Více

    ― Reklama ―

    Teplý vzduch presýtený kvetmi, slnečné lúče na jej tvári a ľahké šaty vlajúce okolo kolien. Len málo vecí je romantickejších ako európske leto. Tohtoročné „it“ kabelky do tejto estetiky dokonale zapadajú. Prútené, tkané, pletené alebo plátenné, môžeme očakávať, že v letných outfitoch uvidíme všetky. A my všetky krásne a zároveň praktické trendy vítame s otvorenou náručou.

    Romanticky pletené kabelky patria medzi ikonické symboly takzvanej old money estetiky. Hoci ide často o kúsky od známych luxusných značiek, nehľadajte na nich krikľavé logá. Tohtoročné obľúbené kabelky uvidíte väčšinou v neutrálnych farbách a vyrobené z kvalitných materiálov. Ich cieľom je pôsobiť ležérne a nenútene uhladene, zároveň ale vyvolať dojem drahého kúsku.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren)

    Prírodné materiály vitajte s otvorenou náručou. Kľúčom k úspechu je mixovanie textúr

    Prírodné materiály sú v tejto oblasti nepochybne veľkým hitom. Navyše spolu vyzerajú skvele. Či už ide o lycru, bavlnu alebo kožu, všetky tieto prvky spolu vytvárajú ucelený vzhľad. Trendy kabelky nájdete v neutrálnej palete pozostávajúcej z karamelovej, khaki, námorníckej, bielej alebo čiernej a ďalších podobných odtieňov. Textúra je kľúčová. Výrazné materiály vyniknú v kontraste s jemnými látkami.

    Zdroj: Furla, Celine

    Vaším priateľom preto bude oblečenie z ľanu, hodvábu a saténu. To je koniec koncov najpríjemnejšia voľba na leto. V kombinácii s ľanovou alebo pletenou kabelkou dosiahnete ležérnu eleganciu s nádychom francúzskeho alebo toskánskeho štýlu. Predstavte si midi šaty a kožené opaskové sandále alebo biele palazzo nohavice a čierne tielko. Krása môže byť jednoduchá, a presne o to sa dizajnéri so svojimi kabelkami snažia.

    Menej je naozaj viac. Kabelky majú žiariť, s doplnkami skôr šetrite

    Okrem klasických strihov kabeliek cez rameno, ktoré najčastejšie nosíte do mesta a do práce, budú populárne aj menšie modely. „Bucket“ kabelky sa hodia k voľným šatám a všeobecne ľahkým outfitom. Mini prútenou kabelkou oživíte večerný outfit so saténovou sukňou a ramienkovým topom. Nesnažte sa kombinovať a vrstviť, stačí vám naozaj málo.

    Zdroj: Chloé, Ralph Lauren

    To isté platí aj pre doplnky. Nebojte sa ich, ale nezahlcujte nimi svoj outfit. Šatka uviazaná okolo ucha kabelky a jemné zlaté šperky urobia svoje. Samozrejme, letnou nevyhnutnosťou sú aj značkové slnečné okuliare. Vlasy si dajte do messy drdolu, ale ak ste fanúšičkou hladkých copov, choďte do toho. V horúcom lete oceníte oba tieto účesy. Držte sa však nenútenej elegancie.

    Ak chcete pôsobiť elegantnejšie, vyberte si nohavice ťavej farby a bielu košeľu. Nebojte sa nosiť tenké predĺžené sako s dlhšou áčkovou sukňou. Naopak americký „east coast“ štýl dosiahnete trenčkotom s modrou košeľou. Denim a v obzvlášť horúcich dňoch aj šortky s krátkymi nohavicami tiež urobia svoje. Outfit doplňte mokasínami a pletenou kabelkou s výraznou textúrou.

     

    Zdroj: Dune, Loewe

    Zdroje: Instagram, Who What Wear, Wardrobe Icons, Reptile’s House

    Foto:Miu Miu

    Letná romantika na obzore. Romantické kabelky zapĺňajú luxusné obchody

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Teplý vzduch presýtený kvetmi, slnečné lúče na jej tvári a ľahké šaty vlajúce okolo kolien. Len málo vecí je romantickejších ako európske leto. Tohtoročné „it“ kabelky do tejto estetiky dokonale zapadajú. Prútené, tkané, pletené alebo plátenné, môžeme očakávať, že v letných outfitoch uvidíme všetky. A my všetky krásne a zároveň praktické trendy vítame s otvorenou náručou.

    Romanticky pletené kabelky patria medzi ikonické symboly takzvanej old money estetiky. Hoci ide často o kúsky od známych luxusných značiek, nehľadajte na nich krikľavé logá. Tohtoročné obľúbené kabelky uvidíte väčšinou v neutrálnych farbách a vyrobené z kvalitných materiálov. Ich cieľom je pôsobiť ležérne a nenútene uhladene, zároveň ale vyvolať dojem drahého kúsku.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren)

    Prírodné materiály vitajte s otvorenou náručou. Kľúčom k úspechu je mixovanie textúr

    Prírodné materiály sú v tejto oblasti nepochybne veľkým hitom. Navyše spolu vyzerajú skvele. Či už ide o lycru, bavlnu alebo kožu, všetky tieto prvky spolu vytvárajú ucelený vzhľad. Trendy kabelky nájdete v neutrálnej palete pozostávajúcej z karamelovej, khaki, námorníckej, bielej alebo čiernej a ďalších podobných odtieňov. Textúra je kľúčová. Výrazné materiály vyniknú v kontraste s jemnými látkami.

    Zdroj: Furla, Celine

    Vaším priateľom preto bude oblečenie z ľanu, hodvábu a saténu. To je koniec koncov najpríjemnejšia voľba na leto. V kombinácii s ľanovou alebo pletenou kabelkou dosiahnete ležérnu eleganciu s nádychom francúzskeho alebo toskánskeho štýlu. Predstavte si midi šaty a kožené opaskové sandále alebo biele palazzo nohavice a čierne tielko. Krása môže byť jednoduchá, a presne o to sa dizajnéri so svojimi kabelkami snažia.

    Menej je naozaj viac. Kabelky majú žiariť, s doplnkami skôr šetrite

    Okrem klasických strihov kabeliek cez rameno, ktoré najčastejšie nosíte do mesta a do práce, budú populárne aj menšie modely. „Bucket“ kabelky sa hodia k voľným šatám a všeobecne ľahkým outfitom. Mini prútenou kabelkou oživíte večerný outfit so saténovou sukňou a ramienkovým topom. Nesnažte sa kombinovať a vrstviť, stačí vám naozaj málo.

    Zdroj: Chloé, Ralph Lauren

    To isté platí aj pre doplnky. Nebojte sa ich, ale nezahlcujte nimi svoj outfit. Šatka uviazaná okolo ucha kabelky a jemné zlaté šperky urobia svoje. Samozrejme, letnou nevyhnutnosťou sú aj značkové slnečné okuliare. Vlasy si dajte do messy drdolu, ale ak ste fanúšičkou hladkých copov, choďte do toho. V horúcom lete oceníte oba tieto účesy. Držte sa však nenútenej elegancie.

    Ak chcete pôsobiť elegantnejšie, vyberte si nohavice ťavej farby a bielu košeľu. Nebojte sa nosiť tenké predĺžené sako s dlhšou áčkovou sukňou. Naopak americký „east coast“ štýl dosiahnete trenčkotom s modrou košeľou. Denim a v obzvlášť horúcich dňoch aj šortky s krátkymi nohavicami tiež urobia svoje. Outfit doplňte mokasínami a pletenou kabelkou s výraznou textúrou.

     

    Zdroj: Dune, Loewe

    Zdroje: Instagram, Who What Wear, Wardrobe Icons, Reptile’s House

    ― Reklama ―

    Pánske tašky budúcej sezóny? Kraľuje im tradícia a funkčnosť

    Časy, keď si muži vystačili s vreckami, sú už minulosťou. Pánske tašky, a najmä takzvané shoulder bags, opäť dávajú o sebe vedieť. Na prehliadkach pre túto jeseň a zimu sa objavili v toľkých variáciách, až pôsobia skôr ako rozhodný návrat k základom než ako skúšobný trend. Zároveň však nepôsobia nostalgicky. V modernom čítaní sa stávajú spoločníkom, ktorý vie, čo robí. Dizajnovo, prakticky aj esteticky.

    Módny dom Viktor & Rolf skúma dualitu. Každá myšlienka má dve strany

    Značka Viktor & Rolf opäť stojí na hranici módy a konceptuálneho umenia. Jej haute couture kolekcia pre túto jeseň a zimu je vizuálnou manifestáciou duality. Dvoch svetov, ktoré sa navzájom dopĺňajú, spochybňujú a zrkadlia. Dvojica predstavila 15 čiernych outfitov v dvoch verziách. Jedna honosná, hýriaca farbami a drámou, druhá čistá, strohá a minimalistická. Výsledok? Na 30 rovnakých a zároveň rozdielnych lookov.

    Móda v kocke: Rare Beauty má parfum a Victoria’s Secret sa vracia na runway

    Selena Gomez posúva svoju značku Rare Beauty na novú úroveň a vydáva prvú kolekciu vlastných vôní. Dario Vitale nepredstaví svoj debut pre Versace pomocou klasickej šou, ale prezentácie. Na runway sa naopak na jeseň vrátia anjeli Victoria’s Secret. Moncler Grenoble zase s budúcou prehliadkou zamieri do Aspenu. Skupina Kering bojuje s prepadom ziskov.

    Trend, ktorý vás posadí na zadok. Booty beauty sa stará o bežne skryté partie

    Trendy majú jedinečnú schopnosť šokovať. Či už ide o plyšáky Labubu zavesené na dizajnérskych kabelkách, aplikáciu lososieho spermatu na tvár, či populárnu módu bez nohavíc, na internete sa z času na čas objavia skutočné lahôdky. Aktuálnym adeptom je takzvaná booty beauty, teda virálny druh kozmetiky špecializujúci sa na zadok.

    Ako prežiť trópy s eleganciou? Ovládnite business dresscode aj v lete

    Slnko páli už od rána a vy viete, že vás čaká náročný deň v kancelárii. Kombinácia, ktorá môže v letných mesiacoch spôsobiť utrpenie aj tým najštýlovejším jedincom. Ale aj v lete môžete zažiariť s pracovným oblečením, ktoré je ľahké a elegantné zároveň. Stačí siahnuť po správnych materiáloch a s niekoľkými nadčasovými kúskami ľahko vytvoríte vlastný letný capsule wardrobe.

    Personal branding nie je len pre celebrity. Staňte sa ikonou svojej sociálnej bubliny

    Byť zapamätateľný je v dospelom svete silnou zbraňou. Čokoľvek, v čom ste dobrí, sa môže stať vaším poznávacím znamením. Pomôže vám v tom aj takzvaný personal branding. Trend, rezonujúci hlavne na sociálnej sieti TikTok, sa stáva nástrojom osobného prejavu a môže pracovať vo váš prospech. Štýl totiž ďaleko presahuje rámec obyčajnej módy.

    Móda v kocke: Kendall Jenner žiari pre Pradu a Londýn vystaví šatník Alžbety II.

    Módny dom Prada zverejnil kampaň na túto jeseň, v ktorej okrem iných žiari aj Kendall Jenner. Návrhárka Phoebe Philo odhalila svoju štvrtú kolekciu a MM6 Maison Margiela obnovil spoluprácu s Dr. Martens. Londýn na jar privíta výstavu odhaľujúcu šatník kráľovnej Alžbety II. A značka American Eagle vymenovala herečku Sydney Sweeney za svoju ambasádorku.

    Messy girl era je späť a čísla sú na jej strane. Béžová a pilates už ľudí nudia

    Uhladené účesy, sklenená pleť a outfity v odtieni ovseného mlieka. Tak vyzerali trendy poslednej doby, ktorých hlavnou ikonou bola influencerka Hailey Bieber a právom tak získala odznak "it girl". Clean girl era ale upadá a namiesto nej nastupuje takzvaná messy girl era. Spoločnosť sa v preferenciách otáča a ľudia zisťujú, že chcú život naozaj žiť.

    Kylie Jenner po prvýkrát pre Miu Miu. Jesenná kampaň búra genderové stereotypy

    Kde sa archetypy stretávajú so sviežou perspektívou. Aj tak definuje Miu Miu kampaň pre tohtoročnú jeseň a zimu s názvom Femininities. Séria prepisuje tradičné genderové stereotypy a zaužívané predstavy o ženskosti. Kúsky spájajú jemnosť spodnej bielizne s voľnejším oblečením, typickým pre pánsku módu. Značka zapojila do kampane výrazné osobnosti naprieč odbormi, vrátane Kylie Jenner, ktorá s Miu Miu spolupracuje prvýkrát.

    New York pozná svoj kalendár. Načrtáva kontúry týždňa módy na jar 2026

    Zástupcovia Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálneho usporiadateľa Newyorského týždňa módy, zverejnili predbežný rozvrh očakávanej udalosti. Fashion week v polovici septembra predstaví kolekcie pre jar 2026. Svoj debut tentokrát odhalí deväť návrhárov. Chýbať naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne alebo Willy Chavarria.

    Nebavia vás Paríž, ani Miláno? Štokholm ako módna mekka severu

    Keď sa povie hlavné mesto módy, väčšina z nás si automaticky vybaví lesk parížskych butikov na Rue Saint-Honoré, pompéznu Galleria Vittorio Emanuele v Miláne alebo ikonické módne centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale čo ak vám povieme, že skutočný klenot súčasnej módy sa skrýva o niečo viac na sever. A to medzi švédskymi ostrovmi, pod blankytným nebom Štokholmu?

    Brad Pitt sa chce baviť. Herec prekvapil hravou zmenou štýlu

    Zdá sa, že na scéne pánskej módy opäť zažiarila vyhasnutá hviezda. Šesťdesiatjedenročný herec Brad Pitt odhalil v niekoľkých nedávnych outfitoch prekvapivú zmenu štýlu. Klasické čierne obleky a kúsky v štýle tichého luxusu vymenil za rôznorodé textúry, výrazné farby a hravé kombinácie. Premenu má na svedomí okrem iného aj stylista Taylor McNeill.

    TikTok ako šikovná reklama. Beauty značkám prináša organický rast

    Platforma Spate vysledovala 10 najpopulárnejších beauty značiek, ktoré za uplynulý rok na sociálnej sieti TikTok zaznamenali organický rast. Ide o pozornosť, ktorú spoločnosti nezískavajú skrz dohodnuté spolupráce či platené reklamy. Používatelia o nich len často hovoria alebo ich odporúčajú svojim sledujúcim, čím okolo nich vytvárajú potrebný "hype".

    Tajné chodby, dva milióny jahôd a fresh móda. Wimbledon už dávno nie je len o športe

    Wimbledon nikdy nebol len o tenise. Trávnaté kurty v londýnskom All England Clube sa každoročne menia na dokonalý mikrosvet s vlastnými pravidlami. Okrem športového stretnutia, ktoré sa radí medzi najdôležitejšie v celom roku, ide tiež o dôležitú módnu prehliadku a sprievod mnohých tradícií. Dokonca aj desiata je tu ikonickým zážitkom.

    Burberry oslavuje známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšenie predaja

    Módny dom Burberry už niekoľko sezón zápasí s nízkym predajom a klesajúcim dopytom. Pred rokom bol preto do funkcie generálneho riaditeľa vymenovaný Josh Shulman, aby vypracoval plán obnovy značky. Zdá sa, že sa jeho úsilie o návrat k britským koreňom a ikonickým produktom vypláca. Burberry zaznamenal v druhom štvrťroku zlepšujúce sa predaje.

    Digitálny detox je nový luxus. Offline zóna môže vyrásť aj vnútri bytu

    Hoci sú technológie neoddeliteľnou súčasťou každodenného života aj práce, občas je zvuk notifikácií hlasnejší než vlastné myšlienky. Offline zóna vo chvíli preťaženia prichádza ako symbol luxusu. Režim nerušiť už nie je len o vypnutí telefónu. Ideálne by mal byť váš zaslúžený oddych spojený s miestom, kde sa digitálny svet na chvíľu úplne zastaví.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―