Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Život v rušných metropolách si vyžaduje neustálu pripravenosť. Nečakané zmeny v podobe výkyvov počasia, ako aj často nefunkčná verejná doprava si vyžadujú stopercentné pohodlie. Spojenie nadčasového štýlu a najmodernejšej funkčnosti ponúka aj najnovšia spolupráca medzi spoločnosťami Loewe a On. Známe spoločnosti vydávajú ďalšiu spoločnú limitovanú kolekciu, tentoraz na tohtoročnú jeseň a zimu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by LOEWE (@loewe)

    V centre najnovšej kolekcie je prvý model tenisiek navrhnutý oboma značkami s názvom Cloudsolo. Jeho dizajn umne spája umelecké kódy španielskeho módneho domu a najnovšie technológie švajčiarskej športovej značky. Pätu preto modeluje časť CloudTec, zatiaľ čo podrážku podporuje pena Helion Superfoam a pružné odpruženie Speedboard. Všetko potom spája spoločné logo, ktoré potvrdzuje dlhoročné luxusné partnerstvo.

    Zdroj: Loewe

    Tenisky sú k dispozícii v záplave neutrálnych a výrazných farieb, ako je tyrkysová, oranžová a limetkovo zelená. Nová kolekcia zahŕňa aj nové edície tenisiek Cloudtilt, ktoré sú teraz dostupné v sezónnych odtieňoch Denim Grey a Denim Blue. Okrem toho inovatívnu obuv dopĺňa kolekcia sľubujúca cargo nohavice, funkčné vrchné oblečenie, ako aj legíny, športové podprsenky či tričká na každodenné nosenie.

    Funkčnosť a pohodlie bez nutnosti kompromisu. To sľubuje nový dizajn Loewe x On

    Kampaň sprevádza dynamická séria fotografií a video, v ktorom žiari tanečná skupina MazelFreten. Pod umeleckým vedením Bleunuit a pohybovými inštrukciami Ashe Rucker naznačuje všetko, čo by mal potenciálny zákazník vedieť o novej kolekcii. Pohyb zmrazený v čase predstavuje nielen umenie, ale aj neustály zhon a potrebu flexibility, ktorej sa vo veľkomestách dá len ťažko uniknúť.

    Zdroj: Loewe

    O fotografie sa tentokrát postaral Ryan McGinley, a to na pozadí Faculty of Fine Arts spadajúcej pod University of La Laguna na Tenerife. Najnovší sortiment bude online a v obchodoch po celom svete dostupný od 16. októbra. Spoločnosti Loewe a On tak opäť dokazujú, že luxus dokáže žiariť aj vo forme modernej funkčnosti a inovatívneho pohodlia, a to bez nutnosti nevítaného štylistického kompromisu.

    Zdroje: Fashion Network, Dscene, On Pressroom, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    ― Reklama ―

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Život v rušných metropolách si vyžaduje neustálu pripravenosť. Nečakané zmeny v podobe výkyvov počasia, ako aj často nefunkčná verejná doprava si vyžadujú stopercentné pohodlie. Spojenie nadčasového štýlu a najmodernejšej funkčnosti ponúka aj najnovšia spolupráca medzi spoločnosťami Loewe a On. Známe spoločnosti vydávajú ďalšiu spoločnú limitovanú kolekciu, tentoraz na tohtoročnú jeseň a zimu.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by LOEWE (@loewe)

    V centre najnovšej kolekcie je prvý model tenisiek navrhnutý oboma značkami s názvom Cloudsolo. Jeho dizajn umne spája umelecké kódy španielskeho módneho domu a najnovšie technológie švajčiarskej športovej značky. Pätu preto modeluje časť CloudTec, zatiaľ čo podrážku podporuje pena Helion Superfoam a pružné odpruženie Speedboard. Všetko potom spája spoločné logo, ktoré potvrdzuje dlhoročné luxusné partnerstvo.

    Zdroj: Loewe

    Tenisky sú k dispozícii v záplave neutrálnych a výrazných farieb, ako je tyrkysová, oranžová a limetkovo zelená. Nová kolekcia zahŕňa aj nové edície tenisiek Cloudtilt, ktoré sú teraz dostupné v sezónnych odtieňoch Denim Grey a Denim Blue. Okrem toho inovatívnu obuv dopĺňa kolekcia sľubujúca cargo nohavice, funkčné vrchné oblečenie, ako aj legíny, športové podprsenky či tričká na každodenné nosenie.

    Funkčnosť a pohodlie bez nutnosti kompromisu. To sľubuje nový dizajn Loewe x On

    Kampaň sprevádza dynamická séria fotografií a video, v ktorom žiari tanečná skupina MazelFreten. Pod umeleckým vedením Bleunuit a pohybovými inštrukciami Ashe Rucker naznačuje všetko, čo by mal potenciálny zákazník vedieť o novej kolekcii. Pohyb zmrazený v čase predstavuje nielen umenie, ale aj neustály zhon a potrebu flexibility, ktorej sa vo veľkomestách dá len ťažko uniknúť.

    Zdroj: Loewe

    O fotografie sa tentokrát postaral Ryan McGinley, a to na pozadí Faculty of Fine Arts spadajúcej pod University of La Laguna na Tenerife. Najnovší sortiment bude online a v obchodoch po celom svete dostupný od 16. októbra. Spoločnosti Loewe a On tak opäť dokazujú, že luxus dokáže žiariť aj vo forme modernej funkčnosti a inovatívneho pohodlia, a to bez nutnosti nevítaného štylistického kompromisu.

    Zdroje: Fashion Network, Dscene, On Pressroom, Instagram

    ― Reklama ―

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    TikTok Highlights: Tradičnej káve konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipov aj trikov na sociálnej sieti TikTok už pred pár rokmi objavili alternatívu tradičnej kávy s názvom mushroom coffee. Takzvaná hubová káva však v posledných mesiacoch narastá na popularite. Podľa jej zatvrdených fanúšikov totiž sľubuje prísun energie, avšak bez rizika úzkosti a s bonusom posilnenia imunity, zlepšenia pozornosti a zníženia zápalov.

    Fendi láka do nového kráľovstva v Miláne. Otvára brány Palazzo Fendi

    Luxusná móda, prvotriedne umenie a historická architektúra vytvárajú dychberúcu mozaiku s názvom Palazzo Fendi. Svetoznáma rímska značka otvára dvere nového kráľovstva v Miláne. Pri príležitosti nedávneho Milánskeho fashion weeku odhalila zrekonštruované priestory svojej vlajkovej pobočky v talianskom hlavnom meste módy. Ukrývajú nielen butik, ale aj exkluzívne reštaurácie a remeselný ateliér.

    Kedysi dávno. Historické poznatky sa ukrývajú v najkrajších knižniciach sveta

    Knižnice rozhodne nie sú len tiché sály plné prachu. V mnohých častiach sveta slúžia ako vzácne svätyne, kde ľudia s úctou skláňajú hlavy. Vo vnútri kláštorov, univerzít, ale aj len tak samostatne stojace knižnice patria k najobľúbenejším turistickým miestam. Našťastie si zatiaľ zachovávajú zaslúženú úctu návštevníkov a nechávajú na vás naplno dýchnuť svoju atmosféru.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Pánske parfémy tejto sezóny vás prekvapia. Rozvoňajú citrusy aj luxusný koňak

    Jeseň okrem nových módnych inšpirácií prináša aj parfumové novinky a dlho očakávané twisty zabehnutých klasík. Nielen dámy, ale aj páni sa majú na čo tešiť. Tohtoročné vône sa držia drevitých a jantárových tónov, často ale s prekvapivým záverom. Či už ide o citrus alebo koňak, isté je, že si muži vyberú svojho favorita ako do kancelárie, tak na formálnu večeru.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Paríž ovládla móda. Na rad prišli značky Mugler, Schiaparelli a Rick Owens

    Týždeň módy v Paríži pokračuje a spolu s ním nastupujú na scénu kolekcie pre jar a leto 2026. Čerstvú víziu predstavil okrem iného nový kreatívny riaditeľ Mugler, Miguel Castro Freitas. Napriek tomu, že na seba pozornosť módneho sveta strhávajú hlavne očakávané debuty, úspešné kolekcie odhalili rovnako značky Schiaparelli a Rick Owens.

    Ferragamo ako óda na Harlem. Značka postavila kolekciu na Lole Todd

    Maximilian Davis vytvoril pre Ferragamo atmosféru, ktorá dýcha energiou jazzového veku a zároveň transformuje jeho vizuálny jazyk do moderny. V sále s mäkkým kobercom sa tak odohrávala scéna, kde sa lesk striedal s architektúrou strihov a svetlo kĺzalo po textúrach ako noty. Línia pôsobila ako rytmická báseň, pričom každý pohľad mal svoj vlastný verš. Bola to pripomienka toho, ako sa dá tradícia umne prepísať do nového príbehu.

    Dries Van Noten prepisuje leto. Nová kolekcia sa nesie na vlnách

    Paríž zažil okamih, keď sa móda pretavila do výbuchu farieb. Julian Klausner premenil prehliadku Dries Van Noten na dramatický obraz, ktorý evokoval energiu oceánu. Diváci nevnímali len šaty, kabáty či topy. Cítili módny rytmus, ktorý prúdil celou sálou. Každý tón hudby, každý krok modelky a každý strih odevu sa spojili do jedinej vizuálnej hry. Julian Klausner pre Dries Van Noten od začiatku pracoval s motívom vlny. Nebolo to dekoratívne gesto, ale kľúč k celej sezóne. Vlna ako symbol pohybu, premeny a intenzity. Inšpirácia pre jeho jarnú a letnú kolekciu sa premietla do materiálov, farieb a siluet, ktoré vyvolávali pocit plynulosti. Hostia sa ocitli v prostredí, ktoré pripomínalo javisko, kde sa móda stala dynamickým prúdom. A to doslova.

    ― Reklama ―