Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jar sa nesie v znamení zaujímavých kozmetických noviniek. Značky ako Chanel a Havlik’s apothecary vítajú inovácie v starostlivosti o pleť, ktoré sú ideálne na jarný reset pleti. Parfumérsky dom Ourte uvádza na trh svoj najodvážnejší gurmánsky parfum s nádychom živočíšnosti. Modelka a influencerka Hailey Bieber tiež odhaľuje nový produkt, tentoraz v podobe ceruzky na pery.

    Jemná pleť pekne česky podľa Havlíkovej apotéky. Duo Alabaster a Ópium vás rozžiaria

    Obľúbená česká značka lásky Havlíková apotéka sa napríklad rozhodla vytvoriť vlastný recept na jemnú a vyživenú pleť. Novinkou je hydratačné duo v luxusnom vintage dizajne. Vďaka séru a pleťovému oleju vaša pleť túto jar rozkvitne ako tá najkrajšia kvetinová záhrada. Hlavnými zložkami sú tentoraz kyselina hyalurónová a makový olej.

    Protiklady sa priťahujú, a to aj v prípade séra Alabaster. Kombinácia vysokomolekulárnej a nízkomolekulárnej kyseliny hyalurónovej hĺbkovo hydratuje pleť. Zároveň vytvára na povrchu pleti ochranný film, ktorý zabraňuje pôsobeniu vonkajších vplyvov. Česká DNA značky je nepopierateľná. Ďalšou účinnou zložkou je limetka so silnými antioxidačnými vlastnosťami.

    Zdroj: Havlíkova apotéka

    Duo dopĺňa pleťový olej s príznačným názvom Opium. Hlavnými zložkami sú makový olej a RonaCare® Poppy SE, účinná látka z vlčieho maku. Olej s podmanivou textúrou sľubuje redukciu tmavých kruhov pod očami a láskyplné pohladenie suchej pleti bojujúcej so zápalmi alebo ekzémami. Súčasťou zloženia je aj vitamín E, známy bojovník proti oxidačnému stresu a predčasnému starnutiu.

    „Live Crispy, Play Naughty“. Hriešny parfém od Ourte budete chcieť zjesť

    Na trhu pristál aj nový výrobok od českého parfumérskeho domu Ourte. Lákavé portfólio niche hedonistických parfémov sa rozširuje o unisex vôňu s názvom Crispy Porn, ktorá vonia presne tak, ako znie. Zakladateľ značky Daniel Leitner totiž postavil étos značky na vytváraní kompozícií inšpirovaných všetkými pozemskými neresťami.

    Zdroj: Ourte

    Chutne znejúca vonná kompozícia poskytuje čuchový zážitok na zahryznutie. Základ tvorí čierna vanilka s rumom a lahodným karamelom. Najviac vás však prekvapí živočíšne kastoreum, ktoré celú vôňu zahalí do oblaku divokosti. Na gurmánskej note sa vďaka káve a orieškom nesie aj srdce parfému. Sladkou bodkou na záver je kokos.

    Chanel si zakladá na luxuse. Vzácne a inovatívne zložky séra Sublimage zaručujú komplexnú starostlivosť

    Túto jar značka Chanel rozširuje svoj regeneračný rad Sublimage. Sublimage Le Serum je všestranným pomocníkom proti starnutiu. Zloženie sa totiž komplexne zameriava nielen na boj proti vráskam, ale aj na celkový komfort, textúru a zjednotenie pleti. Výnimočné zloženie odráža prémiový luxus hlboko zakorenený v DNA spoločnosti.

    Zdroj: Chanel

    Sérum obsahuje polyfrakcionovanú madagaskarskú vanilku plocholistú, extrakt zo zlatobyle a lipopeptid. Táto silná zostava podporí vašu pleť na všetkých frontoch. V podobnom duchu je aj maska Sublimage Le Masque obohatená o biomimetické lipidy. Pri pravidelnom používaní sľubuje posilnenie kožnej bariéry a zanechanie zamatovo hebkej pokožky.

    Posadnutosť produktmi na pery pokračuje. Vďaka ceruzke Rhode si vytvoríte každodenný soft glam

    Po ikonických leskoch predstavuje Hailey Bieber a jej značka Rhode ďalší prírastok do rodiny produktov na pery. S kontúrovacou ceruzkou Peptide Lip Shape môžete byť kreatívna. Môže sa totiž pochváliť obojstranným povrchom so silikónovým hrotom na rozmazávanie. To znamená, že pri kontúrovaní pier nie je potrebná žiadna presnosť. Môžete prekročiť ich obrys a potom linku rozmazávať pre ležérny vzhľad.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by rhode skin (@rhode)

    Na výber je 11 rôznych prirodzených odtieňov od ružovej až po tmavohnedú. Spoločnosť je známa svojimi hybridnými líčidlami, ktoré obsahujú aj zložky na starostlivosť o pleť. V prípade Peptide Lip Shade je hlavnou hydratačnou zložkou peptid, ktorý má aj vyhladzujúci účinok. Druhé husle hrá výťažok zo senovky gréckej, ktorý sľubuje plnšie a pevnejšie vyzerajúce pery.

    Zdroje: Havlíkova apotéka, Ourte, Chanel, Rhode, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.sk/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.
    Foto:Rhode

    Beauty novinky: Privítajte jar s ceruzkou na pery od Rhode či regeneračným sérom od Chanel

    ― Reklama ―

    Jar sa nesie v znamení zaujímavých kozmetických noviniek. Značky ako Chanel a Havlik’s apothecary vítajú inovácie v starostlivosti o pleť, ktoré sú ideálne na jarný reset pleti. Parfumérsky dom Ourte uvádza na trh svoj najodvážnejší gurmánsky parfum s nádychom živočíšnosti. Modelka a influencerka Hailey Bieber tiež odhaľuje nový produkt, tentoraz v podobe ceruzky na pery.

    Jemná pleť pekne česky podľa Havlíkovej apotéky. Duo Alabaster a Ópium vás rozžiaria

    Obľúbená česká značka lásky Havlíková apotéka sa napríklad rozhodla vytvoriť vlastný recept na jemnú a vyživenú pleť. Novinkou je hydratačné duo v luxusnom vintage dizajne. Vďaka séru a pleťovému oleju vaša pleť túto jar rozkvitne ako tá najkrajšia kvetinová záhrada. Hlavnými zložkami sú tentoraz kyselina hyalurónová a makový olej.

    Protiklady sa priťahujú, a to aj v prípade séra Alabaster. Kombinácia vysokomolekulárnej a nízkomolekulárnej kyseliny hyalurónovej hĺbkovo hydratuje pleť. Zároveň vytvára na povrchu pleti ochranný film, ktorý zabraňuje pôsobeniu vonkajších vplyvov. Česká DNA značky je nepopierateľná. Ďalšou účinnou zložkou je limetka so silnými antioxidačnými vlastnosťami.

    Zdroj: Havlíkova apotéka

    Duo dopĺňa pleťový olej s príznačným názvom Opium. Hlavnými zložkami sú makový olej a RonaCare® Poppy SE, účinná látka z vlčieho maku. Olej s podmanivou textúrou sľubuje redukciu tmavých kruhov pod očami a láskyplné pohladenie suchej pleti bojujúcej so zápalmi alebo ekzémami. Súčasťou zloženia je aj vitamín E, známy bojovník proti oxidačnému stresu a predčasnému starnutiu.

    „Live Crispy, Play Naughty“. Hriešny parfém od Ourte budete chcieť zjesť

    Na trhu pristál aj nový výrobok od českého parfumérskeho domu Ourte. Lákavé portfólio niche hedonistických parfémov sa rozširuje o unisex vôňu s názvom Crispy Porn, ktorá vonia presne tak, ako znie. Zakladateľ značky Daniel Leitner totiž postavil étos značky na vytváraní kompozícií inšpirovaných všetkými pozemskými neresťami.

    Zdroj: Ourte

    Chutne znejúca vonná kompozícia poskytuje čuchový zážitok na zahryznutie. Základ tvorí čierna vanilka s rumom a lahodným karamelom. Najviac vás však prekvapí živočíšne kastoreum, ktoré celú vôňu zahalí do oblaku divokosti. Na gurmánskej note sa vďaka káve a orieškom nesie aj srdce parfému. Sladkou bodkou na záver je kokos.

    Chanel si zakladá na luxuse. Vzácne a inovatívne zložky séra Sublimage zaručujú komplexnú starostlivosť

    Túto jar značka Chanel rozširuje svoj regeneračný rad Sublimage. Sublimage Le Serum je všestranným pomocníkom proti starnutiu. Zloženie sa totiž komplexne zameriava nielen na boj proti vráskam, ale aj na celkový komfort, textúru a zjednotenie pleti. Výnimočné zloženie odráža prémiový luxus hlboko zakorenený v DNA spoločnosti.

    Zdroj: Chanel

    Sérum obsahuje polyfrakcionovanú madagaskarskú vanilku plocholistú, extrakt zo zlatobyle a lipopeptid. Táto silná zostava podporí vašu pleť na všetkých frontoch. V podobnom duchu je aj maska Sublimage Le Masque obohatená o biomimetické lipidy. Pri pravidelnom používaní sľubuje posilnenie kožnej bariéry a zanechanie zamatovo hebkej pokožky.

    Posadnutosť produktmi na pery pokračuje. Vďaka ceruzke Rhode si vytvoríte každodenný soft glam

    Po ikonických leskoch predstavuje Hailey Bieber a jej značka Rhode ďalší prírastok do rodiny produktov na pery. S kontúrovacou ceruzkou Peptide Lip Shape môžete byť kreatívna. Môže sa totiž pochváliť obojstranným povrchom so silikónovým hrotom na rozmazávanie. To znamená, že pri kontúrovaní pier nie je potrebná žiadna presnosť. Môžete prekročiť ich obrys a potom linku rozmazávať pre ležérny vzhľad.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by rhode skin (@rhode)

    Na výber je 11 rôznych prirodzených odtieňov od ružovej až po tmavohnedú. Spoločnosť je známa svojimi hybridnými líčidlami, ktoré obsahujú aj zložky na starostlivosť o pleť. V prípade Peptide Lip Shade je hlavnou hydratačnou zložkou peptid, ktorý má aj vyhladzujúci účinok. Druhé husle hrá výťažok zo senovky gréckej, ktorý sľubuje plnšie a pevnejšie vyzerajúce pery.

    Zdroje: Havlíkova apotéka, Ourte, Chanel, Rhode, Instagram

    ― Reklama ―

    REFY prináša chrómové spustenie. Nová kolekcia žiari sama o sebe

    REFY je značka, ktorá evokuje dokonale upravené obočie. Každá žena si ju spája s jej krásnou zakladateľkou a jej netypickým vzhľadom, ktorý premenila na svoju prednosť. Vytvorila značku, ktorej poslaním je dodať ženám sebavedomie, predovšetkým v oblasti obočia. Pri príležitosti výročia existencie značky REFY predstavuje limitovanú edíciu Chrome Collection.

    Šaty Alžbety II. opäť žiaria. Veľká výstava odhaľuje príbehy jej štýlu

    Výstava venovaná Alžbete II. predstavuje desiatky jej ikonických šiat aj doplnkov, ktoré dlho formovali vizuálnu podobu britskej monarchie. Návštevníci môžu nahliadnuť do zákulisia štýlu Alžbety II., jeho symboliky i vývoja naprieč dekádami. Expozícia odhaľuje nielen prepracované detaily odevov, ale aj príbehy návrhárov, tradícií a udalostí, ktoré sa do nich otlačili.

    Greenpeace našiel nebezpečné látky v oblečení Shein. Prekračujú limity EÚ

    Fast fashion reťazec Shein čelí v Európe ďalšiemu prípadu. Nemecká pobočka neziskovej organizácie Greenpeace zverejnila najnovšiu správu, v ktorej sa v jej oblečení našli nebezpečné látky. Potenciálne toxické chemikálie môžu viesť k viacerým ochoreniam, ale škodia aj životnému prostrediu.

    Paríž dobýva čerstvý dizajnérsky skvost. Café Nuances otvára novú pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paríži sa mení na magnet pre generáciu, ktorá vyhľadáva dizajn s absolútnou vizuálnou razanciou. Le Marais získava priestor, ktorý pracuje s intenzívnou estetikou a priťahuje pozornosť rýchlosťou virálneho príspevku. Atmosféra vibruje kovovým leskom, červeným svetlom a podmanivým minimalizmom. Kaviareň posúva bežný rituál do sféry, kde sa dizajn stáva zážitkom. Presadzuje sa ako miesto, ktoré podporuje zdieľanie ako súčasť svojej identity.

    TikTok Highlights: Sociálnu sieť pohltila mánia „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipov na platforme TikTok podľahli novej vášni. Tentokrát medzi sebou zdieľajú metódu prezývanú "peptide stacking". Ide o kombináciu peptidov, od ktorých si sľubujú rýchlejšie spaľovanie tukov a regeneráciu po posilňovaní alebo viac energie. Virálny trik však nepodporujú relevantné overené štúdie a odborníci preto radia sa mu radšej oblúkom vyhnúť.

    Met Gala 2026 pozná svoju tému. Costume Art prepojí vysokú módu s umením

    Metropolitné múzeum umenia v New Yorku už teraz presúva svoju pozornosť na budúci rok. Zástupcovia tamojšieho Costume Institute totiž v pondelok oznámili tému budúcej módnej výstavy. Odvíja sa od nej rovnako dress code, v ktorom sa bude v roku 2026 konať slávny galavečer Met Gala. Exihíbícia s názvom Costume Art pripomenie červenú niť napevno spájajúcu klasické umenie a svet vysokej módy.

    Z módy rovno na tanier. Retro jedlo oslavuje svoj návrat

    Na stoloch sa opäť lesknú strieborné podnosy, v koktailových pohároch tancujú červené čerešne a plátky uhoriek sa točia, akoby chceli vyrozprávať príbeh elegancie minulých desaťročí. Gastronómia objavuje pôvab retra. Nie nostalgia, ale luxus v starom štýle. V ére minimalistických jedálnych lístkov sa vracia čaro opulentných receptov, ktoré oslavujú detaily, farby a rituály.

    Trendy kabelky mažú hranice súkromia. Jar 2026 definuje zraniteľnosť

    Budúca jarná a letná sezóna pôsobí na pozadí usychajúceho lístia a neoblomného chladu ako na míle vzdialená. Módny svet má aj tak už teraz jasno, čo ju bude definovať. Posledná vlna svetových týždňov módy prehovorila jasne, súkromie posúva svoje hranice. Návrhári odhalili otvorené kabelky, často len s jedným uchom, ktoré reflektujú búrlivú dobu a lákajú svojou zraniteľnosťou.

    Dior blúdi v magickom labyrinte. Módny dom víta tohtoročné Vianoce

    Slávnostná atmosféra doľahla aj na módny dom Dior. Značka koncom minulého týždňa odkryla tohtoročnú tému vianočnej kampane. V Paríži navyše slávnostne odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na najnovšiu cruise kolekciu, ktorú ešte návrhárka Maria Grazia Chiuri predstavila v tajomných rímskych záhradách Villa Albani Torlonia.

    Poznáte najľahšiu tkaninu na svete? Super Organza vznikla tak trochu „omylom“

    Super Organza patrí k najtenším a najľahším tkaninám, ktoré kedy človek vytvoril. Aj keď neplánovane. Pochádza z Japonska, z vývoja spoločnosti Amaike LLC, ktorej know-how vychádza z technologického inžinierstva v oblasti látok. Vlákna s hrúbkou jednej pätiny ľudského vlasu tvoria materiál s hmotnosťou piatich gramov na meter štvorcový. Prada ho použila pre jar 2024, zatiaľ čo Balenciaga ho zaradila do haute couture kolekcie pre jeseň 2025. V módnych domoch sa z technického zázraku stala vysoko žiadaná látka.

    Zlato, striebro a transformácia. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperkov

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a striebrom vyšívané, ale princezná to nie je, jasný pane. Aj tak by sa dala popísať práca Outhouse Jewellery, spoločnosti, ktorá redefinovala nosenie šperkov. Už vám nemusia len visieť z uší alebo zdobiť krk, do zlata sa môžete doslova obliecť a zažiariť s ním na každom večierku. Úspešná značka prichádza s novou revolučnou kolekciou Alchemy of 13.

    Konečne romantika. Leto, keď som skrásnela prináša melancholického hrdinu

    Romantická "vzťahovka" založená na milostnom trojuholníku? To už tu predsa toľkokrát bolo. Áno, ale obrovský úspech a fanúšikovský zásah tretej série seriálu Leto, keď som skrásnela potvrdil, že každá generácia potrebuje poriadnu dávku klasickej romantiky. A taktiež mužského hrdinu, ktorý skôr mlčí, je otravne nedostupný, ale napriek tomu príťažlivo tajomný.

    Ukradol Ralph Lauren Vianoce? Sviatky ozdobí estetika amerického návrhára

    Tohtoročné vianočné dekorácie ovládol štýl amerického návrhára Ralpha Laurena. Sociálna sieť TikTok praská vo švíkoch návalom videí, ktoré zdieľajú vianočnými stromčekmi zdobené interiéry plné kockovaných prikrývok, zamatových látok a trblietavých krištáľových pohárov. Estetika Ralph Lauren Christmas pripomína tradičné Vianoce, ukrýva však nádych nostalgie a nadčasovej elegancie.

    Móda v kocke: Značky vydávajú hviezdne kampane a Rotate oslavuje debut

    Vianoce nie sú jedinou témou, okolo ktorej značky točia svoje najnovšie kampane. Sarah Burton pre Givenchy obsadila Rooney Mara a Paulu Simonon do hlavných úloh letnej kolekcie. Jacquemus a Stella McCartney využívajú hviezdne tváre na propagáciu svojich najnovších kabeliek a Canada Goose si na pomoc prizvala hudobníka Willieho Nelsona. Spoločnosť Rotate zasa oslavuje svoju debutovú kolekciu obuvi.

    Marketing nultých rokov. Prečo je po dvoch dekádach taký príťažlivý?

    Marketing nultých rokov definovala vizuálna odvaha a nekompromisný štýl. Značky ako Sony, H&M alebo PlayStation experimentovali s dynamickými vizuálmi, futuristickými farebnými paletami a ikonickými tvárami popkultúry. Reklamy kombinovali hudbu, módu a technológiu v harmónii, ktorá oslovovala mladé publikum a nastavovala nové štandardy vkusu. Dnes sa práve táto vizuálna odvaha vracia, rezonuje na sociálnych sieťach a inšpiruje moderné marketingové kampane.

    Generáciu Z dobehla nostalgia. Jej šatník formujú trendy divokých deväťdesiatych rokov

    Nočná mora rodičov generácie Z opäť klope na dvere. Keď kráčate po ulici, niekedy máte pocit, že ste použili stroj času a vrátili sa do divokých deväťdesiatych rokov. Toto desaťročie je známe svojou štýlovou rozmanitosťou, ktorá často vychádzala z populárnej hudby a určovala, ako vás ostatní vnímajú. A čo je najdôležitejšie, diktovala vám spôsob obliekania. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a ďalšie. Na prvý pohľad každý vedel, kam patríte.

    ― Reklama ―