Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ak vás čaká v najbližšej dobe dovolenka či väčší výlet, súčasťou príprav by určite mala byť aj voľba vhodnej obuvi. Zdá sa to možno ako nepodstatný detail, ale pokiaľ na vašich cestách radi obdivujete populárne miesta, nachodíte pokojne desiatky kilometrov. Vybrané tenisky by teda mali byť pohodlné a zároveň štýlové. Inšpirujte sa obľúbenými modelmi.

    Podpätky a mokasíny vyzerajú takmer vždy krásne. V drvivej väčšine prípadov to však nie sú topánky, v ktorých by ste sa chceli prechádzať po veľkých mestách alebo absolvovať výlet k starobylým pamiatkam. Vyberte si preto ideálne tenisky na danú príležitosť, a to najlepšie také, ktoré kombinujú trendový vzhľad s pohodlím. Dbajte na pohodlie nohy, dostatočné zmäkčenie a predovšetkým na svoj pocit.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by LUCY PAGE | OUTFIT INSPO (@lucypage_)

    Futuristický vzhľad prináša najviac pohodlia. Je však vhodný najmä pre milovníčky farieb

    Samotnému nákupu by malo predchádzať osobné skúšanie. Ak máte nejaké ortopedické obmedzenie, nezanedbajte odporúčania lekárov. Potom vám však už nič nebráni siahnuť po dokonalom páre topánok. Značka Hoka je obľúbená medzi fanúšikmi dlhej chôdze, ideálne Clifton 9. Ich mierne futuristický vzhľad spolu s jemnou fialovou farbou prináša príjemné osvieženie.

    Zdroj: Hoka, On

    Väčšina z najlepšie hodnotených vychádzkových topánok je zároveň bežeckou obuvou. Nie je prekvapením, že ich technológia berie na vedomie anatómiu chodidla a potrebu zmierniť zaťaženie kĺbov. Ďalšou takouto značkou, navyše založenou profesionálnym športovcom, je On. Napríklad model Cloudmaster je určený pre tých, ktorí uprednostňujú divokejší štýl pred neutrálnym vzhľadom, ale pohodlie pri nich napriek tomu zostáva prvoradé.

    Keď sa praktickosť stretne so štýlom. Dajte šancu bežeckým modelom v neutrálnych farbách

    O niečo viac mestskú, ale stále primárne športovou voľbou, sú Gel-Nimbus 27 tenisky od značky Asics. Obľúbená medzi bežcami je predovšetkým vďaka svojej špeciálnej technológii zahrňujúcej polstrovanie. Už žiadne pľuzgiere ani nepríjemné trenie. Topánky sú navyše dostatočne odpružené pre ľahší pocit, ale stále tvarom podporujú správnu techniku ​​behu aj chôdze. Vďaka tomu sú ideálne na dlhé potulky.

    Zdroj: Asics, Skechers

    Podobným prípadom sú aj topánky Skechers. Dodávajú sa buď v živších a farebnejších prevedeniach, tvarovaných skôr ako mestská obuv, alebo v športovejších modeloch. Rad Go Walk je, ako už názov napovedá, špeciálne navrhnutý na dlhé prechádzky. Ak túžite po čo najuniverzálnejšom páre, siahnite po čiernobielych. Kombinovať sa budú jedna radosť.

    Tenisky nemusia byť nudné. Influenceri nedajú dopustiť na populárny „New Balancers“

    Najviac módne tenisky zo všetkých uvedených vyrába bezpochyby značka New Balance. Svoju popularitu získali vďaka outfitom zaplavujúce sociálne siete. Na nohách módnych influencerov sa najčastejšie objavujú modely 530 a 574. Tvoria totiž obstojnú kombináciu pohodlia a štýlu. O úroveň vyššie po praktickej strane stojí rad Fresh Foam 1080, a to predovšetkým vďaka svojej priedušnosti a nadýchanej výplni.

    Zdroj: New Balance

    Zdroje: Instagram, RunRepeat, Women’s Health, Doctors of Running, Mind Body Green

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.sk/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.
    Foto:Pexels

    Nič vám už nebude stáť v ceste. Štýlové tenisky na prekonanie kilometrov

    ― Reklama ―

    Ak vás čaká v najbližšej dobe dovolenka či väčší výlet, súčasťou príprav by určite mala byť aj voľba vhodnej obuvi. Zdá sa to možno ako nepodstatný detail, ale pokiaľ na vašich cestách radi obdivujete populárne miesta, nachodíte pokojne desiatky kilometrov. Vybrané tenisky by teda mali byť pohodlné a zároveň štýlové. Inšpirujte sa obľúbenými modelmi.

    Podpätky a mokasíny vyzerajú takmer vždy krásne. V drvivej väčšine prípadov to však nie sú topánky, v ktorých by ste sa chceli prechádzať po veľkých mestách alebo absolvovať výlet k starobylým pamiatkam. Vyberte si preto ideálne tenisky na danú príležitosť, a to najlepšie také, ktoré kombinujú trendový vzhľad s pohodlím. Dbajte na pohodlie nohy, dostatočné zmäkčenie a predovšetkým na svoj pocit.

     
     
     
     
     
    Zobraziť príspevok na Instagrame
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    A post shared by LUCY PAGE | OUTFIT INSPO (@lucypage_)

    Futuristický vzhľad prináša najviac pohodlia. Je však vhodný najmä pre milovníčky farieb

    Samotnému nákupu by malo predchádzať osobné skúšanie. Ak máte nejaké ortopedické obmedzenie, nezanedbajte odporúčania lekárov. Potom vám však už nič nebráni siahnuť po dokonalom páre topánok. Značka Hoka je obľúbená medzi fanúšikmi dlhej chôdze, ideálne Clifton 9. Ich mierne futuristický vzhľad spolu s jemnou fialovou farbou prináša príjemné osvieženie.

    Zdroj: Hoka, On

    Väčšina z najlepšie hodnotených vychádzkových topánok je zároveň bežeckou obuvou. Nie je prekvapením, že ich technológia berie na vedomie anatómiu chodidla a potrebu zmierniť zaťaženie kĺbov. Ďalšou takouto značkou, navyše založenou profesionálnym športovcom, je On. Napríklad model Cloudmaster je určený pre tých, ktorí uprednostňujú divokejší štýl pred neutrálnym vzhľadom, ale pohodlie pri nich napriek tomu zostáva prvoradé.

    Keď sa praktickosť stretne so štýlom. Dajte šancu bežeckým modelom v neutrálnych farbách

    O niečo viac mestskú, ale stále primárne športovou voľbou, sú Gel-Nimbus 27 tenisky od značky Asics. Obľúbená medzi bežcami je predovšetkým vďaka svojej špeciálnej technológii zahrňujúcej polstrovanie. Už žiadne pľuzgiere ani nepríjemné trenie. Topánky sú navyše dostatočne odpružené pre ľahší pocit, ale stále tvarom podporujú správnu techniku ​​behu aj chôdze. Vďaka tomu sú ideálne na dlhé potulky.

    Zdroj: Asics, Skechers

    Podobným prípadom sú aj topánky Skechers. Dodávajú sa buď v živších a farebnejších prevedeniach, tvarovaných skôr ako mestská obuv, alebo v športovejších modeloch. Rad Go Walk je, ako už názov napovedá, špeciálne navrhnutý na dlhé prechádzky. Ak túžite po čo najuniverzálnejšom páre, siahnite po čiernobielych. Kombinovať sa budú jedna radosť.

    Tenisky nemusia byť nudné. Influenceri nedajú dopustiť na populárny „New Balancers“

    Najviac módne tenisky zo všetkých uvedených vyrába bezpochyby značka New Balance. Svoju popularitu získali vďaka outfitom zaplavujúce sociálne siete. Na nohách módnych influencerov sa najčastejšie objavujú modely 530 a 574. Tvoria totiž obstojnú kombináciu pohodlia a štýlu. O úroveň vyššie po praktickej strane stojí rad Fresh Foam 1080, a to predovšetkým vďaka svojej priedušnosti a nadýchanej výplni.

    Zdroj: New Balance

    Zdroje: Instagram, RunRepeat, Women’s Health, Doctors of Running, Mind Body Green

    ― Reklama ―

    REFY prináša chrómové spustenie. Nová kolekcia žiari sama o sebe

    REFY je značka, ktorá evokuje dokonale upravené obočie. Každá žena si ju spája s jej krásnou zakladateľkou a jej netypickým vzhľadom, ktorý premenila na svoju prednosť. Vytvorila značku, ktorej poslaním je dodať ženám sebavedomie, predovšetkým v oblasti obočia. Pri príležitosti výročia existencie značky REFY predstavuje limitovanú edíciu Chrome Collection.

    Šaty Alžbety II. opäť žiaria. Veľká výstava odhaľuje príbehy jej štýlu

    Výstava venovaná Alžbete II. predstavuje desiatky jej ikonických šiat aj doplnkov, ktoré dlho formovali vizuálnu podobu britskej monarchie. Návštevníci môžu nahliadnuť do zákulisia štýlu Alžbety II., jeho symboliky i vývoja naprieč dekádami. Expozícia odhaľuje nielen prepracované detaily odevov, ale aj príbehy návrhárov, tradícií a udalostí, ktoré sa do nich otlačili.

    Greenpeace našiel nebezpečné látky v oblečení Shein. Prekračujú limity EÚ

    Fast fashion reťazec Shein čelí v Európe ďalšiemu prípadu. Nemecká pobočka neziskovej organizácie Greenpeace zverejnila najnovšiu správu, v ktorej sa v jej oblečení našli nebezpečné látky. Potenciálne toxické chemikálie môžu viesť k viacerým ochoreniam, ale škodia aj životnému prostrediu.

    Paríž dobýva čerstvý dizajnérsky skvost. Café Nuances otvára novú pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paríži sa mení na magnet pre generáciu, ktorá vyhľadáva dizajn s absolútnou vizuálnou razanciou. Le Marais získava priestor, ktorý pracuje s intenzívnou estetikou a priťahuje pozornosť rýchlosťou virálneho príspevku. Atmosféra vibruje kovovým leskom, červeným svetlom a podmanivým minimalizmom. Kaviareň posúva bežný rituál do sféry, kde sa dizajn stáva zážitkom. Presadzuje sa ako miesto, ktoré podporuje zdieľanie ako súčasť svojej identity.

    TikTok Highlights: Sociálnu sieť pohltila mánia „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipov na platforme TikTok podľahli novej vášni. Tentokrát medzi sebou zdieľajú metódu prezývanú "peptide stacking". Ide o kombináciu peptidov, od ktorých si sľubujú rýchlejšie spaľovanie tukov a regeneráciu po posilňovaní alebo viac energie. Virálny trik však nepodporujú relevantné overené štúdie a odborníci preto radia sa mu radšej oblúkom vyhnúť.

    Met Gala 2026 pozná svoju tému. Costume Art prepojí vysokú módu s umením

    Metropolitné múzeum umenia v New Yorku už teraz presúva svoju pozornosť na budúci rok. Zástupcovia tamojšieho Costume Institute totiž v pondelok oznámili tému budúcej módnej výstavy. Odvíja sa od nej rovnako dress code, v ktorom sa bude v roku 2026 konať slávny galavečer Met Gala. Exihíbícia s názvom Costume Art pripomenie červenú niť napevno spájajúcu klasické umenie a svet vysokej módy.

    Z módy rovno na tanier. Retro jedlo oslavuje svoj návrat

    Na stoloch sa opäť lesknú strieborné podnosy, v koktailových pohároch tancujú červené čerešne a plátky uhoriek sa točia, akoby chceli vyrozprávať príbeh elegancie minulých desaťročí. Gastronómia objavuje pôvab retra. Nie nostalgia, ale luxus v starom štýle. V ére minimalistických jedálnych lístkov sa vracia čaro opulentných receptov, ktoré oslavujú detaily, farby a rituály.

    Trendy kabelky mažú hranice súkromia. Jar 2026 definuje zraniteľnosť

    Budúca jarná a letná sezóna pôsobí na pozadí usychajúceho lístia a neoblomného chladu ako na míle vzdialená. Módny svet má aj tak už teraz jasno, čo ju bude definovať. Posledná vlna svetových týždňov módy prehovorila jasne, súkromie posúva svoje hranice. Návrhári odhalili otvorené kabelky, často len s jedným uchom, ktoré reflektujú búrlivú dobu a lákajú svojou zraniteľnosťou.

    Dior blúdi v magickom labyrinte. Módny dom víta tohtoročné Vianoce

    Slávnostná atmosféra doľahla aj na módny dom Dior. Značka koncom minulého týždňa odkryla tohtoročnú tému vianočnej kampane. V Paríži navyše slávnostne odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na najnovšiu cruise kolekciu, ktorú ešte návrhárka Maria Grazia Chiuri predstavila v tajomných rímskych záhradách Villa Albani Torlonia.

    Poznáte najľahšiu tkaninu na svete? Super Organza vznikla tak trochu „omylom“

    Super Organza patrí k najtenším a najľahším tkaninám, ktoré kedy človek vytvoril. Aj keď neplánovane. Pochádza z Japonska, z vývoja spoločnosti Amaike LLC, ktorej know-how vychádza z technologického inžinierstva v oblasti látok. Vlákna s hrúbkou jednej pätiny ľudského vlasu tvoria materiál s hmotnosťou piatich gramov na meter štvorcový. Prada ho použila pre jar 2024, zatiaľ čo Balenciaga ho zaradila do haute couture kolekcie pre jeseň 2025. V módnych domoch sa z technického zázraku stala vysoko žiadaná látka.

    Zlato, striebro a transformácia. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperkov

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a striebrom vyšívané, ale princezná to nie je, jasný pane. Aj tak by sa dala popísať práca Outhouse Jewellery, spoločnosti, ktorá redefinovala nosenie šperkov. Už vám nemusia len visieť z uší alebo zdobiť krk, do zlata sa môžete doslova obliecť a zažiariť s ním na každom večierku. Úspešná značka prichádza s novou revolučnou kolekciou Alchemy of 13.

    Konečne romantika. Leto, keď som skrásnela prináša melancholického hrdinu

    Romantická "vzťahovka" založená na milostnom trojuholníku? To už tu predsa toľkokrát bolo. Áno, ale obrovský úspech a fanúšikovský zásah tretej série seriálu Leto, keď som skrásnela potvrdil, že každá generácia potrebuje poriadnu dávku klasickej romantiky. A taktiež mužského hrdinu, ktorý skôr mlčí, je otravne nedostupný, ale napriek tomu príťažlivo tajomný.

    Ukradol Ralph Lauren Vianoce? Sviatky ozdobí estetika amerického návrhára

    Tohtoročné vianočné dekorácie ovládol štýl amerického návrhára Ralpha Laurena. Sociálna sieť TikTok praská vo švíkoch návalom videí, ktoré zdieľajú vianočnými stromčekmi zdobené interiéry plné kockovaných prikrývok, zamatových látok a trblietavých krištáľových pohárov. Estetika Ralph Lauren Christmas pripomína tradičné Vianoce, ukrýva však nádych nostalgie a nadčasovej elegancie.

    Móda v kocke: Značky vydávajú hviezdne kampane a Rotate oslavuje debut

    Vianoce nie sú jedinou témou, okolo ktorej značky točia svoje najnovšie kampane. Sarah Burton pre Givenchy obsadila Rooney Mara a Paulu Simonon do hlavných úloh letnej kolekcie. Jacquemus a Stella McCartney využívajú hviezdne tváre na propagáciu svojich najnovších kabeliek a Canada Goose si na pomoc prizvala hudobníka Willieho Nelsona. Spoločnosť Rotate zasa oslavuje svoju debutovú kolekciu obuvi.

    Marketing nultých rokov. Prečo je po dvoch dekádach taký príťažlivý?

    Marketing nultých rokov definovala vizuálna odvaha a nekompromisný štýl. Značky ako Sony, H&M alebo PlayStation experimentovali s dynamickými vizuálmi, futuristickými farebnými paletami a ikonickými tvárami popkultúry. Reklamy kombinovali hudbu, módu a technológiu v harmónii, ktorá oslovovala mladé publikum a nastavovala nové štandardy vkusu. Dnes sa práve táto vizuálna odvaha vracia, rezonuje na sociálnych sieťach a inšpiruje moderné marketingové kampane.

    Generáciu Z dobehla nostalgia. Jej šatník formujú trendy divokých deväťdesiatych rokov

    Nočná mora rodičov generácie Z opäť klope na dvere. Keď kráčate po ulici, niekedy máte pocit, že ste použili stroj času a vrátili sa do divokých deväťdesiatych rokov. Toto desaťročie je známe svojou štýlovou rozmanitosťou, ktorá často vychádzala z populárnej hudby a určovala, ako vás ostatní vnímajú. A čo je najdôležitejšie, diktovala vám spôsob obliekania. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a ďalšie. Na prvý pohľad každý vedel, kam patríte.

    ― Reklama ―