani odkazuje na svoje korene, a to na lásku k cestovaniu. Nie je preto náhoda, že Vianoce oslavuje pomocou metafory dlhej cesty. Louis Vuitton zároveň zverejnil reklamu v čase, keď sa do thajského mesta Chiang Mai hrnuli tisíce návštevníkov, aby na vlastnej koži zažili lampiónový festival Yi Peng. Svetlá uväznené v ryžovom papieri slúžia ako symbolická obeta Budhovi.
Odkaz na slávny festival lampiónov potvrdzuje aj čoraz zjavnejšiu orientáciu luxusných domov na pomaly sa rozvíjajúci ázijský trh. Kampaň preto doplnia aj tri pop-upy v Pekingu, Kuala Lumpure a Sydney. Zákazníci tak budú mať možnosť zakúpiť si ikony módneho domu, ktoré žiaria v samotnej reklame, ako napríklad kabelky Speedy a My Capucines, batoh Christopher a parfémy Imagination a Attrape-Rêves.
Zdroje: WWD, cChic Style, Pause, Instagram, YouTube

