Módny dom Prada zverejnil ďalšiu kampaň so svojou ikonickou kabelkou Galleria. Tvárou kampane je už po tretí raz herečka Scarlett Johansson, tentoraz pod režisérskou taktovkou Yorgosa Lanthimosa. Súvisiaci krátky film popisuje premenlivosť našich identít a odráža aj rôzne podoby, ktoré za uplynulé roky nadobudla aj samotná taška.
Scarlett Johansson sa už po tretíkrát stala tvárou ikonickej kabelky z dielne módneho domu Prada, Galleria. Objavila sa totiž už v predchádzajúcich projektoch z roku 2023 a 2024. Tentokrát sa ale o jej réžiu postaral Yorgos Lanthimos, teda tvorca úspešných filmov, ako je The Lobster, Poor Things alebo Kinds of Kindness. Jedná sa pritom o prvú príležitosť, kedy spolu slávny režisér a herečka spolupracujú.
Zobraziť príspevok na Instagrame
Jadrom kampane a krátkeho filmu s názvom Ritual Identities je debata o tom, akí dokážeme byť premenliví. Táto pomyselná nestálosť sa odráža aj na samotnej kabelke, ktorá od svojho zrodu v roku 2007 nadobudla mnoho podôb. Scarlett Johansson sa preto vo filme objavuje ako tri rôzne postavy, z ktorých jedna predstavuje akúsi čarodejnicu alebo guru a ďalšia klon, ktorý herečka sama vytvorí.


Zdroj: Prada
Krátky film tak dokonale odráža symboliku a nádych surrealizmu, ktorými je režisér Yorgos Lanthimos tak známy. „V tomto filme nejde ani tak o zachytenie určitej postavy, je to skôr vyjadrenie rôznych verzií mňa samej,“ opísala vtedy Johansson pre WWD. Dodala, že kampaň Prada je „hrou s identitami, ktoré v nás žijú, s našimi rôznymi maskami a osobnosťami“.
Kabelka, ktorá sa neustále vyvíja. Prada filmom reflektuje model Galleria
V krátkom filme potom ikonická kabelka Galleria predstavuje akúsi kotvu, ktorá spája všetky tri interpretácie slávnej herečky. Sama sa však mení v závislosti od ženy, ktorá ju uchopí. Presne takto chápe kabelku aj samotná značka. Vždy ju predávala ako vyvíjajúci sa model. Práve táto zdanlivo neustála zmena sa stala hlavným príbehom najnovšej módnej kampane.
Reklama zároveň predstavuje ďalší krok módneho domu Prada do sveta filmu. Urobil tak aj v prípade predchádzajúcich kampaní, ktoré pre zmenu režíroval Jonathan Glazer, tvorca filmu The Zone of Interest, či Xavier Dolan. Tento rok potom režijne debutovala samotná Scarlett Johansson s filmom Eleanor the Great. Na jar ho predstavila na filmovom festivale v Cannes.
Zdroje: WWD, Dazed, The Fashionography, Instagram, YouTube