Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hugo Boss láka na sviatočné nákupy kampaňou s Davidom Beckhamom a Gisele Bündchen. Marc Jacobs potom svoj nový projekt nezameral na Vianoce, ale 85. výročie filmu The Wizard of Oz. Módny dom Dior zase predstavil rad, vytvorený spoločne s umelcom Kaws. Spoločnosť Prada pre zmenu privítala nového ambasádora.

    Každý z nás v sebe ukrýva silné svetlo. Hugo Boss oslavuje Vianoce pozitívnym posolstvom

    Známy módny dom Hugo Boss odhalil svoju tohtoročnú vianočnú kampaň. Na pomoc si prizval futbalistu Davida Beckhama, supermodelku Gisele Bündchen, hudobníka Burna Boya a juhokórejského herca Lee Jong Suka. Každého z nich zachytil na pozadí neónových svetiel. Tento rok sa značka rozhodla zdôrazniť pozitívne posolstvo, že každý z nás v sebe nosí silné svetlo.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by BOSS (@boss)

    Kim Jones obnovuje staré partnerstvá. Vytvoril špeciálny rad spoločne s Kaws

    Najnovšia kampaň módneho domu Dior sa nenesie v duchu blížiacich sa Vianoc, ale starých priateľstiev. Kreatívny riaditeľ pánskej sekcie Kim Jones totiž predstavil špeciálnu kolekciu navrhnutú s pomocou umelca Kawsa. Naposledy s ním spolupracoval pred šiestimi rokmi, počas jeho debutu v slávnej francúzskej značke. Ústredným motívom kolekcie je had prepletený so slávnym logom CD.

    Marc Jacobs prepadol čarovnému svetu. Poctil 85. výročie filmu The Wizard of Oz

    Návrhár Marc Jacobs sa pre zmenu rozhodol venovať svoju najnovšiu kolekciu slávnemu filmu The Wizard of Oz. Ten tento rok oslavuje 85. výročie svojho vzniku. Rad, vytvorený za spolupráce s Warner Bros Discovery, tak predstavuje poupravené ikonické kúsky značky. Kabelky ako The Tote Bag, The Snapshot či The Sack Bag preto zdobia symboly, pripomínajúce slávny film, ako sú napríklad červené črievičky.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Vianoce bez výčitiek. Utečte pred finančnými ťažkosťami so službou pay later

    Zákazníci si tieto Vianoce chcú užiť bez výčitiek a starostí. Obracajú sa preto na čoraz viac populárnu službu pay later, umožňujúcu rozloženie splátok. Nedávna správa spoločností Splitit a Pymnts opísala, že až 28 % spotrebiteľov zvažuje tento rok využiť tento typ platby. Ich dôvodom je predovšetkým únik pred výčitkami alebo snaha o to, naučiť sa lepšie spravovať svoje financie.

    Módny dom Prada rozšíril svoje rady ambasádorov. Privítal herca Byeon Wooseoka

    Známe značky často najímajú za svojich ambasádorov nielen ikonické celebrity, ale aj vychádzajúce hviezdy. Preto dáva zmysel, že si módny dom Prada vybral za svojho nového ambasádora juhokórejského herca Byeon Wooseoka. Tento rok sa mu vďaka jeho úlohe v seriáli Lovely Runner dostáva čoraz viac pozornosti. Herec pôvodne začal svoju úspešnú kariéru ako model.

    @mieeraaa91 Konečneyyy!! Náš kráľ manisfastingggg sa oficiálne stal ambasádorom značky Pradarr, som na teba tak hrdý Wooseokieee, chukaaeee ✨ #ByeonWooSeok #Prada #fyp #fypシ゚ #foryoupage ♬ Shout Out X Blank Space – ASomeOne

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Módne novinky v skratke: Marc Jacobs prepadol The Wizard of Oz a Boss víta Vianoce

    ― Reklama ―

    Hugo Boss láka na sviatočné nákupy kampaňou s Davidom Beckhamom a Gisele Bündchen. Marc Jacobs potom svoj nový projekt nezameral na Vianoce, ale 85. výročie filmu The Wizard of Oz. Módny dom Dior zase predstavil rad, vytvorený spoločne s umelcom Kaws. Spoločnosť Prada pre zmenu privítala nového ambasádora.

    Každý z nás v sebe ukrýva silné svetlo. Hugo Boss oslavuje Vianoce pozitívnym posolstvom

    Známy módny dom Hugo Boss odhalil svoju tohtoročnú vianočnú kampaň. Na pomoc si prizval futbalistu Davida Beckhama, supermodelku Gisele Bündchen, hudobníka Burna Boya a juhokórejského herca Lee Jong Suka. Každého z nich zachytil na pozadí neónových svetiel. Tento rok sa značka rozhodla zdôrazniť pozitívne posolstvo, že každý z nás v sebe nosí silné svetlo.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by BOSS (@boss)

    Kim Jones obnovuje staré partnerstvá. Vytvoril špeciálny rad spoločne s Kaws

    Najnovšia kampaň módneho domu Dior sa nenesie v duchu blížiacich sa Vianoc, ale starých priateľstiev. Kreatívny riaditeľ pánskej sekcie Kim Jones totiž predstavil špeciálnu kolekciu navrhnutú s pomocou umelca Kawsa. Naposledy s ním spolupracoval pred šiestimi rokmi, počas jeho debutu v slávnej francúzskej značke. Ústredným motívom kolekcie je had prepletený so slávnym logom CD.

    Marc Jacobs prepadol čarovnému svetu. Poctil 85. výročie filmu The Wizard of Oz

    Návrhár Marc Jacobs sa pre zmenu rozhodol venovať svoju najnovšiu kolekciu slávnemu filmu The Wizard of Oz. Ten tento rok oslavuje 85. výročie svojho vzniku. Rad, vytvorený za spolupráce s Warner Bros Discovery, tak predstavuje poupravené ikonické kúsky značky. Kabelky ako The Tote Bag, The Snapshot či The Sack Bag preto zdobia symboly, pripomínajúce slávny film, ako sú napríklad červené črievičky.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Vianoce bez výčitiek. Utečte pred finančnými ťažkosťami so službou pay later

    Zákazníci si tieto Vianoce chcú užiť bez výčitiek a starostí. Obracajú sa preto na čoraz viac populárnu službu pay later, umožňujúcu rozloženie splátok. Nedávna správa spoločností Splitit a Pymnts opísala, že až 28 % spotrebiteľov zvažuje tento rok využiť tento typ platby. Ich dôvodom je predovšetkým únik pred výčitkami alebo snaha o to, naučiť sa lepšie spravovať svoje financie.

    Módny dom Prada rozšíril svoje rady ambasádorov. Privítal herca Byeon Wooseoka

    Známe značky často najímajú za svojich ambasádorov nielen ikonické celebrity, ale aj vychádzajúce hviezdy. Preto dáva zmysel, že si módny dom Prada vybral za svojho nového ambasádora juhokórejského herca Byeon Wooseoka. Tento rok sa mu vďaka jeho úlohe v seriáli Lovely Runner dostáva čoraz viac pozornosti. Herec pôvodne začal svoju úspešnú kariéru ako model.

    @mieeraaa91 Konečneyyy!! Náš kráľ manisfastingggg sa oficiálne stal ambasádorom značky Pradarr, som na teba tak hrdý Wooseokieee, chukaaeee ✨ #ByeonWooSeok #Prada #fyp #fypシ゚ #foryoupage ♬ Shout Out X Blank Space – ASomeOne

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Prečo sa z módneho sveta vytratili večierky? Bujarosť strieda sofistikovanosť

    Večierky patria k móde rovnako ako prehliadkové móla. V 90. rokoch aj pred pandémiou určovali rytmus celej éry a stali sa laboratóriom ikonických obrazov. Paparazzi vtedy prinášali zábery plné dymu, šampanského a hodvábnych rób, ktoré neskôr definovali pojem glamour. Kto chcel hovoriť o móde, musel poznať aj atmosféru elitných večierkov. Čo sa teda zmenilo?

    Francúzsko zavádza „eco-score“. Prezradí dopad módy na životné prostredie

    Módnu scénu vo Francúzsku čaká významná zmena. Tamojší odevný priemysel musí od začiatku októbra začať aplikovať nové environmentálne značenie, známe aj ako "eco-score". To podľa presne daných kritérií priradí oblečeniu body indikujúce jeho dopad na životné prostredie. Francúzska vláda plánuje súvisiacu verejnú kampaň na začiatok budúceho roka.

    New York nepoľavuje. Svoju víziu odhalil Coach, Toteme, Sandy Liang aj Tory Burch

    Newyorský týždeň módy pokračuje a ponúka ďalšie vízie na nadchádzajúcu jarnú a letnú sezónu. Svoju kolekciu plnú optimizmu predstavil napríklad módny dom Coach. Značka Toteme upustila od svojho perfekcionizmu a návrhárka Sandy Liang sa inšpirovala svojím detstvom v čínskej štvrti. Tory Burch dokázala, ako dobre pozná newyorské ženy.

    Po stopách ikon: Nadia Lee Cohen udáva smer modernej „fotografii“

    Britská fotografka a umelkyňa Nadia Lee Cohen patrí k najvýraznejším vizuálnym hlasom súčasnosti. Narodila sa v Essexe, ale po štúdiách presídlila do Los Angeles, kde našla svoj ikonický rukopis. Jej práca sa vyznačuje sýtymi farbami, filmovou estetikou a atmosférou, ktorá osciluje medzi glamour a absurditou. Ak dnes niekto udáva tón toho, ako vyzerá vizuálny jazyk módy a popkultúry, je to práve Nadia Lee Cohen.

    Gen Z si plní vlastné šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, ako nevyhorieť

    Z prázdnej šálky sa nedá nalievať. Najnovší trend "Fill your own cup" mladej generácii na sociálnych sieťach pripomína, že starostlivosť o seba nie je sebeckosť, ale základný predpoklad psychického a fyzického zdravia. V čase neutíchajúcich notifikácií a takmer nekonečných povinností sa stáva nevyhnutnosťou spomaliť, dobiť energiu a až potom ju opäť rozdávať ďalej.

    Päťdesiatkrát a stále prvýkrát. Trenčkoty vedia prekvapiť, nebojte sa trendy zmien

    Trenčkoty sú tento rok znovu v móde, aj keď z nej vlastne nikdy neodišli. Ikonický béžový kúsok prešiel evolúciou a obchody ho teraz ako na bežiacom páse ponúkajú v rozličných variáciách. Módne domy a ich návrhári dokazujú, že jeden z najpraktickejších prvkov vášho šatníka je takzvaným statement piece, zapadajúcim do každej generácie aj štýlu.

    Ralph Lauren vidí trojfarebne. Odštartoval Newyorský týždeň módy

    Začal kolotoč septembrových týždňov módy. Prehliadky odhaľujúce kolekcie pre jar a leto 2026 neoficiálne odštartovala šou z dielne Ralph Lauren. Návrhár ponúkol decentnú eleganciu, ktorú podčiarkla výrazná paleta farieb. Skladala sa totiž iba z troch odtieňov, čiernej, bielej a červenej. Dizajnér tak urobil krok stranou od klasického preppy štýlu a prenikol do modernizmu.

    Pánska obuv sa pohráva s kontrastom. Paríž diktuje jesennú footwear

    Pánska obuv na Parížskom týždni módy pre jeseň a zimu 2025 pôsobila ako najpriamejší indikátor súčasných trendov. Z prehliadok i showroomov totiž vzišli modely, ktoré pracujú s jasnými kontrastmi. Môžeme sa tešiť na športový základ prevedený do luxusu, klasiku preformátovanú do experimentu alebo minimalistické tvary postavené proti maximalizmu.

    Gentle Monster skóruje. Perfektné kampane sú doplnené príkladným marketingom

    Gentle Monster je jednou zo značiek, ktoré zmenili spôsob, akým móda komunikuje so svojimi zákazníkmi. Kórejský výrobca okuliarov sa stal kultúrnym hráčom, ktorý dokáže spojiť architektúru, umenie a marketing do jedného dokonalého celku. Každá kolekcia pôsobí ako kapitola príbehu, ktorý sa odohráva v digitálnych kampaniach, ale aj vo fyzickom priestore.

    TikTok radí, ako zachrániť deň. Nový trend kladie dôraz na maličkosti

    Sociálna sieť TikTok prichádza s ďalším trendom, ktorý sľubuje pohodovejšie voľné dni. Koncept s názvom "Save the Day", teda "Zachráň deň" radí, ako prekonať hodiny naplnené iba prácou a nestratiť pri tom sám seba. Kľúčom k vyrovnanejšej nálade sú podľa neho malé aktivity, ktoré nás opäť "ukotvia". Môže to byť čítanie knihy, prechádzka alebo rozhovor s priateľom.

    Rosalía si obliekla Calvin Klein. Speváčka žiari v čerstvej kampani

    Módny dom Calvin Klein naverboval do svojej najnovšej kampane ďalšiu známu osobnosť. Jeho ikonickú spodnú bielizeň tentokrát v reklame pre tohtoročnú jeseň obliekla španielska speváčka Rosalía. Na fotografiách, o ktoré sa postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekciách Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to vo vani, baggy džínach aj s pytónom.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týždeň módy sa niesol v novom duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pre sezónu jar/leto 2026 ukázal, že aj po viac ako 20 rokoch dokáže prekvapiť. Organizátori tento rok výrazne zredukovali počet prehliadok a znovu vsadili na fyzickú prítomnosť. Tým sa celá akcia sprehľadnila, zintenzívnila a získala väčší medzinárodný presah. V centre diania nestála iba estetika, ale aj na to, ako reagovať na skutočné japonské podnebie a ako vniesť do módy ľahkosť.

    Jacquemus pripíja s Veuve Clicquot. Spoločne vzdávajú hold silným ženám

    Francúzsky módny dom Jacquemus a výrobca luxusného šampanského Veuve Clicquot predstavujú poetickú spoluprácu. V jej srdci leží limitovaná edícia fľaše La Grande Dame 2018 vintage a skulpturálny chladiaci set. Značky spája nielen láska pre tradíciu a remeslo, ale aj úcta k silným ženám. Oboje podčiarkuje obľúbenosť žltej farby, ktorá symbolizuje radosť.

    M.A.C Cosmetics má novú tvár. Kozmetickú značku bude zastupovať Doja Cat

    Speváčka Doja Cat odhalila novú beauty spoluprácu. Na uplynulom odovzdávaní ocenení MTV Video Music Awards potvrdila, že sa stala novou globálnou ambasádorkou spoločnosti M.A.C Cosmetics. Na červenom koberci totiž predviedla svoj klasický červený rúž v odtieni Lady Danger. Prizerajúcich sa však prekvapila, keď si z neho s chuťou odhryzla.

    Protest na Parížskej nie je na mieste. Móda za nespokojnosť mladých nemôže

    Skupina MayDay minulý týždeň v Parížskej ulici usporiadala protest proti luxusu. Jej členovia sa obliekli do bielych kukiel a tričiek tvoriacich nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečenie odvádza pozornosť od dôležitejších hodnôt. Argument však pôsobí prázdno, pretože pravá príčina tlaku na mladých ľudí pramení inde. V tomto kontexte pôsobia luxusné butiky skôr ako kulisa, než aby boli zdrojom problému.

    Na větrné hůrce čaká nová adaptácia. Prvé ukážky rozdeľujú internet

    Prvé útržky očakávanej novej adaptácie románu Na větrné hůrce vyvolali v divákoch rozporuplné reakcie. Režisérka Emerald Fennell totiž poňala film vo svojom klasickom štýle. Oproti predlohe má teda o dosť viac sexuálny ráz. Fanúšikov knihy pobúrili nielen odvážne zábery, ale aj kontroverzné obsadenie. To všetko podčiarkol soundtrack z dielne Charli XCX.

    ― Reklama ―