Více

    ― Reklama ―

    Sociálne siete predstavujú pre módne a beauty značky významný zdroj pozornosti. Práve tú zmerala platforma CreatorIQ, ktorá vydala zoznam 10 najviac virálnych make-up spoločností za mesiac jún. Svoje výpočty zakladala na ich EMV, čiže získanej mediálnej hodnote. Medzi najpopulárnejšie brandy patria Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Jún patrí spravidla medzi pokojné mesiace, kedy beauty a make-up značky nepociťujú veľký boom záujmu. Končí totiž obdobie jarných kolekcií, ešte však celkom nenastal čas pre tie letné. Pokles záujmu sa však tentokrát podarilo zdolať spoločnosti Huda Beauty. Dokázali to výsledky z dielne platformy CreatorIQ. Tá totiž vydala zoznam 10 najviac virálnych make-up značiek za tohtoročný jún.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by HUDA BEAUTY (@hudabeauty)

    Štatistiku založila na EMV, čiže earned media value, v preklade získanej mediálnej hodnote. Ukazovateľ popisuje engagement a buzz na sociálnych sieťach, ktoré sa značkám podarilo vytvoriť. Spoločnosti Huda Beauty sa pomalšie letné obdobie zadarilo pokoriť hlavne kvôli nečakanej novinke. Oznámila totiž, že jej zakladateľka Huda Kattan nad ňou opäť prevezme plnú kontrolu a vlastníctvo.

    Zdroj: e.l.f. cosmetics

    Vizážistka totiž odkúpila podiel, ktorý predtým predala firme TSG Consumer Partners. Spoločnosť svojich zákazníkov rovnako zaujala úplne novými produktmi, ako je Lip Contour Stain a Faux Filler Jelly Oil. Najviac pozornosti na seba napriek tomu naďalej strhával populárny Easy Bake Loose Powder. Hneď za Huda Beauty sa na druhom mieste umiestnila značka E.l.f. Beauty, populárna hlavne na TikToku.

    Takmer všetky značky zaznamenali pokles EMV. E.l.f. Beauty ťažil z odkúpenia Rhode

    Všetky značky z rebríčka 10 najviac virálnych make-up brandov za mesiac jún, podľa výsledku CreatorIQ, až na Huda Beauty, potom zaznamenali pokles svojej EMV. Spoločnosti E.l.f. však v júni najskôr pomohlo oznámenie, že odkúpi značku influencerky Hailey Bieber, Rhode. Na treťom mieste sa potom umiestnila spoločnosť ColourPop, ktorá tento rok v júni vydala nový populárny lip stain.

    @rarebeauty Life hack: používanie aromaterapeutického pera Find Comfort Stop & Soothe na nájdenie útechy doslova kdekoľvek a kedykoľvek #rarebeauty #selenagomez #aromatherapypen #findcomfort #lifehack ♬ Ultimate life hacks – Kelly | The Life Bath

    Na štvrtej pozícii sa tentokrát umiestnila značka Maybelline New York, za ktorou nasledovala Charlotte Tilbury. V pomerne tesnom závese nasledovala spoločnosť NYX Professional Makeup. Siedme miesto v júni obsadila značka MAC Cosmetics, zatiaľ čo ôsme patrí spoločnosti z dielne Seleny Gomez, Rare Beauty. Deviate miesto získal brand Nars Cosmetics, zatiaľ čo desiate L’Oréal Paris.

    Zdroje: WWD, CreatorIQ, Instagram, TikTok

    Jún pozná svojich favoritov. CreatorIQ odhalil najviac virálne make-up značky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociálne siete predstavujú pre módne a beauty značky významný zdroj pozornosti. Práve tú zmerala platforma CreatorIQ, ktorá vydala zoznam 10 najviac virálnych make-up spoločností za mesiac jún. Svoje výpočty zakladala na ich EMV, čiže získanej mediálnej hodnote. Medzi najpopulárnejšie brandy patria Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Jún patrí spravidla medzi pokojné mesiace, kedy beauty a make-up značky nepociťujú veľký boom záujmu. Končí totiž obdobie jarných kolekcií, ešte však celkom nenastal čas pre tie letné. Pokles záujmu sa však tentokrát podarilo zdolať spoločnosti Huda Beauty. Dokázali to výsledky z dielne platformy CreatorIQ. Tá totiž vydala zoznam 10 najviac virálnych make-up značiek za tohtoročný jún.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by HUDA BEAUTY (@hudabeauty)

    Štatistiku založila na EMV, čiže earned media value, v preklade získanej mediálnej hodnote. Ukazovateľ popisuje engagement a buzz na sociálnych sieťach, ktoré sa značkám podarilo vytvoriť. Spoločnosti Huda Beauty sa pomalšie letné obdobie zadarilo pokoriť hlavne kvôli nečakanej novinke. Oznámila totiž, že jej zakladateľka Huda Kattan nad ňou opäť prevezme plnú kontrolu a vlastníctvo.

    Zdroj: e.l.f. cosmetics

    Vizážistka totiž odkúpila podiel, ktorý predtým predala firme TSG Consumer Partners. Spoločnosť svojich zákazníkov rovnako zaujala úplne novými produktmi, ako je Lip Contour Stain a Faux Filler Jelly Oil. Najviac pozornosti na seba napriek tomu naďalej strhával populárny Easy Bake Loose Powder. Hneď za Huda Beauty sa na druhom mieste umiestnila značka E.l.f. Beauty, populárna hlavne na TikToku.

    Takmer všetky značky zaznamenali pokles EMV. E.l.f. Beauty ťažil z odkúpenia Rhode

    Všetky značky z rebríčka 10 najviac virálnych make-up brandov za mesiac jún, podľa výsledku CreatorIQ, až na Huda Beauty, potom zaznamenali pokles svojej EMV. Spoločnosti E.l.f. však v júni najskôr pomohlo oznámenie, že odkúpi značku influencerky Hailey Bieber, Rhode. Na treťom mieste sa potom umiestnila spoločnosť ColourPop, ktorá tento rok v júni vydala nový populárny lip stain.

    @rarebeauty Life hack: používanie aromaterapeutického pera Find Comfort Stop & Soothe na nájdenie útechy doslova kdekoľvek a kedykoľvek #rarebeauty #selenagomez #aromatherapypen #findcomfort #lifehack ♬ Ultimate life hacks – Kelly | The Life Bath

    Na štvrtej pozícii sa tentokrát umiestnila značka Maybelline New York, za ktorou nasledovala Charlotte Tilbury. V pomerne tesnom závese nasledovala spoločnosť NYX Professional Makeup. Siedme miesto v júni obsadila značka MAC Cosmetics, zatiaľ čo ôsme patrí spoločnosti z dielne Seleny Gomez, Rare Beauty. Deviate miesto získal brand Nars Cosmetics, zatiaľ čo desiate L’Oréal Paris.

    Zdroje: WWD, CreatorIQ, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Pánske tašky budúcej sezóny? Kraľuje im tradícia a funkčnosť

    Časy, keď si muži vystačili s vreckami, sú už minulosťou. Pánske tašky, a najmä takzvané shoulder bags, opäť dávajú o sebe vedieť. Na prehliadkach pre túto jeseň a zimu sa objavili v toľkých variáciách, až pôsobia skôr ako rozhodný návrat k základom než ako skúšobný trend. Zároveň však nepôsobia nostalgicky. V modernom čítaní sa stávajú spoločníkom, ktorý vie, čo robí. Dizajnovo, prakticky aj esteticky.

    Módny dom Viktor & Rolf skúma dualitu. Každá myšlienka má dve strany

    Značka Viktor & Rolf opäť stojí na hranici módy a konceptuálneho umenia. Jej haute couture kolekcia pre túto jeseň a zimu je vizuálnou manifestáciou duality. Dvoch svetov, ktoré sa navzájom dopĺňajú, spochybňujú a zrkadlia. Dvojica predstavila 15 čiernych outfitov v dvoch verziách. Jedna honosná, hýriaca farbami a drámou, druhá čistá, strohá a minimalistická. Výsledok? Na 30 rovnakých a zároveň rozdielnych lookov.

    Móda v kocke: Rare Beauty má parfum a Victoria’s Secret sa vracia na runway

    Selena Gomez posúva svoju značku Rare Beauty na novú úroveň a vydáva prvú kolekciu vlastných vôní. Dario Vitale nepredstaví svoj debut pre Versace pomocou klasickej šou, ale prezentácie. Na runway sa naopak na jeseň vrátia anjeli Victoria’s Secret. Moncler Grenoble zase s budúcou prehliadkou zamieri do Aspenu. Skupina Kering bojuje s prepadom ziskov.

    Trend, ktorý vás posadí na zadok. Booty beauty sa stará o bežne skryté partie

    Trendy majú jedinečnú schopnosť šokovať. Či už ide o plyšáky Labubu zavesené na dizajnérskych kabelkách, aplikáciu lososieho spermatu na tvár, či populárnu módu bez nohavíc, na internete sa z času na čas objavia skutočné lahôdky. Aktuálnym adeptom je takzvaná booty beauty, teda virálny druh kozmetiky špecializujúci sa na zadok.

    Personal branding nie je len pre celebrity. Staňte sa ikonou svojej sociálnej bubliny

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Móda v kocke: Kendall Jenner žiari pre Pradu a Londýn vystaví šatník Alžbety II.

    Módny dom Prada zverejnil kampaň na túto jeseň, v ktorej okrem iných žiari aj Kendall Jenner. Návrhárka Phoebe Philo odhalila svoju štvrtú kolekciu a MM6 Maison Margiela obnovil spoluprácu s Dr. Martens. Londýn na jar privíta výstavu odhaľujúcu šatník kráľovnej Alžbety II. A značka American Eagle vymenovala herečku Sydney Sweeney za svoju ambasádorku.

    Messy girl era je späť a čísla sú na jej strane. Béžová a pilates už ľudí nudia

    Uhladené účesy, sklenená pleť a outfity v odtieni ovseného mlieka. Tak vyzerali trendy poslednej doby, ktorých hlavnou ikonou bola influencerka Hailey Bieber a právom tak získala odznak "it girl". Clean girl era ale upadá a namiesto nej nastupuje takzvaná messy girl era. Spoločnosť sa v preferenciách otáča a ľudia zisťujú, že chcú život naozaj žiť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    Brad Pitt sa chce baviť. Herec prekvapil hravou zmenou štýlu

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Tajné chodby, dva milióny jahôd a fresh móda. Wimbledon už dávno nie je len o športe

    Wimbledon nikdy nebol len o tenise. Trávnaté kurty v londýnskom All England Clube sa každoročne menia na dokonalý mikrosvet s vlastnými pravidlami. Okrem športového stretnutia, ktoré sa radí medzi najdôležitejšie v celom roku, ide tiež o dôležitú módnu prehliadku a sprievod mnohých tradícií. Dokonca aj desiata je tu ikonickým zážitkom.

    Millie Bobby Brown čelí kritike. Médiá nepochopili, že už nie je dieťa

    Herečka Millie Bobby Brown je väčšine internetu známa ako sympatická postava Eleven zo seriálu Stranger Things. Dvadsaťjedenročná hviezda sa preto nedávno dočkala kritiky zo strany tlače. Novinári ju označili za príliš starú na svoj vek. Zdá sa, že ešte nepochopili, že aj slávne ženy majú právo dospieť, a navyše za svojich vlastných podmienok.

    Digitálny detox je nový luxus. Offline zóna môže vyrásť aj vnútri bytu

    Hoci sú technológie neoddeliteľnou súčasťou každodenného života aj práce, občas je zvuk notifikácií hlasnejší než vlastné myšlienky. Offline zóna vo chvíli preťaženia prichádza ako symbol luxusu. Režim nerušiť už nie je len o vypnutí telefónu. Ideálne by mal byť váš zaslúžený oddych spojený s miestom, kde sa digitálny svet na chvíľu úplne zastaví.

    Južná Kórea má nový ekonomický pilier. Beauty turizmus mieri do extrémnych výšin

    Zabudnite na časy, keď turizmus v Južnej Kórei znamenal výlet po stopách K-popu či tradičného hanboku. Dnes sem mieria davy z celého sveta kvôli niečomu úplne inému. Beauty turizmus predstavuje novú ekonomickú víziu budúcnosti. V čom je ale Kórea lepšia než iné vyspelé štáty? Ako jediná krajina masívne študuje estetickú presnosť, high-tech omladzovanie i neinvazívnu chirurgiu, ktorá dokáže vyzerať ako jemný filter.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―