Více

    ― Reklama ―

    Nie je prekvapením, že niektoré z najzvláštnejších trendov sa rodia na sociálnej sieti TikTok. Ten najnovší vás však nechá v udivenom tichu, a to doslova. Ide totiž o tiché recenzie na vytúžené produkty, preslávené práve vďaka známej platforme. Zatiaľ čo videá začali s recenziami kníh, vo veľkom sa presunuli do sveta krásy.

    Aj keď je tento rok ešte len na začiatku, je už teraz jasné, aký trend ho bude definovať. Známu sociálnu sieť TikTok totiž zachvátili videá, známe ako silent reviews, teda tiché recenzie. Ich princípom je hodnotenie rôznych produktov, avšak bez jediného slova. Namiesto toho autorky videí používajú všelijaké grimasy, gestikulácie alebo nie príliš výrazné zvuky. Hashtag #silentreview tak v súčasnosti dosiahol viac ako 80 miliónov zhliadnutí.

    Najobľúbenejšie sú recenzie z beauty sveta. Je potom jedno, či sa jedná o makeup, parfémy alebo skin care. Na svoje si však prídu aj milovníci dizajnérskych kabeliek, TV shows alebo perlivých sladkých nápojov. Prvé tiché video ale vzniklo v úplne inom priemysle. Už v októbri minulého roka ho na populárnu sociálnu sieť nahrala používateľka Stephanie, známa v komunite milovníkov kníh.

    Jej cieľom však vtedy bolo len vytvoriť vtipné video, nie spustiť celosvetový fenomén. Napriek tomu nie je úplne jasné, prečo sa tiché videá tak rýchlo ujali. Možno je to preto, že všetky milovníčky krásy sú unavené z často zdĺhavých videí Get Ready With Me. Pri tichých nemusia tak dlho čakať, kým zistia, či výrobok stojí za to, alebo nie. Takže môžu videám venovať ešte menej pozornosti.

    Na silent reviews láka aj podoba s ASMR. Sú čoraz populárnejšie

    Zároveň môže tiché videá vpred hnať aj to, že sa podobajú čoraz viac obľúbenému ASMR trendu. Teda videám, v ktorých ich tvorcovia využívajú rôzne predmety alebo svoj hlas, aby vytvorili zvláštne upokojujúce zvuky. Koncept je v súčasnosti tak obľúbený, že ho vo svojich kampaniach používajú aj veľké beauty značky, ako je napríklad L’Oréal Paris alebo Bite Beauty. A aké produkty zatiaľ v tichých recenziách vyhrávajú?

    Nie je ľahké zhrnúť všetky videá do niekoľkých odporúčaní. Medzi súčasných výhercov však patrí napríklad púder značky Huda Beauty. Vychvaľovaný je predovšetkým za svoju výdrž. Na pery zase TikTokerky odporúčajú používať hydratujúci olej na pery od Saie. Vo svojich tichých recenziách naň nereagujú inak ako nadšenými pusinkami. Chválu si potom nadšenými gestami vyslúžila aj tekutá lícenka Rare Beauty.

    Zdroje: WWD, Grazia Daily, New York Post, TikTok, YouTube

    TikTok pohltilo ticho. Trendy recenzie bez jediného slova sú na vrchole rebríčkov

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nie je prekvapením, že niektoré z najzvláštnejších trendov sa rodia na sociálnej sieti TikTok. Ten najnovší vás však nechá v udivenom tichu, a to doslova. Ide totiž o tiché recenzie na vytúžené produkty, preslávené práve vďaka známej platforme. Zatiaľ čo videá začali s recenziami kníh, vo veľkom sa presunuli do sveta krásy.

    Aj keď je tento rok ešte len na začiatku, je už teraz jasné, aký trend ho bude definovať. Známu sociálnu sieť TikTok totiž zachvátili videá, známe ako silent reviews, teda tiché recenzie. Ich princípom je hodnotenie rôznych produktov, avšak bez jediného slova. Namiesto toho autorky videí používajú všelijaké grimasy, gestikulácie alebo nie príliš výrazné zvuky. Hashtag #silentreview tak v súčasnosti dosiahol viac ako 80 miliónov zhliadnutí.

    Najobľúbenejšie sú recenzie z beauty sveta. Je potom jedno, či sa jedná o makeup, parfémy alebo skin care. Na svoje si však prídu aj milovníci dizajnérskych kabeliek, TV shows alebo perlivých sladkých nápojov. Prvé tiché video ale vzniklo v úplne inom priemysle. Už v októbri minulého roka ho na populárnu sociálnu sieť nahrala používateľka Stephanie, známa v komunite milovníkov kníh.

    Jej cieľom však vtedy bolo len vytvoriť vtipné video, nie spustiť celosvetový fenomén. Napriek tomu nie je úplne jasné, prečo sa tiché videá tak rýchlo ujali. Možno je to preto, že všetky milovníčky krásy sú unavené z často zdĺhavých videí Get Ready With Me. Pri tichých nemusia tak dlho čakať, kým zistia, či výrobok stojí za to, alebo nie. Takže môžu videám venovať ešte menej pozornosti.

    Na silent reviews láka aj podoba s ASMR. Sú čoraz populárnejšie

    Zároveň môže tiché videá vpred hnať aj to, že sa podobajú čoraz viac obľúbenému ASMR trendu. Teda videám, v ktorých ich tvorcovia využívajú rôzne predmety alebo svoj hlas, aby vytvorili zvláštne upokojujúce zvuky. Koncept je v súčasnosti tak obľúbený, že ho vo svojich kampaniach používajú aj veľké beauty značky, ako je napríklad L’Oréal Paris alebo Bite Beauty. A aké produkty zatiaľ v tichých recenziách vyhrávajú?

    Nie je ľahké zhrnúť všetky videá do niekoľkých odporúčaní. Medzi súčasných výhercov však patrí napríklad púder značky Huda Beauty. Vychvaľovaný je predovšetkým za svoju výdrž. Na pery zase TikTokerky odporúčajú používať hydratujúci olej na pery od Saie. Vo svojich tichých recenziách naň nereagujú inak ako nadšenými pusinkami. Chválu si potom nadšenými gestami vyslúžila aj tekutá lícenka Rare Beauty.

    Zdroje: WWD, Grazia Daily, New York Post, TikTok, YouTube

    ― Reklama ―

    Svet módy zaplavili špičkové výstavy. Oslavujú návrhy, fotografie aj nákupné domy

    Na módnej scéne nie je núdza o kultúrne zážitky. Paríž aj New York vítajú výstavy venované rôznym aspektom luxusného priemyslu. Môžete sa tu dozvedieť viac o zlatých návrhoch z dielní medzinárodných návrhárov alebo o historických výtvoroch značky Dolce & Gabbana. Zaujme vás však aj práca fotografa Petra Lindbergha alebo vznik dnešných nákupných centier.

    Vianočné dobroty vylepší tematický riad. Investujte do luxusných stolových setov

    Vianočný stôl sa nezaobíde bez dokonale zladeného riadu. Či už organizujete večeru pre priateľov, servírujete chutné sladkosti alebo stolujete s rodinou, sviatočné obdobie si zaslúži špeciálne vybavenie. Kúzelnú atmosféru tak okrem výzdoby dotvoria vianočne ladené taniere a poháre, do ktorých sa oplatí investovať.

    Aj šedivé vlasy môžu vyzerať luxusne a moderne. Vyžaduje si to odhodlanie, sebadôveru a investíciu

    Priznané šediny sú veľmi extrémny vzhľad. Ich nositeľka totiž vždy riskuje, že ju okolie bude považovať za niekoho, kto sa rozhodol o seba nedbať. Aby sa predišlo takémuto dojmu, je potrebné venovať osobitnú pozornosť šedinám a doplňujúcemu make-upu.

    Módna scéna prepadla nečakanej ikone. Získala si ju babička zo Zambie

    Milovníci módy čerpajú inšpiráciu z neobvyklého zdroja. Ich srdcia si získala osemdesiatpäťročná babička zo Zambie. Stala sa virálnou ikonou Instagramu vo chvíli, keď jej vnučka zverejnila svoje luxusné oblečenie, odfotografované na pozadí africkej prírody. Pôvodne hravý experiment tak obom z nich zmenil život.

    Kabelky, na ktorých postavíte celý outfit. Odhaľte it bags tohtoročnej jesene

    Módny jesenný outfit môžete dosiahnuť nespočetnými spôsobmi. Jednou zo spoľahlivých taktík je investícia do jednej z mnohých obľúbených kabeliek, takzvanej it bag. Okamžite pozdvihne váš vzhľad na vyššiu úroveň a zaručí vám viac než len štýlovú jeseň. Objavte top tašky tejto jesene, ktorým dominujú modely Brooklyn a Arcadia.

    Štýlové seriály pre fashion lovers. Inšpirujte sa historickou módou a cool trendmi

    Sadnúť si k pekne "vystajlovanému" seriálu môže byť podobný zážitok ako módna prehliadka. Súčasní tvorcovia si dávajú záležať, aby príbeh postáv rozprávali aj pomocou starostlivo zostavených outfitov. Ako milovníci módy tak máte veľkú výhodu, pretože na vás obľúbení hrdinovia hovoria špeciálnym fashion jazykom. U ktorých seriálov si môžete reč módy najlepšie precvičiť?

    Zima nemá šancu. Jesenná dovolenka láka na spa aj útulnú atmosféru

    Vytúžený relax nemusíte nechávať len na slnečné a teplé dni. Každé ročné obdobie ponúka typ oddychu, ktorý vás bude lákať na svoje špecifiká. Jesenná dovolenka vás bude lákať na útulnú atmosféru definovanú praskajúcim krbom, starým nábytkom alebo luxusnými kúpeľmi. S takýmto vybavením nemá nepríjemný vonkajší chlad šancu.

    Módne novinky v kocke: Chanel zažiaril v Hongkongu a Trump už ovplyvňuje módu

    Hoci víťaz prezidentských volieb v USA Donald Trump nastúpi do úradu až o niekoľko mesiacov, jeho vplyv na módny priemysel je citeľný už teraz. Okrem neho sa doňho pustil aj konglomerát LVMH, ktorý ohlásil novú destináciu pre svoj Týždeň hodiniek. Chanel uspel s comebackovou kolekciou v Hongkongu a Elie Saab láka na mega prehliadku v Rijáde.

    TikTok tentoraz šliapol vedľa. Trendy teória kontrastného make-upu vyvoláva kritiku

    Nová beauty teória, stvorená v zákutí TikToku, sľubuje krásu pre každého. Tvrdí totiž, že pokiaľ mal niekto doteraz pocit, že mu to nepristane, môže za to iba zlá voľba make-upu. Na základe správne určeného kontrastu vlasov, očí a pleti však môže byť všetko inak. Tento sľubný koncept sa však stretol s kritikou, ktorá ho označila za diskriminačný.

    Olsen Season je späť. Inšpirujte sa najštýlovejšími dvojčatami módnej scény

    Keď jeseň zaklope na dvere, svet módy sa zahalí do tmavších tónov, kvalitných tkanín a tajomného šarmu. Práve tu prichádza na scénu The Olsen Season. Dvojičky Mary-Kate a Ashley Olsenové, ktorých vplyv na módu nikdy neutícha, definujú chladné mesiace svojím minimalistickým štýlom, ktorý balansuje medzi nenápadným luxusom a tajomným pôvabom.

    Nedbalá elegancia víťazí nad prehnanou snahou. Za štýlom Parížaniek stojí krása aj kultúrny rozhľad

    Parížanky sú synonymom krásy, elegancie a módneho vkusu. Prečo však práve vo francúzskej metropole vznikajú ženy, ktoré vyzerajú ako vystrihnuté z módneho časopisu? Ich kúzlo paradoxne spočíva v nulovej snahe. Rovnako si však vedľa nich pripadáme, ako keby nám niečo chýbalo. Ich štýl má totiž nepriestrelné pravidlá.

    Módne novinky v skratke: Marc Jacobs prepadol The Wizard of Oz a Boss víta Vianoce

    Hugo Boss láka na sviatočné nákupy kampaňou s Davidom Beckhamom a Gisele Bündchen. Marc Jacobs potom svoj nový projekt nezameral na Vianoce, ale 85. výročie filmu The Wizard of Oz. Módny dom Dior zase predstavil rad, vytvorený spoločne s umelcom Kaws. Spoločnosť Prada pre zmenu privítala nového ambasádora.

    Škandinávska móda ukrýva kľúč k štýlovej zime. Dánky vedia zostať v teple s gráciou

    Sofistikované kombinácie oblečenia v zime často trpia na úkor tepla a pohodlia. Dlhé rozjímanie pred šatníkom vo finále nahradí najteplejší sveter a nevhodná bunda, len aby hlavne neprepustila studený vietor či nedaj bože sneh. Dánky však toto prekliatie úplne popierajú, a to nenútenou kombináciou elegancie a praktickosti.

    Hollywood privítal ďalší ročník LACMA. Okrem hviezd zažiaril aj módny dom Gucci

    Žiadna filmová párty sa nezaobíde bez vysokej módy. Tohtoročný galavečer LACMA Art+Film Gala, ktorý sa konal v Los Angeles, nebol iný. Sobotná benefičná akcia okrem slávnych hercov a spevákov privítala aj hviezdnu osobnosť zo sveta módy, návrhára Sabata de Sarno. Na akcii totiž odhalil tohtoročnú kolekciu Notte.

    Chcem otvoriť nožnice, ktoré definujú normálnosť. Bielizeň je nástroj pre sebaobjavovanie, myslí si Karolína Čierna z Sheio

    Erotická bielizeň Sheio odhaľuje nielen rozkrok, ale aj spoločenské tabu. Návrhárka Karolína Černá začala svoje crotchlessky predávať preto, že na českom trhu nemohla nájsť produkt, v ktorom by sa cítila sama sebou. Rozhodla sa preto vytvoriť ponuku dokazujúcu, že sexi bielizeň nemusí byť prejavom vulgárnosti, ale nástrojom pre intimitu a sebapoznanie.

    Nestarnúce historické beauty rutiny. Kozmetické rituály slávnych žien inšpirujú dodnes

    Hoci história nebola k ženám vždy spravodlivá, existuje množstvo ikonických mien, z ktorých dodnes čerpáme inšpiráciu. Obzvlášť v oblasti self care slúži beauty rutiny slávnych žien ako kľúčová predloha. Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor či dokonca Kleopatra nedali dopustiť na svoje kozmetické postupy, zaručujúce perfektný vzhľad.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―