Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Skupina Capri Holdings je na ceste za potenciálnymi lepšími zajtrajškami. Spoločnosť v stredu zverejnila výsledky z prvého štvrťroka, ktoré predčili očakávania analytikov. Dôvodom je predovšetkým zvyšujúci sa dopyt po kabelkách a obuvi z dielne Michael Kors. Firma nemá zďaleka vyhraté, jedná sa však o prvé známky, že by jej nová stratégia mohla fungovať.

    Najnovšie výsledky luxusnej skupiny Capri Holdings naznačujú, že by ju čoskoro mohlo čakať vytúžené oživenie. Spoločnosť totiž v stredu zverejnila štatistiky za prvý štvrťrok tohto roka. Tie odhalili menší pokles tržieb, než očakávali analytici. Spoločnosť, ktorá vlastní značky Michael Kors a Jimmy Choo, má pred sebou ešte veľa práce, ale toto sú prvé náznaky, že jej novo zavedená stratégia funguje.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by LUXURY TRIBUNE (@luxury_tribune)

    Dôvodom pre lepšie než očakávané výsledky je predovšetkým zvyšujúci sa dopyt po kabelkách a obuvi z dielne Michael Kors. Práve tá prekonala širšie nepriaznivé ekonomické podmienky, ktoré luxusnú scénu sprevádzajú už niekoľko sezón. „Aj keď je ešte skoro, začíname vidieť signály toho, že naše stratégie fungujú,“ popísal riaditeľ Capri John Idol s tým, že teraz očakáva návrat k rastu vo fiškálnom roku 2027.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Čistý príjem Capri Holdings potom v prvom štvrťroku tohto roka vyšplhal na 56 miliónov dolárov, a to z hodnoty piatich miliónov dolárov, ktoré dosiahol pred rokom v rovnakom období. Predaje Michael Kors potom spadli o 5,9 percenta, zatiaľ čo tie značky Jimmy Choo klesli o 6,4 percenta. Nečakane pozitívne výsledky si potom všimli aj investori. Akcie skupiny preto v stredu vzrástli o 14,5 percenta.

    Capri Holdings má nádej. Je ňou aj predaj značky Versace

    Capri Holdings vidí nádej aj v nedávno dohodnutom predaji značky Versace skupine Prada. Tá ju do konca roka kúpi za 1,4 miliardy dolárov. Začiatkom tohto roka sa v médiách objavili aj fámy, že vedenie Capri Holdings plánuje predať aj značku Jimmy Choo. Generálny riaditeľ skupiny ich však dôrazne poprel. „Jimmy Choo nie je na predaj,“ povedal.

    „Sme nadšení ohľadom potenciálneho rastu, ktorý Jimmy Choo pre našu skupinu predstavuje,“ doplnil. Najnovšie výsledky z prvého štvrťroka tohto roka tak naznačujú, že by sa skupina mohla blížiť lepším zajtrajškom. Na podobné pozitívne správy čakali predovšetkým investori, ktorých znepokojil prepad hodnoty akcií spoločnosti v poslednom roku. Za uplynulé obdobie klesla o takmer 44 percent.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Skupina Capri má šancu na žiarivé zajtrajšky. Oslavuje výsledky z prvého štvrťroka

    ― Reklama ―

    Skupina Capri Holdings je na ceste za potenciálnymi lepšími zajtrajškami. Spoločnosť v stredu zverejnila výsledky z prvého štvrťroka, ktoré predčili očakávania analytikov. Dôvodom je predovšetkým zvyšujúci sa dopyt po kabelkách a obuvi z dielne Michael Kors. Firma nemá zďaleka vyhraté, jedná sa však o prvé známky, že by jej nová stratégia mohla fungovať.

    Najnovšie výsledky luxusnej skupiny Capri Holdings naznačujú, že by ju čoskoro mohlo čakať vytúžené oživenie. Spoločnosť totiž v stredu zverejnila štatistiky za prvý štvrťrok tohto roka. Tie odhalili menší pokles tržieb, než očakávali analytici. Spoločnosť, ktorá vlastní značky Michael Kors a Jimmy Choo, má pred sebou ešte veľa práce, ale toto sú prvé náznaky, že jej novo zavedená stratégia funguje.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by LUXURY TRIBUNE (@luxury_tribune)

    Dôvodom pre lepšie než očakávané výsledky je predovšetkým zvyšujúci sa dopyt po kabelkách a obuvi z dielne Michael Kors. Práve tá prekonala širšie nepriaznivé ekonomické podmienky, ktoré luxusnú scénu sprevádzajú už niekoľko sezón. „Aj keď je ešte skoro, začíname vidieť signály toho, že naše stratégie fungujú,“ popísal riaditeľ Capri John Idol s tým, že teraz očakáva návrat k rastu vo fiškálnom roku 2027.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Čistý príjem Capri Holdings potom v prvom štvrťroku tohto roka vyšplhal na 56 miliónov dolárov, a to z hodnoty piatich miliónov dolárov, ktoré dosiahol pred rokom v rovnakom období. Predaje Michael Kors potom spadli o 5,9 percenta, zatiaľ čo tie značky Jimmy Choo klesli o 6,4 percenta. Nečakane pozitívne výsledky si potom všimli aj investori. Akcie skupiny preto v stredu vzrástli o 14,5 percenta.

    Capri Holdings má nádej. Je ňou aj predaj značky Versace

    Capri Holdings vidí nádej aj v nedávno dohodnutom predaji značky Versace skupine Prada. Tá ju do konca roka kúpi za 1,4 miliardy dolárov. Začiatkom tohto roka sa v médiách objavili aj fámy, že vedenie Capri Holdings plánuje predať aj značku Jimmy Choo. Generálny riaditeľ skupiny ich však dôrazne poprel. „Jimmy Choo nie je na predaj,“ povedal.

    „Sme nadšení ohľadom potenciálneho rastu, ktorý Jimmy Choo pre našu skupinu predstavuje,“ doplnil. Najnovšie výsledky z prvého štvrťroka tohto roka tak naznačujú, že by sa skupina mohla blížiť lepším zajtrajškom. Na podobné pozitívne správy čakali predovšetkým investori, ktorých znepokojil prepad hodnoty akcií spoločnosti v poslednom roku. Za uplynulé obdobie klesla o takmer 44 percent.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Trápia vás vrásky po dvadsiatke? Riešenie si vyžaduje pozornosť a disciplínu

    Prvé vrásky, ktoré sa do vašej pleti vkradnú už v dvadsiatke, vedia prekvapiť. Pleť, ktorá sa ešte nedávno prebúdzala s ranným jasom, reaguje na životný rytmus, stres aj slnko. Každý pohľad do zrkadla pripomína, že aj mladá koža má svoj vlastný kalendár. Signály, ktoré vysiela, sú jemné, ale aj tak presné. Práve v nich sa ukrýva návod, ako s pleťou vedome pracovať už teraz.

    Capri nohavice prekračujú hranice šatníkov. Vstupujú aj do pánskej módy?

    Zdá sa, že jeden z dominantných trendov tohto leta nehodlá ustúpiť do pozadia. Capri nohavice až do nedávna dominovali predovšetkým dámskym šatníkom. Postupne ale prekračujú pomyselnú hranicu a derú sa tiež na pánsku scénu. Najčastejší je ich baggy variant, ale vidieť sú ovšem aj odvážnejšie užšie siluety. Ide o pokračovanie trendu, alebo vzostup pred pádom?

    Fendi má nové vedenie. Do čela značky nastúpi Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreatívna riaditeľka Dior, Maria Grazia Chiuri, sa vracia ku svojim koreňom. Nastúpi totiž do čela Fendi, teda značky, u ktorej pred takmer 36 rokmi odštartovala svoju kariéru. Tentokrát sa však chopí vedenia dámskych, pánskych, ale aj haute couture kolekcií. Nahradí Silviu Venturini Fendi, ktorá svoju finálnu kolekciu odhalila na nedávnom Milánskom týždni módy.

    Pivo ako štýlová inšpirácia. House of Guinness skúma odtiene čiernej a nenudí

    Prvú sériu fanúšikovia zhltli ako dobre načapovaný Guinness a už volajú po druhom kole. Na úspechu seriálu House of Guinness z produkcie Netflix sa do veľkej miery podieľa atraktívny vizuál. Tvorcovia sa nenechali chytiť do historickej pasce a na 19. storočie sa cielene pozerajú dnešnými očami. Prepojenie minulosti a súčasnosti v ich podaní funguje skvele.

    Day to night. Inteligentné outfity vás z práce vezmú rovno do víru noci

    Pracovne vyťaženým ženám sa ľahko stane, že zatiaľ čo cez deň sú potrebné na formálnom meetingu a v kancelárii, večer ich čaká uvoľnená zábava na úrovni. Našťastie je módny svet priaznivý aj zložitým situáciám. Umožňuje preto vytvoriť outfit vhodný na celodenné nosenie. K perfektnému výsledku stačí iba pár premyslených kúskov a správny styling.

    Značka Schiaparelli opäť potvrdila svoje miesto. Runway uzavrela Kendall Jenner

    V Paríži sa opäť odohrala jedna z najočakávanejších prehliadok každej sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekciu Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka ďalej určuje tón súčasného umenia na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládol pokoj, ktorý sa v móde objaví len zriedka. Ako sme u módneho domu zvyknutí, každý model dokazoval, že presnosť a vízia sú kľúčovým prvkom krajčírskeho umenia. Prehliadka pôsobila ako pomyselná módna štúdia, nie ako tradičná runway.

    Burberry pripomína svoje dedičstvo. Oslavuje ho aj Olivia Colman

    Britský módny dom Burberry zakladá marketing na prepojení svojho viac ako 150 rokov starého dedičstva a modernej energie. Ponúka preto tradičné kockované trenčkoty a dlhé kabáty, to všetko v inovatívnom šate nových materiálov. Smerovanie luxusnej značky odráža rovnako jej najnovšia kampaň It’s always Burberry Weather. Zažiari v nej okrem iného aj herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresľuje identitu Jil Sander

    Hudba dokáže rozšíriť priestor kolekcie rovnako presne ako čisto strihaný kabát. Bochum Welt prináša do módy zvuk, ktorý vytvára atmosféru a vizuálny rytmus. Spolupráca s Jil Sander ukazuje, že minimalizmus má svoju vlastnú akustickú podobu. Zvuk už nie je len sprievodným prvkom, ale stáva sa súčasťou identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, ktorá pôsobí na zmysly zo všetkých strán.

    Oscar Isaac čerí vody internetu. Prekvapil elegantnou módnou otočkou

    Sociálne siete po nedávnom filmovom festivale v Benátkach zaplavili komentáre používateľov, ktorí si všimli nečakanú premenu. Prekvapil ich štýl herca Oscara Isaaca, ktorý stvárnil hlavnú postavu v očakávanom filme Frankenstein. Na červený koberec totiž priniesol perfektnú rovnováhu medzi žiadanou eleganciou a hravou uvoľnenosťou, posúvajúcu jeho look na vyššiu úroveň.

    Móda v kocke: Swarovski oslavuje 130 rokov a Polo Bar putuje do Londýna

    Aj keď sa séria svetových týždňov módy skončila, módnu scénu naďalej zaplavujú nové produkty. Fenty Skin vydáva svoju debutovú kolekciu na telo a Ralph Lauren mieri do Londýna. V roku 2028 tam plánuje otvoriť Polo Bar. Vivienne Westwood po prvýkrát otvorí Rijádsky týždeň módy a Swarovski oslavuje 130 rokov. Tom Ford vymenoval svoju prvú make-up umelkyňu, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Svetové butiky preslávených značiek berú dych dizajnom aj detailmi

    Svetová móda ukazuje, že predáva nielen kvalita, ale aj zážitok a vizuálny vnem. Butikové výklady už dávno neslúžia len na predaj. Transformujú sa na dychberúcu skúsenosť a stávajú sa exkluzívnym chrámom dizajnu. Zákazníkom sa tak otvárajú príbehy značky, spojené s konkrétnymi produktmi, zatiaľ čo ich obklopuje luxusná atmosféra jedinečného architektonického diela.

    Marc by Sofia kĺže po povrchu. Film je definovaný leskom, nie hĺbkou

    Režisérka Sofia Coppola rozvírila filmové vody, keď na tohtoročnom ročníku filmového festivalu v Benátkach odhalila svoj prvý dokument. Film s názvom Marc by Sofia venovala svojmu blízkemu priateľovi a slávnemu návrhárovi Marcovi Jacobsovi. Film síce zožal úspech, nečakajte od neho však hlboký vhľad za oponu. Ide skôr o trblietavý obraz módnej ikony.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    Zbohom, diverzita! Plus size modelky nenápadne miznú z fashion sveta

    Plus size modeliek je na mólach rok od roku čoraz menej. Kritici špekulujú, že snaha o diverzitu v módnom svete možno nikdy nebola myslená úprimne. Smrteľnú ranu jej však nedávno zasadilo masívne rozšírenie lieku na chudnutie s názvom Ozempic. Prehlásiť svetové hnutie body positivity za neúspech by však bolo až príliš unáhlené.

    Balenciaga má novú tvár. Pierpaolo Piccioli odhalil svoj debut

    V sobotu večer sa v Paríži konala ďalšia očakávaná módna premiéra. Tentoraz sa predstavil návrhár Pierpaolo Piccioli, nový kreatívny riaditeľ značky Balenciaga. Návrhárov prvý počin si vyslúžil ovácie v stoji a niet divu. V kolekcii na nadchádzajúcu jar a leto umne spojil svoj vlastný rukopis plný textúr a výrazných farieb s tradíciou módneho domu.

    Ďalší trend na obzore. Harémové nohavice budú vládnuť budúcu jar

    Doterajšie prehliadky svetových týždňov módy prehovorili jasne. Harémové nohavice hodlajú definovať nadchádzajúcu jar i leto. Na módne móla dorazili v modernej podobe, pohrávajúcej sa s rôznorodými štýlmi a materiálmi. Ich kúzlo spočíva vo variabilite, perfektne ich doplní voľný sveter, nadčasová košeľa i vypasovaná kožená bunda. Stačí si vybrať, po čom váš šatník túži.

    ― Reklama ―