Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Je takmer nemožné predstaviť si novoročné oslavy bez trblietok. Patrí nielen k očakávaným oslavám, ale aj ku kúzelnému líčeniu. Môžete ich využiť na pery, oči, telo a dokonca aj vlasy. Kamkoľvek sa ich rozhodnete aplikovať, vytvoríte ohromujúci efekt. Inšpirujte sa osvedčenými, ale aj novými beauty produktmi, ktoré stoja za vyskúšanie na Silvestra. Ale môžete ich použiť aj na iné udalosti, pri ktorých je slávnostný lesk povinnosťou.

    Upgrade roka prináša Dior. Ponúka trblietavé pery pripomínajúce oblohu plnú hviezd.

    Určite už poznáte ikonickú radu Dior Forever Liquid. Jedná sa o dlhodržiace, nerozmazateľné a silne pigmentované tekuté rúže. K dispozícii máte ako matné, tak lesklé varianty. Tento rok nás však Dior prekvapil novou trblietavou verziou s lákavým názvom Dior Forever Sequin. Najnovšie rúže sú dostupné v štyroch rôznych odtieňoch. Teraz prichádza tá najťažšia otázka: Ktorý z nich si vybrať?

    Svojho víťaza naneste na pery a potom nechajte produkt zaschnúť na dve minúty. Potom jemne pritlačte pery k sebe a začnite sledovať prekvapivé kúzlo. Matná farba luxusného rúžu sa pomaly začne meniť na trblietavý zázrak. Taký efekt už snáď nič neprekoná! Dokonalý vzhľad svojich pier doplňte o jednoduché tiene, pokojne s trochou lesku. Pozornosť by však mali upútať najmä vaše pery.

    Zdroj: Dior Beauty

    Kedy inokedy sa zablýskať ako na Nový rok? Zažite novoročný lesk s Pat McGrath.

    Váš vzhľad môže dostať nezabudnuteľný upgrade aj vďaka ChromaLuxe tiene od značky Pat McGrath Labs. Pôvodné farby, ktoré boli súčasťou limitovanej spolupráce so Star Wars, rýchlo zmizli. Bolo teda len otázkou času, kedy sa znovu objavia na trhu. Tento rok nám Pat McGrath predstavila šesť úplne nových farieb.

    Už boli použité napríklad pre speváčku Nicki Minaj a jej nový album Pink Friday 2. Tiene sú neuveriteľne ľahké a pigmentované, v priebehu dňa sa nemažú a môžete ich jednoducho aplikovať ako štetcom, tak prstom. V oboch prípadoch bude výsledok ohromujúci. Stačí si len vybrať trblietky, ktoré sa hodia k vášmu slávnostnému outfitu.

    Zdroj: Pat McGrath Labs

    Kúzlenie s Make Up For Ever. Nezabudnite ani na vlasy.

    Ak sa chcete na večierku líšiť od ostatných, skúste si trochu zaexperimentovať. Budete potrebovať akékoľvek trblietky, gél na vlasy a štetec na farbenie vlasov. Použiť však môžete aj akýkoľvek iný, ktorým sa dá gél rovnomerne natrieť. Naším favoritom sú potom trblietky značky Make Up For Ever. Môžete si vybrať z veľkého množstva farieb, každá vyzerá jednoducho úžasne.

    Zdroj: Make Up For Ever

    Následne zmiešajte trblietky s gélom, dôkladne premiešajte a snažte sa naniesť rovnomerne na celú plochu vlasov. Najlepšie vyzerá výsledný look na štýlovom cope alebo drdole, teda pri stiahnutých vlasoch. Vyskúšať však môžete aj rozpustené vlasy vyčesané za uši. Záleží len na tom, ako odvážne sa budete cítiť na Nový rok.

    Koľko karátov obsahuje Diamond Bomb? Rihanna vám opäť pomôže zažiariť

    Kráľovnou trblietivých produktov je nepochybne speváčka Rihanna. Ak ste mali možnosť vyskúšať jej úžasný highlightér Diamond Bomb, potom s nami určite súhlasíte. Veľmi jemný púder s krémovou textúrou vytvára na tvári alebo tele dych berúci transparentný priehľadný lesk.

    Pri každom odlesku svetla okúzli každého okoloidúceho. K dispozícii je ako chladnejšia, tak teplejšia varianta, takže ak máte problémy s výberom produktu, môžete si jednoducho vybrať podľa svojho tónu pleti.

    Zdroj: Fenty Beauty

    Zdroje: Dior Beauty, Pat McGrath Labs, Fenty Beauty, MUFE, Instagram

    Autor článku:

    Zvíťazí Dior, Pat McGrath alebo ďalší? Bitka trblietavých produktov na Nový rok začína

    ― Reklama ―

    Je takmer nemožné predstaviť si novoročné oslavy bez trblietok. Patrí nielen k očakávaným oslavám, ale aj ku kúzelnému líčeniu. Môžete ich využiť na pery, oči, telo a dokonca aj vlasy. Kamkoľvek sa ich rozhodnete aplikovať, vytvoríte ohromujúci efekt. Inšpirujte sa osvedčenými, ale aj novými beauty produktmi, ktoré stoja za vyskúšanie na Silvestra. Ale môžete ich použiť aj na iné udalosti, pri ktorých je slávnostný lesk povinnosťou.

    Upgrade roka prináša Dior. Ponúka trblietavé pery pripomínajúce oblohu plnú hviezd.

    Určite už poznáte ikonickú radu Dior Forever Liquid. Jedná sa o dlhodržiace, nerozmazateľné a silne pigmentované tekuté rúže. K dispozícii máte ako matné, tak lesklé varianty. Tento rok nás však Dior prekvapil novou trblietavou verziou s lákavým názvom Dior Forever Sequin. Najnovšie rúže sú dostupné v štyroch rôznych odtieňoch. Teraz prichádza tá najťažšia otázka: Ktorý z nich si vybrať?

    Svojho víťaza naneste na pery a potom nechajte produkt zaschnúť na dve minúty. Potom jemne pritlačte pery k sebe a začnite sledovať prekvapivé kúzlo. Matná farba luxusného rúžu sa pomaly začne meniť na trblietavý zázrak. Taký efekt už snáď nič neprekoná! Dokonalý vzhľad svojich pier doplňte o jednoduché tiene, pokojne s trochou lesku. Pozornosť by však mali upútať najmä vaše pery.

    Zdroj: Dior Beauty

    Kedy inokedy sa zablýskať ako na Nový rok? Zažite novoročný lesk s Pat McGrath.

    Váš vzhľad môže dostať nezabudnuteľný upgrade aj vďaka ChromaLuxe tiene od značky Pat McGrath Labs. Pôvodné farby, ktoré boli súčasťou limitovanej spolupráce so Star Wars, rýchlo zmizli. Bolo teda len otázkou času, kedy sa znovu objavia na trhu. Tento rok nám Pat McGrath predstavila šesť úplne nových farieb.

    Už boli použité napríklad pre speváčku Nicki Minaj a jej nový album Pink Friday 2. Tiene sú neuveriteľne ľahké a pigmentované, v priebehu dňa sa nemažú a môžete ich jednoducho aplikovať ako štetcom, tak prstom. V oboch prípadoch bude výsledok ohromujúci. Stačí si len vybrať trblietky, ktoré sa hodia k vášmu slávnostnému outfitu.

    Zdroj: Pat McGrath Labs

    Kúzlenie s Make Up For Ever. Nezabudnite ani na vlasy.

    Ak sa chcete na večierku líšiť od ostatných, skúste si trochu zaexperimentovať. Budete potrebovať akékoľvek trblietky, gél na vlasy a štetec na farbenie vlasov. Použiť však môžete aj akýkoľvek iný, ktorým sa dá gél rovnomerne natrieť. Naším favoritom sú potom trblietky značky Make Up For Ever. Môžete si vybrať z veľkého množstva farieb, každá vyzerá jednoducho úžasne.

    Zdroj: Make Up For Ever

    Následne zmiešajte trblietky s gélom, dôkladne premiešajte a snažte sa naniesť rovnomerne na celú plochu vlasov. Najlepšie vyzerá výsledný look na štýlovom cope alebo drdole, teda pri stiahnutých vlasoch. Vyskúšať však môžete aj rozpustené vlasy vyčesané za uši. Záleží len na tom, ako odvážne sa budete cítiť na Nový rok.

    Koľko karátov obsahuje Diamond Bomb? Rihanna vám opäť pomôže zažiariť

    Kráľovnou trblietivých produktov je nepochybne speváčka Rihanna. Ak ste mali možnosť vyskúšať jej úžasný highlightér Diamond Bomb, potom s nami určite súhlasíte. Veľmi jemný púder s krémovou textúrou vytvára na tvári alebo tele dych berúci transparentný priehľadný lesk.

    Pri každom odlesku svetla okúzli každého okoloidúceho. K dispozícii je ako chladnejšia, tak teplejšia varianta, takže ak máte problémy s výberom produktu, môžete si jednoducho vybrať podľa svojho tónu pleti.

    Zdroj: Fenty Beauty

    Zdroje: Dior Beauty, Pat McGrath Labs, Fenty Beauty, MUFE, Instagram

    ― Reklama ―

    Pinterest číta rok 2026. Predpovedá nostalgiu a optimistický eskapizmus

    Dnešná doba plná neustáleho zhonu a o pozornosť bojujúcich sociálnych sietí žiada autenticitu, pohodlie a optimizmus. Presne tieto hodnoty definujú podľa najnovšej predpovede platformy Pinterest rýchlo sa blížiaci rok 2026. Odvíjajú sa od nich preto aj trendy, ktoré nás majú budúci rok sprevádzať. Patrí medzi ne temná knižná estetika, neladiace nechty alebo neutíchajúca láska ku kapuste.

    Nudný maloobchod je mŕtvy. Retail prechádza extrémnou premenou

    Maloobchod vstúpil do obdobia, v ktorom sa úspech obchodov odvíja od atmosféry a výrazného priestorového riešenia. Zákazník sleduje autentickosť miesta a reaguje na prostredie, ktoré má charakter a jasnú identitu. Luxusné domy aj fast fashion reťazce pracujú s interiérom ako s nástrojom prežívania módy. Obchody sa preto pod ich víziou menia na ucelené mestské udalosti.

    Koniec vegánstva? Trend jednej dekády ticho mizne z mainstreamu

    Ešte pred svetovou pandémiou to vyzeralo, že budúcnosť patrí čisto rastlinnej strave. Spomínate si na to, že rok 2019 bol vyhlásený rokom vegánstva? Dávne vízie sa však nenaplnili a v súčasnosti sa zdá, že vegánstvo ustupuje nielen z bežných jedálničkov, ale aj z kultúrneho a mediálneho mainstreamu.

    Najkrajšie vianočné stromčeky Claridge’s. Poznáte tradíciu sviatočného Londýna?

    Vianočné stromčeky Claridge’s patria k najkrajším londýnskym momentom decembrovej sezóny. Každý rok pretvára hotelové lobby inštalácia, ktorá prináša noblesu, fantáziu a veľkorysú kreativitu. Strom vždy získa podobu pripomínajúcu couture objekt a pracuje s priestorom rovnako prirodzene ako šperk s telom. Hostia prichádzajú za atmosférou, ktorá v sebe nesie jasný rukopis svetového návrhára. Claridge’s tak každé Vianoce štartuje obdobie, ktoré ovplyvňuje vkus aj očakávania celého Londýna.

    Versace zaraďuje spiatočku. Dario Vitale odchádza po necelom roku vo vedení

    Návrhár Dario Vitale je opäť bez práce. Po necelom roku opúšťa pozíciu kreatívneho riaditeľa módneho domu Versace. V apríli tohto roku nahradil na tejto pozícii ikonickú Donatellu Versace. Oznámenie prichádza len niekoľko dní po oficiálnom prevzatí značky spoločnosťou Prada Group, ktorá má podľa všetkého jasnú víziu novej éry Versace. Kto však nahradí Vitaleho, jej predstavitelia zatiaľ neprezradili.

    Zara Larsson prekročila hranice hudobnej scény. Do módy prináša žhavé pohodlie

    Zara Larsson nepatrí k ženám, ktoré bežne nosia podprsenky, a práve tento osobný postoj ju priviedol k založeniu vlastnej značky sexi spodnej bielizne. Jej prvá kolekcia s názvom MAIN ROSE predstavuje projekt, v ktorom môže naplno vyjadriť svoju estetiku aj tvorivý pohľad. Spolupracovala na nej so skúseným tímom škandinávskych odborníkov, ktorí tvorili pre mená ako Acne Studios alebo Eytys. Impulzom k vzniku značky bola jej túžba rozšíriť tvorivé aktivity mimo oblasť hudby.

    Čo sa stane, keď zomrieme? Film Navždy s tebou odhaľuje tajomstvo smrti

    Kde sa ocitneme, keď náš čas na zemi skončí? Každý z nás si túto otázku niekedy položil. Nová romantická komédia Navždy s tebou farebne ukazuje, ako si posmrtný život môžeme predstavovať. Zabudnite na polihovanie na obláčikoch či rajskú záhradu. Vlak vás totiž dovezie na rázcestie, kde máte len týždeň na to vybrať si zo škály "večností", v ktorých bude vaša duša odpočívať.

    Demna načrtáva svoju víziu Gucci. Pre-fall 2026 kolekcia uctieva odkaz Toma Forda

    Nová verzia Gucci pomaly nastupuje na scénu. Návrhár Demna Gvasalia odhalil len druhú kolekciu vo svojej novej pozícii kreatívneho riaditeľa. Upresnil tak obrysy vízie, ktorú predstavil už tento rok na jeseň v Miláne. Kolekcia Pre-fall 2026 však potvrdzuje jeho úctu k archívnym kapitolám značky, predovšetkým k ikonickej ére 90. rokov, ktorá vznikla pod taktovkou Toma Forda.

    Keď luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Povestný taliansky luxus sa rúca ako domček z kariet. Ranu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod’s, ktorá je známa svojimi koženými výrobkami. Podľa milánskeho súdu dochádzalo v továrňach jej čínskych dodávateľov k zneužívaniu pracovnej sily, pričom spoločnosť o tejto skutočnosti vedela. Taliansky gigant teraz čelí sankcii v podobe šesťmesačného zákazu akejkoľvek propagácie.

    Vystupovať, stanica Chanel. Show Métiers d’Art zažiarila v newyorskom metre

    Návrhár Matthieu Blazy odhalil svetu len svoju druhú kolekciu Chanel. S utorkovou show Métiers d’Art však iba potvrdil to, čo mnohí po jeho debute v Paríži už tušili. Že je dizajnérom na správnom mieste. Nedávno vymenovaný kreatívny riaditeľ predstavil najnovšiu show v podzemnej stanici newyorského metra. Skloubil tak underground veľkomesta s francúzskou eleganciou.

    Rozhovor: Od školských zošitov k Hermès. Úspech českej kaligrafky, ktorá očarila svet

    Kaligrafka Lucie Špatenková sa už na strednej škole zamilovala do krásne písaných zošitov. Po vysokej škole založila značku Ta usměvavá, s ktorou organizuje workshopy krasopísania, chodí na eventy skrášľovať rôznorodé produkty a písmom vylepšuje aj výrobky najdrahších luxusných značiek sveta. Okrem spolupráce so značkami Prada, Cartier či Hermès vedie tím kaligrafov, vychováva malú dcéru a rozširuje povedomie o krasopísme v Česku.

    A$AP Rocky a Puma menia svet sneakers. Speedcat Racing pozývajú na divokú jazdu

    A$AP Rocky je späť na módnej scéne. Tentokrát opäť spojil sily so športovou značkou Puma. Spoločne vytvorili sneakers s názvom napovedajúcim mnohé, teda Speedcat Racing. A$AP Rocky prichádza do sveta topánok so sexy divokým detailom. Teniska nádherne prepája motoristickú estetiku a osobný streetwearový štýl samotného legendárneho rapera.

    Generácia Z prepadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z bežných self-care pomocníkov sa v očiach generácie Z stáva špeciálny zberateľský predmet. Či už vďaka rozdielnym značkám, nespočetnému množstvu vôní meniacich sa s každou sezónou, alebo limitovaným edíciám, klasický peeling priťahuje v kúpeľni čím ďalej väčšiu pozornosť. Stal sa z neho drobný záblesk sveta luxusu, ktorý ponúka okamžité uspokojenie a komerciou podporený pocit sebalásky.

    Módny rok kulminuje. Koniec roka spečatilo odovzdávanie Fashion Awards

    Prvý decembrový pondelok bol predzvesťou rýchlo sa blížiaceho konca tohto roka. Začal sa slávnostným odovzdávaním módnych cien, ktoré tradične organizuje nadácia British Fashion Council. Svet módy náležite ocenil najväčšie ikony, ktoré definujú rok 2025, vrátane návrhárov ako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner a modelky Anok Yai.

    Chanel oblieka rappera. Novým ambasádorom značky je A$AP Rocky

    Herečku Margaret Qualley a rappera A$AP Rockyho čaká hviezdna svadba. Aspoň v alternatívnom vesmíre Chanel. Módny dom odhalil krátke video z dielne režiséra Michela Gondryho, v ktorom slávneho hudobníka predstavuje ako svojho najnovšieho ambasádora. Zároveň sa jedná o teaser k chystanej show s názvom Métiers d’Art, ktorú v utorok 2. decembra privíta New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Obaja velikáni formujú budúcnosť luxusu

    LVMH aj Kering vstupujú do novej etapy rastu. Skupiny formujúce tvár globálneho luxusu posúvajú portfóliá smerom k budúcnosti. LVMH spolieha na čerstvé talenty a remeselnú zručnosť. Kering buduje investičnú jednotku, ktorá mapuje značky, technológie aj subkultúrne smery. Obaja giganti sledujú premenu zákazníka a reagujú s víziou presahujúcou hranice tradičného luxusu.

    ― Reklama ―