Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Keď hviezda 90. rokov Pamela Anderson na jeseň minulého roka dorazila na Parížsky fashion week, spôsobila poprask. Mala na sebe žiarivo žltú róbu, na tvári ale ani stopu make-upu. Jej tvár bola doslova nahá. Radikálny „No-Makeup“ prístup inšpiruje aj ďalšie celebrity. Nenalíčený vzhľad čoraz častejšie zaznamenávajú aj sociálne siete a prehliadkové móla.

    Trend ukazujúci prirodzenú tvár existuje už minimálne päť rokov. Väčšinou však išlo o líčenie, ktoré iba vyzeralo, ako keby na tvári nebolo. Podkladové krémy, lícenky a riasenky „predstierali“, že neexistujú. Ich účelom ale bolo zakryť nedokonalosti pleti, prípadne zdôrazniť jej prednosti. V roku 2024 sa „nude“ trend podstatne zradikalizoval. Na mólach veľkých prehliadok sa objavujú modelky bez make-upu. „Bare Face“ je skutočne nahá a priznáva vrásky, pehy, pigmentové škvrny a skrátka nedokonalosti.

    Zdroj: Prabal Gurung

    Pamela Anderson sa nesnažila o politické gesto. Jej rozhodnutie bolo prirodzené

    Práve verejné prihlásenie sa k vlastnej nedokonalosti bolo tiež najsilnejším momentom minuloročného vystúpenia Pamely Anderson. Herečka, a novo aj spisovateľka, sa rozhodla prestať sa líčiť po smrti svojej obľúbenej make-up artistky. Vysvetlila, že než sa nechať skrášľovať niekým iným, radšej zostane bez make-upu. S humorom tak niesla kontrast medzi luxusnými šatami a svojou tvárou. „Nešlo mi o politické vyhlásenie, len som chcela, aby zo skvelých šiat vykúkala moja čudná malá tvár,“ popísala svoje dôvody, prečo sa vydala „NoMake-up“ cestou.

    Prečo sa jednoducho občas nenalíčiť ? Celebrity skúšajú hranice

    Jej kolegovia z branže aj módni novinári hodnotili jej gesto ako výnimočné a odvážne. Pre ľudí zo šoubiznisu a módneho priemyslu sú fotografie s nenalíčenou tvárou nočnou morou, pretože ich často sprevádzajú urážlivé komentáre. Ukázanie nahej tváre na červenom koberci tak bolo hrdou odpoveďou na podobné mediálne lynče. V nedávnej epizóde The Drew Barrymore Show sa k odkazu Pamely Anderson pridala aj samotná Drew a herečka Valerie Bertinelli.

    Rituálne odhadzovanie dekoratívnej kozmetiky sa nekoná. Cieľom by mala byť sloboda výberu

    Čo bude nasledovať? Predpokladať, že nastane súmrak dekoratívnej kozmetiky, je zbytočné. Cieľom celého hnutia „No-Makeup“ je vrátiť do hry prirodzenú krásu a ukázať, že líčenie by malo byť slobodnou voľbou každej ženy. Veľmi výstižne to opísala redaktorka Los Angeles Times Hoda Mallone. „Milujem make-up. Ale nemám rada tlak, aby som vyzerala určitým spôsobom, či už je tento tlak podvedomý alebo otvorený. Niekedy sa na to jednoducho necítim. A chcem sa cítiť rovnako dobre bez mejkapu, ako keď som dokonale nalíčená.“

    Dôraz na sebaprijatie, ale aj na starostlivosť o pleť. Dôležité je zdravie a kvalitný spánok

    Práve budovanie atmosféry, v ktorej sa ženy nemusia cítiť trápne, keď idú von nenalíčené, sa zdá byť výzvou nadchádzajúceho roka. Môžeme očakávať, že uvidíme čoraz viac celebrít alebo modeliek s „nahou tvárou“. Samozrejme, niektoré z nich, ako napríklad Selena Gomez, z času na čas testujú, ako budú ich fanúšikovia reagovať na prirodzený vzhľad. Tento trend by mal viesť nielen k sebaláske a prijatiu starnutia, ale aj zdôrazniť dôležitosť zdravého životného štýlu a spánku, ktoré sú základnými kameňmi žiarivej a hydratovanej pleti.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

    Zdroje: Glamour, People, Goodhousekeeping, Los Angeles Times, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Foto:Reuters

    Trend „No Makeup“ naďalej silnie. Už nejde len o prirodzený vzhľad, ale o skutočne nahú tvár

    ― Reklama ―

    Keď hviezda 90. rokov Pamela Anderson na jeseň minulého roka dorazila na Parížsky fashion week, spôsobila poprask. Mala na sebe žiarivo žltú róbu, na tvári ale ani stopu make-upu. Jej tvár bola doslova nahá. Radikálny „No-Makeup“ prístup inšpiruje aj ďalšie celebrity. Nenalíčený vzhľad čoraz častejšie zaznamenávajú aj sociálne siete a prehliadkové móla.

    Trend ukazujúci prirodzenú tvár existuje už minimálne päť rokov. Väčšinou však išlo o líčenie, ktoré iba vyzeralo, ako keby na tvári nebolo. Podkladové krémy, lícenky a riasenky „predstierali“, že neexistujú. Ich účelom ale bolo zakryť nedokonalosti pleti, prípadne zdôrazniť jej prednosti. V roku 2024 sa „nude“ trend podstatne zradikalizoval. Na mólach veľkých prehliadok sa objavujú modelky bez make-upu. „Bare Face“ je skutočne nahá a priznáva vrásky, pehy, pigmentové škvrny a skrátka nedokonalosti.

    Zdroj: Prabal Gurung

    Pamela Anderson sa nesnažila o politické gesto. Jej rozhodnutie bolo prirodzené

    Práve verejné prihlásenie sa k vlastnej nedokonalosti bolo tiež najsilnejším momentom minuloročného vystúpenia Pamely Anderson. Herečka, a novo aj spisovateľka, sa rozhodla prestať sa líčiť po smrti svojej obľúbenej make-up artistky. Vysvetlila, že než sa nechať skrášľovať niekým iným, radšej zostane bez make-upu. S humorom tak niesla kontrast medzi luxusnými šatami a svojou tvárou. „Nešlo mi o politické vyhlásenie, len som chcela, aby zo skvelých šiat vykúkala moja čudná malá tvár,“ popísala svoje dôvody, prečo sa vydala „NoMake-up“ cestou.

    Prečo sa jednoducho občas nenalíčiť ? Celebrity skúšajú hranice

    Jej kolegovia z branže aj módni novinári hodnotili jej gesto ako výnimočné a odvážne. Pre ľudí zo šoubiznisu a módneho priemyslu sú fotografie s nenalíčenou tvárou nočnou morou, pretože ich často sprevádzajú urážlivé komentáre. Ukázanie nahej tváre na červenom koberci tak bolo hrdou odpoveďou na podobné mediálne lynče. V nedávnej epizóde The Drew Barrymore Show sa k odkazu Pamely Anderson pridala aj samotná Drew a herečka Valerie Bertinelli.

    Rituálne odhadzovanie dekoratívnej kozmetiky sa nekoná. Cieľom by mala byť sloboda výberu

    Čo bude nasledovať? Predpokladať, že nastane súmrak dekoratívnej kozmetiky, je zbytočné. Cieľom celého hnutia „No-Makeup“ je vrátiť do hry prirodzenú krásu a ukázať, že líčenie by malo byť slobodnou voľbou každej ženy. Veľmi výstižne to opísala redaktorka Los Angeles Times Hoda Mallone. „Milujem make-up. Ale nemám rada tlak, aby som vyzerala určitým spôsobom, či už je tento tlak podvedomý alebo otvorený. Niekedy sa na to jednoducho necítim. A chcem sa cítiť rovnako dobre bez mejkapu, ako keď som dokonale nalíčená.“

    Dôraz na sebaprijatie, ale aj na starostlivosť o pleť. Dôležité je zdravie a kvalitný spánok

    Práve budovanie atmosféry, v ktorej sa ženy nemusia cítiť trápne, keď idú von nenalíčené, sa zdá byť výzvou nadchádzajúceho roka. Môžeme očakávať, že uvidíme čoraz viac celebrít alebo modeliek s „nahou tvárou“. Samozrejme, niektoré z nich, ako napríklad Selena Gomez, z času na čas testujú, ako budú ich fanúšikovia reagovať na prirodzený vzhľad. Tento trend by mal viesť nielen k sebaláske a prijatiu starnutia, ale aj zdôrazniť dôležitosť zdravého životného štýlu a spánku, ktoré sú základnými kameňmi žiarivej a hydratovanej pleti.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

    Zdroje: Glamour, People, Goodhousekeeping, Los Angeles Times, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Shein mieri do Paríža. Plány na kamenný obchod vyvolali protesty

    Nedávne rozhodnutie fast fashion reťazca Shein otvoriť v Paríži svoj prvý kamenný obchod vyvolalo silné reakcie. Usídliť sa totiž hodlá v obchodnom dome BHV Marais z roku 1856. Niektoré značky preto v reakcii nákupné centrum opúšťajú, zatiaľ čo jeho zamestnanci usporiadali v piatok 10. októbra protest. Shein podľa nich poškodzuje meno francúzskeho módneho priemyslu.

    Alaïa skúma nový minimalizmus. Ponúka hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier predstavil v Paríži kolekciu Alaïa SS26. Každý krok modeliek plynul s presnosťou, ktorá diktovala novú formu minimalistického pokoja. V priestore naplnenom odleskami zrkadiel sa zrodila móda, ktorá dýcha vlastným rytmom. Pomalým, presným a podmanivým. Pieter Mulier vytvára architektúru odevu, v ktorej sa dekonštrukcia a strapce stávajú jazykom ženskosti. Alaïa opäť dokazuje, že je módnym domom, ktorý nepotrebuje senzáciu, aby zapôsobil.

    Loewe a On opäť spolupracujú. Prinášajú prvé spoločné tenisky Cloudsolo

    Španielsky módny dom Loewe a švajčiarska športová značka On opäť spojili svoje sily. Pre tohtoročnú jesennú a zimnú kolekciu pripravili svoje prvé spoločne navrhnuté tenisky s názvom Cloudsolo. Model spája jedinečný prístup k móde a pokročilú inováciu. Jeho cieľom je splniť moderné potreby pohodlia pri neustálom pohybe v rušných svetových veľkomestách.

    Balenciaga víta novú éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Keď Pierpaolo Piccioli prvýkrát vstúpil do parížskeho sídla Balenciagy, zostal v tichu, ktoré zvyčajne predchádza revolúcii. V archíve módneho domu strávil tri dni, v ktorých sa z histórie stala hmota a z pamäti textúra. Tam, medzi záhybmi taftu a zvlnenými siluetami, našiel novú odpoveď na otázku modernej elegancie. Jeho debut pre jar a leto 2026 otvára kapitolu, ktorá prepája čistotu formy s dizajnérskou ťažkosťou. Balenciaga sa mení na chrám, kde látka hovorí hlasom streetwear súčasnosti.

    Luxury Insights: Svetové butiky preslávených značiek berú dych dizajnom aj detailmi

    Svetová móda ukazuje, že predáva nielen kvalita, ale aj zážitok a vizuálny vnem. Butikové výklady už dávno neslúžia len na predaj. Transformujú sa na dychberúcu skúsenosť a stávajú sa exkluzívnym chrámom dizajnu. Zákazníkom sa tak otvárajú príbehy značky, spojené s konkrétnymi produktmi, zatiaľ čo ich obklopuje luxusná atmosféra jedinečného architektonického diela.

    Marc by Sofia kĺže po povrchu. Film je definovaný leskom, nie hĺbkou

    Režisérka Sofia Coppola rozvírila filmové vody, keď na tohtoročnom ročníku filmového festivalu v Benátkach odhalila svoj prvý dokument. Film s názvom Marc by Sofia venovala svojmu blízkemu priateľovi a slávnemu návrhárovi Marcovi Jacobsovi. Film síce zožal úspech, nečakajte od neho však hlboký vhľad za oponu. Ide skôr o trblietavý obraz módnej ikony.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Jeseň patrí uhorkám. Sociálne siete získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledných sezónach ovládajú trendy inšpirované populárnym jedlom. Zatiaľ čo v lete slávili svoju popularitu sardinky, jeseň patrí kyslým uhorkám. Sociálne siete získala takzvaná pickle girl. Ide o estetiku, ktorá žiada nielen bezbrehú lásku k nakladanej zelenine, ale aj módne kúsky v zelených odtieňoch tejto trendy pochutiny.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    Generácia Alpha má svoju skin care. Stojí za ňou poradca Rhode a trinásťročná slečna

    Generácia Alpha pomaly rastie. Dôkazom je trh, ktorý neúprosne začína cieliť na zákazníkov narodených v roku 2013 a neskôr. Skin care brandy nezaháľajú a už v októbri sa objaví čerstvý hráč. Yes Day vytvorila trinásťročná Coco Granderson a mieri vysoko. Niet divu, za vývojom produktov stojí externý poradca pre populárnu značku Rhode, založenú Hailey Bieber.

    Newyorská luxusná scéna víta nováčika. Ohromí reštaurácia Seahorse

    Luxusná gastronomická mapa New Yorku má dlho očakávaného nováčika. Úspešný reštauratér John McDonald otvoril po viac ako troch rokoch príprav reštauráciu Seahorse, nachádzajúcu sa na Union Square v čerstvo opravenom W Hotel. Hostí láka na minimalistické pokrmy plné rýb a morských plodov, ale aj premyslené drinky a dychberúci interiér.

    Žiť ako v rozprávke. Európske hrady a zámky ponúkajú luxusné ubytovanie pre náročných

    Stať sa kráľovnou alebo kráľom bolo túžbou mnohých detí. Hrad s veľkou bránou a rozsiahle zámocké sály evokujú bohatstvo a čarovný život. Našťastie, dospelí majú svoje možnosti. Vyberte sa na luxusnú dovolenku a vyskúšajte si, aké je to žiť na takomto zámku. Budete sa cítiť ako v rozprávke, a navyše o vás bude kráľovsky postarané.

    Lovkyne démonov a divákov. K-popový zázrak ovládol Netflix, hitparády aj módu

    K-pop: Lovkyne démonov je najsledovanejším filmom v histórii Netflixu. Animovaný film, ktorý na prvý pohľad cieli hlavne na deti a dospievajúcich, prekročil očakávania. Za tri mesiace od premiéry nazbieral cez 210 miliónov zhliadnutí a soundtrack sa stal globálnym hitom. Jeho úspech búra kultúrne a generačné hranice. Čo je na ňom teda také príťažlivé?

    Paríž ovládla móda. Na rad prišli značky Mugler, Schiaparelli a Rick Owens

    Týždeň módy v Paríži pokračuje a spolu s ním nastupujú na scénu kolekcie pre jar a leto 2026. Čerstvú víziu predstavil okrem iného nový kreatívny riaditeľ Mugler, Miguel Castro Freitas. Napriek tomu, že na seba pozornosť módneho sveta strhávajú hlavne očakávané debuty, úspešné kolekcie odhalili rovnako značky Schiaparelli a Rick Owens.

    ― Reklama ―