Více

    ― Reklama ―

    Blíži sa jeseň a spolu s ňou sa do popredia tlačia čerstvé módne kampane. Značky si pre propagáciu nových kolekcií opäť prizvali známe tváre. Skims, spoločnosť z dielne Kim Kardashian, odhalila spoluprácu so spevákom Post Malone. Tvárou jesennej rady Michael Kors je speváčka Suki Waterhouse a modelka Alex Consani zažiarila v kolekcii značky Alexander McQueen.

    Značka Skims naverbovala ďalšiu hviezdu. Pánsku kolekciu obliekol Post Malone

    Spolu s končiacim letom začína éra jesennej módy. Značky postupne odhaľujú čerstvé kampane, ktorým tradične dominujú aj známe tváre. Napríklad spoločnosť Skims, ktorú spoluzaložila modelka a podnikateľka Kim Kardashian, odhalila spoluprácu so spevákom Post Malone. Ten obliekol jej najnovšiu pánsku kolekciu obsahujúcu kúsky ako mikiny, tepláky, klasické tričká, ale aj spodnú bielizeň.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by SKIMS (@skims)

    V srdci návrhov totiž leží pohodlnosť, výdrž a hrejivosť. Jednotlivé kúsky potom spája maskáčová potlač s názvom Realtree. Na predaj budú v obchodoch a na stránkach značky od štvrtka. O fotografie kampane vytvorené v Utahu sa tentokrát postaral Theo Wenner. Spoločnosť Skims potom už skôr spolupracovala s hviezdami, ako je napríklad basketbalista Donovan Mitchell alebo spevák Usher.

    Jeseň v Ríme. Michael Kors a Suki Waterhouse objavujú talianske veľkomesto

    Módny dom Michael Kors do tohtoročnej jesennej kampane pre zmenu zapojil svoju ambasádorku a speváčku Suki Waterhouse. Spoločne vyrazili do Ríma, kde najnovšiu kolekciu zachytili na ikonických lokáciách, ako sú Španielske schody alebo námestie Piazza Navona. „Je filmový, dramatický, mestský, má rytmus a neuveriteľnú prírodnú krásu a históriu,“ okomentoval voľbu metropoly návrhár.

    Zdroj: Michael Kors

    Alexander McQueen zachytáva tenziu. Stvárnila ju aj modelka Alex Consani.

    Ponechajúc trochu odlišný nádych, jesennú kampaň uchopila značka Alexander McQueen. Jej kreatívny riaditeľ Seán McGirr vzdal totiž pomocou nej hold viktoriánskej gotike. Na pomoc si prizval slávne modelky, ako je Alex Consani, Athiec Geng, Chu Wong alebo Libby Taverner. Inšpiráciou k dynamickým fotografiám potom boli dôležité postavy 19. storočia ako spisovateľ Oscar Wilde alebo speváčka Vesta Tilley.

    Zdroj: Alexander McQueen

    „Chcel som zachytiť napätie medzi slobodou a prísnosťou, pretože ide o veľmi reálnu tenziu. Vychádzal som preto zo životov undergroundových umelcov,“ popísal svoj zámer pre server WWD dizajnér. Popisovaný protiklad potom zachytili rovnako samotné modelky. Obliekli totiž rozviate a bohaté, ale napriek tomu jemné a krehké návrhy plné spletitých čipiek, nadýchaných golierov alebo dlhých plášťov.

    @nssmagazine Alex Consani ohromuje pre kampaň FW25 McQueen. #alexconsani #fashiontiktok #tiktokfashion #campaign #mcqueen ♬ Magic Spells – Crystal Castles

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    Módne značky privítali jeseň. Na pomoc si pozvali známe tváre

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Blíži sa jeseň a spolu s ňou sa do popredia tlačia čerstvé módne kampane. Značky si pre propagáciu nových kolekcií opäť prizvali známe tváre. Skims, spoločnosť z dielne Kim Kardashian, odhalila spoluprácu so spevákom Post Malone. Tvárou jesennej rady Michael Kors je speváčka Suki Waterhouse a modelka Alex Consani zažiarila v kolekcii značky Alexander McQueen.

    Značka Skims naverbovala ďalšiu hviezdu. Pánsku kolekciu obliekol Post Malone

    Spolu s končiacim letom začína éra jesennej módy. Značky postupne odhaľujú čerstvé kampane, ktorým tradične dominujú aj známe tváre. Napríklad spoločnosť Skims, ktorú spoluzaložila modelka a podnikateľka Kim Kardashian, odhalila spoluprácu so spevákom Post Malone. Ten obliekol jej najnovšiu pánsku kolekciu obsahujúcu kúsky ako mikiny, tepláky, klasické tričká, ale aj spodnú bielizeň.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by SKIMS (@skims)

    V srdci návrhov totiž leží pohodlnosť, výdrž a hrejivosť. Jednotlivé kúsky potom spája maskáčová potlač s názvom Realtree. Na predaj budú v obchodoch a na stránkach značky od štvrtka. O fotografie kampane vytvorené v Utahu sa tentokrát postaral Theo Wenner. Spoločnosť Skims potom už skôr spolupracovala s hviezdami, ako je napríklad basketbalista Donovan Mitchell alebo spevák Usher.

    Jeseň v Ríme. Michael Kors a Suki Waterhouse objavujú talianske veľkomesto

    Módny dom Michael Kors do tohtoročnej jesennej kampane pre zmenu zapojil svoju ambasádorku a speváčku Suki Waterhouse. Spoločne vyrazili do Ríma, kde najnovšiu kolekciu zachytili na ikonických lokáciách, ako sú Španielske schody alebo námestie Piazza Navona. „Je filmový, dramatický, mestský, má rytmus a neuveriteľnú prírodnú krásu a históriu,“ okomentoval voľbu metropoly návrhár.

    Zdroj: Michael Kors

    Alexander McQueen zachytáva tenziu. Stvárnila ju aj modelka Alex Consani.

    Ponechajúc trochu odlišný nádych, jesennú kampaň uchopila značka Alexander McQueen. Jej kreatívny riaditeľ Seán McGirr vzdal totiž pomocou nej hold viktoriánskej gotike. Na pomoc si prizval slávne modelky, ako je Alex Consani, Athiec Geng, Chu Wong alebo Libby Taverner. Inšpiráciou k dynamickým fotografiám potom boli dôležité postavy 19. storočia ako spisovateľ Oscar Wilde alebo speváčka Vesta Tilley.

    Zdroj: Alexander McQueen

    „Chcel som zachytiť napätie medzi slobodou a prísnosťou, pretože ide o veľmi reálnu tenziu. Vychádzal som preto zo životov undergroundových umelcov,“ popísal svoj zámer pre server WWD dizajnér. Popisovaný protiklad potom zachytili rovnako samotné modelky. Obliekli totiž rozviate a bohaté, ale napriek tomu jemné a krehké návrhy plné spletitých čipiek, nadýchaných golierov alebo dlhých plášťov.

    @nssmagazine Alex Consani ohromuje pre kampaň FW25 McQueen. #alexconsani #fashiontiktok #tiktokfashion #campaign #mcqueen ♬ Magic Spells – Crystal Castles

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále najlepšou investíciou

    V módnom svete plnom krikľavých log a výrazných monogramov stojí na opačnom konci spektra hnutie, ktoré si nepotrebuje dokazovať svoju hodnotu. Logoless štýl, teda luxus bez loga. Hovorí kvalitou materiálov, dokonalým strihom a starostlivými detailmi. Napriek trendu maximalizmu zostáva pevne zakotvený v nadčasovej elegancii, ktorú trendy neovplyvnia.

    Poznáte pohnutú povesť Dolce & Gabbana? Kontroverzia strieda výsmech

    Talianske návrhárske duo Dolce & Gabbana vytvorilo jednu z najvýraznejších luxusných módnych značiek posledných desaťročí. Jej estetika je odvážna, teatrálna a hlboko zakorenená v talianskej kultúre. Popri zlatých brokátoch, čipkovaných šatách a ikonických kabelkách sa však opakovane objavujú provokatívne škandály. Módny dom Dolce & Gabbana sa nachádza v jedinečnej pozícii, keď je obdivovaný aj nenávidený zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módnu vlnu záujmu. Preppy štýl však nie je novinkou

    Keď Netflix oznámi nový film s romantickou zápletkou z univerzitného prostredia, nastane panika. Na filmoch z prostredia britskej univerzity a zakázanej lásky jednoducho niečo je. Nie je preto divu, že aj módne kúsky využité v týchto filmoch sa pravidelne derú na vrchol obľúbenosti. Nadčasový anglický preppy štýl je tak opäť v popredí.

    Všetko najlepšie, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módnu scénu už 70 rokov

    Niekedy sa celý svet zmestí len do jednej kabelky. Od roku 1955 sa práve takouto taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, ktorý aj o 70 rokov neskôr imponuje kupujúcim svojou nadčasovosťou. Praktickosť sa spojila s luxusom a Coco Chanel ženám po celom svete dala presne to, čo potrebovali. Jednoducho preto, že ju unavovalo nosiť kabelku v ruke.

    Kim Kardashian ako kultúrna zbraň značky Balenciaga. Čo bude ďalej?

    Keď Kim Kardashian prvýkrát vstúpila na červený koberec v čiernom body značky Balenciaga, ktoré jej zakrývalo aj tvár, bolo jasné, že sa chystá veľký módny moment. Spojenie Kim a návrhára Demnu Gvasalia prerástlo bežné partnerstvo medzi celebritou a značkou. Ich vzťah sa stal kultúrnym fenoménom a zapísal sa do histórie rovnako ako Alexander McQueen a Kate Moss. Obaja redefinovali, čo znamená byť ikonou.

    Česko má jasno. Do boja o Oscara pošle dokument Ešte nie som, kým chcem byť

    Dokument režisérky Kláry Tasovskej Ešte nie som, kým chcem byť získal ďalšie uznanie. Česká filmová a televízna akadémia ho vyšle do boja o Oscara. Usilovať sa bude o výhru v kategórii medzinárodný celovečerný film. Film sleduje príbeh fotografky Libuše Jarcovjákovej a zachytáva underground 80. rokov v Československu aj útek do Západného Berlína.

    Spoločnosť Valentino čelí zmenám. Jacopo Venturini opúšťa pozíciu CEO značky

    Módny dom Valentino vo štvrtok oznámil nečakanú správu. Zverejnil totiž, že sa na základe obojstrannej dohody rozhodol prepustiť doterajšieho generálneho riaditeľa Jacopa Venturiniho. Príčinou odchodu sú osobné dôvody. Zatiaľ nie je jasné, kto na prázdne kreslo CEO teraz zasadne. Alessandro Michele však zostáva kreatívnym riaditeľom.

    Maskulinita má novú tvár. Zoznámte sa s fenoménom performative male

    Sociálne siete vytvorili ďalší pominuteľný trend. Tentokrát ho však rovnakým dychom samy kritizujú. Ide o novú formu maskulinity, ktorej však chýba akákoľvek autenticita. Nová pánska estetika namiesto toho usiluje o validáciu založenú na umelo, ale veľmi starostlivo vykonštruovanom vzhľade. Takzvaný performative male tak robí všetko pre to, aby zaujal.

    Wednesday opäť naservírovala Goth glamour. Jej štýl vykúzlia aj renomovaní návrhári

    Len máloktorý módny fenomén posledných rokov zasiahol kultúru tak silno ako Wednesday Addams. Keď prvá séria seriálu vtrhla na obrazovky, neostalo len pri desivo očarujúcej atmosfére. Z temnoty vystúpil aj nový štýlový archetyp. Goth glamour. S druhou sériou, ktorá teraz prichádza na Netflix, je jasné, že sa do neho ponoríme znovu. A možno ešte hlbšie.

    Luxusný tovar ako dlhodobá investícia. Second hand trhu kraľujú slávne kabelky

    Čoraz viac zákazníkov v kontexte dlhodobej nepriaznivej a nestabilnej ekonomickej situácie hľadá vhodné spôsoby, ako zhodnotiť svoje peniaze. Obracajú sa preto na second hand trh, kde investujú predovšetkým do ikonických kabeliek. Medzi najpopulárnejšie modely patria tie z dielne značky Hermès. Na obľube ale narastajú aj tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Európske letiská menia pravidlá. Sú roztomilé beauty miniatúry v ohrození?

    Éra jednej z najmenej obľúbených súčastí cestovania sa možno chýli ku koncu. Prelievanie šampónov do stomililitrových fľaštičiek a počítanie produktov tak, aby sa zmestili do plastového vrecka, by čoskoro mohlo byť minulosťou. Aký osud ale čaká všetky roztomilé miniatúry? Budú musieť kozmetické značky prehodnotiť marketingové stratégie?

    Trend tooth gems rozžiari každý úsmev. Má však jasné pravidlá

    Povedzte syr! Trend tooth gems, čiže kamienkov na zuby, je späť a doháňa Y2K estetiku k dokonalosti. História zubných šperkov ale siaha ďaleko za prelom milénia, zdobili sa nimi už Mayovia. Teraz sa ozdoby vracajú ako módny statement. Aplikácia je rýchla a bezbolestná, ale má pravidlá. Zle prilepený šperk môže spôsobiť viac škody ako parády.

    Vaša najkrajšia nočná mora? Nechýbali by v nej couture modely od Roberta Wuna

    Robert Wun je meno, ktoré v kalendári Parížskeho týždňa haute couture módy len tak neprehliadnete. Hongkongský návrhár debutoval na svetoznámom móle v roku 2023. Od tej doby si pomaly, ale iste vydobýva povesť grand couturiéra novej generácie. Jeho fascinujúce a znepokojivé návrhy pretkané hororovými motívmi milujú nielen sociálne siete, ale aj celebrity, ako je speváčka Beyoncé alebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečenie nie je len pre bohatých. Podľa štúdie jeho výdrž a cena spolu nesúvisia

    Štúdia z dielne Leeds University potvrdila, že výdrž oblečenia a jeho cena spolu nesúvisia. Neplatí teda, že by odolné kúsky čakali iba na bohatých. Naopak, najlepšie výsledky dosiahli modely strednej triedy. Záleží však aj na iných faktoroch, ako je materiál alebo spôsob, akým sa o svoj šatník staráme.

    Návrat modernizovanej Phantom kabelky. Záujem o Celine ikonu astronomicky stúpa

    S nástupom návrhára Michaela Ridera do čela Celine sa módny dom vydal cestou, ktorá spája úctu k minulosti s víziou budúcnosti. Dizajnér, ktorý predtým u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uviedol svoju prvú kolekciu. Pevne ju zakotvil v estetike, ktorú milovníci Celine dodnes obdivujú. Jedným z najsilnejších momentov debutu bol návrat ikonickej kabelky Phantom.

    Armani spúšťa ďalší projekt. V Emirátoch postaví svoje prvé plážové vily

    Módne domy často nezostávajú iba pri móde a s radosťou zasahujú aj do ďalších častí luxusného odvetvia. V poslednej dobe čoraz častejšie investujú do súkromných rezortov, rezidencií alebo klubov. Výnimkou nie je ani Giorgio Armani. Taliansky návrhár totiž oznámil plány na výstavbu svojich prvých plážových víl na svete, a to v Spojených arabských emirátoch.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―