Více

    ― Reklama ―

    Blíži sa sviatok všetkých zamilovaných a s ním aj kampane plné lásky. Luxusné značky ponúkajú špeciálne kolekcie vhodné pre každú podobu Valentína. U značky Gucci nájdete elegantný vzhľad pre vaše vysnívané rande. Savage, Skims alebo Intimissimi zvedú partnerov za vás a Converse sa bude hodiť tým, ktorí praktizujú sebalásku.

    Sabato de Sarno ukázal svoje poňatie lásky. Do kampane obsadil skutočné páry

    Tohtoročného Valentína v talianskom módnom dome Gucci sa po prvý raz ujal jeho ešte pomerne čerstvý kreatívny riaditeľ Sabato De Sarno. Na kampani s názvom Gucci Together spolupracoval s fotografkou Tinou Barney, ktorá nafotila skutočné páry alebo rodiny pohybujúce sa na módnej scéne v elegantných outfitoch. „V obsadení nájdete rôzne typy rodín, zamilované páry a dlhoročných priateľov,“ popísala značka.

    Zdroj: Gucci

    Kampaň Skims pohladí každé srdce. Špeciálnu líniu odhalila speváčka Rosé

    Značka Skims, ktorú založila svetoznáma influencerka Kim Kardashian, pozná súčasnú popkultúrnu scénu lepšie ako ktokoľvek iný. Preto sa jej opäť podarilo vytvoriť kampaň, ktorá na tohtoročného Valentína vyrazí dych nejednému zákazníkovi. Špeciálna línia obsahuje sériu fotografií plných lásky, na ktorých sa objavuje Rosé, čoraz populárnejšia speváčka kórejskej hudobnej skupiny Blackpink.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by SKIMS (@skims)

    Pozadu nezostáva ani Initmissimi. Značka si na pomoc prizvala Emily Ratajkowski

    Kúskom zo špeciálnej valentínskej kolekcie Intimissimi však nič nepokazíte. Spoločnosť známa svojou jemnou, no stále zvodnou spodnou bielizňou si na pomoc prizvala modelku a herečku Emily Ratajkowski. Tá si zo špeciálnej kolekcie vybrala súpravu More Amore, ktorú mala na sebe aj v súvisiacej kampani. Ostatné modelky však tiež nosia hodvábny tyl a čipku.

    Zdroj: Intimissimi

    Rihanna si pripravila aj Amorov šíp. Kolekcia Savage x Fenty uspokojí všetky túžby

    Speváčka Rihanna tento rok pripravila aj milostnú spodnú bielizeň, a to pre špeciálnu líniu Savage X Fenty. Okrem nej v reklame žiaria aj miláčikovia internetu Serana a Kordell, víťazi americkej reality šou Love Island. Objavia sa však aj obľúbení TikTok tvorcovia Hayley a Jules LeBlanc. Na výber je niekoľko štýlov, od mierne glamour cez decentné až po tie najodvážnejšie.

    Zdroj: Savage x Fenty

    Hľadáte trochu sebalásky? Alex Consani vám ju pomôže nájsť

    Spoločnosť Converse si pre zmenu do svojej valentínskej kampane prizvala hviezdnu modelku Alex Consani. V reklame s názvom Love Me, Love Me Not (Miluj ma, nemiluj ma) vystupuje s dvoma celebritami. Jedna z nich oplýva ženskosťou a naivitou, zatiaľ čo druhá dáva najavo svoj chladný a ostrý postoj. Majú predstavovať dve časti jednej osoby, ktorá sa nebojí užiť si Valentína sama a vo veľkom štýle.

    Zdroje: WWD, Hypebae, L’Officiel, Instagram, YouTube

    Módne značky obliekli Valentína. Oslavujú lásku vo všetkých jej podobách

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Blíži sa sviatok všetkých zamilovaných a s ním aj kampane plné lásky. Luxusné značky ponúkajú špeciálne kolekcie vhodné pre každú podobu Valentína. U značky Gucci nájdete elegantný vzhľad pre vaše vysnívané rande. Savage, Skims alebo Intimissimi zvedú partnerov za vás a Converse sa bude hodiť tým, ktorí praktizujú sebalásku.

    Sabato de Sarno ukázal svoje poňatie lásky. Do kampane obsadil skutočné páry

    Tohtoročného Valentína v talianskom módnom dome Gucci sa po prvý raz ujal jeho ešte pomerne čerstvý kreatívny riaditeľ Sabato De Sarno. Na kampani s názvom Gucci Together spolupracoval s fotografkou Tinou Barney, ktorá nafotila skutočné páry alebo rodiny pohybujúce sa na módnej scéne v elegantných outfitoch. „V obsadení nájdete rôzne typy rodín, zamilované páry a dlhoročných priateľov,“ popísala značka.

    Zdroj: Gucci

    Kampaň Skims pohladí každé srdce. Špeciálnu líniu odhalila speváčka Rosé

    Značka Skims, ktorú založila svetoznáma influencerka Kim Kardashian, pozná súčasnú popkultúrnu scénu lepšie ako ktokoľvek iný. Preto sa jej opäť podarilo vytvoriť kampaň, ktorá na tohtoročného Valentína vyrazí dych nejednému zákazníkovi. Špeciálna línia obsahuje sériu fotografií plných lásky, na ktorých sa objavuje Rosé, čoraz populárnejšia speváčka kórejskej hudobnej skupiny Blackpink.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by SKIMS (@skims)

    Pozadu nezostáva ani Initmissimi. Značka si na pomoc prizvala Emily Ratajkowski

    Kúskom zo špeciálnej valentínskej kolekcie Intimissimi však nič nepokazíte. Spoločnosť známa svojou jemnou, no stále zvodnou spodnou bielizňou si na pomoc prizvala modelku a herečku Emily Ratajkowski. Tá si zo špeciálnej kolekcie vybrala súpravu More Amore, ktorú mala na sebe aj v súvisiacej kampani. Ostatné modelky však tiež nosia hodvábny tyl a čipku.

    Zdroj: Intimissimi

    Rihanna si pripravila aj Amorov šíp. Kolekcia Savage x Fenty uspokojí všetky túžby

    Speváčka Rihanna tento rok pripravila aj milostnú spodnú bielizeň, a to pre špeciálnu líniu Savage X Fenty. Okrem nej v reklame žiaria aj miláčikovia internetu Serana a Kordell, víťazi americkej reality šou Love Island. Objavia sa však aj obľúbení TikTok tvorcovia Hayley a Jules LeBlanc. Na výber je niekoľko štýlov, od mierne glamour cez decentné až po tie najodvážnejšie.

    Zdroj: Savage x Fenty

    Hľadáte trochu sebalásky? Alex Consani vám ju pomôže nájsť

    Spoločnosť Converse si pre zmenu do svojej valentínskej kampane prizvala hviezdnu modelku Alex Consani. V reklame s názvom Love Me, Love Me Not (Miluj ma, nemiluj ma) vystupuje s dvoma celebritami. Jedna z nich oplýva ženskosťou a naivitou, zatiaľ čo druhá dáva najavo svoj chladný a ostrý postoj. Majú predstavovať dve časti jednej osoby, ktorá sa nebojí užiť si Valentína sama a vo veľkom štýle.

    Zdroje: WWD, Hypebae, L’Officiel, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Tisícročné steny, moderné chute. Dekadentná jaskyňa ukrýva gastronomické nebo

    Vchod do jaskyne je ponorený do tlmeného svetla a atmosféra je ako z iného sveta. Približne tak by sa dal popísať zážitok z tisíc rokov starej jaskyne na východnom pobreží Mexika. Nejde však o opustené archeologické nálezisko, ale o luxusnú reštauráciu. Tradičné a rozmanité jedlá spolu s nezvyčajným priestorom vytvárajú úchvatný zážitok.

    Módna hra o tróny pokračuje. Kim Jones opúšťa oddelenie pánskej módy v spoločnosti Dior

    Zdá sa, že ani tento rok nebude svet módy ušetrený veľkých zmien vo vedení slávnych značiek. Minuloročná Hra o tróny pokračuje. Návrhár Kim Jones v piatok oznámil, že po siedmich rokoch opúšťa post šéfa pánskej módy v spoločnosti Dior. Dôvody odchodu úspešného návrhára zatiaľ nie sú známe, rovnako ako jeho ďalšie kroky.

    Lietajúce taxíky a mestské vodopády. Koniec projektu The Line je stále v nedohľadne

    Futuristická metropola The Line sľubuje "civilizačnú revolúciu" a "alternatívny životný štýl". Plány na vybudovanie 170 kilometrov dlhého mesta vyzerajú ako zo sci-fi. Lietajúce taxíky, zurčiace vodopády a robotické slúžky - na to všetko sa údajne môžu tešiť obyvatelia saudského projektu. Je však tento ambiciózny projekt reálny?

    Výsledok je ako kaviareň. Luxusné kávovary lákajú na dizajn a kvalitu

    Ranná alebo popoludňajšia šálka vynikajúcej kávy dokáže zlepšiť pochmúrnu náladu a zlý deň. Preto je investícia do luxusných kávovarov jednou z najrozumnejších investícií. Skupina najobľúbenejších modelov na trhu potom sľubuje nielen výsledok ako z obľúbenej kaviarne, ale aj prvotriedny dizajn. Na svoje si prídu milovníci espressa aj filtrovaných káv.

    Louis Vuitton dominuje streetwearu. Jeho súčasnú verziu predstavili Pharrell Williams a Nigo

    Prehliadka Louis Vuitton odštartovala v utorok Parížsky týždeň pánskej módy. Kreatívny riaditeľ Pharrell Williams tentoraz spojil sily so svojim dlhoročným priateľom a dizajnérom Nigom. Spoločne vytvorili čerstvú interpretáciu streetwear. Kolekciu pretkali odkazmi nielen na vlastnú ikonickú tvorbu, ale aj archív slávneho francúzskeho domu.

    Vestenie z módnych prehliadok štartuje. Aké kabelky budú v tomto roku na vrchole trendov?

    Kabelka je nepostrádateľnou súčasťou šatníka každého milovníka módy. Málokto má však len jednu a samozrejme, na každú príležitosť sa hodí iná. Ktoré však budú dominovať tohtoročným trendom? Módni guruovia sa zľutovali, pretože sa zdá, že tohtoročné modely spájajú praktickosť a estetiku, takže výber bude viac než sľubný.

    Spacákové bundy zaplavili ulice. Ich neforemnosť ľahko pretvoríte na módny prvok

    Plíživo sa dostali do luxusných butikov i bežných obchodov. A už tam zostali. Reč je o dlhých puffer jackets, bundách pripomínajúcich spací vak viac ako čokoľvek iné. Komu pred dvoma rokmi prišli trápne, ten ich dnes urputne zháňa a akonáhle ich vyskúša, nechce späť. Ich styling však môže byť trochu náročný. Vyskúšajte preto osvedčené módne pravidlá.

    V noci škaredá, ráno krásna. Morning shed pobláznil milovníkov beauty trikov

    Aj keď sa beauty trend s názvom morning shed prvýkrát zrodil vlani v lete, na sociálnej sieti TikTok je silný aj v novom roku. Ide o procedúru, ktorá sľubuje nočnú premenu. Diktuje totiž použitie celého radu produktov a pomôcok, v ktorých beauty nadšenci strávia noc, hoci pomerne "škaredí". Ráno ich však podľa ich vlastných slov privíta nová a "krajšia" verzia.

    Hra na mačku a myš. Kostýmy Babygirl odrážajú vzrušujúcu premenu

    Populárny film Babygirl necháva divákov neustále hádať. Kto z hlavných postáv má v daný moment navrch? Kto má skutočne všetko pod kontrolou? Dynamický vzťah medzi úspešnou CEO Romy a jej stážistom Samuelom zachytili aj bravúrne zvolené kostýmy. Reflektujú nielen zrejmé sociálne statusy postáv, ale aj ich skryté pravé ja.

    Zásadný Y2K trend oslavuje návrat. Šaty cez nohavice sa ale dnes nosia inak

    Už teraz je isté, že ďalší významný trend zo začiatku tisícročia oslavuje návrat. Sukňu alebo šaty cez nohavice, obľúbený štýl žien a dievčat z prelomu tisícročia, si opäť kreatívne osvojila mladšia generácia. Línie sa zmenili, ale stále ide o vyjadrenie individuality, mierne rebelstvo proti zavedeným normám a hravosť. Pribudol však nový dôraz na udržateľnosť.

    Tenká šatka kraľuje trendom roku 2025. Svedčí o tom Gucci aj Saint Laurent

    Móda je o detailoch a v roku 2025 to platí dvojnásobne. Na prehliadkach zimnej aj jarnej sezóny sme si nemohli nevšimnúť špecifický prvok. Tenká šatka alebo "tiny scarf" balansuje medzi formálnosťou a sviežim vkusom. Gucci, Saint Laurent a ďalšie módne domy ukázali, že tento drobný, ale významný doplnok bude na prehliadkových mólach a v šatníkoch zohrávať významnú úlohu.

    Nízky pás zažíva comeback. Oblečte low rise strihy štýlovo a bez obáv

    Móda je vrtkavá dáma, preto nie je prekvapením, že každý rok na vrchole trendov nájdeme iné prvky z minulosti. Tento rok je to prípad oblečenia s nízkym pásom. Po sezónach džínsov so super vysokým pásom prichádza éra ľahkých džínsov s nízkym pásom. Ak sa tohto prvku bojíte, vyskúšajte ho. Vyzerá to totiž lepšie, ako sa na prvý pohľad môže zdať.

    V hlavnej úlohe kortizol. TikTok chce poraziť stres ďalším „zázračným“ kokteilom

    Povedomie o negatívnych dopadoch stresu sa z roka na rok zvyšuje. Značky ponúkajú lákavé suplementy, sľubujúce pokojnejší spánok aj lepšiu náladu. Inteligentné aplikácie zase upozorňujú na najmenšie zvýšenie úrovne stresu. Niet preto divu, že sa z kortizolu, teda "stresového hormónu", stalo na TikToku nové buzzword slovo, spojené aj s vlastným mocktailom.

    Skutočný hit minulého roka práve dorazil. Medzi najlepšími filmami vyhráva Anora

    Pretty Woman pre generáciu Z. Tak kritici nazývajú minuloročnú Anoru. Napriek tomu, že film zažiaril v Cannes a dokonca získal prestížnu Zlatú palmu, do mainstreamu začína prenikať až tento rok. Divákov zaujal nielen hlboký príbeh mladej brooklynskej prostitútky, ale aj vychádzajúca hviezda, herečka Mikey Madison.

    Emma Chamberlain čelí kritike fanúšikov. Stala sa z nej zhasínajúca hviezda internetu?

    Youtuberku a influencerku Emmu Chamberlain pozná každý z generácie Z. Niet divu, že na vrchole svojej kariéry oslovila prácou, s ktorou sa mohol stotožniť takmer každý. V posledných rokoch sa aj vďaka tomu z trochu nešikovnej tínedžerky stala hviezda módnych kampaní a Met Gala. Napriek tomu teraz čelí rastúcej kritike zo strany svojich dlhoročných fanúšikov.

    Autenticita ako základ úspechu. Čo robí módnu kampaň nezabudnuteľnou?

    Vitajte vo svete, kde sa módna kampaň ovláda pomocou paddleboardu a žehličky na šaty a kde priemyselné kamery dokážu predať viac ako najdrahší fotoaparát. Rok 2024 opäť ukázal, že kráľovnou marketingu je autenticita a že úspešná kampaň nie je len o luxusných kulisách. Závisí aj od príbehov, ktoré dokážu rezonovať s našou realitou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―