Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jar sa nesie v znamení zaujímavých kozmetických noviniek. Značky ako Chanel a Havlik’s apothecary vítajú inovácie v starostlivosti o pleť, ktoré sú ideálne na jarný reset pleti. Parfumérsky dom Ourte uvádza na trh svoj najodvážnejší gurmánsky parfum s nádychom živočíšnosti. Modelka a influencerka Hailey Bieber tiež odhaľuje nový produkt, tentoraz v podobe ceruzky na pery.

    Jemná pleť pekne česky podľa Havlíkovej apotéky. Duo Alabaster a Ópium vás rozžiaria

    Obľúbená česká značka lásky Havlíková apotéka sa napríklad rozhodla vytvoriť vlastný recept na jemnú a vyživenú pleť. Novinkou je hydratačné duo v luxusnom vintage dizajne. Vďaka séru a pleťovému oleju vaša pleť túto jar rozkvitne ako tá najkrajšia kvetinová záhrada. Hlavnými zložkami sú tentoraz kyselina hyalurónová a makový olej.

    Protiklady sa priťahujú, a to aj v prípade séra Alabaster. Kombinácia vysokomolekulárnej a nízkomolekulárnej kyseliny hyalurónovej hĺbkovo hydratuje pleť. Zároveň vytvára na povrchu pleti ochranný film, ktorý zabraňuje pôsobeniu vonkajších vplyvov. Česká DNA značky je nepopierateľná. Ďalšou účinnou zložkou je limetka so silnými antioxidačnými vlastnosťami.

    Zdroj: Havlíkova apotéka

    Duo dopĺňa pleťový olej s príznačným názvom Opium. Hlavnými zložkami sú makový olej a RonaCare® Poppy SE, účinná látka z vlčieho maku. Olej s podmanivou textúrou sľubuje redukciu tmavých kruhov pod očami a láskyplné pohladenie suchej pleti bojujúcej so zápalmi alebo ekzémami. Súčasťou zloženia je aj vitamín E, známy bojovník proti oxidačnému stresu a predčasnému starnutiu.

    „Live Crispy, Play Naughty“. Hriešny parfém od Ourte budete chcieť zjesť

    Na trhu pristál aj nový výrobok od českého parfumérskeho domu Ourte. Lákavé portfólio niche hedonistických parfémov sa rozširuje o unisex vôňu s názvom Crispy Porn, ktorá vonia presne tak, ako znie. Zakladateľ značky Daniel Leitner totiž postavil étos značky na vytváraní kompozícií inšpirovaných všetkými pozemskými neresťami.

    Zdroj: Ourte

    Chutne znejúca vonná kompozícia poskytuje čuchový zážitok na zahryznutie. Základ tvorí čierna vanilka s rumom a lahodným karamelom. Najviac vás však prekvapí živočíšne kastoreum, ktoré celú vôňu zahalí do oblaku divokosti. Na gurmánskej note sa vďaka káve a orieškom nesie aj srdce parfému. Sladkou bodkou na záver je kokos.

    Chanel si zakladá na luxuse. Vzácne a inovatívne zložky séra Sublimage zaručujú komplexnú starostlivosť

    Túto jar značka Chanel rozširuje svoj regeneračný rad Sublimage. Sublimage Le Serum je všestranným pomocníkom proti starnutiu. Zloženie sa totiž komplexne zameriava nielen na boj proti vráskam, ale aj na celkový komfort, textúru a zjednotenie pleti. Výnimočné zloženie odráža prémiový luxus hlboko zakorenený v DNA spoločnosti.

    Zdroj: Chanel

    Sérum obsahuje polyfrakcionovanú madagaskarskú vanilku plocholistú, extrakt zo zlatobyle a lipopeptid. Táto silná zostava podporí vašu pleť na všetkých frontoch. V podobnom duchu je aj maska Sublimage Le Masque obohatená o biomimetické lipidy. Pri pravidelnom používaní sľubuje posilnenie kožnej bariéry a zanechanie zamatovo hebkej pokožky.

    Posadnutosť produktmi na pery pokračuje. Vďaka ceruzke Rhode si vytvoríte každodenný soft glam

    Po ikonických leskoch predstavuje Hailey Bieber a jej značka Rhode ďalší prírastok do rodiny produktov na pery. S kontúrovacou ceruzkou Peptide Lip Shape môžete byť kreatívna. Môže sa totiž pochváliť obojstranným povrchom so silikónovým hrotom na rozmazávanie. To znamená, že pri kontúrovaní pier nie je potrebná žiadna presnosť. Môžete prekročiť ich obrys a potom linku rozmazávať pre ležérny vzhľad.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by rhode skin (@rhode)

    Na výber je 11 rôznych prirodzených odtieňov od ružovej až po tmavohnedú. Spoločnosť je známa svojimi hybridnými líčidlami, ktoré obsahujú aj zložky na starostlivosť o pleť. V prípade Peptide Lip Shade je hlavnou hydratačnou zložkou peptid, ktorý má aj vyhladzujúci účinok. Druhé husle hrá výťažok zo senovky gréckej, ktorý sľubuje plnšie a pevnejšie vyzerajúce pery.

    Zdroje: Havlíkova apotéka, Ourte, Chanel, Rhode, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.sk/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.
    Foto:Rhode

    Beauty novinky: Privítajte jar s ceruzkou na pery od Rhode či regeneračným sérom od Chanel

    ― Reklama ―

    Jar sa nesie v znamení zaujímavých kozmetických noviniek. Značky ako Chanel a Havlik’s apothecary vítajú inovácie v starostlivosti o pleť, ktoré sú ideálne na jarný reset pleti. Parfumérsky dom Ourte uvádza na trh svoj najodvážnejší gurmánsky parfum s nádychom živočíšnosti. Modelka a influencerka Hailey Bieber tiež odhaľuje nový produkt, tentoraz v podobe ceruzky na pery.

    Jemná pleť pekne česky podľa Havlíkovej apotéky. Duo Alabaster a Ópium vás rozžiaria

    Obľúbená česká značka lásky Havlíková apotéka sa napríklad rozhodla vytvoriť vlastný recept na jemnú a vyživenú pleť. Novinkou je hydratačné duo v luxusnom vintage dizajne. Vďaka séru a pleťovému oleju vaša pleť túto jar rozkvitne ako tá najkrajšia kvetinová záhrada. Hlavnými zložkami sú tentoraz kyselina hyalurónová a makový olej.

    Protiklady sa priťahujú, a to aj v prípade séra Alabaster. Kombinácia vysokomolekulárnej a nízkomolekulárnej kyseliny hyalurónovej hĺbkovo hydratuje pleť. Zároveň vytvára na povrchu pleti ochranný film, ktorý zabraňuje pôsobeniu vonkajších vplyvov. Česká DNA značky je nepopierateľná. Ďalšou účinnou zložkou je limetka so silnými antioxidačnými vlastnosťami.

    Zdroj: Havlíkova apotéka

    Duo dopĺňa pleťový olej s príznačným názvom Opium. Hlavnými zložkami sú makový olej a RonaCare® Poppy SE, účinná látka z vlčieho maku. Olej s podmanivou textúrou sľubuje redukciu tmavých kruhov pod očami a láskyplné pohladenie suchej pleti bojujúcej so zápalmi alebo ekzémami. Súčasťou zloženia je aj vitamín E, známy bojovník proti oxidačnému stresu a predčasnému starnutiu.

    „Live Crispy, Play Naughty“. Hriešny parfém od Ourte budete chcieť zjesť

    Na trhu pristál aj nový výrobok od českého parfumérskeho domu Ourte. Lákavé portfólio niche hedonistických parfémov sa rozširuje o unisex vôňu s názvom Crispy Porn, ktorá vonia presne tak, ako znie. Zakladateľ značky Daniel Leitner totiž postavil étos značky na vytváraní kompozícií inšpirovaných všetkými pozemskými neresťami.

    Zdroj: Ourte

    Chutne znejúca vonná kompozícia poskytuje čuchový zážitok na zahryznutie. Základ tvorí čierna vanilka s rumom a lahodným karamelom. Najviac vás však prekvapí živočíšne kastoreum, ktoré celú vôňu zahalí do oblaku divokosti. Na gurmánskej note sa vďaka káve a orieškom nesie aj srdce parfému. Sladkou bodkou na záver je kokos.

    Chanel si zakladá na luxuse. Vzácne a inovatívne zložky séra Sublimage zaručujú komplexnú starostlivosť

    Túto jar značka Chanel rozširuje svoj regeneračný rad Sublimage. Sublimage Le Serum je všestranným pomocníkom proti starnutiu. Zloženie sa totiž komplexne zameriava nielen na boj proti vráskam, ale aj na celkový komfort, textúru a zjednotenie pleti. Výnimočné zloženie odráža prémiový luxus hlboko zakorenený v DNA spoločnosti.

    Zdroj: Chanel

    Sérum obsahuje polyfrakcionovanú madagaskarskú vanilku plocholistú, extrakt zo zlatobyle a lipopeptid. Táto silná zostava podporí vašu pleť na všetkých frontoch. V podobnom duchu je aj maska Sublimage Le Masque obohatená o biomimetické lipidy. Pri pravidelnom používaní sľubuje posilnenie kožnej bariéry a zanechanie zamatovo hebkej pokožky.

    Posadnutosť produktmi na pery pokračuje. Vďaka ceruzke Rhode si vytvoríte každodenný soft glam

    Po ikonických leskoch predstavuje Hailey Bieber a jej značka Rhode ďalší prírastok do rodiny produktov na pery. S kontúrovacou ceruzkou Peptide Lip Shape môžete byť kreatívna. Môže sa totiž pochváliť obojstranným povrchom so silikónovým hrotom na rozmazávanie. To znamená, že pri kontúrovaní pier nie je potrebná žiadna presnosť. Môžete prekročiť ich obrys a potom linku rozmazávať pre ležérny vzhľad.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by rhode skin (@rhode)

    Na výber je 11 rôznych prirodzených odtieňov od ružovej až po tmavohnedú. Spoločnosť je známa svojimi hybridnými líčidlami, ktoré obsahujú aj zložky na starostlivosť o pleť. V prípade Peptide Lip Shade je hlavnou hydratačnou zložkou peptid, ktorý má aj vyhladzujúci účinok. Druhé husle hrá výťažok zo senovky gréckej, ktorý sľubuje plnšie a pevnejšie vyzerajúce pery.

    Zdroje: Havlíkova apotéka, Ourte, Chanel, Rhode, Instagram

    ― Reklama ―

    Prečo sa z módneho sveta vytratili večierky? Bujarosť strieda sofistikovanosť

    Večierky patria k móde rovnako ako prehliadkové móla. V 90. rokoch aj pred pandémiou určovali rytmus celej éry a stali sa laboratóriom ikonických obrazov. Paparazzi vtedy prinášali zábery plné dymu, šampanského a hodvábnych rób, ktoré neskôr definovali pojem glamour. Kto chcel hovoriť o móde, musel poznať aj atmosféru elitných večierkov. Čo sa teda zmenilo?

    Francúzsko zavádza „eco-score“. Prezradí dopad módy na životné prostredie

    Módnu scénu vo Francúzsku čaká významná zmena. Tamojší odevný priemysel musí od začiatku októbra začať aplikovať nové environmentálne značenie, známe aj ako "eco-score". To podľa presne daných kritérií priradí oblečeniu body indikujúce jeho dopad na životné prostredie. Francúzska vláda plánuje súvisiacu verejnú kampaň na začiatok budúceho roka.

    New York nepoľavuje. Svoju víziu odhalil Coach, Toteme, Sandy Liang aj Tory Burch

    Newyorský týždeň módy pokračuje a ponúka ďalšie vízie na nadchádzajúcu jarnú a letnú sezónu. Svoju kolekciu plnú optimizmu predstavil napríklad módny dom Coach. Značka Toteme upustila od svojho perfekcionizmu a návrhárka Sandy Liang sa inšpirovala svojím detstvom v čínskej štvrti. Tory Burch dokázala, ako dobre pozná newyorské ženy.

    Po stopách ikon: Nadia Lee Cohen udáva smer modernej „fotografii“

    Britská fotografka a umelkyňa Nadia Lee Cohen patrí k najvýraznejším vizuálnym hlasom súčasnosti. Narodila sa v Essexe, ale po štúdiách presídlila do Los Angeles, kde našla svoj ikonický rukopis. Jej práca sa vyznačuje sýtymi farbami, filmovou estetikou a atmosférou, ktorá osciluje medzi glamour a absurditou. Ak dnes niekto udáva tón toho, ako vyzerá vizuálny jazyk módy a popkultúry, je to práve Nadia Lee Cohen.

    Gen Z si plní vlastné šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, ako nevyhorieť

    Z prázdnej šálky sa nedá nalievať. Najnovší trend "Fill your own cup" mladej generácii na sociálnych sieťach pripomína, že starostlivosť o seba nie je sebeckosť, ale základný predpoklad psychického a fyzického zdravia. V čase neutíchajúcich notifikácií a takmer nekonečných povinností sa stáva nevyhnutnosťou spomaliť, dobiť energiu a až potom ju opäť rozdávať ďalej.

    Päťdesiatkrát a stále prvýkrát. Trenčkoty vedia prekvapiť, nebojte sa trendy zmien

    Trenčkoty sú tento rok znovu v móde, aj keď z nej vlastne nikdy neodišli. Ikonický béžový kúsok prešiel evolúciou a obchody ho teraz ako na bežiacom páse ponúkajú v rozličných variáciách. Módne domy a ich návrhári dokazujú, že jeden z najpraktickejších prvkov vášho šatníka je takzvaným statement piece, zapadajúcim do každej generácie aj štýlu.

    Ralph Lauren vidí trojfarebne. Odštartoval Newyorský týždeň módy

    Začal kolotoč septembrových týždňov módy. Prehliadky odhaľujúce kolekcie pre jar a leto 2026 neoficiálne odštartovala šou z dielne Ralph Lauren. Návrhár ponúkol decentnú eleganciu, ktorú podčiarkla výrazná paleta farieb. Skladala sa totiž iba z troch odtieňov, čiernej, bielej a červenej. Dizajnér tak urobil krok stranou od klasického preppy štýlu a prenikol do modernizmu.

    Pánska obuv sa pohráva s kontrastom. Paríž diktuje jesennú footwear

    Pánska obuv na Parížskom týždni módy pre jeseň a zimu 2025 pôsobila ako najpriamejší indikátor súčasných trendov. Z prehliadok i showroomov totiž vzišli modely, ktoré pracujú s jasnými kontrastmi. Môžeme sa tešiť na športový základ prevedený do luxusu, klasiku preformátovanú do experimentu alebo minimalistické tvary postavené proti maximalizmu.

    Gentle Monster skóruje. Perfektné kampane sú doplnené príkladným marketingom

    Gentle Monster je jednou zo značiek, ktoré zmenili spôsob, akým móda komunikuje so svojimi zákazníkmi. Kórejský výrobca okuliarov sa stal kultúrnym hráčom, ktorý dokáže spojiť architektúru, umenie a marketing do jedného dokonalého celku. Každá kolekcia pôsobí ako kapitola príbehu, ktorý sa odohráva v digitálnych kampaniach, ale aj vo fyzickom priestore.

    TikTok radí, ako zachrániť deň. Nový trend kladie dôraz na maličkosti

    Sociálna sieť TikTok prichádza s ďalším trendom, ktorý sľubuje pohodovejšie voľné dni. Koncept s názvom "Save the Day", teda "Zachráň deň" radí, ako prekonať hodiny naplnené iba prácou a nestratiť pri tom sám seba. Kľúčom k vyrovnanejšej nálade sú podľa neho malé aktivity, ktoré nás opäť "ukotvia". Môže to byť čítanie knihy, prechádzka alebo rozhovor s priateľom.

    Rosalía si obliekla Calvin Klein. Speváčka žiari v čerstvej kampani

    Módny dom Calvin Klein naverboval do svojej najnovšej kampane ďalšiu známu osobnosť. Jeho ikonickú spodnú bielizeň tentokrát v reklame pre tohtoročnú jeseň obliekla španielska speváčka Rosalía. Na fotografiách, o ktoré sa postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekciách Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to vo vani, baggy džínach aj s pytónom.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týždeň módy sa niesol v novom duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pre sezónu jar/leto 2026 ukázal, že aj po viac ako 20 rokoch dokáže prekvapiť. Organizátori tento rok výrazne zredukovali počet prehliadok a znovu vsadili na fyzickú prítomnosť. Tým sa celá akcia sprehľadnila, zintenzívnila a získala väčší medzinárodný presah. V centre diania nestála iba estetika, ale aj na to, ako reagovať na skutočné japonské podnebie a ako vniesť do módy ľahkosť.

    Jacquemus pripíja s Veuve Clicquot. Spoločne vzdávajú hold silným ženám

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    M.A.C Cosmetics má novú tvár. Kozmetickú značku bude zastupovať Doja Cat

    Speváčka Doja Cat odhalila novú beauty spoluprácu. Na uplynulom odovzdávaní ocenení MTV Video Music Awards potvrdila, že sa stala novou globálnou ambasádorkou spoločnosti M.A.C Cosmetics. Na červenom koberci totiž predviedla svoj klasický červený rúž v odtieni Lady Danger. Prizerajúcich sa však prekvapila, keď si z neho s chuťou odhryzla.

    Protest na Parížskej nie je na mieste. Móda za nespokojnosť mladých nemôže

    Skupina MayDay minulý týždeň v Parížskej ulici usporiadala protest proti luxusu. Jej členovia sa obliekli do bielych kukiel a tričiek tvoriacich nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečenie odvádza pozornosť od dôležitejších hodnôt. Argument však pôsobí prázdno, pretože pravá príčina tlaku na mladých ľudí pramení inde. V tomto kontexte pôsobia luxusné butiky skôr ako kulisa, než aby boli zdrojom problému.

    Na větrné hůrce čaká nová adaptácia. Prvé ukážky rozdeľujú internet

    Prvé útržky očakávanej novej adaptácie románu Na větrné hůrce vyvolali v divákoch rozporuplné reakcie. Režisérka Emerald Fennell totiž poňala film vo svojom klasickom štýle. Oproti predlohe má teda o dosť viac sexuálny ráz. Fanúšikov knihy pobúrili nielen odvážne zábery, ale aj kontroverzné obsadenie. To všetko podčiarkol soundtrack z dielne Charli XCX.

    ― Reklama ―