Více

    ― Reklama ―

    Módne domy Gucci aj Pierre Cardin odhalili novú podobu svojich kľúčových pobočiek. Tá prvá sa však nachádza v Miláne, druhá v srdci Paríža. Talianska značka Fendi zase zverejnila rozkošnú kolekciu spájajúcu jej ikonické kabelky s motívom Pokémonov. Louis Vuitton odkryl design svojich kufrov, vyrobených špeciálne pre tenisový turnaj Australian Open. Pucci potom so svojou ďalšou kolekciou zamieri do Ríma.

    Fendi oslavuje rok draka. Zverejnil spoluprácu s postavičkami Pokémon

    Rok 2024 bude patriť znameniu draka. Talianska značka Fendi sa preto touto symbolikou rozhodla inšpirovať vo svojej novej spolupráci. Spoločne s firmou Fragment, ktorú zaštiťuje návrhár Hiroshi Fujiwara, tak vytvorila jedinečnú kombináciu ikonických kabeliek a roztomilých postavičiek Pokémon. Vybrala totiž tie podobajúce sa drakom a nechala ich vyšiť na svoje luxusné tašky. Na predaj budú však až od začiatku januára.

    Gucci odhalil novú podobu historickej pobočky v Miláne. Zapojil aj nové Horsebit dekorácie

    Na oprave svojej historickej pobočky v Miláne pracovala spoločnosť Gucci celý rok. Špeciálnu pozornosť si zaslúžila už len preto, že bola založená v roku 1951. Premena jej podoby je potom spojená aj s odchodom kreatívneho riaditeľa Alessandro Michele a príchodom jeho nástupcu, návrhára Sabato De Sarno. Jeho víziu interiérového designu má ale značka plne implementovať až roku 2025. Zatiaľ však vydala nové dekorácie odkazujúce na jej slávny Horsebit prvok.

    Pucci dorazí v apríli do Ríma. Hodlá sa zamerať na preslávený vzor Vivara

    Luxusná značka Pucci z Florencie preskúma tento rok v apríli južnejšiu časť svojej krajiny. Oznámila totiž, že svoju ďalšiu kolekciu odhalí v Ríme. Detaily ohľadom lokácie alebo témy nového radu však zatiaľ neprezradila. Kreatívna riaditeľka Camille Miceli ale prezradila, že sa vo svojej tvorbe chce sústrediť na vzor Vivara. Jedná sa o snáď najviac ikonická potlač talianskej spoločnosti. V roku 1965 ho vytvoril jej zakladateľ Emilio Pucci.

    Louis Vuitton dodá nadchádzajúcemu turnaju Australian Open punc luxusu. Vyrobil kufre pre vytúžené trofeje

    Očakávaný tenisový turnaj Australian Open odštartuje v polovici januára v meste Melbourne. Finále má naplánované na 27. a 28. januára. Finálne dni turnaja budú predstavovať veľkú chvíľu aj pre francúzsku značku Louis Vuitton. Vytvorila totiž dva špeciálne kufre, ktoré majú ukrývať trblietavé trofeje. Na ich prednú stranu nechal obtlačiť veľké biele pruhy, tvoriace písmeno V. Odkazovať majú nielen na samotnú spoločnosť, ale aj víťazstvo.

    Svoj luxusný obchod zrenovovala aj značka Pierre Cardin. Zvolila design Space Age

    Módna spoločnosť Pierre Cardin sa snaží prilákať zákazníkov z mladších generácií. Jej cieľu zodpovedá aj dizajn opraveného kľúčového obchodu v Paríži na 59 Rue du Faubourg Saint Honore. Originálne výklady preto nechala značka vyplniť LED obrazovkami, ktoré budú premietať prehliadky alebo módne kampane. Vnútri potom návštevníci nájdu vešiaky v tvare svietiaceho obráteného V. Odkazovať majú predovšetkým na tvar pyramídy, ktorý Cardin tak ikonicky používal.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, Grazia Magazine, Instagram, YouTube

    Foto:Gucci

    Módne novinky v skratke: Gucci odhalil opravenú pobočku v Miláne, Fendi spojil kabelky s Pokémonmi a Pucci mieri do Ríma

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módne domy Gucci aj Pierre Cardin odhalili novú podobu svojich kľúčových pobočiek. Tá prvá sa však nachádza v Miláne, druhá v srdci Paríža. Talianska značka Fendi zase zverejnila rozkošnú kolekciu spájajúcu jej ikonické kabelky s motívom Pokémonov. Louis Vuitton odkryl design svojich kufrov, vyrobených špeciálne pre tenisový turnaj Australian Open. Pucci potom so svojou ďalšou kolekciou zamieri do Ríma.

    Fendi oslavuje rok draka. Zverejnil spoluprácu s postavičkami Pokémon

    Rok 2024 bude patriť znameniu draka. Talianska značka Fendi sa preto touto symbolikou rozhodla inšpirovať vo svojej novej spolupráci. Spoločne s firmou Fragment, ktorú zaštiťuje návrhár Hiroshi Fujiwara, tak vytvorila jedinečnú kombináciu ikonických kabeliek a roztomilých postavičiek Pokémon. Vybrala totiž tie podobajúce sa drakom a nechala ich vyšiť na svoje luxusné tašky. Na predaj budú však až od začiatku januára.

    Gucci odhalil novú podobu historickej pobočky v Miláne. Zapojil aj nové Horsebit dekorácie

    Na oprave svojej historickej pobočky v Miláne pracovala spoločnosť Gucci celý rok. Špeciálnu pozornosť si zaslúžila už len preto, že bola založená v roku 1951. Premena jej podoby je potom spojená aj s odchodom kreatívneho riaditeľa Alessandro Michele a príchodom jeho nástupcu, návrhára Sabato De Sarno. Jeho víziu interiérového designu má ale značka plne implementovať až roku 2025. Zatiaľ však vydala nové dekorácie odkazujúce na jej slávny Horsebit prvok.

    Pucci dorazí v apríli do Ríma. Hodlá sa zamerať na preslávený vzor Vivara

    Luxusná značka Pucci z Florencie preskúma tento rok v apríli južnejšiu časť svojej krajiny. Oznámila totiž, že svoju ďalšiu kolekciu odhalí v Ríme. Detaily ohľadom lokácie alebo témy nového radu však zatiaľ neprezradila. Kreatívna riaditeľka Camille Miceli ale prezradila, že sa vo svojej tvorbe chce sústrediť na vzor Vivara. Jedná sa o snáď najviac ikonická potlač talianskej spoločnosti. V roku 1965 ho vytvoril jej zakladateľ Emilio Pucci.

    Louis Vuitton dodá nadchádzajúcemu turnaju Australian Open punc luxusu. Vyrobil kufre pre vytúžené trofeje

    Očakávaný tenisový turnaj Australian Open odštartuje v polovici januára v meste Melbourne. Finále má naplánované na 27. a 28. januára. Finálne dni turnaja budú predstavovať veľkú chvíľu aj pre francúzsku značku Louis Vuitton. Vytvorila totiž dva špeciálne kufre, ktoré majú ukrývať trblietavé trofeje. Na ich prednú stranu nechal obtlačiť veľké biele pruhy, tvoriace písmeno V. Odkazovať majú nielen na samotnú spoločnosť, ale aj víťazstvo.

    Svoj luxusný obchod zrenovovala aj značka Pierre Cardin. Zvolila design Space Age

    Módna spoločnosť Pierre Cardin sa snaží prilákať zákazníkov z mladších generácií. Jej cieľu zodpovedá aj dizajn opraveného kľúčového obchodu v Paríži na 59 Rue du Faubourg Saint Honore. Originálne výklady preto nechala značka vyplniť LED obrazovkami, ktoré budú premietať prehliadky alebo módne kampane. Vnútri potom návštevníci nájdu vešiaky v tvare svietiaceho obráteného V. Odkazovať majú predovšetkým na tvar pyramídy, ktorý Cardin tak ikonicky používal.

    Zdroj: Fashion Network, WWD, Grazia Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Raňajky ako najdôležitejšie jedlo dňa. Longevity odborníci nesúhlasia

    Na raňajky má každý svoj názor. Niekto ich miluje, iný považuje za stratu času. Niekto raňajkuje hneď po prebudení, iný ranný rituál nechá až na jedenástu, alebo ho nepodstúpi vôbec. Zatiaľ čo večera je spoločenská udalosť a obed čas na pauzu, raňajky bývajú často prehliadané. Ale práve v tom tkvie ich čaro. Nie sú o pravidlách, ale o zvyku. A pritom je to práve prvé jedlo dňa, ktoré ukrýva silu určiť, ako sa budete cítiť celý deň.

    Dries Van Noten, Yohji Yamamoto a Rick Owens. Parížsky týždeň módy nekončí

    Paríž zaplavila móda a nikam sa nechystá. Tamojší týždeň pánskej módy ešte nekončí. Kolekciu pre jar a leto roku 2026 predstavil napríklad Rick Owens, ktorý modely v dekonštruovaných návrhoch nechal prejsť vodou. Dries Van Noten odhalil prvú pánsku kolekciu nového kreatívneho riaditeľa Juliana Klausnera a Yohji Yamamoto zreflektoval súčasné dianie.

    Páni, sandále sú povolené. Dokonca aj s ponožkami

    Letná sezóna 2025 prináša pre pánske chodidlá jednu jasnú správu. Ukazovať prsty je úplne v poriadku. Z červených kobercov miznú lakované poltopánky, namiesto nich nastupujú remienkové sandále, Birkenstocks, a dokonca aj žabky od luxusných značiek. Jonathan Bailey sa v Londýne ukázal v minimalistických flip flops od The Row, zatiaľ čo Simon Baker si v Sardínii vystačil s Birkenstock Kyoto.

    Sardinky dobývajú pevninu. Stali sa najnovšou obsesiou tohtoročného leta

    Sociálna sieť TikTok vytvorila ďalší trend inšpirovaný jedlom. Tentoraz to však nie je roztomilé ovocie alebo zelenina, ale sardinky. Postupne sa začali objavovať na plagátoch, krytoch telefónov, plážových taškách a oversized tričkách. Poukazujú nielen na pretrvávajúcu popularitu "coastal" a "fisherman" estetiky, ale aj na túžbu po osobitosti a letnej hravosti.

    Montblanc prenikol do sveta filmu. Prijal režiséra Wesa Andersona

    Luxusná značka Montblanc rozširuje svoje portfólio. V najnovšej kampani totiž objavuje filmovú scénu. Vo štvrtok odhalila spoluprácu so svetovo uznávaným režisérom Wesom Andersonom. Ten pre značku vytvoril špeciálny krátky film, doplnený aj o fotografie, a to za asistencie svojich obľúbených hercov. Režisér sa v kampani dokonca sám objavuje.

    Má nový Harry Potter šancu? Pripravovaný seriál budí kontroverzie

    Čarodejnícky svet Harryho Pottera sa opäť prebúdza k životu. Na sociálnych sieťach sa rozprúdili vášnivé diskusie o pripravovanom seriáli na motívy siedmich pôvodných kníh, ktorý by mal prísť na televízne obrazovky koncom roka 2026. Nedávne správy o obsadení vyvolali pochybnosti, či má najnovší projekt HBO u verných fanúšikov vôbec šancu.

    Marni má voľný trón. Módny dom oznámil odchod návrhára Francesca Risso

    Zdá sa, že kolotoč zmien kreatívnych riaditeľov ešte nekončí. Ticho, ktoré na módnej scéne nastalo po dosadení Jonathana Andersona do vedenia všetkých sekcií Dior, skončilo. Prerušilo ho nečakané oznámenie módneho domu Marni. Po takmer 10 rokoch sa lúči so svojím kreatívnym riaditeľom, Francescom Rissom. Kto ho nahradí, zatiaľ nie je známe.

    Krása strieda nádheru. Praktické SPF balzamy maskujú ochranu za elegantné líčenie

    Viac produktov v jednom je vždy praktická voľba. Nie vždy síce takýto výrobok nutne znamená perfektný účinok na všetkých frontoch, SPF balzamy sú určite jedným zo svätých grálov leta. Vylepšia každodennú kozmetickú rutinu nielen ochranou proti slnku, zároveň ponúknu buď decentné zafarbenie, alebo dokonca podmanivé zvýraznenie pier.

    Leto si vyžaduje zvýšenú starostlivosť. Aj pánska kozmetika si žiada zmeny

    Letné lúče neznamenajú iba sľubne trblietajúcu sa hladinu jazier, rozpúšťajúcu sa lahodnú zmrzlinu a teplom presýtené dni. Spolu s ich silou prichádza aj potreba obnoviť vašu kozmetickú taštičku. Výnimkou nie je ani pánska skin care, ktorá si v nasledujúcich horúcich mesiacoch žiada revíziu. Bez hydratačných či upokojujúcich pomocníkov sa nezaobídete.

    Prečo by ste mali poznať umelkyňu Lisu Jahovic? Pretvára predmety na kinetické sochy

    Veci, ktoré väčšina ľudí prehliadne, ona pozoruje so znepokojujúcou intenzitou. Lisa Jahovic, britská umelkyňa pôsobiaca v Londýne, sa nešpecializuje na monumentálne plátna, ani kričiace inštalácie. Jej disciplína sa ťažko zaraďuje. Osciluje medzi fotografiou, filmom a sochárstvom, a pritom zostáva osobitá. Zatiaľ čo iní umelci hľadajú inšpiráciu v mimoriadnych udalostiach, Jahovic sa obracia k obyčajným veciam.

    Móda v kocke: Carolina Herrera víta nový parfum a Max Mara láka na Cruise 2026

    Taliansky módny dom Max Mara predstavil vo svojej cruise kolekcii pre rok 2026 vrchol talianskej elegancie. Prekvapivo nenútenú resort radu vydal pre Valentino aj návrhár Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádza nový parfum La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Márii Antoinette.

    Leto v znamení detoxu. Interiérové trendy čerpajú z vidieka

    Preťaženie sociálnymi sieťami, túžba po hlbokom odpočinku a návrat k dávnym koreňom. To všetko definuje toto leto nielen v oblasti módy. Interiérové trendy diktujú únik k prírodným materiálom, tlmeným tónom a vintage úlovkom. Ako inšpirácia slúži idylický vidiecky život plný domáceho chleba a šťavnatých úlovkov zo starostlivo ošetrovanej záhrady.

    Zdanie často klame. Pri týchto kúskoch si online nákupy radšej odpusťte

    Online nákupy majú množstvo nesporných výhod. Od úspory času až po obrovský výber, vo väčšine prípadov jednoducho vyhrávajú na plnej čiare. Existujú však módne kúsky, pri ktorých sa pohodlnosť pri nákupe nevypláca. Nie vždy je možné veľkosť, strih a farbu odhadnúť virtuálne. Oveľa lepšiu službu vám urobia "staré dobré" kamenné predajne.

    Módny priemysel sa musí zmeniť. Prechádza krízou devastujúcej nadprodukcie

    Škodlivé dopady módneho priemyslu na životné prostredie nie sú žiadnym tajomstvom. Napriek tomu je jeden z najväčších problémov módnej scény často v tichosti odsunutý do pozadia. Práve naň upozornil report udržateľnej show Source Fashion. Zvýraznil totiž alarmujúcu krízu nadprodukcie, ktorá za sebou zanecháva hromady oblečenia, zaplavujúce preplnené skládky.

    Saint Laurent objavuje neprebádané. Módny dom odštartoval filmovú produkciu

    Anthony Vaccarello, kreatívny riaditeľ módneho domu Saint Laurent, spojil dve francúzske kultúrne posadnutosti, módu a film. V roku 2023 založil produkčnú spoločnosť Saint Laurent Productions, ktorá má na konte už niekoľko filmov uvedených na filmovom festivale v Cannes vrátane kontroverzného filmu Emilia Pérez. Odvážny krok vstúpiť do sveta filmu potvrdzuje usilovnú snahu značky rozšíriť svoj vplyv aj za hranice módy.

    Módny dom Hermès odhalil svoje vrstvy. V Šanghaji oslovil modernú ženu

    Luxusná značka Hermès prvýkrát prekročila hranice Číny. Koncom minulého týždňa predstavila v Šanghaji druhú kapitolu svojej kolekcie na tohtoročnú jeseň a zimu. Na rozdiel od jej prvej časti, ktorá sa držala skôr klasickej jazdeckej estetiky a francúzskej elegancie, ponúkla doslova mnohovrstvovú variáciu modernej ženy, ktorá je každý deň pripravená na všetko.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―