Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Trendy „unapproachable“ make-up má hneď niekoľko priaznivých vedľajších účinkov. Okrem vytvorenia výrazného looku totiž podľa používateľov sociálnej siete TikTok zvládne dodať sebavedomie a odvahu. Tým však jeho plusy nekončia. Svoj názov totiž získal od ďalšieho bonusového prínosu. Jeho nositeľkám má pomáhať odohnať vtieravých a nepríjemných mužov.

    Takzvaný unapproachable make-up, v preklade neprístupný alebo neprívetivý, patrí medzi ďalšie looky dobývajúce sociálnu sieť TikTok. Na popularite vzrástol predovšetkým vďaka svojim prísľubom. Nielen, že zaručí slušivý vzhľad, pomôže vám aj s nedostatkom sebavedomia. Jeho nositeľky sľubujú, že sa po jeho nanesení budete skrátka cítiť istejšie a odvážnejšie. Tým však jeho plusy zďaleka nekončia.

    Nebojte sa byť výrazní. V prípade trendy looku vám to bude hrať do kariet

    Názov tohto populárneho vzhľadu, odkazujúci na spomínanú neprístupnosť, odvodili používatelia TikToku od jeho pôsobenia na svoje okolie. Akonáhle na niekoho upriete svoje čierne oči, dvakrát si rozmyslí, či sa s vami bude rozprávať. Tými, ktoré nositeľky chcú odradiť, sú predovšetkým vlezlí a nepríjemní muži. Make-up sa preto skladá z výrazných prvkov, vytvárajúcich nedostupný dojem.

    Zdroj: Rare Beauty, Fenty Beauty

    Začnite s úplne perfektnou vrstvou make-upu. Zvoľte skôr vyššie krytie, vytvárajúce dojem bezchybnej pleti. Skvele poslúži napríklad korektor od značky Rare Beauty. Dôležitou súčasťou „unapproachable“ looku sú aj jasne definované kontúry. Najlepším priateľom vám preto bude šikovná bronzer ceruzka, napríklad tá z dielne Fenty Beauty. Nič ale nepreháňajte, držte sa v medziach vkusu.

    Zdroj: Chanel, Dr. Hauschka

    Pritlačiť ale môžete vo chvíli, keď sa vrhnete na očné viečka. Za základ zvoľte neutrálne až hnedé očné tiene. Svetlejšie klasicky smerujte do vnútorného kútika, tmavšie zase do vonkajšieho. Najviac sa môžete pohrať s čiernou očnou linkou. Tradičnú „vlnku“ vytvorte ako na vonkajšej, tak vnútornej strane. Následne uchopte ceruzku na oči a obtiahnite vnútornú stranu očí. Vytvorenú linku jemne rozmažte.

    Zdroj: Hermès, Dior

    Ani pri perách sa nemusíte držať späť. Začnite ceruzkou na pery, aby ste zvýraznili požadovaný výsledok. Potom naneste rúž, skôr matný, v závislosti od odtieňa, ktorý ste si vybrali. Mal by to však byť tmavší odtieň. Vytvoríte look, za ktorý by sa nemusela hanbiť nejedna celebrita. A tiež, že nie. „Unapproachable“ make-up vyniesli napríklad herečky Alexa Demie alebo Lily Rose-Depp. This look just never fails 😇

    @danielllestradaTento vzhľad jednoducho nikdy nesklamenenásytný – Tate McRae

    Zdroje: PureWow, Hypebae, PopSugar, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Unapproachable make-up vám dodá sebavedomie. Odradí aj nevítaných mužov

    ― Reklama ―

    Trendy „unapproachable“ make-up má hneď niekoľko priaznivých vedľajších účinkov. Okrem vytvorenia výrazného looku totiž podľa používateľov sociálnej siete TikTok zvládne dodať sebavedomie a odvahu. Tým však jeho plusy nekončia. Svoj názov totiž získal od ďalšieho bonusového prínosu. Jeho nositeľkám má pomáhať odohnať vtieravých a nepríjemných mužov.

    Takzvaný unapproachable make-up, v preklade neprístupný alebo neprívetivý, patrí medzi ďalšie looky dobývajúce sociálnu sieť TikTok. Na popularite vzrástol predovšetkým vďaka svojim prísľubom. Nielen, že zaručí slušivý vzhľad, pomôže vám aj s nedostatkom sebavedomia. Jeho nositeľky sľubujú, že sa po jeho nanesení budete skrátka cítiť istejšie a odvážnejšie. Tým však jeho plusy zďaleka nekončia.

    Nebojte sa byť výrazní. V prípade trendy looku vám to bude hrať do kariet

    Názov tohto populárneho vzhľadu, odkazujúci na spomínanú neprístupnosť, odvodili používatelia TikToku od jeho pôsobenia na svoje okolie. Akonáhle na niekoho upriete svoje čierne oči, dvakrát si rozmyslí, či sa s vami bude rozprávať. Tými, ktoré nositeľky chcú odradiť, sú predovšetkým vlezlí a nepríjemní muži. Make-up sa preto skladá z výrazných prvkov, vytvárajúcich nedostupný dojem.

    Zdroj: Rare Beauty, Fenty Beauty

    Začnite s úplne perfektnou vrstvou make-upu. Zvoľte skôr vyššie krytie, vytvárajúce dojem bezchybnej pleti. Skvele poslúži napríklad korektor od značky Rare Beauty. Dôležitou súčasťou „unapproachable“ looku sú aj jasne definované kontúry. Najlepším priateľom vám preto bude šikovná bronzer ceruzka, napríklad tá z dielne Fenty Beauty. Nič ale nepreháňajte, držte sa v medziach vkusu.

    Zdroj: Chanel, Dr. Hauschka

    Pritlačiť ale môžete vo chvíli, keď sa vrhnete na očné viečka. Za základ zvoľte neutrálne až hnedé očné tiene. Svetlejšie klasicky smerujte do vnútorného kútika, tmavšie zase do vonkajšieho. Najviac sa môžete pohrať s čiernou očnou linkou. Tradičnú „vlnku“ vytvorte ako na vonkajšej, tak vnútornej strane. Následne uchopte ceruzku na oči a obtiahnite vnútornú stranu očí. Vytvorenú linku jemne rozmažte.

    Zdroj: Hermès, Dior

    Ani pri perách sa nemusíte držať späť. Začnite ceruzkou na pery, aby ste zvýraznili požadovaný výsledok. Potom naneste rúž, skôr matný, v závislosti od odtieňa, ktorý ste si vybrali. Mal by to však byť tmavší odtieň. Vytvoríte look, za ktorý by sa nemusela hanbiť nejedna celebrita. A tiež, že nie. „Unapproachable“ make-up vyniesli napríklad herečky Alexa Demie alebo Lily Rose-Depp. This look just never fails 😇

    @danielllestradaTento vzhľad jednoducho nikdy nesklamenenásytný – Tate McRae

    Zdroje: PureWow, Hypebae, PopSugar, TikTok

    ― Reklama ―

    Trendy kabelky mažú hranice súkromia. Jar 2026 definuje zraniteľnosť

    Budúca jarná a letná sezóna pôsobí na pozadí usychajúceho lístia a neoblomného chladu ako na míle vzdialená. Módny svet má aj tak už teraz jasno, čo ju bude definovať. Posledná vlna svetových týždňov módy prehovorila jasne, súkromie posúva svoje hranice. Návrhári odhalili otvorené kabelky, často len s jedným uchom, ktoré reflektujú búrlivú dobu a lákajú svojou zraniteľnosťou.

    Dior blúdi v magickom labyrinte. Módny dom víta tohtoročné Vianoce

    Slávnostná atmosféra doľahla aj na módny dom Dior. Značka koncom minulého týždňa odkryla tohtoročnú tému vianočnej kampane. V Paríži navyše slávnostne odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na najnovšiu cruise kolekciu, ktorú ešte návrhárka Maria Grazia Chiuri predstavila v tajomných rímskych záhradách Villa Albani Torlonia.

    Poznáte najľahšiu tkaninu na svete? Super Organza vznikla tak trochu „omylom“

    Super Organza patrí k najtenším a najľahším tkaninám, ktoré kedy človek vytvoril. Aj keď neplánovane. Pochádza z Japonska, z vývoja spoločnosti Amaike LLC, ktorej know-how vychádza z technologického inžinierstva v oblasti látok. Vlákna s hrúbkou jednej pätiny ľudského vlasu tvoria materiál s hmotnosťou piatich gramov na meter štvorcový. Prada ho použila pre jar 2024, zatiaľ čo Balenciaga ho zaradila do haute couture kolekcie pre jeseň 2025. V módnych domoch sa z technického zázraku stala vysoko žiadaná látka.

    Zlato, striebro a transformácia. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperkov

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a striebrom vyšívané, ale princezná to nie je, jasný pane. Aj tak by sa dala popísať práca Outhouse Jewellery, spoločnosti, ktorá redefinovala nosenie šperkov. Už vám nemusia len visieť z uší alebo zdobiť krk, do zlata sa môžete doslova obliecť a zažiariť s ním na každom večierku. Úspešná značka prichádza s novou revolučnou kolekciou Alchemy of 13.

    Namiesto čokolády nohavičky. Skims uvádza adventný kalendár plný zvodnosti

    Značka Skims nesklamala a opäť dokazuje, že vie prekvapiť. Spolu so zimnou kolekciou prišla spoločnosť s adventným kalendárom, ktorý rozhodne nie je obyčajnou vianočnou klasikou. Stvorený je pre všetky "fashionistky", ktoré rady kombinujú pohodlie s luxusom a milujú každý deň odhaliť malý módny zážitok. Čo je na ňom také jedinečné? Obsahuje 25 párov nohavičiek, ktoré spestria každé ráno a urobia z čakania na Vianoce skutočnú radosť.

    Figy ovládajú sociálne siete. Želáte si smoothie alebo carpaccio?

    Figy vstupujú do sveta kulinárneho glamour ako neodolateľný vizuálny magnet. Ich príjemná textúra a medové tóny okamžite premenia tanier na fotografiu hodnú instagramového feedu. Influenceri aj food blogeri si ich zamilovali pre ich schopnosť kombinovať eleganciu s hravosťou. Od carpaccia až po smoothie bowls. Figa dáva jedlu šmrnc, ktorý sa fotí sám. Je symbolom sofistikovaného, moderného životného štýlu, kde estetika a zdravie tancujú ruka v ruke.

    Koncern LVMH pod taktovkou jednej rodiny. Arnaultovci vlastnia väčšinu jeho akcií

    Zakladateľ a dlhoročný líder skupiny LVMH Bernard Arnault zavŕšil kľúčovú etapu svojej celoživotnej stratégie. Séria cielených nákupov akcií v hodnote 1,6 miliardy dolárov priblížila jeho rodinu k absolútnemu ovládnutiu najväčšieho luxusného konglomerátu sveta. Francúzske médiá potvrdzujú, že Arnaultovci teraz držia viac ako polovicu akcií spoločnosti. V čase, keď trh s luxusom prechádza spomalením, posilnil biznismen svoju pozíciu s presnosťou, ktorá definuje jeho podnikanie.

    Louis Vuitton nasleduje svetlo. Vianočnou kampaňou vzdáva hold cestovaniu

    Francúzsky módny dom Louis Vuitton je ďalší z radu luxusných značiek, ktoré vítajú rýchlo sa blížiace Vianoce. Vo svojej sviatočnej kampani s názvom Le Voyage des Lumières sa tentokrát vydáva na dychberúcu cestu svetla, ktorú definuje žiariaci lampión. Vzdáva tým hold svojej dlhej histórii, ktorej korene ležia nielen v tradičnom remesle, ale predovšetkým túžbe po cestovaní.

    Nan Goldin predstavuje výstavu This Will Not End Well. Minulosť mení na film

    Nan Goldin predstavuje svetu svoje najnovšie dielo s názvom This Will Not End Well. Rozsiahla výstava očarila kritikov umenia a v divákoch vzbudila silné emócie. Umeleckyňa v nej spomína na 80. roky a postupne sa prepracováva skrz minulosť až do súčasnosti. Výsledná práca je zložená ako film, jednotlivé statické snímky umne zachytávajú momenty obyčajného života.

    Trend sober glow-up naberá na sile. Odmieta alkohol a sľubuje žiarivejšiu pleť

    Generácia Z posilňuje instagramový a tiktokový trend, ktorý zasahuje oblasť duševného zdravia a fyzickej kondície, má ale tiež veľký kozmetický prínos. Koncept známy ako sober glow-up vyzýva k dlhodobej triezvosti. Ako odmenu ponúka okrem iného výraznú zmenu tváre, pozdvihnutie kontúr a vyrysovanie lícnych kostí. Ako po zákroku estetického dermatológa.

    Londýn sa dostal do sveta filmov. Spoznajte 10 najlepších filmov BFI festivalu

    Filmový festival BFI, ktorý by si nemal nechať ujsť žiadny filmový fanúšik, tradične dorazil do Londýna. Tento rok uviedol 247 filmov pochádzajúcich zo 79 rôznych krajín sveta, z ktorých 42 percent vzniklo z hláv režisérok alebo nebinárnych tvorcov. Na ich premiére nechýbali filmové hviezdy a významné osobnosti, ako je Kristen Stewart alebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery.

    Gucci zdoláva svahy. Zimná kolekcia Altitude prvýkrát mieša luxus s technológiou

    Začala lyžiarska sezóna a Gucci nezaostáva. Ako správny zástupca Talianov prichádza so zimnou kolekciou Altitude. Od tých predchádzajúcich sa však líši a to tým, že ponúka nielen luxus, ale aj technické vybavenie pre vrcholové výkony. Na snehu môžete zažiariť s oblečením, ktoré v sebe spája najmodernejšie technológie, precízne spracovanie a nezameniteľnú estetiku módneho domu.

    Luxury Insights: Dubaj víta ďalšiu inováciu. Pohostí lesné nákupné centrum

    Luxusné nakupovanie nadobúda nové rozmery. Návšteva obchodných centier už dávno nie je len o výbere vysnívaných kúskov, jedná sa o unikátny zážitok. Presne to sľubuje najnovší projekt spoločnosti Majid Al Futtaim, ktorá v Dubaji vybuduje prvé tamojšie lesné nákupné centrum. V ňom totiž vyrastie viac ako milión stromov, ktoré budú ochladzovať často neznesiteľne horúce prostredie.

    Nike vracia legendárnu spoluprácu. S Martine Rose oslavuje e-šport a gaming

    Na módnu scénu opäť nastúpilo populárne spojenie dvoch módnych vizionárov. Britská návrhárka Martine Rose a americká značka Nike uvádza ďalšiu spoluprácu. Tentokrát vzdávajú hold svetu e-športu a gamingu, ktorý v ich očiach stelesňuje demokraciu. To všetko zachytáva aj nový model sneakers Shox MR4, prepájajúci nadčasovú eleganciu so športovým duchom.

    Pinterest spustil osobného asistenta. Pomôže s nákupom aj psychickou pohodou

    Nová funkcia Pinterest Assistant pretvára spôsob, akým nakupujeme online. Vizuálny AI sprievodca redefinuje nákupný digitálny priestor a mení každú interakciu s platformou Pinterest v osobný dialóg s estetickou víziou. Používateľ vstupuje do prostredia, kde technológia chápe jeho vkus rovnako citlivo ako ľudský poradca. Personalizácia prebieha okamžite a každé odporúčanie rezonuje s individuálnym štýlom. Pomocník premieňa scénu digitálneho nakupovania v priestor, kde estetika a praktickosť splývajú.

    Rapper Rilès vydal nový album. Spracovanie pripomína umelecký rituál

    Francúzsky rapper Rilès premenil vydanie svojho nového albumu THE 25th HOUR na vizuálnu udalosť, akú Paríž dlho nezažila. V galérii Ellia Art Gallery si sadol na 24 hodín a 42 minút k pásu, po ktorom plynuli tisíce prázdnych vinylových obalov. Každý z viac ako 20 tisíc kusov označil odtlačkom svojej ruky potretej červenou farbou, čím ich premenil na limitovanú edíciu aj symbol ľudskej vytrvalosti. Tento čin nadväzuje na jeho predchádzajúce vystúpenie, keď za jeden deň na bežiacom páse prebehol viac ako 200 kilometrov.

    ― Reklama ―