Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S prichádzajúcimi slnečnými dňami prichádza potreba skontrolovať vašu kozmetickú taštičku. S blížiacimi sa vysokými teplotami sa niektoré produkty na líčenie príliš dobre neznášajú. Mnohé z nich vyzerajú na tvári príliš umelo alebo sa po niekoľkých hodinách nepríjemne roztečú. Práve tu prichádzajú na rad tradičné ľahké CC krémy, ktoré sľubujú zjednotenie pleti a zakrytie nedokonalostí.

    Ľahšia verzia klasického make-upu nie je ničím novým. Takzvané CC krémy zažiaria najmä počas slnečných letných dní, keď je horúčava príliš veľká na trochu hrubšiu a výraznejšiu vrstvu tradičného make-upu. Okrem ľahšej aplikácie však obľúbené produkty sľubujú aj ďalšie výhody. Ich hlavným cieľom je totiž zjednotiť farbu pleti, ktorú môže narúšať začervenanie alebo zmena farby.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by KESS (@kessberlin)

    Okrem toho v sebe často skrývajú aj ďalšie benefity, ako je ochrana pred slnkom alebo vyhladenie pleti. Obľúbené CC krémy na rozdiel od svojich súrodencov, BB (Beauty Balm) krémov, sľubujú o niečo silnejšie krytie. Rôzne varianty však ponúkajú rôznu silu, takže niektoré sa viac podobajú klasickým krémom, zatiaľ čo iné sa môžu vyrovnať tradičnému make-upu. Záleží len na vašich preferenciách.

    Zjednotenie nie je jedinou výhodou. CC krémy

    Používateľky sociálnych sietí si v poslednom čase zamilovali najmä CC krémy, takže nešetria tipmi na svojich favoritov. Snáď každý z nich sľubuje kvalitné krytie, no vybraného pomocníka si musíte vybrať podľa požadovaného efektu. Niektoré produkty vytvárajú prirodzenejší vzhľad, iné extra lesk a ďalšie matnú vrstvu. Môžu v sebe skrývať aj zložky, ako je niacínamid, vitamín C alebo kyselina hyalurónová.

    Zdroj: Chanel, Erborian

    Napríklad luxusný variant krému od módneho domu Chanel v sebe skrýva aj potrebnú SPF ochranu. S jej pomocou môžete dosiahnuť stredné krytie doplnené jemným a rozjasňujúcim efektom. Ďalším favoritom je verzia od kórejskej značky Erborian. Tá zase vďaka svojej extra ľahkej textúre dokonale bojuje proti viditeľným pórom a začervenaniu. Hodí sa preto predovšetkým pre tých z vás bojujúcich so začervenanou pleťou.

    Zdroj: By Terry, Tower28

    O niečo silnejšie krytie potom ukrýva Brightening CC Foundation od spoločnosti By Terry. Ako už názov napovedá, zaujme aj o niečo žiarivejším vzhľadom. Populárnou voľbou je aj verzia od Tower 28 s minerálnym SPF 30. Skutočným hrdinom sociálnych sietí je však CC krém od It Cosmetics. Je vhodný pre všetky typy pleti a okrem krytia ponúka aj ochranu pred slnkom SPF 50.

    @kay_caputo Môj nový zabudovaný filter #ITCosmetics #ITCosmeticsPartner #CCNaturalMatte #makeuptok #makeup @IT Cosmetics @Ulta Beauty ♬ originálny zvuk – Kayla Caputo

    Zdroje: Byrdie, Independent, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.
    Foto:Pexels

    Leto volá po obmene. Ľahké CC krémy sľubujú perfektný glow

    ― Reklama ―

    S prichádzajúcimi slnečnými dňami prichádza potreba skontrolovať vašu kozmetickú taštičku. S blížiacimi sa vysokými teplotami sa niektoré produkty na líčenie príliš dobre neznášajú. Mnohé z nich vyzerajú na tvári príliš umelo alebo sa po niekoľkých hodinách nepríjemne roztečú. Práve tu prichádzajú na rad tradičné ľahké CC krémy, ktoré sľubujú zjednotenie pleti a zakrytie nedokonalostí.

    Ľahšia verzia klasického make-upu nie je ničím novým. Takzvané CC krémy zažiaria najmä počas slnečných letných dní, keď je horúčava príliš veľká na trochu hrubšiu a výraznejšiu vrstvu tradičného make-upu. Okrem ľahšej aplikácie však obľúbené produkty sľubujú aj ďalšie výhody. Ich hlavným cieľom je totiž zjednotiť farbu pleti, ktorú môže narúšať začervenanie alebo zmena farby.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by KESS (@kessberlin)

    Okrem toho v sebe často skrývajú aj ďalšie benefity, ako je ochrana pred slnkom alebo vyhladenie pleti. Obľúbené CC krémy na rozdiel od svojich súrodencov, BB (Beauty Balm) krémov, sľubujú o niečo silnejšie krytie. Rôzne varianty však ponúkajú rôznu silu, takže niektoré sa viac podobajú klasickým krémom, zatiaľ čo iné sa môžu vyrovnať tradičnému make-upu. Záleží len na vašich preferenciách.

    Zjednotenie nie je jedinou výhodou. CC krémy

    Používateľky sociálnych sietí si v poslednom čase zamilovali najmä CC krémy, takže nešetria tipmi na svojich favoritov. Snáď každý z nich sľubuje kvalitné krytie, no vybraného pomocníka si musíte vybrať podľa požadovaného efektu. Niektoré produkty vytvárajú prirodzenejší vzhľad, iné extra lesk a ďalšie matnú vrstvu. Môžu v sebe skrývať aj zložky, ako je niacínamid, vitamín C alebo kyselina hyalurónová.

    Zdroj: Chanel, Erborian

    Napríklad luxusný variant krému od módneho domu Chanel v sebe skrýva aj potrebnú SPF ochranu. S jej pomocou môžete dosiahnuť stredné krytie doplnené jemným a rozjasňujúcim efektom. Ďalším favoritom je verzia od kórejskej značky Erborian. Tá zase vďaka svojej extra ľahkej textúre dokonale bojuje proti viditeľným pórom a začervenaniu. Hodí sa preto predovšetkým pre tých z vás bojujúcich so začervenanou pleťou.

    Zdroj: By Terry, Tower28

    O niečo silnejšie krytie potom ukrýva Brightening CC Foundation od spoločnosti By Terry. Ako už názov napovedá, zaujme aj o niečo žiarivejším vzhľadom. Populárnou voľbou je aj verzia od Tower 28 s minerálnym SPF 30. Skutočným hrdinom sociálnych sietí je však CC krém od It Cosmetics. Je vhodný pre všetky typy pleti a okrem krytia ponúka aj ochranu pred slnkom SPF 50.

    @kay_caputo Môj nový zabudovaný filter #ITCosmetics #ITCosmeticsPartner #CCNaturalMatte #makeuptok #makeup @IT Cosmetics @Ulta Beauty ♬ originálny zvuk – Kayla Caputo

    Zdroje: Byrdie, Independent, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Shein mieri do Paríža. Plány na kamenný obchod vyvolali protesty

    Nedávne rozhodnutie fast fashion reťazca Shein otvoriť v Paríži svoj prvý kamenný obchod vyvolalo silné reakcie. Usídliť sa totiž hodlá v obchodnom dome BHV Marais z roku 1856. Niektoré značky preto v reakcii nákupné centrum opúšťajú, zatiaľ čo jeho zamestnanci usporiadali v piatok 10. októbra protest. Shein podľa nich poškodzuje meno francúzskeho módneho priemyslu.

    Alaïa skúma nový minimalizmus. Ponúka hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier predstavil v Paríži kolekciu Alaïa SS26. Každý krok modeliek plynul s presnosťou, ktorá diktovala novú formu minimalistického pokoja. V priestore naplnenom odleskami zrkadiel sa zrodila móda, ktorá dýcha vlastným rytmom. Pomalým, presným a podmanivým. Pieter Mulier vytvára architektúru odevu, v ktorej sa dekonštrukcia a strapce stávajú jazykom ženskosti. Alaïa opäť dokazuje, že je módnym domom, ktorý nepotrebuje senzáciu, aby zapôsobil.

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    Luxury Insights: Svetové butiky preslávených značiek berú dych dizajnom aj detailmi

    Svetová móda ukazuje, že predáva nielen kvalita, ale aj zážitok a vizuálny vnem. Butikové výklady už dávno neslúžia len na predaj. Transformujú sa na dychberúcu skúsenosť a stávajú sa exkluzívnym chrámom dizajnu. Zákazníkom sa tak otvárajú príbehy značky, spojené s konkrétnymi produktmi, zatiaľ čo ich obklopuje luxusná atmosféra jedinečného architektonického diela.

    Marc by Sofia kĺže po povrchu. Film je definovaný leskom, nie hĺbkou

    Režisérka Sofia Coppola rozvírila filmové vody, keď na tohtoročnom ročníku filmového festivalu v Benátkach odhalila svoj prvý dokument. Film s názvom Marc by Sofia venovala svojmu blízkemu priateľovi a slávnemu návrhárovi Marcovi Jacobsovi. Film síce zožal úspech, nečakajte od neho však hlboký vhľad za oponu. Ide skôr o trblietavý obraz módnej ikony.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Paríž ovládla móda. Na rad prišli značky Mugler, Schiaparelli a Rick Owens

    Týždeň módy v Paríži pokračuje a spolu s ním nastupujú na scénu kolekcie pre jar a leto 2026. Čerstvú víziu predstavil okrem iného nový kreatívny riaditeľ Mugler, Miguel Castro Freitas. Napriek tomu, že na seba pozornosť módneho sveta strhávajú hlavne očakávané debuty, úspešné kolekcie odhalili rovnako značky Schiaparelli a Rick Owens.

    ― Reklama ―