Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sviatočné obdobie by sa nezaobišlo bez ladiacich kampaní od tých najväčších módnych domov. Vianočné kolekcie totiž ponúkajú nielen bezodnú inšpiráciu pre tvorbu luxusných zimných outfitov, ale aj nápady na perfektné darčeky. Ako už býva zvykom, luxusné spoločnosti sa držia tradícií, ale neboja sa ani preskúmať hravé a nečakané módne vody.

    Prada vsádza na červenú. Kampaň kombinuje moderné a retro prvky

    Módny dom Prada sa v tohtoročnej vianočnej kampani sústredí na slávnostnú hostinu. Namiesto vianočných pokrmov však necháva vyniknúť luxusný riad, ktorý označil za „symbol sviatkov“. Ako produkty, tak background kampane odráža retro nostalgiu, prepojenú s nečakanou dávkou modernosti v podobe prísediacich robotov. Nechýbajú samozrejme ani známe osobnosti a ich trendy módne kúsky.

    Zdroj: Prada

    Tiffany & Co. prizval na pomoc žiariacu hviezdu. Šperky propaguje Anna Taylor Joy

    Šperkársky dom Tiffany & Co. sa vo svojej tohtoročnej vianočnej kampani zameral na niekoľko ikon. Tentoraz jeho luxusné nadčasové šperky predstaví jeho ambasádorka a herečka Anna Taylor Joy. Zároveň však potenciálnych zákazníkov prevedie najznámejšími pamiatkami New Yorku. Známa značka chce vzdať hold nielen svojim špičkovým výrobkom, ale aj svojmu „rodnému mestu“.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Tiffany & Co. (@tiffanyandco)

    Gucci na Vianociach nešetrí. Vydáva štyri kapitoly sviatočných fotografií

    Taliansky módny dom Gucci bol počas týchto Vianoc naozaj štedrý. V skutočnosti vydá štyri sviatočné kampane. Zatiaľ však zverejnil len tri z nich, pričom každá je venovaná inej téme. V prvej z nich, Stories from The Savoy, vystupujú známe osobnosti na pozadí luxusného hotela. Kampaň To The Mountains zasa odhaľuje zimné outdoor looky a Heading Home zase vianočný domov.

    Zdroj: Gucci

    Dior sa rozlúčil s vianočnou klasikou. Modelky ponoril do podmorského sveta

    Dior zvolil v tejto sezóne trochu iný prístup. Svoje sviatočné looky totiž odhalil na pozadí podmorského sveta. V rovnakom štýle tento rok zabalil aj svoje vianočné výklady. Ide o odkaz na jej výletnú kolekciu na rok 2025 od kreatívnej riaditeľky Marie Gracie Chiuri. Zlatý odtieň však navodzuje klasickú vianočnú atmosféru, ktorú podčiarkujú outfity ideálne na Štedrý večer a Silvestra.

    Zdroj: Dior

    Louis Vuitton roztočil kolotoč prianí. Vo svojej kampani pozýva na magickú cestu

    Ďalší módny gigant, Louis Vuitton, potom tento rok pozval svojich zákazníkov na magickú jazdu. Jeho reklamná kampaň sa totiž zameriava na magický kolotoč, ktorý plní tie najhlbšie luxusné priania. Naznačuje, že pre každého sa niečo nájde – od nového oblečenia na lyžovačku cez romantické nadýchané šaty až po trblietavý vzhľad na oslavu Nového roka. Je len na vás, aby ste sa rozhodli, čím sa necháte očariť.

    Zdroje: Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.
    Foto:Gucci

    Módne značky vítajú Vianoce. Sviatočné kampane využívajú tradíciu aj hravosť

    ― Reklama ―

    Sviatočné obdobie by sa nezaobišlo bez ladiacich kampaní od tých najväčších módnych domov. Vianočné kolekcie totiž ponúkajú nielen bezodnú inšpiráciu pre tvorbu luxusných zimných outfitov, ale aj nápady na perfektné darčeky. Ako už býva zvykom, luxusné spoločnosti sa držia tradícií, ale neboja sa ani preskúmať hravé a nečakané módne vody.

    Prada vsádza na červenú. Kampaň kombinuje moderné a retro prvky

    Módny dom Prada sa v tohtoročnej vianočnej kampani sústredí na slávnostnú hostinu. Namiesto vianočných pokrmov však necháva vyniknúť luxusný riad, ktorý označil za „symbol sviatkov“. Ako produkty, tak background kampane odráža retro nostalgiu, prepojenú s nečakanou dávkou modernosti v podobe prísediacich robotov. Nechýbajú samozrejme ani známe osobnosti a ich trendy módne kúsky.

    Zdroj: Prada

    Tiffany & Co. prizval na pomoc žiariacu hviezdu. Šperky propaguje Anna Taylor Joy

    Šperkársky dom Tiffany & Co. sa vo svojej tohtoročnej vianočnej kampani zameral na niekoľko ikon. Tentoraz jeho luxusné nadčasové šperky predstaví jeho ambasádorka a herečka Anna Taylor Joy. Zároveň však potenciálnych zákazníkov prevedie najznámejšími pamiatkami New Yorku. Známa značka chce vzdať hold nielen svojim špičkovým výrobkom, ale aj svojmu „rodnému mestu“.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Tiffany & Co. (@tiffanyandco)

    Gucci na Vianociach nešetrí. Vydáva štyri kapitoly sviatočných fotografií

    Taliansky módny dom Gucci bol počas týchto Vianoc naozaj štedrý. V skutočnosti vydá štyri sviatočné kampane. Zatiaľ však zverejnil len tri z nich, pričom každá je venovaná inej téme. V prvej z nich, Stories from The Savoy, vystupujú známe osobnosti na pozadí luxusného hotela. Kampaň To The Mountains zasa odhaľuje zimné outdoor looky a Heading Home zase vianočný domov.

    Zdroj: Gucci

    Dior sa rozlúčil s vianočnou klasikou. Modelky ponoril do podmorského sveta

    Dior zvolil v tejto sezóne trochu iný prístup. Svoje sviatočné looky totiž odhalil na pozadí podmorského sveta. V rovnakom štýle tento rok zabalil aj svoje vianočné výklady. Ide o odkaz na jej výletnú kolekciu na rok 2025 od kreatívnej riaditeľky Marie Gracie Chiuri. Zlatý odtieň však navodzuje klasickú vianočnú atmosféru, ktorú podčiarkujú outfity ideálne na Štedrý večer a Silvestra.

    Zdroj: Dior

    Louis Vuitton roztočil kolotoč prianí. Vo svojej kampani pozýva na magickú cestu

    Ďalší módny gigant, Louis Vuitton, potom tento rok pozval svojich zákazníkov na magickú jazdu. Jeho reklamná kampaň sa totiž zameriava na magický kolotoč, ktorý plní tie najhlbšie luxusné priania. Naznačuje, že pre každého sa niečo nájde – od nového oblečenia na lyžovačku cez romantické nadýchané šaty až po trblietavý vzhľad na oslavu Nového roka. Je len na vás, aby ste sa rozhodli, čím sa necháte očariť.

    Zdroje: Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda v kocke: Zomrela dizajnérka Pam Hogg a Jacquemus má svoju prvú skiwear kolekciu

    Zomrela škótska návrhárka Pam Hogg, ktorá obliekala Kate Moss, Kylie Minogue aj Rihannu. Jonathan Anderson odhalil prvú víziu pánskej kolekcie pre jeseň roku 2026 a Jacquemus spoločne s Nike predstavil svoju prvú skiwear kolekciu. Gucci zamieri so svojou budúcou cruise kolekciou do New Yorku a spoločnosť EssilorLuxottica je pripravená odkúpiť podiel značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian rozdeľuje internet. Vyniesla kontroverznú Birkin bag zo slonej kože

    Kim Kardashian sa v seriáli All’s Fair objavila s kabelkou Birkin, ktorá podľa znalcov pochádza z kože afrického slona. Luxusný svet okamžite vytvoril dva tábory. Na jednej strane stoja hlasní kritici, na druhej fascinovaní zberatelia. Elephant Leather Birkin patrí k najvzácnejším kabelkám Hermès, ktorých výroba však skončila pred niekoľkými dekádami. Sociálne siete sa po odvysielaní epizódy zmenili na javisko, kde vedľa morálneho rozhorčenia rastie posadnutosť cenovkou a investičným potenciálom.

    Vianoce očami Burberry. Daniel Lee vymenil trenčkoty za stromček

    Claridge's, luxusný hotel v centre Londýna, tradične zveruje zdobenie svojho vianočného stromčeka do rúk významnej osobnosti módnej scény. Tento rok kreatívny riaditeľ Burberry Daniel Lee premenil sviatočnú výzdobu podľa vlastnej vízie . Jednotlivé ozdoby odkazujú na dlhoročnú tradíciu značky, zatiaľ čo ikonický kockovaný vzor pohlcuje zvyšok luxusneho interiéru hotelového lobby.

    Shein pod paľbou. Čelí žalobe francúzskych obchodníkov aj výzve poslancov

    Problémy fast fashion reťazca Shein vo Francúzsku sa neskončili. Teraz čelí žalobe zo strany francúzskych maloobchodníkov. Právne kroky proti značke podniklo 12 federácií a niekoľko značiek. Olej do ohňa kritiky prilievajú aj miestni poslanci. Viac ako 80 z nich vydalo oficiálne vyhlásenie, v ktorom požadujú zákaz značky Shein v mene "ochrany pracovníkov, verejného zdravia a planéty".

    Móda v kocke: Swarovski rozžiaril Paríž a Marty Supreme má merch

    Značky vítajú Vianoce pomocou kampaní, ale aj špeciálnych výkladov či pop-upov. Výnimkou nie je ani spoločnosť Swarovski, ktorá tento rok rozsvietila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekciu pre rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidujú Kiki Boot a Nike servíruje polievku v Číne. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Rozpráva 150 rokov histórie módneho domu

    Vydavateľstvo Assouline v spolupráci s Louis Vuitton uvádza knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módneho domu od jeho založenia až po súčasnosť. Autor Arthur Dreyfus spracoval 406 strán a 320 obrazových materiálov do formy vizuálnej kroniky značky, ktorá definuje francúzsky luxus. Predslov napísal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha už vyšla a okamžite sa stala jedným z najdiskutovanejších titulov tohtoročnej módnej knižnice.

    Luxury Insights: púštny sen na obzore. Saudská Arábia plánuje prvý luxusný vlak

    Saudská Arábia posúva hranice miestneho luxusu. Koncom budúceho roka privíta svoj prvý luxusný vlak s názvom The Dream of the Desert. Cesta dlhá až 1 300 kilometrov predstaví skvosty krajiny za oknami aj v prepracovanom interiéri. Koncom októbra mala verejnosť možnosť vidieť prvé návrhy exkluzívneho projektu, ktorý sľubuje nezabudnuteľné zážitky.

    Dialóg dvoch velikánov. La Galerie Dior bude hostiť tvorbu Azzedina Alaïu

    La Galerie Dior vzdáva hold jednému z najväčších mien módneho sveta. Od štvrtka 19. novembra sprístupní výstavu Azzedine Alaïa’s Dior Collection, ktorá pripomína odkaz slávneho tuniského návrhára. Dizajnér sa preslávil nielen svojimi bodycon róbami, ale aj vášňou pre zberateľstvo vysokej módy. Značnú časť jeho zbierky potom tvorili práve návrhy z dielne samotného Christiana Diora.

    Valentino Rockstud je späť. Uspeje kolekcia aj mimo šatníkov pobehlic z Prahy 1?

    Podpätky Valentino Rockstud sa nečakane objavili v teaseri Diabol nosí Pradu 2 a na pár sekúnd ovládli internet. Detail, ktorý kedysi symbolizoval taliansku predstavu o okázalom luxuse, získava nový popkultúrny moment. Značka aj film pracujú s obuvníckou drámou, vďaka ktorému získava Rockstud čerstvý impulz. Vizuálna sila traileru pripomína, že pre Valentino typické kovanie nie je zatratené, ako sa v posledných rokoch mohlo zdať. Otázka však mieri inam. Čo tento návrat urobí s jeho povesťou v módnom mini svete Prahy 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánske hodinky ovláda retro aj tradícia

    Ponuka pánskych hodiniek na tieto Vianoce presahuje rámec bežných darčekov. Okrem ikonických značiek, ako sú Audemars Piguet alebo Breguet, sú tu aj hodinky Tissot, Citizen a Casio. Značky, ktoré dokazujú, že aj rozumná investícia môže mať špičkový dizajn a charizmu. Trendy ukazujú dve línie. Návrat k tradičným "mužským" hodinkám a fascináciu digitálnou retro estetikou. Či už ide o titánové chronografy, mramorované ciferníky alebo ručne gravírované logá, tohtoročný výber má spoločný cieľ. Urobiť z času zážitok.

    Elie Saab rozširuje pôsobnosť. Navrhne dizajn tryskáča Bombardier

    Luxusná značka Elie Saab skúma nové vody. Módny dom známy predovšetkým pre svoje dychberúce haute couture kolekcie už predtým okúsil navrhovanie exkluzívnych rezidencií, hotelov alebo jácht. S najnovším projektom sa však pozrie až do oblakov. Navrhne totiž interiér tryskáča z dielne spoločnosti Bombardier. Dizajn modelu Global 8000 hodlajú spoločne odhaliť budúci rok.

    TikTok Highlights: Sociálnu sieť pohltila mánia „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipov na platforme TikTok podľahli novej vášni. Tentokrát medzi sebou zdieľajú metódu prezývanú "peptide stacking". Ide o kombináciu peptidov, od ktorých si sľubujú rýchlejšie spaľovanie tukov a regeneráciu po posilňovaní alebo viac energie. Virálny trik však nepodporujú relevantné overené štúdie a odborníci preto radia sa mu radšej oblúkom vyhnúť.

    Met Gala 2026 pozná svoju tému. Costume Art prepojí vysokú módu s umením

    Metropolitné múzeum umenia v New Yorku už teraz presúva svoju pozornosť na budúci rok. Zástupcovia tamojšieho Costume Institute totiž v pondelok oznámili tému budúcej módnej výstavy. Odvíja sa od nej rovnako dress code, v ktorom sa bude v roku 2026 konať slávny galavečer Met Gala. Exihíbícia s názvom Costume Art pripomenie červenú niť napevno spájajúcu klasické umenie a svet vysokej módy.

    Z módy rovno na tanier. Retro jedlo oslavuje svoj návrat

    Na stoloch sa opäť lesknú strieborné podnosy, v koktailových pohároch tancujú červené čerešne a plátky uhoriek sa točia, akoby chceli vyrozprávať príbeh elegancie minulých desaťročí. Gastronómia objavuje pôvab retra. Nie nostalgia, ale luxus v starom štýle. V ére minimalistických jedálnych lístkov sa vracia čaro opulentných receptov, ktoré oslavujú detaily, farby a rituály.

    Dior blúdi v magickom labyrinte. Módny dom víta tohtoročné Vianoce

    Slávnostná atmosféra doľahla aj na módny dom Dior. Značka koncom minulého týždňa odkryla tohtoročnú tému vianočnej kampane. V Paríži navyše slávnostne odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na najnovšiu cruise kolekciu, ktorú ešte návrhárka Maria Grazia Chiuri predstavila v tajomných rímskych záhradách Villa Albani Torlonia.

    Poznáte najľahšiu tkaninu na svete? Super Organza vznikla tak trochu „omylom“

    Super Organza patrí k najtenším a najľahším tkaninám, ktoré kedy človek vytvoril. Aj keď neplánovane. Pochádza z Japonska, z vývoja spoločnosti Amaike LLC, ktorej know-how vychádza z technologického inžinierstva v oblasti látok. Vlákna s hrúbkou jednej pätiny ľudského vlasu tvoria materiál s hmotnosťou piatich gramov na meter štvorcový. Prada ho použila pre jar 2024, zatiaľ čo Balenciaga ho zaradila do haute couture kolekcie pre jeseň 2025. V módnych domoch sa z technického zázraku stala vysoko žiadaná látka.

    ― Reklama ―