Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Britské nákupné centrum Harrods sa tento rok na vianočnú výzdobu rozhodlo spolupracovať so značkou Valentino. Harry Styles v Selfridges organizuje pop-up na počesť svojich nových vôní Pleasing. Baby Dior vydal novú radu luxusných produktov a Gabriela Hearst otvorila prvý obchod na západnom pobreží USA. Spoločnosť Tiffany & Co. odhalila špeciálne šperky s Pokémonom.

    Baby Dior zverejnil novú radu produktov. Súčasťou je parfumovaná voda aj čistiace gély

    Módna spoločnosť Dior využila sviatočnú sezónu na to, aby po dlhšom čase vydala nové produkty svojej rady Baby, teda kolekcie pre bábätká. Hlavným prvkom sa stala parfumovaná voda s názvom Bonne Etoile. Skrýva v sebe zložky, ako sú divoká ruža, hruška alebo pižmo. Má byť tvorená až z 98 percent prírodnými ingredienciami. Doplnená je o skin care produkty, napríklad jemným čistiacim gélom alebo krémom.

    Harrods oslavuje ružové Vianoce. Obchodný dom spolupracuje na výzdobe s Valentino

    Tento rok sa nezadržateľne blíži Vianoce. Vedenie Harrods sa preto ako každý rok rozhodlo odhaliť čarovnú vianočnú výzdobu svojich obchodov. Tentoraz na dekoráciách spolupracovalo s módnu značkou Valentino. Na pobočke The Knightsbridge preto postavili obrovský ružový stromček ozdobený svojim logom. Okrem toho zriadili aj špeciálnu dodávku, z ktorej plánujú predávať teplé nápoje a produkty inšpirované sviatočnou atmosférou.

    Spoločnosť Tiffany & Co. odhalila rozkošné šperky. Inšpirovali sa postavičkami z Pokémona

    Americký umeliec Daniel Arsham sa rozhodol znovu spolupracovať s proslulou šperkárskou firmou Tiffany & Co. Tentoraz vo svojom diele nechal hovoriť svoju inšpiráciu popkultúrou. Do tvorby tak zapojil aj známe „tváre“ z Pokémona. „Ide o kombináciu šperkov, umenia a popkultúry,“ okomentoval špeciálnu kolekciu Arsham. Deväť rôznych šperkov tak oslavuje šesť postavičiek, teda Pikachu, Charmander, Squirtle, Jigglypuff, Cubone a Mew.

    Harry Styles ponúka v Selfridges pop-up. Láka na nedávno vydané parfémy Pleasing

    Kozmetická rada Pleasing známeho speváka Harryho Stylesa má nový prírastok. Ide o parfémy rôznych vôní nesúce názvy ako Closeness, Rivulets alebo Bright, Hot. Na ich „počesť“ preto Styles organizuje pop-up v londýnskej pobočke Selfridges. Okrem parfémov sa jeho návštevníci môžu tešiť aj na limitované odtiene ostatných kozmetických produktov. Okrem toho ich čaká aj špeciálna plátená taška.

    Gabriela Hearst otvorila prvý obchod na západnom pobreží USA. Inšpirovala sa detstvom v Ugande

    Fanúšikovia Gabriely Hearst žijúci na západnom pobreží Spojených štátov amerických môžu oslavovať. Známa návrhárka tam totiž otvorila svoju prvú pobočku, a to na križovatke Wilshire Boulevard a Rodeo Drive v Los Angeles. Do interiéru obchodu potom zapracovala predovšetkým kvalitné prírodné a funkčné materiály. Inšpirovať sa nechala predovšetkým Ugandou, teda krajinou, kde vyrástla. Na dizajne spolupracovala Hearst s architektonickým štúdiom Foster + Partners.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Cosmetics Business, Instagram, YouTube

    Autor článku:

    Módne novinky v kocke: Valentino postavil pre Harrods stromček, Dior Baby má nové produkty a Tiffany & Co. vydal retiazok s Pokémonom

    ― Reklama ―

    Britské nákupné centrum Harrods sa tento rok na vianočnú výzdobu rozhodlo spolupracovať so značkou Valentino. Harry Styles v Selfridges organizuje pop-up na počesť svojich nových vôní Pleasing. Baby Dior vydal novú radu luxusných produktov a Gabriela Hearst otvorila prvý obchod na západnom pobreží USA. Spoločnosť Tiffany & Co. odhalila špeciálne šperky s Pokémonom.

    Baby Dior zverejnil novú radu produktov. Súčasťou je parfumovaná voda aj čistiace gély

    Módna spoločnosť Dior využila sviatočnú sezónu na to, aby po dlhšom čase vydala nové produkty svojej rady Baby, teda kolekcie pre bábätká. Hlavným prvkom sa stala parfumovaná voda s názvom Bonne Etoile. Skrýva v sebe zložky, ako sú divoká ruža, hruška alebo pižmo. Má byť tvorená až z 98 percent prírodnými ingredienciami. Doplnená je o skin care produkty, napríklad jemným čistiacim gélom alebo krémom.

    Harrods oslavuje ružové Vianoce. Obchodný dom spolupracuje na výzdobe s Valentino

    Tento rok sa nezadržateľne blíži Vianoce. Vedenie Harrods sa preto ako každý rok rozhodlo odhaliť čarovnú vianočnú výzdobu svojich obchodov. Tentoraz na dekoráciách spolupracovalo s módnu značkou Valentino. Na pobočke The Knightsbridge preto postavili obrovský ružový stromček ozdobený svojim logom. Okrem toho zriadili aj špeciálnu dodávku, z ktorej plánujú predávať teplé nápoje a produkty inšpirované sviatočnou atmosférou.

    Spoločnosť Tiffany & Co. odhalila rozkošné šperky. Inšpirovali sa postavičkami z Pokémona

    Americký umeliec Daniel Arsham sa rozhodol znovu spolupracovať s proslulou šperkárskou firmou Tiffany & Co. Tentoraz vo svojom diele nechal hovoriť svoju inšpiráciu popkultúrou. Do tvorby tak zapojil aj známe „tváre“ z Pokémona. „Ide o kombináciu šperkov, umenia a popkultúry,“ okomentoval špeciálnu kolekciu Arsham. Deväť rôznych šperkov tak oslavuje šesť postavičiek, teda Pikachu, Charmander, Squirtle, Jigglypuff, Cubone a Mew.

    Harry Styles ponúka v Selfridges pop-up. Láka na nedávno vydané parfémy Pleasing

    Kozmetická rada Pleasing známeho speváka Harryho Stylesa má nový prírastok. Ide o parfémy rôznych vôní nesúce názvy ako Closeness, Rivulets alebo Bright, Hot. Na ich „počesť“ preto Styles organizuje pop-up v londýnskej pobočke Selfridges. Okrem parfémov sa jeho návštevníci môžu tešiť aj na limitované odtiene ostatných kozmetických produktov. Okrem toho ich čaká aj špeciálna plátená taška.

    Gabriela Hearst otvorila prvý obchod na západnom pobreží USA. Inšpirovala sa detstvom v Ugande

    Fanúšikovia Gabriely Hearst žijúci na západnom pobreží Spojených štátov amerických môžu oslavovať. Známa návrhárka tam totiž otvorila svoju prvú pobočku, a to na križovatke Wilshire Boulevard a Rodeo Drive v Los Angeles. Do interiéru obchodu potom zapracovala predovšetkým kvalitné prírodné a funkčné materiály. Inšpirovať sa nechala predovšetkým Ugandou, teda krajinou, kde vyrástla. Na dizajne spolupracovala Hearst s architektonickým štúdiom Foster + Partners.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Cosmetics Business, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Sila novej éry Chanel spočíva v detaile. Matthieu Blazy ponúkol perfektné kreácie

    Jarná kolekcia Chanel si žiada pohľad zblízka. Matthieu Blazy vo svojej debutovej jarnej a letnej kolekcii premenil každý detail na kompas staronovej estetiky. V každom stehu, v štruktúre tvídu aj v nečakaných tvaroch kabeliek sa zrkadlí jeho presnosť a cit pre tradíciu. Parížsky Grand Palais sa stal laboratóriom remesla, kde luxus získava hmatateľnú podobu v tradičnom poňatí krásy. Chanel pod jeho vedením rozpráva príbeh skrze nuansy, formujúce celú galaxiu štýlov.

    Z blondínky brunetkou kvôli počasiu? Nový TikTok trend vyzýva k radikálnej zmene

    Snáď s každým novým ročným obdobím zaplaví sociálnu sieť TikTok nová vlna beauty premien. Aktuálne jej dominuje trend s názvom "go darker for autumn", kvôli ktorému sa blondínky vzdávajú svojich plavých tónov v prospech tých bohato gaštanových alebo čokoládových. Nie je už ale trochu bláznovstvo meniť dlho zavedený štýl len kvôli pár spadnutým listom?

    Ikonický náramok Love oslavuje comeback. Cartier ho v novej verzii vracia po 58 rokoch

    Po dlhých 58 rokoch od svojho vzniku sa ikonický náramok Love od Cartier mení do novej podoby. Pružný, plynulý, dokonale súdržný so zápästím. Nový model Love Unlimited prináša pohyb tam, kde kedysi vládla presnosť a nedynamická strohosť. V každom detaile zostáva duch Alda Cipulla, konštruktéra emócií, ktorý kedysi zlatom vyjadril trvalosť citu. Šperkársky dom Cartier teraz prepisuje jeho myšlienku do novej éry.

    Anjelici opäť na scéne. Značka Victoria’s Secret odhalila tohtoročnú show

    Veľkolepá tradičná show z dielne Victoria’s Secret na seba opäť strhla pozornosť. Značka sa na scénu vrátila po roku a predstavila len druhú prehliadku od svojej dlhodobej pauzy, nasledujúcej po lavíne silnej kritiky. Jej nová image má zahŕňať o niečo viac rôznorodý a inkluzívny prístup. Zdá sa, že spoločnosti sa comeback darí, zožala totiž značný úspech.

    Kedysi dávno. Historické poznatky sa ukrývajú v najkrajších knižniciach sveta

    Knižnice rozhodne nie sú len tiché sály plné prachu. V mnohých častiach sveta slúžia ako vzácne svätyne, kde ľudia s úctou skláňajú hlavy. Vo vnútri kláštorov, univerzít, ale aj len tak samostatne stojace knižnice patria k najobľúbenejším turistickým miestam. Našťastie si zatiaľ zachovávajú zaslúženú úctu návštevníkov a nechávajú na vás naplno dýchnuť svoju atmosféru.

    Od heroínu k Ozempicu. Cesty, ako byť chic, sa menia, tlak na štíhlosť zostáva

    Ovisnuté lícne kosti, detsky útle ramená, špicaté kolená. Herečky a modelky to často maskujú, ale premena ich siluety v posledných rokoch jasne ukazuje, že žijeme v ére Ozempic chic. Môžeme si nahovárať, že tentoraz je za chudnutím medicína v podobe lieku potláčajúceho chuť do jedla. V skutočnosti sme esteticky, ale aj filozoficky oveľa bližšie zatracovanej ére heroín chic, než sme si možno ochotní pripustiť.

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje jej smernice

    Zástupcovia Organizácie pre hospodársku spoluprácu a rozvoj zverejnili výsledky investigácie značky Shein. Podľa reportu nedodržiava čínsky fast fashion gigant stanovené smernice pre nadnárodné spoločnosti, týkajúce sa ľudských práv, ochrany životného prostredia a spravodlivých platov. Medzivládna organizácia začala prieskum po sťažnosti dvoch francúzskych poslancov.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrýva hviezdnu oponu

    Streamovacia služba Netflix privítala vo štvrtok nový hviezdny dokument. V jeho strede stojí bývalá speváčka a úspešná návrhárka Victoria Beckham. Trojdielny seriál sľubuje odokrytie jej neľahkej cesty na vrchol módneho priemyslu, kam sa len tak niekto nedostane. Súčasťou príbehu sú nielen archívne zábery, ale aj rozhovory s poprednými osobnosťami módnej scény.

    Day to night. Inteligentné outfity vás z práce vezmú rovno do víru noci

    Pracovne vyťaženým ženám sa ľahko stane, že zatiaľ čo cez deň sú potrebné na formálnom meetingu a v kancelárii, večer ich čaká uvoľnená zábava na úrovni. Našťastie je módny svet priaznivý aj zložitým situáciám. Umožňuje preto vytvoriť outfit vhodný na celodenné nosenie. K perfektnému výsledku stačí iba pár premyslených kúskov a správny styling.

    Značka Schiaparelli opäť potvrdila svoje miesto. Runway uzavrela Kendall Jenner

    V Paríži sa opäť odohrala jedna z najočakávanejších prehliadok každej sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekciu Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka ďalej určuje tón súčasného umenia na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládol pokoj, ktorý sa v móde objaví len zriedka. Ako sme u módneho domu zvyknutí, každý model dokazoval, že presnosť a vízia sú kľúčovým prvkom krajčírskeho umenia. Prehliadka pôsobila ako pomyselná módna štúdia, nie ako tradičná runway.

    Burberry pripomína svoje dedičstvo. Oslavuje ho aj Olivia Colman

    Britský módny dom Burberry zakladá marketing na prepojení svojho viac ako 150 rokov starého dedičstva a modernej energie. Ponúka preto tradičné kockované trenčkoty a dlhé kabáty, to všetko v inovatívnom šate nových materiálov. Smerovanie luxusnej značky odráža rovnako jej najnovšia kampaň It’s always Burberry Weather. Zažiari v nej okrem iného aj herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresľuje identitu Jil Sander

    Hudba dokáže rozšíriť priestor kolekcie rovnako presne ako čisto strihaný kabát. Bochum Welt prináša do módy zvuk, ktorý vytvára atmosféru a vizuálny rytmus. Spolupráca s Jil Sander ukazuje, že minimalizmus má svoju vlastnú akustickú podobu. Zvuk už nie je len sprievodným prvkom, ale stáva sa súčasťou identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, ktorá pôsobí na zmysly zo všetkých strán.

    Oscar Isaac čerí vody internetu. Prekvapil elegantnou módnou otočkou

    Sociálne siete po nedávnom filmovom festivale v Benátkach zaplavili komentáre používateľov, ktorí si všimli nečakanú premenu. Prekvapil ich štýl herca Oscara Isaaca, ktorý stvárnil hlavnú postavu v očakávanom filme Frankenstein. Na červený koberec totiž priniesol perfektnú rovnováhu medzi žiadanou eleganciou a hravou uvoľnenosťou, posúvajúcu jeho look na vyššiu úroveň.

    Móda v kocke: Swarovski oslavuje 130 rokov a Polo Bar putuje do Londýna

    Aj keď sa séria svetových týždňov módy skončila, módnu scénu naďalej zaplavujú nové produkty. Fenty Skin vydáva svoju debutovú kolekciu na telo a Ralph Lauren mieri do Londýna. V roku 2028 tam plánuje otvoriť Polo Bar. Vivienne Westwood po prvýkrát otvorí Rijádsky týždeň módy a Swarovski oslavuje 130 rokov. Tom Ford vymenoval svoju prvú make-up umelkyňu, Lucy Bridge.

    Marc by Sofia kĺže po povrchu. Film je definovaný leskom, nie hĺbkou

    Režisérka Sofia Coppola rozvírila filmové vody, keď na tohtoročnom ročníku filmového festivalu v Benátkach odhalila svoj prvý dokument. Film s názvom Marc by Sofia venovala svojmu blízkemu priateľovi a slávnemu návrhárovi Marcovi Jacobsovi. Film síce zožal úspech, nečakajte od neho však hlboký vhľad za oponu. Ide skôr o trblietavý obraz módnej ikony.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    ― Reklama ―