Více

    ― Reklama ―

    Každý lunárny rok sa nesie v určitom znamení. Na rok 2024 potom pripadol motív draka, ktorý sa pomaly začína objavovať aj v kolekciách luxusných módnych značiek. Nie je prekvapením, že znamená aj prosperitu. Spoločnosti tak vydávajú špeciálne rady, plné výrazných farieb a drakov, aby oslávili blížiaci sa nový začiatok.

    Gucci oslavuje s nenápadnými dráčikmi aj jemnými kontrastnými farbami

    Talianska spoločnosť Gucci potvrdila, že sa chce viac zamerať na ázijský trh. V skutočnosti vydala rozsiahlu špeciálnu kolekciu pri príležitosti nadchádzajúceho lunárneho roka. Charakterizuje ju najmä krémová farba, ktorá je popretkávaná ďalšími kontrastnými farbami.

    Lepšie tak na nej vyniknú predovšetkým červené a modré odtiene, napríklad v podobe kvetinového vzoru. Značka však nezabudla ani na motív draka. Objavil sa preto napríklad na teplákovej súprave ako roztomilá nášivka. Vybrať si tak môžete ako z elegantných, tak viac „šport“ lookov.

    Zdroj: Gucci

    Do osláv lunárneho nového roka sa zapojil aj Tommy Hilfiger. Dáva dôraz na pospolitosť a rodinu

    Ďalšou spoločnosťou, ktorá si oslavu roka draka nenechala ujsť, je Tommy Hilfiger. Na rozdiel od ostatných však nekladie taký dôraz na samotný symbol. Namiesto toho sa rozhodla vyzdvihnúť to, čo má symbolizovať. Okrem prosperity totiž prináša aj silu, šťastie alebo úspech. Takéto hodnoty teda Hilfiger nachádza v komunite as ňou spojenom optimizme a pospolitosti.

    Kúsky potom návrhár vytvoril v spolupráci so značkou Clot. Patrí medzi ne napríklad obojstranný bomber, tepláková súprava alebo rugby košele. Najčastejšie využívanou farbou je opäť výrazná červená. Ide teda o nenápadné spojenie Západu i Východu.

    Zdroj: Tommy Hilfiger

    Bottega Veneta sa nebojí oslavovať vo veľkom. Značka vydala špeciálny krátky film

    Hlavnú úlohu v kampani Bottega Veneta oslavujúcu lunárny nový rok hrá slávna herečka a ambasádorka spoločnosti Shu Qi. Objaví sa totiž v špeciálnom krátkom filme, ktorý firma prichystala. Nesie názov The First Sunrise With You a má oslavovať začiatok prvého dňa nového lunárneho roku.

    Režisérkou filmu je Jess Jing Zou. Jeho podstatou je opäť ukázať radosť z pospolitosti a toho, že podobné okamihy môžeme oslavovať so svojimi blízkymi. Vo filme sa zároveň objavia kúsky zo špeciálnej kolekcie, ako sú tenisky Andiamo, Sardine a Orbit alebo kabelka Jodie so špeciálnou rukoväťou v podobe chvosta draka.

    Spoločnosť Burberry sa vzdala draka. Kolekcia zaujme červeným odtieňom

    Jednou zo značiek, ktoré motív draka do svojich kolekcií nezahrnuli , sa stala britská spoločnosť Burberry. Dáva to zmysel, pretože sa v poslednej dobe snaží vydávať kolekcie zvýrazňujúce „britskosť“ jednotlivých kúskov. Namiesto toho preto radšej využila výrazný červený odtieň, košele alebo štýlové roláky a kabáty.

    Červenú farbu potom Burberry aplikoval na rôzne vzory, či už ten v podobe ruže alebo klasických kociek. Výsledné kúsky potom značka nafotila na uliciach čínskeho mesta Chengdu. Objavili sa tak napríklad na ambasádoroch, ako je herečka Tang Wei alebo herec Chen Kun.

    Zdroj: Burberry

    Do roztomilých návrhov sa pustila značka Mulberry. Dráčik vykukne z kabelky aj výstrihu

    Oslavy lunárneho nového roka si nenechala ujsť ani spoločnosť Mulberry. Odhalila preto špeciálnu kolekciu, ktorú nemožno vystihnúť inak ako roztomilú. Jej súčasťou je, podobne ako u Gucci, predovšetkým krémová farba. Doplnená nie je v tomto prípade o výrazné odtiene, ale jemné pastelové farby alebo nenápadné žlto-červeno-zelené prúžky.

    Kľúčovým prvkom je však opäť motív dráčika, tentoraz v naozaj nečakane roztomilej verzii. Nášivku malého usmievajúceho sa dráčika umiestnila značka predovšetkým na tričká. Vykukovať vám tak môže z výstrihu ladiaceho klasického kardiganu. Objaviť sa ale môže aj na kabelke, z ktorej akoby utekal v ústrety novému lunárnemu roku.

    Zdroj: Mulberry

    Zdroj: WWD, Fashion Network, South China Morning Post, YouTube

    Módne značky oslavujú lunárny nový rok. Kolekciám dominuje elegantný aj roztomilý motív draka

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Každý lunárny rok sa nesie v určitom znamení. Na rok 2024 potom pripadol motív draka, ktorý sa pomaly začína objavovať aj v kolekciách luxusných módnych značiek. Nie je prekvapením, že znamená aj prosperitu. Spoločnosti tak vydávajú špeciálne rady, plné výrazných farieb a drakov, aby oslávili blížiaci sa nový začiatok.

    Gucci oslavuje s nenápadnými dráčikmi aj jemnými kontrastnými farbami

    Talianska spoločnosť Gucci potvrdila, že sa chce viac zamerať na ázijský trh. V skutočnosti vydala rozsiahlu špeciálnu kolekciu pri príležitosti nadchádzajúceho lunárneho roka. Charakterizuje ju najmä krémová farba, ktorá je popretkávaná ďalšími kontrastnými farbami.

    Lepšie tak na nej vyniknú predovšetkým červené a modré odtiene, napríklad v podobe kvetinového vzoru. Značka však nezabudla ani na motív draka. Objavil sa preto napríklad na teplákovej súprave ako roztomilá nášivka. Vybrať si tak môžete ako z elegantných, tak viac „šport“ lookov.

    Zdroj: Gucci

    Do osláv lunárneho nového roka sa zapojil aj Tommy Hilfiger. Dáva dôraz na pospolitosť a rodinu

    Ďalšou spoločnosťou, ktorá si oslavu roka draka nenechala ujsť, je Tommy Hilfiger. Na rozdiel od ostatných však nekladie taký dôraz na samotný symbol. Namiesto toho sa rozhodla vyzdvihnúť to, čo má symbolizovať. Okrem prosperity totiž prináša aj silu, šťastie alebo úspech. Takéto hodnoty teda Hilfiger nachádza v komunite as ňou spojenom optimizme a pospolitosti.

    Kúsky potom návrhár vytvoril v spolupráci so značkou Clot. Patrí medzi ne napríklad obojstranný bomber, tepláková súprava alebo rugby košele. Najčastejšie využívanou farbou je opäť výrazná červená. Ide teda o nenápadné spojenie Západu i Východu.

    Zdroj: Tommy Hilfiger

    Bottega Veneta sa nebojí oslavovať vo veľkom. Značka vydala špeciálny krátky film

    Hlavnú úlohu v kampani Bottega Veneta oslavujúcu lunárny nový rok hrá slávna herečka a ambasádorka spoločnosti Shu Qi. Objaví sa totiž v špeciálnom krátkom filme, ktorý firma prichystala. Nesie názov The First Sunrise With You a má oslavovať začiatok prvého dňa nového lunárneho roku.

    Režisérkou filmu je Jess Jing Zou. Jeho podstatou je opäť ukázať radosť z pospolitosti a toho, že podobné okamihy môžeme oslavovať so svojimi blízkymi. Vo filme sa zároveň objavia kúsky zo špeciálnej kolekcie, ako sú tenisky Andiamo, Sardine a Orbit alebo kabelka Jodie so špeciálnou rukoväťou v podobe chvosta draka.

    Spoločnosť Burberry sa vzdala draka. Kolekcia zaujme červeným odtieňom

    Jednou zo značiek, ktoré motív draka do svojich kolekcií nezahrnuli , sa stala britská spoločnosť Burberry. Dáva to zmysel, pretože sa v poslednej dobe snaží vydávať kolekcie zvýrazňujúce „britskosť“ jednotlivých kúskov. Namiesto toho preto radšej využila výrazný červený odtieň, košele alebo štýlové roláky a kabáty.

    Červenú farbu potom Burberry aplikoval na rôzne vzory, či už ten v podobe ruže alebo klasických kociek. Výsledné kúsky potom značka nafotila na uliciach čínskeho mesta Chengdu. Objavili sa tak napríklad na ambasádoroch, ako je herečka Tang Wei alebo herec Chen Kun.

    Zdroj: Burberry

    Do roztomilých návrhov sa pustila značka Mulberry. Dráčik vykukne z kabelky aj výstrihu

    Oslavy lunárneho nového roka si nenechala ujsť ani spoločnosť Mulberry. Odhalila preto špeciálnu kolekciu, ktorú nemožno vystihnúť inak ako roztomilú. Jej súčasťou je, podobne ako u Gucci, predovšetkým krémová farba. Doplnená nie je v tomto prípade o výrazné odtiene, ale jemné pastelové farby alebo nenápadné žlto-červeno-zelené prúžky.

    Kľúčovým prvkom je však opäť motív dráčika, tentoraz v naozaj nečakane roztomilej verzii. Nášivku malého usmievajúceho sa dráčika umiestnila značka predovšetkým na tričká. Vykukovať vám tak môže z výstrihu ladiaceho klasického kardiganu. Objaviť sa ale môže aj na kabelke, z ktorej akoby utekal v ústrety novému lunárnemu roku.

    Zdroj: Mulberry

    Zdroj: WWD, Fashion Network, South China Morning Post, YouTube

    ― Reklama ―

    Wellness svet má tento rok jasno. Za kráľovnú trendov menoval hydratáciu

    Pitná voda ešte nikdy nebola taká sexy. Svet wellness tento rok vyzdvihol hydratáciu do popredia. Jej rituál už teda nezahŕňa len módny hrnček alebo fľašu. Namiesto toho zahŕňa celý rad "nevyhnutných" doplnkov, od elektrolytov cez rôzne príchute až po jedlé trblietky. Sociálna sieť TikTok tak z tejto rutiny urobila nový trend, bez ktorého sa nezaobídete.

    Móda v skratke: Julia Garner septembra v Gucci a Louboutin objavuje svet okuliarov

    Prvý aprílový deň priniesol niekoľko nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje špeciálnu kolekciu výrobkov pre psov. Ikonický návrhár obuvi Christian Louboutin pre zmenu ponúkne svoju prvú líniu slnečných okuliarov. Módny dom Gucci oslavuje 104. výročie výroby hodvábu projektom, v ktorom zažiari Julia Garner. Bulgari vycestuje na podujatie Hodinky a zázraky a TikTok Shop rozširuje svoju pôsobnosť.

    Módny priemysel na križovatke. Svet luxusu čelí hrozbe rastúcich ciel

    Začiatkom tohto roka analytici očakávali, že luxusný priemysel sa vráti k stabilnému rastu. Na konci prvého štvrťroka však museli svoje pôvodné odhady revidovať. Svet luxusu ohrozuje aj rastúca nacionalistická politika, najmä v Spojených štátoch a Číne. Okrem pretrvávajúcej hospodárskej nestability čelia aj rastúcim clám.

    Podceňované doplnky vedia zažiariť. Štýlové opasky premenia outfit na sofistikované majstrovské dielo

    O dôležitosti doplnkov by v dnešnej dobe už nemali existovať spory. Na prvý pohľad jednoduché prvky vedia často povzniesť celý outfit na inú úroveň, a naopak ich absencia kričí do sveta svojou neúplnosťou. Do kategórie pomocníkov patria aj opasky. Ich funkcia totiž dávno siaha ďaleko za tú čisto praktickú a často vykúzli vytúžený perfektný look.

    Jeseň podľa Paríža. Týždeň módy odkryl trendy tohtoročnej chladnej sezóny

    Hoci existuje viacero hlavných miest módy, Paríž možno považovať za ich neoficiálnu kráľovnú. Preto nie je divu, že sa oči módnych nadšencov upriamili na jeho nedávny týždeň módy. Na jeho základe totiž predpovedajú trendy, ktoré budú definovať tohtoročnú chladnú sezónu. Jeseň privíta mimoriadne nízke pásy, široké ramená, odvážne doplnky a divoké zvieracie vzory.

    Módny dom Versace sa rozlúčil s ikonou. Donatellu nahradí Dario Vitale

    Ďalší slávny módny dom mení svoje kreatívne vedenie. Tentoraz však ide o odchod skutočnej ikony. Taliansku značku Versace už nebude viesť sestra jej zakladateľky Donatella Versace. Po takmer troch desaťročiach ju nahradí návrhár Dario Vitale. Hoci jeho meno pozná len málokto, má za sebou úspešnú kariéru v spoločnosti Miu Miu.

    Kolekcia Coperni FW25 bola opäť extra. Herné stretnutie premenila na módne ihrisko

    Značka Coperni to opäť dokázala. Keď si myslíte, že Sebastien Meyer a Arnaud Vaillant vás už nemôžu prekvapiť, prídu s niečím, čo nielen šokuje, ale doslova posúva hranice módneho priemyslu. Po minuloročnej prehliadke v Disneylande sa vrhli do sveta hier a predstavili prehliadku, ktorá odráža sen každého fanúšika videohier. LAN párty sa premenila na módne ihrisko.

    Nasadnite do sedla. Jazdecký štýl mieri do šatníkov, ku kovbojom má ale ďaleko

    Jazdecký štýl nie je vo svete módy novinkou. Napríklad v minulom roku ho na prehliadkových mólach často reprezentovali najmä kovbojské modely. Na regáloch v obchodoch stále nájdete strapce a westernové čižmy. Tento trend sa však postupne mení na konzervatívnejší a na pohľad bohatší štýl. Je to sezóna takzvanej jazdeckej elegancie.

    Móda v kocke: Jacquemus oslávil 15. výročie a Moncler v Grenobli opäť zažiaril

    Pokojné dni po skončení sezóny týždňa módy narušilo niekoľko módnych noviniek. Jacquemus obnovil ikonické modely pri príležitosti 15. výročia svojho vzniku. Jonathan Anderson sa rozlúčil s Loewe svojou najnovšou spoluprácou a značka Monos nadviazala spoluprácu s Adrienom Brodym. Moncler medzitým predstavil svoju najnovšiu kolekciu v Grenobli a Mugler zvažuje nové vedenie.

    Duran Lantink preberá módnu scénu. Je horúcim kandidátom u Jean Paul Gaultier

    Na obzore je ďalšia zmena vo vedení globálnych značiek. Módny dom Jean Paul Gaultier bude od roku 2020 pôsobiť bez kreatívneho riaditeľa. Teraz sa však špekuluje, že by si mohol konečne vybrať svojho nástupcu. Horúcim kandidátom je predovšetkým návrhár Duran Lantink. Ten sa môže pochváliť podobne avantgardným a hravým štýlom ako zakladateľ spoločnosti.

    Značka Coperni posúva hranice. Predstavila Tamagotchi kabelku a Meta smart okuliare

    Módny dom Coperni vyniká inovatívnym a technocentrickým prístupom k móde. Nebolo to inak ani na jeho nedávnej prehliadke na túto jeseň a zimu, ktorá sa konala v prostredí zinscenovanej LAN párty. Značka spolupracovala so spoločnosťami Meta, Ray-Ban a Bandai. Na móle tak zažiarili jedinečné inteligentné okuliare a kabelka Tamagoči.

    Seán McGirr pokračuje vo svojej tajomnej línii. Alexander McQueen FW25 je ódou na viktoriánsku eleganciu

    SpoločnosťAlexander McQueen predstavila na parížskom týždni módy svoju kolekciu na jeseň a zimu 2025 pod vedením nového kreatívneho riaditeľa Seána McGirr. Návrhár, ktorý v módnom dome pôsobí už tretiu sezónu, sa inšpiroval viktoriánskou érou a dandysmom a vytvoril kolekciu, ktorá spája historické prvky s modernou estetikou.

    Niekedy berieme oblečenie až veľmi vážne. Chcem, aby ženy po mojich šatách siahli aj po rokoch, myslí si autorka Zkomnaty

    Pri zrode brnenskej značky Zkomnaty stála láska k vintage a túžba po udržateľnej móde. Jej autorka Viviana Bordásová šije nadčasové kúsky, ktoré sa nebudete báť vziať do divadla ani na pizzu. Je presvedčená, že niekedy berieme oblečenie príliš vážne. Talentovaná návrhárka svoj jedinečný prístup k móde ukazuje vo svojich kolekciách, ktoré sa pohybujú medzi štýlovou nadčasovou klasikou a hravými limitovanými edíciami.

    Mobil ako pravá ruka. Oháknite denného pomocníka do trendy obalu

    Doplnky sú nepostrádateľnou súčasťou outfitu. Bez nich často výsledný look vyzerá neúplný, ako keby mu niečo chýbalo. Jedným z takýchto doplnkov môže byť ľahko aj váš mobil. Na výber existuje nepreberné množstvo šikovných detailov, ktoré sa nezastavujú len pri obyčajných krytoch. Môžete využiť prívesky, kabelky, skrátka čokoľvek, čo bude ladiť.

    Romantické rande a priateľské stretnutia. Vyberte sa na piknik so štýlovou výbavou

    Kto by nemal rád piknik? Posedenie v prírode, slnečné počasie, chutné jedlo a minimum príprav. Miesto, kde nakrájané ovocie, fľaša prosecca a oblátky vyzerajú ako kráľovská hostina. S blížiacou sa jarou nastáva obdobie hodovania pod holým nebom, preto sa vopred vybavte a pripravte sa na tohtoročnú sezónu piknikov so všetkým, čo k tomu patrí.

    Módna runway má novú kráľovnú. Tohtoročným prehliadkam vládne Mona Tougaard

    Už niekoľko rokov dobýva módnu scénu, ale tento rok sa s najväčšou pravdepodobnosťou stane jej kráľovnou. Modelka Mona Tougaard obráža módne móla a na uplynulých týždňoch módy nechýbala na tých najdôležitejších prehliadkach. S vrodenou nenútenosťou uzavrela napríklad show pre Schiaparelli alebo Versace. Postupne sa tak šplhá na úplný vrchol.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―