Více

    ― Reklama ―

    Prvý aprílový deň priniesol niekoľko nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje špeciálnu kolekciu výrobkov pre psov. Ikonický návrhár obuvi Christian Louboutin pre zmenu ponúkne svoju prvú líniu slnečných okuliarov. Módny dom Gucci oslavuje 104. výročie výroby hodvábu projektom, v ktorom zažiari Julia Garner. Bulgari vycestuje na podujatie Hodinky a zázraky a TikTok Shop rozširuje svoju pôsobnosť.

    Christian Louboutin vstúpil do sveta okuliarov. Dizajnom odkazuje na ikonické topánky

    Slávny návrhár Christian Louboutin je známy predovšetkým svojimi luxusnými topánkami, pre ktoré je typická červená podrážka. Tento rok sa však rozhodol preskúmať aj iné módne odvetvia, a preto vydal svoju prvú kolekciu slnečných okuliarov. V spolupráci s talianskym výrobcom Marcolin tak vznikne ponuka s 25 rôznymi vzormi. Vzhľad okuliarov potom odkazuje na jeho ikonickú obuv, ako sú napríklad tenisky Loubishark.

    Zdroj: Louboutin

    Spoločnosť Mulberry našla využitie pre odrezky kože. Bude ponúkať špeciálnu líniu pre psov

    Okrem módnych kúskov ponúka britská značka Mulberry aj výrobky, ktoré si naplno užijú psy zákazníkov. Najnovšia kolekcia pre vyvolených chlpáčov je ešte o čosi špeciálnejšia. Je totiž vyrobená z kožených odrezkov. Trvalo udržateľná línia má obsahovať osem kusov vrátane rôznych variácií vodidiel, obojkov či tašiek. Ich dizajn odráža britský vidiek a londýnske parky.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Mulberry (@mulberryengland)

    Bulgari opäť skóruje. Na Watches and Wonders privezie extra tenké hodinky

    Rímska značka Bulgari je už dlho známa nielen svojimi luxusnými šperkami. Okrem toho žiari aj pre svoje inovatívne hodinky. Dlhodobo sa totiž usiluje o tvorbu čo najtenších modelov. S modelom Octo Finissimo Ultra Tourbillon, ktorý sa môže pochváliť hrúbkou len 1,85 milimetra, vytvorila nový rekord. So svojim úspechom sa potom prvýkrát objaví na luxusnom trhu Watches and Wonders.

    Rímska značka Bulgari už dávno nie je slávna iba pre svoje luxusné šperky. Okrem toho žiari aj vďaka svojim inovatívnym hodinkám. Dlhodobo sa totiž usiluje o tvorbu čo najtenších modelov. Nový rekord dosiahla s hodinkami Octo Finissimo Ultra Tourbillon, ktoré sa pýšia hrúbkou iba 1,85 milimetrov. So svojim úspechom sa potom prvýkrát objaví na luxusnom trhu Watches and Wonders.

    Zdroj: Bulgari

    TikTok Shop putuje na nové miesta. Prichádza do Nemecka, Francúzska a Talianska

    Sociálna sieť TikTok už nie je určená len na sledovanie a zdieľanie krátkych videí. Umožňuje aj priamy nákup produktov, ktoré značky alebo známi influenceri nadšene odporúčajú. Funkcia s názvom TikTok Shop však zatiaľ nie je dostupná vo všetkých regiónoch. Od konca marca však pribudla aj v Nemecku, Francúzsku a Taliansku. Používatelia budú môcť okrem iného nakupovať aj prostredníctvom živého vysielania.

    Gucci vzdáva hold viac ako storočnej tradícii. V kampani poctil výrobu hodvábu

    Módny dom Gucci je známy skôr svojimi typickými mokasínami, kabelkami či slnečnými okuliarmi. Okrem virálnych módnych kúskov ho však definuje aj výroba vysokokvalitných hodvábnych šálov, ktorá tento rok oslavuje 104. výročie. Značka preto na jej počesť vydala špeciálnu kampaň s názvom Gucci: The Art of Silk, v ktorej zažiarila herečka a ambasádorka spoločnosti Julia Garner, a to hneď s niekoľkými designmi.

    Zdroj: Gucci

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    Foto:Gucci

    Móda v skratke: Julia Garner septembra v Gucci a Louboutin objavuje svet okuliarov

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Prvý aprílový deň priniesol niekoľko nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje špeciálnu kolekciu výrobkov pre psov. Ikonický návrhár obuvi Christian Louboutin pre zmenu ponúkne svoju prvú líniu slnečných okuliarov. Módny dom Gucci oslavuje 104. výročie výroby hodvábu projektom, v ktorom zažiari Julia Garner. Bulgari vycestuje na podujatie Hodinky a zázraky a TikTok Shop rozširuje svoju pôsobnosť.

    Christian Louboutin vstúpil do sveta okuliarov. Dizajnom odkazuje na ikonické topánky

    Slávny návrhár Christian Louboutin je známy predovšetkým svojimi luxusnými topánkami, pre ktoré je typická červená podrážka. Tento rok sa však rozhodol preskúmať aj iné módne odvetvia, a preto vydal svoju prvú kolekciu slnečných okuliarov. V spolupráci s talianskym výrobcom Marcolin tak vznikne ponuka s 25 rôznymi vzormi. Vzhľad okuliarov potom odkazuje na jeho ikonickú obuv, ako sú napríklad tenisky Loubishark.

    Zdroj: Louboutin

    Spoločnosť Mulberry našla využitie pre odrezky kože. Bude ponúkať špeciálnu líniu pre psov

    Okrem módnych kúskov ponúka britská značka Mulberry aj výrobky, ktoré si naplno užijú psy zákazníkov. Najnovšia kolekcia pre vyvolených chlpáčov je ešte o čosi špeciálnejšia. Je totiž vyrobená z kožených odrezkov. Trvalo udržateľná línia má obsahovať osem kusov vrátane rôznych variácií vodidiel, obojkov či tašiek. Ich dizajn odráža britský vidiek a londýnske parky.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Mulberry (@mulberryengland)

    Bulgari opäť skóruje. Na Watches and Wonders privezie extra tenké hodinky

    Rímska značka Bulgari je už dlho známa nielen svojimi luxusnými šperkami. Okrem toho žiari aj pre svoje inovatívne hodinky. Dlhodobo sa totiž usiluje o tvorbu čo najtenších modelov. S modelom Octo Finissimo Ultra Tourbillon, ktorý sa môže pochváliť hrúbkou len 1,85 milimetra, vytvorila nový rekord. So svojim úspechom sa potom prvýkrát objaví na luxusnom trhu Watches and Wonders.

    Rímska značka Bulgari už dávno nie je slávna iba pre svoje luxusné šperky. Okrem toho žiari aj vďaka svojim inovatívnym hodinkám. Dlhodobo sa totiž usiluje o tvorbu čo najtenších modelov. Nový rekord dosiahla s hodinkami Octo Finissimo Ultra Tourbillon, ktoré sa pýšia hrúbkou iba 1,85 milimetrov. So svojim úspechom sa potom prvýkrát objaví na luxusnom trhu Watches and Wonders.

    Zdroj: Bulgari

    TikTok Shop putuje na nové miesta. Prichádza do Nemecka, Francúzska a Talianska

    Sociálna sieť TikTok už nie je určená len na sledovanie a zdieľanie krátkych videí. Umožňuje aj priamy nákup produktov, ktoré značky alebo známi influenceri nadšene odporúčajú. Funkcia s názvom TikTok Shop však zatiaľ nie je dostupná vo všetkých regiónoch. Od konca marca však pribudla aj v Nemecku, Francúzsku a Taliansku. Používatelia budú môcť okrem iného nakupovať aj prostredníctvom živého vysielania.

    Gucci vzdáva hold viac ako storočnej tradícii. V kampani poctil výrobu hodvábu

    Módny dom Gucci je známy skôr svojimi typickými mokasínami, kabelkami či slnečnými okuliarmi. Okrem virálnych módnych kúskov ho však definuje aj výroba vysokokvalitných hodvábnych šálov, ktorá tento rok oslavuje 104. výročie. Značka preto na jej počesť vydala špeciálnu kampaň s názvom Gucci: The Art of Silk, v ktorej zažiarila herečka a ambasádorka spoločnosti Julia Garner, a to hneď s niekoľkými designmi.

    Zdroj: Gucci

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále najlepšou investíciou

    V módnom svete plnom krikľavých log a výrazných monogramov stojí na opačnom konci spektra hnutie, ktoré si nepotrebuje dokazovať svoju hodnotu. Logoless štýl, teda luxus bez loga. Hovorí kvalitou materiálov, dokonalým strihom a starostlivými detailmi. Napriek trendu maximalizmu zostáva pevne zakotvený v nadčasovej elegancii, ktorú trendy neovplyvnia.

    Poznáte pohnutú povesť Dolce & Gabbana? Kontroverzia strieda výsmech

    Talianske návrhárske duo Dolce & Gabbana vytvorilo jednu z najvýraznejších luxusných módnych značiek posledných desaťročí. Jej estetika je odvážna, teatrálna a hlboko zakorenená v talianskej kultúre. Popri zlatých brokátoch, čipkovaných šatách a ikonických kabelkách sa však opakovane objavujú provokatívne škandály. Módny dom Dolce & Gabbana sa nachádza v jedinečnej pozícii, keď je obdivovaný aj nenávidený zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módnu vlnu záujmu. Preppy štýl však nie je novinkou

    Keď Netflix oznámi nový film s romantickou zápletkou z univerzitného prostredia, nastane panika. Na filmoch z prostredia britskej univerzity a zakázanej lásky jednoducho niečo je. Nie je preto divu, že aj módne kúsky využité v týchto filmoch sa pravidelne derú na vrchol obľúbenosti. Nadčasový anglický preppy štýl je tak opäť v popredí.

    Módne značky privítali jeseň. Na pomoc si pozvali známe tváre

    Blíži sa jeseň a spolu s ňou sa do popredia tlačia čerstvé módne kampane. Značky si pre propagáciu nových kolekcií opäť prizvali známe tváre. Skims, spoločnosť z dielne Kim Kardashian, odhalila spoluprácu so spevákom Post Malone. Tvárou jesennej rady Michael Kors je speváčka Suki Waterhouse a modelka Alex Consani zažiarila v kolekcii značky Alexander McQueen.

    Čítanie je opäť v móde. Interiérový trend diktuje nekonečnú zásobu kníh

    Čítanie je koníček, ktorý mnohí z nás s rozmachom moderných technológií opustili. Zdá sa však, že opäť prichádza do módy. Svet interiérového dizajnu totiž dobýva trend s názvom Bookshelf Wealth. Jeho esenciou je láska ku knihám, ktorá diktuje zaplnené police obľúbených príbehov a predmetov od podlahy po strop. Kľúčom k úspechu je však autenticita.

    Kim Kardashian ako kultúrna zbraň značky Balenciaga. Čo bude ďalej?

    Keď Kim Kardashian prvýkrát vstúpila na červený koberec v čiernom body značky Balenciaga, ktoré jej zakrývalo aj tvár, bolo jasné, že sa chystá veľký módny moment. Spojenie Kim a návrhára Demnu Gvasalia prerástlo bežné partnerstvo medzi celebritou a značkou. Ich vzťah sa stal kultúrnym fenoménom a zapísal sa do histórie rovnako ako Alexander McQueen a Kate Moss. Obaja redefinovali, čo znamená byť ikonou.

    Česko má jasno. Do boja o Oscara pošle dokument Ešte nie som, kým chcem byť

    Dokument režisérky Kláry Tasovskej Ešte nie som, kým chcem byť získal ďalšie uznanie. Česká filmová a televízna akadémia ho vyšle do boja o Oscara. Usilovať sa bude o výhru v kategórii medzinárodný celovečerný film. Film sleduje príbeh fotografky Libuše Jarcovjákovej a zachytáva underground 80. rokov v Československu aj útek do Západného Berlína.

    Spoločnosť Valentino čelí zmenám. Jacopo Venturini opúšťa pozíciu CEO značky

    Módny dom Valentino vo štvrtok oznámil nečakanú správu. Zverejnil totiž, že sa na základe obojstrannej dohody rozhodol prepustiť doterajšieho generálneho riaditeľa Jacopa Venturiniho. Príčinou odchodu sú osobné dôvody. Zatiaľ nie je jasné, kto na prázdne kreslo CEO teraz zasadne. Alessandro Michele však zostáva kreatívnym riaditeľom.

    Maskulinita má novú tvár. Zoznámte sa s fenoménom performative male

    Sociálne siete vytvorili ďalší pominuteľný trend. Tentokrát ho však rovnakým dychom samy kritizujú. Ide o novú formu maskulinity, ktorej však chýba akákoľvek autenticita. Nová pánska estetika namiesto toho usiluje o validáciu založenú na umelo, ale veľmi starostlivo vykonštruovanom vzhľade. Takzvaný performative male tak robí všetko pre to, aby zaujal.

    Wednesday opäť naservírovala Goth glamour. Jej štýl vykúzlia aj renomovaní návrhári

    Len máloktorý módny fenomén posledných rokov zasiahol kultúru tak silno ako Wednesday Addams. Keď prvá séria seriálu vtrhla na obrazovky, neostalo len pri desivo očarujúcej atmosfére. Z temnoty vystúpil aj nový štýlový archetyp. Goth glamour. S druhou sériou, ktorá teraz prichádza na Netflix, je jasné, že sa do neho ponoríme znovu. A možno ešte hlbšie.

    Luxusný tovar ako dlhodobá investícia. Second hand trhu kraľujú slávne kabelky

    Čoraz viac zákazníkov v kontexte dlhodobej nepriaznivej a nestabilnej ekonomickej situácie hľadá vhodné spôsoby, ako zhodnotiť svoje peniaze. Obracajú sa preto na second hand trh, kde investujú predovšetkým do ikonických kabeliek. Medzi najpopulárnejšie modely patria tie z dielne značky Hermès. Na obľube ale narastajú aj tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Európske letiská menia pravidlá. Sú roztomilé beauty miniatúry v ohrození?

    Éra jednej z najmenej obľúbených súčastí cestovania sa možno chýli ku koncu. Prelievanie šampónov do stomililitrových fľaštičiek a počítanie produktov tak, aby sa zmestili do plastového vrecka, by čoskoro mohlo byť minulosťou. Aký osud ale čaká všetky roztomilé miniatúry? Budú musieť kozmetické značky prehodnotiť marketingové stratégie?

    Trend tooth gems rozžiari každý úsmev. Má však jasné pravidlá

    Povedzte syr! Trend tooth gems, čiže kamienkov na zuby, je späť a doháňa Y2K estetiku k dokonalosti. História zubných šperkov ale siaha ďaleko za prelom milénia, zdobili sa nimi už Mayovia. Teraz sa ozdoby vracajú ako módny statement. Aplikácia je rýchla a bezbolestná, ale má pravidlá. Zle prilepený šperk môže spôsobiť viac škody ako parády.

    Vaša najkrajšia nočná mora? Nechýbali by v nej couture modely od Roberta Wuna

    Robert Wun je meno, ktoré v kalendári Parížskeho týždňa haute couture módy len tak neprehliadnete. Hongkongský návrhár debutoval na svetoznámom móle v roku 2023. Od tej doby si pomaly, ale iste vydobýva povesť grand couturiéra novej generácie. Jeho fascinujúce a znepokojivé návrhy pretkané hororovými motívmi milujú nielen sociálne siete, ale aj celebrity, ako je speváčka Beyoncé alebo rapperka Cardi B.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zažiari v ňom jeho ikonický medvedík

    S módnym domom Ralph Lauren je už vyše dve dekády spájaný jeho chlpatý a ikonický symbol, teda medvedík Polo Bear. Za uplynulé roky sa objavil na svetroch, tričkách, kravatách aj hodinkách. Americká značka mu však tentokrát venovala oveľa väčší priestor, natočila o ňom totiž animovaný film sledujúci jeho luxusný život a mnohé ďalšie dobrodružstvá.

    Návrat modernizovanej Phantom kabelky. Záujem o Celine ikonu astronomicky stúpa

    S nástupom návrhára Michaela Ridera do čela Celine sa módny dom vydal cestou, ktorá spája úctu k minulosti s víziou budúcnosti. Dizajnér, ktorý predtým u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uviedol svoju prvú kolekciu. Pevne ju zakotvil v estetike, ktorú milovníci Celine dodnes obdivujú. Jedným z najsilnejších momentov debutu bol návrat ikonickej kabelky Phantom.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―