Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusné nakupovanie nadobúda nové rozmery. Návšteva obchodných centier už dávno nie je len o výbere vysnívaných kúskov, jedná sa o unikátny zážitok. Presne to sľubuje najnovší projekt spoločnosti Majid Al Futtaim, ktorá v Dubaji vybuduje prvé tamojšie lesné nákupné centrum. V ňom totiž vyrastie viac ako milión stromov, ktoré budú ochladzovať často neznesiteľne horúce prostredie.

    Obchodné centrá vstupujú do novej éry. V ich popredí stojí najnovší projekt spoločnosti Majid Al Futtaim s názvom Ghaf Woods Mall. Jedná sa o koncept, ktorý prepája luxusné nakupovanie, environmentálne riešenia a modernú technologickú inováciu. Dubaj sa dočká budovy, v ktorej vyrastie viac ako milión stromov. Cieľom je nielen estetické potešenie, ale aj zníženie inak nepríjemne vysokých teplôt.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Majid Al Futtaim (@majidalfuttaim)

    Firma Majid Al Futtaim novým konceptom oslavuje 30 rokov od vybudovania prvého moderného obchodného centra na Blízkom východe. Ghaf Woods Mall má navyše predstavovať jej 30. nákupné centrum. Rozsiahly komplex nájde svoj domov na Sheikh Mohammed Bin Zayed Road, v oblasti, ktorú čaká významná prestavba. Nachádza sa totiž uprostred výstavby Ghaf Woods, ktorej hodnota šplhá na 15,4 miliardy dirhamov.

    Zdroj: Ghaf Woods

    „Jedná sa o novo vypracovaný obchodný distrikt, prvý svojho druhu, ktorý bude naplno ponorený a integrovaný do žijúcej lesnej tematiky,“ opísal projekt podľa serveru WWD riaditeľ správy aktív Majid Al Futtaim Khalifa Bin Braik. Cieľom inovatívneho centra je nielen integrácia environmentálnych výziev, ale aj reflexia meniacich sa požiadaviek klientov prahnúcich nielen po luxusnom tovare, ale hlavne jedinečných zážitkoch.

    Dubaj sa tak pridá k Singapuru a Melbourne. Posúva hranice luxusného retailu

    „V prirodzenom prepojení prírody, technológie a dizajnu v ktorého centre stojí človek ponúkame výnimočnú skúsenosť, ktorá obohatí životy tamojších rezidentov,“ prehlásil potom o Ghaf Wood Mall riaditeľ rozvoja Majid Al Futtaim Ahmed El Shamy. Zatiaľ nie je jasné, ako bude finálna podoba nákupného centra vyzerať. Predpokladá sa ale, že bude reflektovať už existujúce plány výstavby spomínanej širšej komunity Ghaf Wood.

    Rovnako nie je známy ani dátum začiatku výstavby, avšak výstavba Ghaf Woods sa má začať v ôsmich fázach v priebehu roka 2031. Najnovší maloobchodný koncept tak posúva hranice doterajšieho nakupovania. Pridáva sa k skupine existujúcich projektov, ktoré spájajú luxus s prírodou, ako napríklad Jewel na singapurskom letisku Changi alebo čínsky Yorkville a Burwood Brickworks v austrálskom Melbourne.

    Zdroje: WWD, Mira Magazine, Time Out Dubai, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Luxury Insights: Dubaj víta ďalšiu inováciu. Pohostí lesné nákupné centrum

    ― Reklama ―

    Luxusné nakupovanie nadobúda nové rozmery. Návšteva obchodných centier už dávno nie je len o výbere vysnívaných kúskov, jedná sa o unikátny zážitok. Presne to sľubuje najnovší projekt spoločnosti Majid Al Futtaim, ktorá v Dubaji vybuduje prvé tamojšie lesné nákupné centrum. V ňom totiž vyrastie viac ako milión stromov, ktoré budú ochladzovať často neznesiteľne horúce prostredie.

    Obchodné centrá vstupujú do novej éry. V ich popredí stojí najnovší projekt spoločnosti Majid Al Futtaim s názvom Ghaf Woods Mall. Jedná sa o koncept, ktorý prepája luxusné nakupovanie, environmentálne riešenia a modernú technologickú inováciu. Dubaj sa dočká budovy, v ktorej vyrastie viac ako milión stromov. Cieľom je nielen estetické potešenie, ale aj zníženie inak nepríjemne vysokých teplôt.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Majid Al Futtaim (@majidalfuttaim)

    Firma Majid Al Futtaim novým konceptom oslavuje 30 rokov od vybudovania prvého moderného obchodného centra na Blízkom východe. Ghaf Woods Mall má navyše predstavovať jej 30. nákupné centrum. Rozsiahly komplex nájde svoj domov na Sheikh Mohammed Bin Zayed Road, v oblasti, ktorú čaká významná prestavba. Nachádza sa totiž uprostred výstavby Ghaf Woods, ktorej hodnota šplhá na 15,4 miliardy dirhamov.

    Zdroj: Ghaf Woods

    „Jedná sa o novo vypracovaný obchodný distrikt, prvý svojho druhu, ktorý bude naplno ponorený a integrovaný do žijúcej lesnej tematiky,“ opísal projekt podľa serveru WWD riaditeľ správy aktív Majid Al Futtaim Khalifa Bin Braik. Cieľom inovatívneho centra je nielen integrácia environmentálnych výziev, ale aj reflexia meniacich sa požiadaviek klientov prahnúcich nielen po luxusnom tovare, ale hlavne jedinečných zážitkoch.

    Dubaj sa tak pridá k Singapuru a Melbourne. Posúva hranice luxusného retailu

    „V prirodzenom prepojení prírody, technológie a dizajnu v ktorého centre stojí človek ponúkame výnimočnú skúsenosť, ktorá obohatí životy tamojších rezidentov,“ prehlásil potom o Ghaf Wood Mall riaditeľ rozvoja Majid Al Futtaim Ahmed El Shamy. Zatiaľ nie je jasné, ako bude finálna podoba nákupného centra vyzerať. Predpokladá sa ale, že bude reflektovať už existujúce plány výstavby spomínanej širšej komunity Ghaf Wood.

    Rovnako nie je známy ani dátum začiatku výstavby, avšak výstavba Ghaf Woods sa má začať v ôsmich fázach v priebehu roka 2031. Najnovší maloobchodný koncept tak posúva hranice doterajšieho nakupovania. Pridáva sa k skupine existujúcich projektov, ktoré spájajú luxus s prírodou, ako napríklad Jewel na singapurskom letisku Changi alebo čínsky Yorkville a Burwood Brickworks v austrálskom Melbourne.

    Zdroje: WWD, Mira Magazine, Time Out Dubai, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Nan Goldin predstavuje výstavu This Will Not End Well. Minulosť mení na film

    Nan Goldin predstavuje svetu svoje najnovšie dielo s názvom This Will Not End Well. Rozsiahla výstava očarila kritikov umenia a v divákoch vzbudila silné emócie. Umeleckyňa v nej spomína na 80. roky a postupne sa prepracováva skrz minulosť až do súčasnosti. Výsledná práca je zložená ako film, jednotlivé statické snímky umne zachytávajú momenty obyčajného života.

    Trend sober glow-up naberá na sile. Odmieta alkohol a sľubuje žiarivejšiu pleť

    Generácia Z posilňuje instagramový a tiktokový trend, ktorý zasahuje oblasť duševného zdravia a fyzickej kondície, má ale tiež veľký kozmetický prínos. Koncept známy ako sober glow-up vyzýva k dlhodobej triezvosti. Ako odmenu ponúka okrem iného výraznú zmenu tváre, pozdvihnutie kontúr a vyrysovanie lícnych kostí. Ako po zákroku estetického dermatológa.

    Londýn sa dostal do sveta filmov. Spoznajte 10 najlepších filmov BFI festivalu

    Filmový festival BFI, ktorý by si nemal nechať ujsť žiadny filmový fanúšik, tradične dorazil do Londýna. Tento rok uviedol 247 filmov pochádzajúcich zo 79 rôznych krajín sveta, z ktorých 42 percent vzniklo z hláv režisérok alebo nebinárnych tvorcov. Na ich premiére nechýbali filmové hviezdy a významné osobnosti, ako je Kristen Stewart alebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery.

    Gucci zdoláva svahy. Zimná kolekcia Altitude prvýkrát mieša luxus s technológiou

    Začala lyžiarska sezóna a Gucci nezaostáva. Ako správny zástupca Talianov prichádza so zimnou kolekciou Altitude. Od tých predchádzajúcich sa však líši a to tým, že ponúka nielen luxus, ale aj technické vybavenie pre vrcholové výkony. Na snehu môžete zažiariť s oblečením, ktoré v sebe spája najmodernejšie technológie, precízne spracovanie a nezameniteľnú estetiku módneho domu.

    Coperni prepisuje bodycare. Oblečenie napúšťa prospešnými baktériami

    Značka Coperni vie, ako vytvoriť virálny moment a posunúť hranice nemožného. Či už to boli šaty modelky Belly Hadid v spreji, alebo robotickí psi na módnej prehliadke. Tentokrát sa však jej zakladatelia Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydať komerčnejším smerom a predstaviť kolekciu odevov napustených synbiotickou zmesou, ktorú by ste inak našli vo svojej chladničke.

    Zomrela Marina Yee. Ako členka Antverpskej šestky prepísala pravidlá módy

    Svet módy opustila významná návrhárska ikona, dizajnérka Marina Yee. Zomrela 1. novembra po boji s rakovinou vo veku 67 rokov. Bola známa najmä ako členka slávnej Antverpskej šestky, skupiny, ktorá koncom 80. rokov 20. storočia prepísala pravidlá módy. Väčšinu svojej kariéry však strávila mimo pozornosti módneho sveta, ako učiteľka na renomovaných univerzitách.

    Prada mení diváka. Inštalácia „The Audience“ na Frieze Week mení úlohu diváka

    Prada sa tradične zúčastňuje jedného z najvýznamnejších umeleckých a kultúrnych týždňov. Frieze Week je udalosť konajúca sa v Londýne, na ktorej sa prezentujú nové diela, inštalácie a performance svetovo uznávanými umelcami, galeristami a dizajnérmi. Inštalácia patriaca Prade sa stáva každý rok stratégiou, ako prepojiť módu so svetom umenia. A každý rok značka žne na Frieze Week úspech. Tento rok nebude výnimkou.

    Kozmetická taštička je už pasé. Na jej miesto nastupujú beauty charms

    Tohtoročná lavína trendy príveskov naberá na obrátkach. Zatiaľ čo letu dominovali virálne plyšáky Labubu alebo hravé doplnky, jeseni kraľujú takzvané beauty charms. Ide o miniatúrne verzie základných pomocníkov z tradičných kozmetických taštičiek. Na súčasnej scéne signalizujú nielen trvajúcu vládu maximalizmu, ale aj túžbu milovníkov módy ukázať svoj status.

    TikTok Highlights: Jesenný trend vracia na scénu lásku k učeniu

    Sociálnu sieť TikTok túto jeseň pohltil nový trend. Koncept nazývaný "personal curriculums" vzbudzuje v používateľoch stratenú lásku k učeniu, vzdelávaniu a rozvíjaniu seba samého. V jeho srdci leží jednoduchý predpoklad, teda vytvorenie vlastného rozvrhu ľubovoľných "predmetov". Môže ísť o túžbu naučiť sa lepšie variť, záhradničiť alebo konečne pochopiť fyzikálne zákony.

    Beauty segment posilňuje. V roku 2025 poháňala luxusný biznis krása

    Rok 2025 sa nesie v duchu premeny krásy na jeden z najvýraznejších pilierov globálneho luxusného trhu. Beauty segment získava status kľúčového motora rastu a mení obchodnú mapu veľkých značiek. Akvizície, nové kolekcie a strategické vstupy do kozmetiky posúvajú spoločnosti do sféry, kde sa psychológia stretáva s výkonom. V luxusnom svete dnes víťazí to, čo dokáže byť osobné, a práve krása túto rovnováhu stelesňuje.

    Ryža ako nová „it“ zložka parfumov. Svet vôní inklinuje k čistote

    Ryža sa stáva hviezdou modernej parfumérie. Púdrová, a pritom prekvapivo všestranná, otvára priestor pre nevšedné kompozície, ktoré kombinujú zmyslový komfort so sofistikovanou esenciou. Parfuméri využívajú ryžu na dosiahnutie hĺbky, ktorá výsledok delí od komerčných vôní. Masívna popularita vonných produktov s ryžou dokazuje, že food zložky definujú aktuálnu "estetiku" luxusných parfumov.

    Stranger Things mieri do finále. Comeback doplnia beauty aj módne spolupráce

    Koniec novembra privíta návrat populárneho seriálu Stranger Things. Na obrazovky sa vracia so svojou piatou a poslednou sériou, ktorá vyvrcholí posledný deň tohto roku. Veľké finále si žiada rovnako významné oslavy. Na pomoc preto priskočili beauty a módne značky, ktoré ponúkajú špeciálne spolupráce. Do Hawkins vás vtiahnu topánky, kabelky, prívesky alebo tematický make-up.

    Vlasy, bradavky a biznis. Prečo SKIMS dráždi verejnosť?

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekciou, ktorá oslavuje prirodzenosť tela. Alebo nie? Na sociálnych sieťach sa strhla búrka názorov, či Kim Kardashian oslavuje prirodzenosť ženského tela a búra tabu kože bez jediného chlpu, alebo naopak posilňuje nerealistické ideály krásy a tlak na "dokonalé" telo. Marketingový tím SKIMS však slávi úspech, tangá s umelým ochlpením boli behom pár dní vypredané.

    História elegancie opäť žiari. Pillbox hat oslavuje návrat na módnu scénu

    Nenápadný, a predsa neodolateľne pôsobivý. Klobúk v tvare škatuľky, známy ako pillbox hat, je symbolom kultivovaného vkusu, prekračujúceho generácie aj trendy. Stelesňuje jednoduchosť povýšenú na umenie, spojenú s autoritou a jemnosťou, ktorá sa nikdy nestráca v dave. Nie je to len ozdoba. Je to vyjadrenie postoja, odkaz éry pôvabu a pocta ženskej elegancii.

    LVMH a UNESCO rozširujú spoluprácu. Tiffany & Co. chce chrániť oceány

    Luxusná skupina LVMH prehlbuje partnerstvo s UNESCO. Spoločne hodlajú pracovať na ďalšom päťročnom pláne, tentokrát s názvom For the Beauty of Life. Novo sa k nemu pridá taktiež šperkársky dom Tiffany & Co., ktorého cieľom bude podporiť ochranu oceánov. V srdci spolupráce stojí snaha vytvoriť udržateľné riešenia, ktoré podporia predovšetkým lokálne komunity po celom svete.

    Maison Margiela otvára brány Dubaja. V metropole ponúka exkluzívne rezidencie

    Legendárna francúzska značka pokračuje v prekračovaní módnych hraníc. Maison Margiela tentokrát svoju jedinečnú estetiku neaplikoval na dychberúce návrhy, ale luxusné apartmány. Módny dom odhalil prvé exkluzívne rezidencie, ktoré vybudoval na ostrove Palm Jumeirah v Dubaji. Pridal sa tak ku skupine značiek, ktoré redefinujú podobu súčasného luxusného priemyslu.

    ― Reklama ―