Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Koniec sviatočného obdobia často znamená koniec leňošenia. Ale nemusí to tak byť vždy; pokojný začiatok nového roka má svoje výhody. K takémuto leňošeniu patrí aj pohodlné oblečenie. Ak vás po Vianociach nebaví leňošenie doma, oblečte si radšej elegantné oblečenie na ležanie. Bude vám teplo, budete vyzerať dobre a získate trochu pohodlia navyše.

    Loungewear nemusí byť len nudná tepláková súprava. Nie je nič zlé ani na tom, ak sa chcete doma cítiť upravene. Navyše po sviatkoch, keď má človek tendenciu zostať v pyžame alebo vianočnom svetri celé dni, je túžba pekne sa obliecť často o niečo silnejšia. Navyše je dokázané, že upravený vzhľad aj v domácom prostredí zvyšuje sebavedomie. Preto siahnite po kúskoch, ktoré boli vyvedené na vyššiu úroveň.

    Klasický komplet nikdy neurazí. Vopred zladený loungewear je outfit bez práce

    Najľahšou voľbou dobre vyzerajúceho loungewear je bezpochyby tepláková súprava. Základnou métou je čisté, na pohľad nijako neobnosené oblečenie v ladiacich farbách. Ideálne by tiež malo dobre padnúť a byť z kvalitného materiálu. Klasická bavlna je stávka na istotu, pre extra pohodlie a pocit luxusu zvoľte kašmír alebo merino vlnu, prípadne na dotyk hladký hodváb.

    Zdroj: Arket, GAP

    Ak od teplákovej súpravy chcete poskočiť o niečo ďalej, GAP má v ponuke set v neutrálnych farbách. Rozšírené nohavice sú trendy a mierne lodičkový výstrih svetra vytvorí lichotivú siluetu. Od značky Arket si zase môžete zaobstarať lounge oblečenie v zaujímavej variácii. Jeho horná časť pripomína zavinovací top, čo perfektne spĺňa predstavu domáceho oblečenia v elegantnom, ale pohodlnom duchu.

    Farby by sa mali kombinovať s mierou. Nebojte sa ani sukní

    Okrem mikiny alebo svetra je top voľbou aj kardigán. Verzia šitá na mieru vytvára elegantný dojem, skvelým príkladom je kardigán od značky Eberjay. Čo sa týka nohavíc, tento rok sú veľmi obľúbené tie s nízkym pásom. Pri výbere farieb však myslite na ich kompatibilitu. Rôzne divoké odtiene majú tendenciu pôsobiť chaoticky. Preto aspoň jeden z kúskov zvoľte v neutrálnych farbách.

    Zdroj: Eberjey, Skims

    Nezavrhujte však ani nápad so šatami alebo sukňami. Tie sú veľmi praktickým domácim oblečením, ktoré samo o sebe vyzerá elegantne. Zvoľte príjemné materiály a trochu voľnejší strih. Pre tých, ktorí sa naozaj nechcú vzdať svojho pohodlia, sú ideálne župany. Farba, ktorá lichotí vášmu odtieňu pleti, a luxusne vyzerajúci materiál urobia aj z ležérneho odevu slušivý look k televízii.

    Zdroj: Tezenis, Kashwére

    Autor článku:
    Foto:H&M

    Cítiť sa krásne si zaslúžite aj doma. Luxusný loungewear si oblečte na cestu ku gauču

    ― Reklama ―

    Koniec sviatočného obdobia často znamená koniec leňošenia. Ale nemusí to tak byť vždy; pokojný začiatok nového roka má svoje výhody. K takémuto leňošeniu patrí aj pohodlné oblečenie. Ak vás po Vianociach nebaví leňošenie doma, oblečte si radšej elegantné oblečenie na ležanie. Bude vám teplo, budete vyzerať dobre a získate trochu pohodlia navyše.

    Loungewear nemusí byť len nudná tepláková súprava. Nie je nič zlé ani na tom, ak sa chcete doma cítiť upravene. Navyše po sviatkoch, keď má človek tendenciu zostať v pyžame alebo vianočnom svetri celé dni, je túžba pekne sa obliecť často o niečo silnejšia. Navyše je dokázané, že upravený vzhľad aj v domácom prostredí zvyšuje sebavedomie. Preto siahnite po kúskoch, ktoré boli vyvedené na vyššiu úroveň.

    Klasický komplet nikdy neurazí. Vopred zladený loungewear je outfit bez práce

    Najľahšou voľbou dobre vyzerajúceho loungewear je bezpochyby tepláková súprava. Základnou métou je čisté, na pohľad nijako neobnosené oblečenie v ladiacich farbách. Ideálne by tiež malo dobre padnúť a byť z kvalitného materiálu. Klasická bavlna je stávka na istotu, pre extra pohodlie a pocit luxusu zvoľte kašmír alebo merino vlnu, prípadne na dotyk hladký hodváb.

    Zdroj: Arket, GAP

    Ak od teplákovej súpravy chcete poskočiť o niečo ďalej, GAP má v ponuke set v neutrálnych farbách. Rozšírené nohavice sú trendy a mierne lodičkový výstrih svetra vytvorí lichotivú siluetu. Od značky Arket si zase môžete zaobstarať lounge oblečenie v zaujímavej variácii. Jeho horná časť pripomína zavinovací top, čo perfektne spĺňa predstavu domáceho oblečenia v elegantnom, ale pohodlnom duchu.

    Farby by sa mali kombinovať s mierou. Nebojte sa ani sukní

    Okrem mikiny alebo svetra je top voľbou aj kardigán. Verzia šitá na mieru vytvára elegantný dojem, skvelým príkladom je kardigán od značky Eberjay. Čo sa týka nohavíc, tento rok sú veľmi obľúbené tie s nízkym pásom. Pri výbere farieb však myslite na ich kompatibilitu. Rôzne divoké odtiene majú tendenciu pôsobiť chaoticky. Preto aspoň jeden z kúskov zvoľte v neutrálnych farbách.

    Zdroj: Eberjey, Skims

    Nezavrhujte však ani nápad so šatami alebo sukňami. Tie sú veľmi praktickým domácim oblečením, ktoré samo o sebe vyzerá elegantne. Zvoľte príjemné materiály a trochu voľnejší strih. Pre tých, ktorí sa naozaj nechcú vzdať svojho pohodlia, sú ideálne župany. Farba, ktorá lichotí vášmu odtieňu pleti, a luxusne vyzerajúci materiál urobia aj z ležérneho odevu slušivý look k televízii.

    Zdroj: Tezenis, Kashwére

    ― Reklama ―

    Zima sa nezadržateľne blíži. Ako sa stať ľadovou kráľovnou tejto sezóny?

    Pomaly nám vonku prituhuje a všetci už oprašujeme kabáty a kožuchy na tohtoročnú zimu. Ak chcete vládnuť snehovému počasiu, zabudnite na minimalizmus a šeď. Presvieťte mráz a tmu trblietkami, metalickými tónmi, zvieracími vzormi a eleganciou hodnou kráľovnej. Či už si zvolíte look mestskej bohyne, alebo princeznej mrazu, nebojte sa svojho pôvabu a sily vlastného štýlu.

    Móda v kocke: Swarovski rozžiaril Paríž a Marty Supreme má merch

    Značky vítajú Vianoce pomocou kampaní, ale aj špeciálnych výkladov či pop-upov. Výnimkou nie je ani spoločnosť Swarovski, ktorá tento rok rozsvietila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekciu pre rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidujú Kiki Boot a Nike servíruje polievku v Číne. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Rozpráva 150 rokov histórie módneho domu

    Vydavateľstvo Assouline v spolupráci s Louis Vuitton uvádza knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módneho domu od jeho založenia až po súčasnosť. Autor Arthur Dreyfus spracoval 406 strán a 320 obrazových materiálov do formy vizuálnej kroniky značky, ktorá definuje francúzsky luxus. Predslov napísal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha už vyšla a okamžite sa stala jedným z najdiskutovanejších titulov tohtoročnej módnej knižnice.

    Luxury Insights: púštny sen na obzore. Saudská Arábia plánuje prvý luxusný vlak

    Saudská Arábia posúva hranice miestneho luxusu. Koncom budúceho roka privíta svoj prvý luxusný vlak s názvom The Dream of the Desert. Cesta dlhá až 1 300 kilometrov predstaví skvosty krajiny za oknami aj v prepracovanom interiéri. Koncom októbra mala verejnosť možnosť vidieť prvé návrhy exkluzívneho projektu, ktorý sľubuje nezabudnuteľné zážitky.

    Ukradol Ralph Lauren Vianoce? Sviatky ozdobí estetika amerického návrhára

    Tohtoročné vianočné dekorácie ovládol štýl amerického návrhára Ralpha Laurena. Sociálna sieť TikTok praská vo švíkoch návalom videí, ktoré zdieľajú vianočnými stromčekmi zdobené interiéry plné kockovaných prikrývok, zamatových látok a trblietavých krištáľových pohárov. Estetika Ralph Lauren Christmas pripomína tradičné Vianoce, ukrýva však nádych nostalgie a nadčasovej elegancie.

    Móda v kocke: Značky vydávajú hviezdne kampane a Rotate oslavuje debut

    Vianoce nie sú jedinou témou, okolo ktorej značky točia svoje najnovšie kampane. Sarah Burton pre Givenchy obsadila Rooney Mara a Paulu Simonon do hlavných úloh letnej kolekcie. Jacquemus a Stella McCartney využívajú hviezdne tváre na propagáciu svojich najnovších kabeliek a Canada Goose si na pomoc prizvala hudobníka Willieho Nelsona. Spoločnosť Rotate zasa oslavuje svoju debutovú kolekciu obuvi.

    Spoločenský útlak má nové meno. Spodná bielizeň ako nový zdroj sebavedomia

    Po niekoľkých rokoch, keď módnej scéne dominovalo heslo "Free the Nipple", sa úlohy obrátili. Do popredia opäť preniklo nosenie spodnej bielizne, a to hlavne sexi čipky a podprseniek. Trend, ktorý bol predtým spájaný so spoločenským útlakom žien, dnes dostáva nový význam. Bielizeň totiž nemusí len zahaľovať bradavky a dávať prsiam dokonalý tvar, ale môže sa stať prostriedkom na vyjadrenie novo nadobudnutého sebavedomia.

    Marketing nultých rokov. Prečo je po dvoch dekádach taký príťažlivý?

    Marketing nultých rokov definovala vizuálna odvaha a nekompromisný štýl. Značky ako Sony, H&M alebo PlayStation experimentovali s dynamickými vizuálmi, futuristickými farebnými paletami a ikonickými tvárami popkultúry. Reklamy kombinovali hudbu, módu a technológiu v harmónii, ktorá oslovovala mladé publikum a nastavovala nové štandardy vkusu. Dnes sa práve táto vizuálna odvaha vracia, rezonuje na sociálnych sieťach a inšpiruje moderné marketingové kampane.

    Generáciu Z dobehla nostalgia. Jej šatník formujú trendy divokých deväťdesiatych rokov

    Nočná mora rodičov generácie Z opäť klope na dvere. Keď kráčate po ulici, niekedy máte pocit, že ste použili stroj času a vrátili sa do divokých deväťdesiatych rokov. Toto desaťročie je známe svojou štýlovou rozmanitosťou, ktorá často vychádzala z populárnej hudby a určovala, ako vás ostatní vnímajú. A čo je najdôležitejšie, diktovala vám spôsob obliekania. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a ďalšie. Na prvý pohľad každý vedel, kam patríte.

    Balmain má po 14 rokoch novú tvár. Módny dom povedie Antonin Tron

    Legendárna francúzska značka Balmain začiatkom týždňa oznámila nečakanú správu. Jej kreatívne vedenie po 14 rokoch opúšťa návrhár Olivier Rousteing. Módny dom už ale pozná svoju novú tvár, ktorou sa stane dizajnér Antonin Tron. Známy je svojím vlastným labelom Atlein. Z jeho vedenia ale teraz odíde, aby mohol svoju tvorivú činnosť naplno zamerať na Balmain.

    Kozmický prešľap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet zožal kritiku

    Americký Vogue uzatvára rok vizuálnym experimentom, ktorý strháva módny svet. Decembrové číslo s Timothée Chalametom malo byť poctou predstavivosti a technologickej spolupráci s NASA. Namiesto toho vyvolalo diskusiu o hraniciach vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz premenila herca na kozmickú siluetu, ktorá však vyzerá prekvapivo plocho. Internet reaguje s intenzitou, akú si Vogue svojou popularitou zaslúži. Avšak s nekompromisným pohľadom. Navyše ide o posledné číslo, ktoré vzniklo pod vedením odchádzajúcej Anny Wintour.

    Shein dobýva Paríž. Napriek škandálu láka desaťtisíce návštevníkov

    Fast-fashion reťazec Shein slávi v Paríži napriek nedávnemu škandálu aj pretrvávajúcim protestom úspech. Pred týždňom otvoril v historickom nákupnom centre BHV svoju prvú kamennú pobočku. V rovnakom čase však musel čeliť tvrdej kritike kvôli predaju sex bábik pripomínajúcich deti. Napriek tomu prvá pobočka Shein doteraz privítala niekoľko desiatok tisíc návštevníkov.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má víťaza. Vychádzajúcou hviezdou je Ashlynn Park

    Americká módna scéna oslavuje vychádzajúcu hviezdu. Návrhárka Ashlynn Park vyhrala v pondelok cenu CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenenie jej zabezpečí dotáciu vo výške 300 tisíc dolárov a účasť v mentorskom programe. Na tohtoročných CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O dizajnérke a jej značke Ashlyn tak rozhodne nepočujeme naposledy.

    TikTok Highlights: Populárne Cosy Cardio pripomína potešenie z pohybu

    S jeseňou sa na TikTok scénu vracia tak trochu zabudnutý trend. Cvičenie s názvom Cosy Cardio narastá na obľube už od roku 2023. Ide o spôsob, ako ľahko a z pohodlia domova prekonať nechuť k pohybu. Či už kvôli tomu, že čelíte zotaveniu po úraze, alebo vás sterilné prostredie posilňovní odrádza. Zapáľte si sviečku, zapnite obľúbený seriál a hurá do toho.

    Namiesto čokolády nohavičky. Skims uvádza adventný kalendár plný zvodnosti

    Značka Skims nesklamala a opäť dokazuje, že vie prekvapiť. Spolu so zimnou kolekciou prišla spoločnosť s adventným kalendárom, ktorý rozhodne nie je obyčajnou vianočnou klasikou. Stvorený je pre všetky "fashionistky", ktoré rady kombinujú pohodlie s luxusom a milujú každý deň odhaliť malý módny zážitok. Čo je na ňom také jedinečné? Obsahuje 25 párov nohavičiek, ktoré spestria každé ráno a urobia z čakania na Vianoce skutočnú radosť.

    Figy ovládajú sociálne siete. Želáte si smoothie alebo carpaccio?

    Figy vstupujú do sveta kulinárneho glamour ako neodolateľný vizuálny magnet. Ich príjemná textúra a medové tóny okamžite premenia tanier na fotografiu hodnú instagramového feedu. Influenceri aj food blogeri si ich zamilovali pre ich schopnosť kombinovať eleganciu s hravosťou. Od carpaccia až po smoothie bowls. Figa dáva jedlu šmrnc, ktorý sa fotí sám. Je symbolom sofistikovaného, moderného životného štýlu, kde estetika a zdravie tancujú ruka v ruke.

    ― Reklama ―