Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V súčasnosti už nikoho neprekvapí, že make-up trendy pravidelne diktujú rôzne druhy ovocia. Inak tomu nie je ani tohtoročné leto, ktoré sa ponesie v duchu exotickej guavy. Ovocie láka nielen na svoju jemne ružovú farbu, ideálnu pre odtiene líceniek a šťavnatých leskov na pery, ale aj nezameniteľnú čerstvú vôňu preslnených letných dní.

    Tak trochu nelogický trend ovocného make-upu zaplnil sociálne siete prvýkrát už v roku 2023. Vtedy si získal pozornosť tutoriál americkej influencerky Hailey Bieber, takzvaný strawberry girl look. Nasledovalo množstvo podobne ladených trendov, od poblúznenia s čerešňami, čučoriedkami alebo broskyňami. Zdá sa, že popularita ovocia nekončí ani tento rok. Súčasnému letu totiž na beauty scéne dominuje guava.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by CAIA COSMETICS (@caiacosmetics)

    Guava pomôže aj vašej skin care. Make-up zafarbí do perfektnej ružovej

    Exotické ovocie má hneď niekoľko vlastností, ktoré ho nominovali na tohtoročnú kráľovnú virálnych letných make-up lookov, ale aj skin care produktov a parfumov. Extrakt z guavy sa totiž chváli vitamínom C, ktorý je bohatý na antioxidanty, ktoré dokážu prejasniť, spevniť a hydratovať pleť. Aj preto skvele bojuje proti tmavým škvrnkám alebo opuchnutiu. Guava má okrem toho úplne ideálny ružový odtieň.

    Zdroj: REFY Beauty

    Hodí sa totiž ku všetkým typom pleti a nachádza sa v pomyselnom strede medzi jemnými a výraznými tónmi ružovej. Aj preto značky začínajú vydávať produkty práve s odtieňom exotického ovocia. Medzi virálne kúsky patrí lip butter od Summer Fridays alebo balzam na pery z dielne Eadem. Tým ovšem letná beauty ponuka guavy nekončí. Ovocie sa dostalo aj do parfémov a vonných sprejov.

    Zdroj: Ellis Brooklyn, Korres

    Napríklad populárna vôňa Ellis Brooklyn využíva exotické ovocie ako svoju hlavnú zložku. Ak však máte guavu naozaj radi, v aktuálnom sortimente nájdete takmer akýkoľvek kozmetický výrobok s jej tónom alebo farbou. Podľa Spate sa totiž vyhľadávanie vône guavy na Googli za posledný rok zvýšilo o 1 000 percent. Na platforme TikTok je to pre zmenu o 43 percent viac.

    Guava namiesto jahody. Exotické ovocie má vlastný make-up look

    Do popredia na sociálnych sieťach sa taktiež dostáva takzvaný guava girl make-up. Jedná sa v podstate o rovnaký look, aký ponúkala už spomínaný variant strawberry girl. Odtieň ružovej, ktorý máte aplikovať nielen na tváre a pery, ale aj špičku nosa či viečka, je ovšem o niečo svetlejší. Zdá sa, že guava dominuje aj svetu gastronómie a letných drinkov. Takže toto ovocie vás preto tento rok v lete naozaj neminie.

    @beaubble Ovocie leta: guava #beaubble #guava #guavagirl #summer #trend ♬ SAVE ME from rammor summer chill mix on youtube – Rammor

    Zdroje: WWD, Hypebae, The Zoe Report, Instagram, TikTok 

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Ovocné poblúznenie pokračuje. Tohtoročné leto vonia ako guava

    ― Reklama ―

    V súčasnosti už nikoho neprekvapí, že make-up trendy pravidelne diktujú rôzne druhy ovocia. Inak tomu nie je ani tohtoročné leto, ktoré sa ponesie v duchu exotickej guavy. Ovocie láka nielen na svoju jemne ružovú farbu, ideálnu pre odtiene líceniek a šťavnatých leskov na pery, ale aj nezameniteľnú čerstvú vôňu preslnených letných dní.

    Tak trochu nelogický trend ovocného make-upu zaplnil sociálne siete prvýkrát už v roku 2023. Vtedy si získal pozornosť tutoriál americkej influencerky Hailey Bieber, takzvaný strawberry girl look. Nasledovalo množstvo podobne ladených trendov, od poblúznenia s čerešňami, čučoriedkami alebo broskyňami. Zdá sa, že popularita ovocia nekončí ani tento rok. Súčasnému letu totiž na beauty scéne dominuje guava.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by CAIA COSMETICS (@caiacosmetics)

    Guava pomôže aj vašej skin care. Make-up zafarbí do perfektnej ružovej

    Exotické ovocie má hneď niekoľko vlastností, ktoré ho nominovali na tohtoročnú kráľovnú virálnych letných make-up lookov, ale aj skin care produktov a parfumov. Extrakt z guavy sa totiž chváli vitamínom C, ktorý je bohatý na antioxidanty, ktoré dokážu prejasniť, spevniť a hydratovať pleť. Aj preto skvele bojuje proti tmavým škvrnkám alebo opuchnutiu. Guava má okrem toho úplne ideálny ružový odtieň.

    Zdroj: REFY Beauty

    Hodí sa totiž ku všetkým typom pleti a nachádza sa v pomyselnom strede medzi jemnými a výraznými tónmi ružovej. Aj preto značky začínajú vydávať produkty práve s odtieňom exotického ovocia. Medzi virálne kúsky patrí lip butter od Summer Fridays alebo balzam na pery z dielne Eadem. Tým ovšem letná beauty ponuka guavy nekončí. Ovocie sa dostalo aj do parfémov a vonných sprejov.

    Zdroj: Ellis Brooklyn, Korres

    Napríklad populárna vôňa Ellis Brooklyn využíva exotické ovocie ako svoju hlavnú zložku. Ak však máte guavu naozaj radi, v aktuálnom sortimente nájdete takmer akýkoľvek kozmetický výrobok s jej tónom alebo farbou. Podľa Spate sa totiž vyhľadávanie vône guavy na Googli za posledný rok zvýšilo o 1 000 percent. Na platforme TikTok je to pre zmenu o 43 percent viac.

    Guava namiesto jahody. Exotické ovocie má vlastný make-up look

    Do popredia na sociálnych sieťach sa taktiež dostáva takzvaný guava girl make-up. Jedná sa v podstate o rovnaký look, aký ponúkala už spomínaný variant strawberry girl. Odtieň ružovej, ktorý máte aplikovať nielen na tváre a pery, ale aj špičku nosa či viečka, je ovšem o niečo svetlejší. Zdá sa, že guava dominuje aj svetu gastronómie a letných drinkov. Takže toto ovocie vás preto tento rok v lete naozaj neminie.

    @beaubble Ovocie leta: guava #beaubble #guava #guavagirl #summer #trend ♬ SAVE ME from rammor summer chill mix on youtube – Rammor

    Zdroje: WWD, Hypebae, The Zoe Report, Instagram, TikTok 

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Tváre ako z Mrázika. Zimný make-up diktuje omrzliny

    Používatelia sociálnej siete TikTok vypustili do sveta ďalší zo svojich extrémne znejúcich make-up trendov. Tváre inšpirované spálením po hodinách vyhrievania sa na slnku tentoraz nahradila nová sezónna variácia. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odtieň rúžu, za ktorý by sa nemusela hanbiť ani Marfuša z Mrázika. Nechajte svoje tváre pomyselne zmrznúť a dodajte im ružový odtieň.

    Ako voňajú trendy tenisky? Onitsuka Tiger uvádza prvú kolekciu parfumov

    Japonská značka preslávená ikonickými teniskami vstupuje do sveta parfumov. Onitsuka Tiger pretvorila legendárne tenisky do svojej prvej kolecie exkluzívnych vôní. Na starosti ju dostal parfumér Mark Buxton, ktorý stojí okrem iného aj za Le Labo Vetiver 46. Zlaté flakóny vyrobené v Provence tak spájajú to najlepšie z japonskej tradície, francúzskej elegancie a súčasného dizajnu.

    Luxus v zajatí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láka na kolekciu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otvára zimnú sezónu vo veľkom štýle. Tentoraz kolekciou, ktorá nesie názov Snow Edition a nemôže chýbať v šatníku žiadneho milovníka horských chát a zjazdoviek. Kolekcia spája sexi estetiku značky s prémiovým zimným vybavením, ktorým neprenikne ani štipka mrazu. Husiu kožu budete mať len z toho, ako dobre budete v Saint Laurent vyzerať.

    Jean Paul Gaultier ako módny veštec. V roku 1999 predpovedal aktuálnu sezónu

    Niektoré zbierky starnú ako archívy. Iné sa po rokoch vracajú s energiou, ktorá zodpovedá novému okamihu. A kolekcia Jean Paul Gaultier FW 1999 je jednou z nich. Je zarážajúce, s akou istotou vtedajší styling kopíruje súčasný rytmus zimy. Párové siluety, sofistikované vrstvy, moderné proporcie. Runway z prelomu tisícročia pôsobí ako dizajn tejto sezóny, len vystrihnutý z inej doby. Vizionárstvo sa objavuje ako jasný dôsledok schopnosti čítať budúcnosť s neobvyklou presnosťou.

    Koniec vegánstva? Trend jednej dekády ticho mizne z mainstreamu

    Ešte pred svetovou pandémiou to vyzeralo, že budúcnosť patrí čisto rastlinnej strave. Spomínate si na to, že rok 2019 bol vyhlásený rokom vegánstva? Dávne vízie sa však nenaplnili a v súčasnosti sa zdá, že vegánstvo ustupuje nielen z bežných jedálničkov, ale aj z kultúrneho a mediálneho mainstreamu.

    Najkrajšie vianočné stromčeky Claridge’s. Poznáte tradíciu sviatočného Londýna?

    Vianočné stromčeky Claridge’s patria k najkrajším londýnskym momentom decembrovej sezóny. Každý rok pretvára hotelové lobby inštalácia, ktorá prináša noblesu, fantáziu a veľkorysú kreativitu. Strom vždy získa podobu pripomínajúcu couture objekt a pracuje s priestorom rovnako prirodzene ako šperk s telom. Hostia prichádzajú za atmosférou, ktorá v sebe nesie jasný rukopis svetového návrhára. Claridge’s tak každé Vianoce štartuje obdobie, ktoré ovplyvňuje vkus aj očakávania celého Londýna.

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozdeľuje. Vyvoláva prekvapivé reakcie

    Staronová bitka opäť dobýva sociálnej siete. Beauty TikTok trend známy ako birthday make-up rozdeľuje internet. Zatiaľ čo jeho zástancovia ho vidia ako variant "full-glam" looku, v iných vyvoláva prekvapivé reakcie. Niektorí muži totiž pod video tutoriálmi ženám radia, aby sa nemalovali "ako Picasso" a blahosklonne ich uisťujú, že "kvôli nim" si tvár líčiť naozaj nemusia.

    Veľkolepý návrat do USA. Módne domy ovládnu Severnú Ameriku túto jar

    Budúci rok sa vykresľuje ako okamih, keď sa Spojené štáty zmenia na epicentrum globálnej módy. Chanel mieri do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasneženého Aspenu. Gucci pristáva na Manhattane, zatiaľ čo Louis Vuitton volí rovnakú metropolu ako symbolický bod návratu. Severná Amerika sa stáva miestom, kde európske domy nachádzajú staronový rytmus. Každá z prezentácií posúva atmosféru krajiny do vlastného vizuálneho jazyka a dodáva jarnej sezóne jedinečný americký pulz.

    ― Reklama ―