Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nedávny Milánsky týždeň módy sa niesol v duchu výročí. Okrem módneho domu Fendi oslávila pamätný míľnik aj značka z trochu iného súdka. Dsquared2 svoju prehliadku k 30. narodeninám poňala vzhľadom na svoju DNA skutočne autenticky. Nechýbala maximalistická estetika, sebavedomie sršiace z každého looku a vystúpenie čestného hosťa, rapperky Doechii.

    Divoký západ, Y2K a bozk. Kolekcia reinterpretovala bohaté archívy značky Dsquared2

    Na zinscenovanej ulici v rušnom New Yorku vystupuje sebavedome z obrneného vozidla čerstvá držiteľka ceny Grammy a rapperka Doechii. Na podpätkoch závratnej výšky sa rozbehne po runwayi. V polovici sa na chvíľu zastaví a potom, podobne ako modelka Naomi Campbell na prehliadke Dsquared2 jeseň/zima 2003, nahodí svoj najlepší catwalk a nenútene pokračuje ďalej.

    V podobne teatrálnom duchu ako otvorenie sa niesol aj zvyšok výročnej prehliadky, ktorá symbolizovala 30. narodeniny ikonickej značky, ktorá nepochybne priniesla svieži vietor na uplynulý Milánsky týždeň módy. Na začiatku móla sa zastavili legendárne newyorské taxíky, motorky a retro autá, ktoré priviezli modelky stelesňujúce rebelskú a nebojácnu DNA slávnej talianskej značky.

    Extravagantná kolekcia mapovala všetky éry 30-ročnej existencie značky, pričom jednotlivé modely čerpali predovšetkým z archívov. Spektákel tak predstavoval všehochuť materiálov, štýlov a estetik od A do Z. Nechýbali rôzne postavy, kovboji, šoumenky, telocvikári, policajti ani rocková skupina Kiss. Pestrá zmes zahŕňala džínsy, kožu, kožušiny, tričká Y2K a džínsy s nízkym pásom.

    Grandiózne finále. Doechii roztancovala módny dav priamo na prehliadkovom móle

    Príležitosť predviesť svoju interpretáciu ducha Dsquared2 dostali aj návrhári z Vaquera, Magliano a Bettter, ktorých k spolupráci na kolekcii prizvali kreatívni riaditelia Dean a Dan Caten. Dizajnérske dvojičky vystúpili z policajného auta, aby ich na konci prehliadky „zatkla“ herečka Brigitte Nielsen. Symboliku nespútanej duše značky stelesňoval moment, keď sa vyslobodili zo zlatých pút a prešli po móle.

    Zdroj: Dsquared2

    Hviezdnemu lesku nechýbalo ani modelingové obsadenie. Na móle sme si všimli modelku Alton Mason v džínsovom kovbojskom outfite s krištáľovými strapcami. Na vlne Divokého západu sa viezol aj model Alex Consani. Amelia Gray Hamlin mala na sebe šaty inšpirované legendárnym outfitom, ktorý mala na sebe speváčka Cher na Met Gala v roku 1974. Záverečný look predviedla supermodelka Naomi Campbell.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by DSQUARED2 – Dean & Dan Caten (@dsquared2)

    Podľa poznámok k prehliadke bola honosná šou venovaná kanadskej fotografke Julie Enfield, ktorá je v súčasnosti v neskorom štádiu Parkinsonovej choroby. Pre bratov Catenovcov predstavovala priateľku, ochrankyňu a múzu, ktorá zohrala kľúčovú úlohu na ich ceste k sláve. Rapperky Doechii a JT sa svojím záverečným vystúpením postarali o párty atmosféru, ktorá by zahanbila aj legendárny newyorský nočný klub Studio 54.

    Zdroje: Dsquared2, WWD, Dazed, Business of Fashion, Instagram, Youtube

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.sk/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    Sexappeal, supermodelky a večierky. Značka Dsquared2 oslávila svoje narodeniny veľkolepo

    ― Reklama ―

    Nedávny Milánsky týždeň módy sa niesol v duchu výročí. Okrem módneho domu Fendi oslávila pamätný míľnik aj značka z trochu iného súdka. Dsquared2 svoju prehliadku k 30. narodeninám poňala vzhľadom na svoju DNA skutočne autenticky. Nechýbala maximalistická estetika, sebavedomie sršiace z každého looku a vystúpenie čestného hosťa, rapperky Doechii.

    Divoký západ, Y2K a bozk. Kolekcia reinterpretovala bohaté archívy značky Dsquared2

    Na zinscenovanej ulici v rušnom New Yorku vystupuje sebavedome z obrneného vozidla čerstvá držiteľka ceny Grammy a rapperka Doechii. Na podpätkoch závratnej výšky sa rozbehne po runwayi. V polovici sa na chvíľu zastaví a potom, podobne ako modelka Naomi Campbell na prehliadke Dsquared2 jeseň/zima 2003, nahodí svoj najlepší catwalk a nenútene pokračuje ďalej.

    V podobne teatrálnom duchu ako otvorenie sa niesol aj zvyšok výročnej prehliadky, ktorá symbolizovala 30. narodeniny ikonickej značky, ktorá nepochybne priniesla svieži vietor na uplynulý Milánsky týždeň módy. Na začiatku móla sa zastavili legendárne newyorské taxíky, motorky a retro autá, ktoré priviezli modelky stelesňujúce rebelskú a nebojácnu DNA slávnej talianskej značky.

    Extravagantná kolekcia mapovala všetky éry 30-ročnej existencie značky, pričom jednotlivé modely čerpali predovšetkým z archívov. Spektákel tak predstavoval všehochuť materiálov, štýlov a estetik od A do Z. Nechýbali rôzne postavy, kovboji, šoumenky, telocvikári, policajti ani rocková skupina Kiss. Pestrá zmes zahŕňala džínsy, kožu, kožušiny, tričká Y2K a džínsy s nízkym pásom.

    Grandiózne finále. Doechii roztancovala módny dav priamo na prehliadkovom móle

    Príležitosť predviesť svoju interpretáciu ducha Dsquared2 dostali aj návrhári z Vaquera, Magliano a Bettter, ktorých k spolupráci na kolekcii prizvali kreatívni riaditelia Dean a Dan Caten. Dizajnérske dvojičky vystúpili z policajného auta, aby ich na konci prehliadky „zatkla“ herečka Brigitte Nielsen. Symboliku nespútanej duše značky stelesňoval moment, keď sa vyslobodili zo zlatých pút a prešli po móle.

    Zdroj: Dsquared2

    Hviezdnemu lesku nechýbalo ani modelingové obsadenie. Na móle sme si všimli modelku Alton Mason v džínsovom kovbojskom outfite s krištáľovými strapcami. Na vlne Divokého západu sa viezol aj model Alex Consani. Amelia Gray Hamlin mala na sebe šaty inšpirované legendárnym outfitom, ktorý mala na sebe speváčka Cher na Met Gala v roku 1974. Záverečný look predviedla supermodelka Naomi Campbell.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by DSQUARED2 – Dean & Dan Caten (@dsquared2)

    Podľa poznámok k prehliadke bola honosná šou venovaná kanadskej fotografke Julie Enfield, ktorá je v súčasnosti v neskorom štádiu Parkinsonovej choroby. Pre bratov Catenovcov predstavovala priateľku, ochrankyňu a múzu, ktorá zohrala kľúčovú úlohu na ich ceste k sláve. Rapperky Doechii a JT sa svojím záverečným vystúpením postarali o párty atmosféru, ktorá by zahanbila aj legendárny newyorský nočný klub Studio 54.

    Zdroje: Dsquared2, WWD, Dazed, Business of Fashion, Instagram, Youtube

    ― Reklama ―

    Beauty svet má jasno. CreatorIQ pozná najvirálnejšie značky roku 2025

    Koniec roka nevyhnutne sprevádza aj zhodnotenie uplynulých mesiacov. K oknu do minulosti preto pristúpila aj beauty scéna. Platforma CreatorIQ zverejnila svoj tradičný rebríček značiek, zostavený na základe ich Earned Media Value (EMV), teda metriky posudzujúcej hodnotu organického mediálneho pokrytia. Pomyselná korunka "virálnosti" tento rok patrí L’Oréal Paris.

    Keď tradícia notuje dizajnu. Robyn Lynch predstavuje uniformy pre Guinness

    Írska dizajnérka Robyn Lynch pretvára klasické uniformy Guinness Storehouse. Jej kolekcia spája funkčnosť s estetickými detailmi. Inšpiráciu pre nezvyčajný projekt čerpala z írskej histórie a kultúry a dala tak vzniknúť niečomu neotrelému, napriek tomu elegantnému. Dielo reflektuje nielen bohaté dedičstvo svetovo uznávaného pivovaru, ale aj osobitý štýl talentovanej návrhárky.

    TikTok Highlights: Tváre ako z Mrázika. Zimný make-up diktuje omrzliny

    Používatelia sociálnej siete TikTok vypustili do sveta ďalší zo svojich extrémne znejúcich make-up trendov. Tváre inšpirované spálením po hodinách vyhrievania sa na slnku tentoraz nahradila nová sezónna variácia. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odtieň rúžu, za ktorý by sa nemusela hanbiť ani Marfuša z Mrázika. Nechajte svoje tváre pomyselne zmrznúť a dodajte im ružový odtieň.

    Ako voňajú trendy tenisky? Onitsuka Tiger uvádza prvú kolekciu parfumov

    Japonská značka preslávená ikonickými teniskami vstupuje do sveta parfumov. Onitsuka Tiger pretvorila legendárne tenisky do svojej prvej kolecie exkluzívnych vôní. Na starosti ju dostal parfumér Mark Buxton, ktorý stojí okrem iného aj za Le Labo Vetiver 46. Zlaté flakóny vyrobené v Provence tak spájajú to najlepšie z japonskej tradície, francúzskej elegancie a súčasného dizajnu.

    Pinterest číta rok 2026. Predpovedá nostalgiu a optimistický eskapizmus

    Dnešná doba plná neustáleho zhonu a o pozornosť bojujúcich sociálnych sietí žiada autenticitu, pohodlie a optimizmus. Presne tieto hodnoty definujú podľa najnovšej predpovede platformy Pinterest rýchlo sa blížiaci rok 2026. Odvíjajú sa od nich preto aj trendy, ktoré nás majú budúci rok sprevádzať. Patrí medzi ne temná knižná estetika, neladiace nechty alebo neutíchajúca láska ku kapuste.

    Nudný maloobchod je mŕtvy. Retail prechádza extrémnou premenou

    Maloobchod vstúpil do obdobia, v ktorom sa úspech obchodov odvíja od atmosféry a výrazného priestorového riešenia. Zákazník sleduje autentickosť miesta a reaguje na prostredie, ktoré má charakter a jasnú identitu. Luxusné domy aj fast fashion reťazce pracujú s interiérom ako s nástrojom prežívania módy. Obchody sa preto pod ich víziou menia na ucelené mestské udalosti.

    Koniec vegánstva? Trend jednej dekády ticho mizne z mainstreamu

    Ešte pred svetovou pandémiou to vyzeralo, že budúcnosť patrí čisto rastlinnej strave. Spomínate si na to, že rok 2019 bol vyhlásený rokom vegánstva? Dávne vízie sa však nenaplnili a v súčasnosti sa zdá, že vegánstvo ustupuje nielen z bežných jedálničkov, ale aj z kultúrneho a mediálneho mainstreamu.

    Najkrajšie vianočné stromčeky Claridge’s. Poznáte tradíciu sviatočného Londýna?

    Vianočné stromčeky Claridge’s patria k najkrajším londýnskym momentom decembrovej sezóny. Každý rok pretvára hotelové lobby inštalácia, ktorá prináša noblesu, fantáziu a veľkorysú kreativitu. Strom vždy získa podobu pripomínajúcu couture objekt a pracuje s priestorom rovnako prirodzene ako šperk s telom. Hostia prichádzajú za atmosférou, ktorá v sebe nesie jasný rukopis svetového návrhára. Claridge’s tak každé Vianoce štartuje obdobie, ktoré ovplyvňuje vkus aj očakávania celého Londýna.

    New York opúšťa kožušinu. Po rozhodnutí CFDA kráča v šľapajach Londýna

    Kožušina má v New Yorku stopku. Teda aspoň na jeho vyhlásenom týždni módy. Asociácia organizujúca tamojší fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzný materiál oficiálne zakázala. Kopíruje tak rozhodnutie Londýna, ktorý od jeho využívania odstúpil už v roku 2023. Zostáva však otázkou, či bude metropolu nasledovať aj Paríž a Miláno.

    Kto obsadí voľné miesto vo Versace? Špekulácie naberajú na obrátkach

    Versace stojí na prahu ďalšej kapitoly. Po odchode Daria Vitaleho sa módny svet zameriava na tvorcov, ktorí dokážu kult ikonickej značky ďalej rozširovať a dať mu nový impulz. Pripravenosť niekoľkých výrazných osobností vytvára mimoriadne živý priestor pre strategické úvahy. Predstava nového vedenia kreatívneho smeru Versace rezonuje celým odvetvím. Módny dom otvára pole pre talenty, ktoré vedia pracovať s drámou, eleganciou a prítomnosťou okamihu.

    Chappell Roan skúša novú úlohu. Svoju tvár prepožičia MAC Cosmetics

    Popová hviezda Chappell Roan mení smer. Po tom, čo prehlásila, že svoju tvár neprepožičia žiadnej známej značke, prekvapila nečakaným oznámením. Stala sa totiž novou ambasádorkou MAC Cosmetics. Medzi dôvody, prečo zmenila názor, speváčka uviedla zdieľané hodnoty a dlhodobú podporu, ktorú spoločnosť venuje LGBTQI+ komunite už od svojho založenia v 80. rokoch.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    Miláno zdobí luxusné klzisko. Na svedomí ho má hotel z dielne Ferragamo

    Vianočný duch ovládol aj talianske hlavné mesto módy. Miláno tentokrát ozdobilo luxusné sviatočné klzisko z dielne módneho domu Ferragamo. Rozžiarilo dvor jeho známeho hotela Portrait. Koncept The Gift však tento rok na Vianoce prináša oveľa viac. Návštevníci môžu po odložení korčulí ochutnať to najlepšie z tamojšej gastronómie alebo nakúpiť darčeky v miestnych pop-upoch.

    ― Reklama ―