Více

    ― Reklama ―

    Tohtoročná módna sezóna sa práve začína. Po mužských a dych vyrážajúcich kolekciách haute couture čaká módny svet ešte niekoľko ženských módnych prehliadok. Vo štvrtok ich v New Yorku odštartoval Brandon Maxwell. Ale aj Miláno už plánuje svoj vlastný týždeň módy. Billie Eilish medzitým vydala nový parfum a Coperni oznámil nečakaný formát nadchádzajúcej prehliadky.

    NYFW sa začal. Brandon Maxwell predstavil svoj vlastný pohľad na športové oblečenie

    Po výdatných dávkach pánskych kolekcií a kolekcií haute couture prišli na rad dámske línie. New York vo štvrtok odštartoval sériu prehliadok v hlavných mestách módy. Návrhár Brandon Maxwell tam odštartoval oficiálny program týždňa módy. Pomocou návrhov na tohtoročnú jeseň a zimu predstavil svoj vlastný pohľad na športové oblečenie. Chcel sa zamerať predovšetkým na osobitý, no zároveň sofistikovaný a nositeľný štýl.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Brandon Maxwell (@brandonmaxwell)

    Coperni chce opäť šokovať. Svoju nadchádzajúcu prehliadku spojí s obrovským herným podujatím

    V minulej sezóne na seba módny dom Coperni upozornil predstavením svojej prehliadky na tohtoročnú jar a leto v parížskom Disneylande. Ani tentoraz však nezostane pri tradičných prehliadkach. Nadchádzajúca prehliadka bude totiž spojená s takzvanou lokálnou sieťovou (LAN) párty. Ide o masové herné podujatie typické pre 90. roky, keď bol vývoj počítačových hier na vrchole.

    Miláno pripravuje kalendár nabitý módou. Na móle privíta osem nováčikov

    Hoci v New Yorku práve prebieha týždeň módy, Miláno sa tiež pripravuje na svoju chvíľu. Týždeň módy totiž privíta od 23. februára do 3. marca. Zatiaľ čo niektorí jeho tradiční účastníci sa z oficiálneho kalendára vytratili, iní navštívia hlavné mesto módy po prvýkrát alebo sa sem vrátia. Patria medzi ne mená ako Fiorucci a K-Way. Na mólach sa objavia aj značky Giorgio Armani, MSGM, Blumarine a Fendi.

    Billie Eilish si podmanila svet parfumov. Na trh uviedla novú vôňu Your Turn

    Kozmetický trh je plný značiek celebrít, ktoré vydávajú vlastné šampóny, kozmetiku a make-up. Ale nie každý potrebuje známe meno, aby skutočne uspel. Speváčka Billie Eilish je výnimkou. Odkedy totiž v roku 2021 založila vlastnú značku parfumov Billie Eilish Fragrance, podarilo sa jej preraziť aj napriek silnej konkurencii. Koncom tohto týždňa potom odhalila vydanie novej vône.

    Zdroj: Billie Eilish Fragrances

    Parfém sa tentoraz volá Your Turn a rovnako ako jeho predchodcovia sa vyznačuje nielen flakónom, ale aj dizajnovou výzdobou. Dizajn vône je jedinečný, keďže kopíruje tvar dvoch hracích kociek. Obsahujú tóny bergamotu, kardamónu, zázvoru, broskyne, jazmínu a kokosovej vody. Rad vôní je potom podčiarknutý stopami santalového dreva alebo pižma. Výrobok potom sľubuje vegánske zloženie bez testovania na zvieratách.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Móda v kocke: Billie Eilish odhalila nový parfum a New York víta týždeň módy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Tohtoročná módna sezóna sa práve začína. Po mužských a dych vyrážajúcich kolekciách haute couture čaká módny svet ešte niekoľko ženských módnych prehliadok. Vo štvrtok ich v New Yorku odštartoval Brandon Maxwell. Ale aj Miláno už plánuje svoj vlastný týždeň módy. Billie Eilish medzitým vydala nový parfum a Coperni oznámil nečakaný formát nadchádzajúcej prehliadky.

    NYFW sa začal. Brandon Maxwell predstavil svoj vlastný pohľad na športové oblečenie

    Po výdatných dávkach pánskych kolekcií a kolekcií haute couture prišli na rad dámske línie. New York vo štvrtok odštartoval sériu prehliadok v hlavných mestách módy. Návrhár Brandon Maxwell tam odštartoval oficiálny program týždňa módy. Pomocou návrhov na tohtoročnú jeseň a zimu predstavil svoj vlastný pohľad na športové oblečenie. Chcel sa zamerať predovšetkým na osobitý, no zároveň sofistikovaný a nositeľný štýl.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Brandon Maxwell (@brandonmaxwell)

    Coperni chce opäť šokovať. Svoju nadchádzajúcu prehliadku spojí s obrovským herným podujatím

    V minulej sezóne na seba módny dom Coperni upozornil predstavením svojej prehliadky na tohtoročnú jar a leto v parížskom Disneylande. Ani tentoraz však nezostane pri tradičných prehliadkach. Nadchádzajúca prehliadka bude totiž spojená s takzvanou lokálnou sieťovou (LAN) párty. Ide o masové herné podujatie typické pre 90. roky, keď bol vývoj počítačových hier na vrchole.

    Miláno pripravuje kalendár nabitý módou. Na móle privíta osem nováčikov

    Hoci v New Yorku práve prebieha týždeň módy, Miláno sa tiež pripravuje na svoju chvíľu. Týždeň módy totiž privíta od 23. februára do 3. marca. Zatiaľ čo niektorí jeho tradiční účastníci sa z oficiálneho kalendára vytratili, iní navštívia hlavné mesto módy po prvýkrát alebo sa sem vrátia. Patria medzi ne mená ako Fiorucci a K-Way. Na mólach sa objavia aj značky Giorgio Armani, MSGM, Blumarine a Fendi.

    Billie Eilish si podmanila svet parfumov. Na trh uviedla novú vôňu Your Turn

    Kozmetický trh je plný značiek celebrít, ktoré vydávajú vlastné šampóny, kozmetiku a make-up. Ale nie každý potrebuje známe meno, aby skutočne uspel. Speváčka Billie Eilish je výnimkou. Odkedy totiž v roku 2021 založila vlastnú značku parfumov Billie Eilish Fragrance, podarilo sa jej preraziť aj napriek silnej konkurencii. Koncom tohto týždňa potom odhalila vydanie novej vône.

    Zdroj: Billie Eilish Fragrances

    Parfém sa tentoraz volá Your Turn a rovnako ako jeho predchodcovia sa vyznačuje nielen flakónom, ale aj dizajnovou výzdobou. Dizajn vône je jedinečný, keďže kopíruje tvar dvoch hracích kociek. Obsahujú tóny bergamotu, kardamónu, zázvoru, broskyne, jazmínu a kokosovej vody. Rad vôní je potom podčiarknutý stopami santalového dreva alebo pižma. Výrobok potom sľubuje vegánske zloženie bez testovania na zvieratách.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Keď je nuda moderná. Normcore estetika popiera všetky módne pravidlá

    Módna scéna v poslednej dobe začala honbu za individuálnym štýlom. Na pozadí mainstreamových mikro trendov totiž čoraz zúfalejšie hľadá toľko chýbajúcu originalitu. Podobný problém sa pokúša rozlúsknuť aj trendy estetika známa ako normcore. Stavia sa k nemu však výrazne inak. Vyzdvihuje totiž anonymitu, funkčnosť aj minimalizmus.

    Sexappeal, supermodelky a večierky. Značka Dsquared2 oslávila svoje narodeniny veľkolepo

    Nedávny Milánsky týždeň módy sa niesol v duchu výročí. Okrem módneho domu Fendi oslávila pamätný míľnik aj značka z trochu iného súdka. Dsquared2 svoju prehliadku k 30. narodeninám poňala vzhľadom na svoju DNA skutočne autenticky. Nechýbala maximalistická estetika, sebavedomie sršiace z každého looku a vystúpenie čestného hosťa, rapperky Doechii.

    Beauty novinky: Privítajte jar s ceruzkou na pery od Rhode či regeneračným sérom od Chanel

    Jar sa nesie v znamení zaujímavých kozmetických noviniek. Značky ako Chanel a Havlik's apothecary vítajú inovácie v starostlivosti o pleť, ktoré sú ideálne na jarný reset pleti. Parfumérsky dom Ourte uvádza na trh svoj najodvážnejší gurmánsky parfum s nádychom živočíšnosti. Modelka a influencerka Hailey Bieber tiež odhaľuje nový produkt, tentoraz v podobe ceruzky na pery.

    Meč, korzet a zamat. Rytierske legendy sa vracajú s trendom Medievalcore

    Medievalcore a jeho nástup nemožno ignorovať. Tento trend, ktorý v sebe spája prvky gotiky, romantiky a fantasy, ovládol nielen prehliadkové móla, ale aj červené koberce a sociálne siete. Zamatové rukávy sa stretávajú s hrubými korzetmi a stredoveké cingrlátka sa miešajú s moderným luxusom. Móda sa opäť obracia k histórii, aby sa inšpirovala legendárnymi príbehmi a rytierskymi baladami.

    Tichá oáza v srdci Paríža. Nechajte sa rozmaznávať v Dior Spa Cheval Blanc

    V rušnom centre Paríža sa nachádza skrytý klenot pre tých, ktorí chcú uniknúť každodennému zhonu. Kúpele Dior Spa Cheval Blanc Paris ponúkajú jedinečný zážitok, ktorý spája bohatú históriu módneho domu Dior s modernými wellness procedúrami. Tie sú navyše navrhnuté tak, aby zotavili nielen vaše telo, ale aj vašu starosťami zaťaženú myseľ.

    Počítanie ovečiek niekedy nestačí. Na pokojný spánok slúžia moderné pomôcky

    Spánok môže byť niekedy tvrdý oriešok. Dlhé prevaľovanie, neustále budenie a ráno neodbytný pocit únavy. Zlé spanie trápi veľkú časť populácie a hocikedy sa jedná o stav, ktorý ani upokojujúci čaj na dobrú noc nezachráni. Našťastie, moderná doba má niekoľko trikov, ktoré vám môžu konečne pomôcť zbaviť sa nekvalitného spánku.

    Londýnsky týždeň módy mieri do finále. Získali si ho značky Simone Rocha, Erdem aj Roksanda

    Víkend v Londýne sa niesol v znamení módy. Ulice ovládlo niekoľko očakávaných prehliadok. Jednou z nich bola aj tohtoročná jesenná a zimná kolekcia z dielne Simone Rocha. Návrhárka prekvapila emo romantickými návrhmi. Rovnako pôsobivá bola aj práca návrhára Erdema Moralioglu. Obdiv návštevníkov si však opäť získala aj Roksanda.

    Začervenaná pleť nemusí byť problém. Vieme, čo jej pomôže získať späť prirodzenú rovnováhu

    Začervenaná pleť nie je len estetický problém, ale aj signál, že s vašou pokožkou nie je niečo v poriadku. Červené fliačky, pnutie, svrbenie, či dokonca pálenie sú často príznakmi podráždenia alebo hlbšieho zápalu. Môže ísť o prirodzenú reakciu na vonkajšie vplyvy, ale aj o náznak narušenej kožnej bariéry, ktorá potrebuje rýchlu a účinnú regeneráciu.

    Trend TikTok, ktorý naozaj pomáha. Nedeľný reset ponúka vytúženú úľavu

    Platforma TikTok je známa nielen krátkymi zábavnými videami, ale predovšetkým schopnosťou vytvárať nepochopiteľné trendy. Väčšina z nich však nedáva veľký zmysel a napriek dobre mieneným radám nemajú v každodennom živote úspech. Výnimkou však bol "nedeľný reset". Používatelia sociálnej siete si obľúbili rutinu, ktorá pomáha pri nahromadenom strese. 

    Koniec veľkej éry. Rolex ukončuje značku Carl F. Bucherer

    Spoločnosť Rolex oznámila, že po 137 rokoch ukončí činnosť získanej značky Carl F. Bucherer. Napriek investíciám vo výške stoviek miliónov švajčiarskych frankov sa výrobcovi luxusných hodiniek nepodarilo dosiahnuť vysnívaný zisk. Spoločnosť Rolex prevzala značku v roku 2023 v rámci akvizície reťazca Bucherer AG, ale teraz ju nechá postupne zaniknúť.

    Spotify osviežil dávny trend. Pink Pilates Princess zapĺňa posilňovne aj móla

    Hudobná streamovacia služba Spotify s koncom roka hodnotí zvyky svojich poslucháčov. Vlani napríklad udelila milovníkom trendy pozitívneho popu nálepku Pink Pilates Princess. Obnovila tak už existujúci pojem, kedysi dominujúcu platforme TikTok. Životný štýl romantizujúci denné rituály a pilates, so štipkou pastelovo ružovej, sa tak opäť predral na povrch.

    Módu si prispôsobte podľa seba. Skladané sukne mieria z módnych mól rovno do šatníka

    Začlenenie módnych kúskov do bežného šatníka môže byť niekedy náročné. Najlepšie sú preto tie kúsky, ktoré sa dodávajú v niekoľkých rôznych tvaroch a značky si s nimi môžu robiť vlastné veci. Podobná variácia platí v tejto sezóne aj pre skladané sukne. Kolekcie na nadchádzajúcu jar a leto totiž zaplavili známe návrhárske značky, ktoré ponúkajú doslova záplavu možností a štýlov.

    Spoločnosti Skims a Nike spojili svoje sily. Predstavia novú fitness značku pre ženy

    Spoločnosť Nike začína novú kapitolu. Spolu so spoločnosťou Skims, ktorú založila influencerka a modelka Kim Kardashian, vytvoria novú fitness značku pre ženy. Projekt s názvom NikeSkims spojí dlhoročné skúsenosti spoločnosti Nike a hype, ktorý sprevádza značku Skims od jej vzniku. Prvá kolekcia by potom mala byť uvedená na trh na jar tohto roka.

    Jacquemus na vrchole. Okrem obľúbených reklamných kampaní zažiari aj s vlastnou kozmetikou

    Návrhárovi Simonu Porte Jacquemus sa splnil sen. Po náročnom hľadaní konečne našiel vhodného investora pre svoju nezávislú parížsku značku. Dôvodov na oslavu je však viac, pretože výsledkom exkluzívneho partnerstva s konglomerátom L'Oréal bude okrem menšinového podielu aj exkluzívna kozmetická línia Jacquemus.

    Raňajky u Tiffanyho sú pasé. V Nairobi s vami v luxusnom hoteli raňajkujú žirafy

    Škótsku loveckú chatu by ste možno čakali úplne inde ako v srdci Kene. Takmer po storočí sa ale jedna taká nachádza práve v Nairobi, obklopená nekonečnou zeleňou pripomínajúcou skutočné safari. Hlavným klincom hotela sú však voľne pobehujúce žirafy, s ktorými si dokonca môžete užiť aj raňajky alebo čaj o piatej.

    Cez púšť z pohodlia luxusu. Blízky východ pripravuje svoj prvý päťhviezdičkový vlak

    Luxusné cestovanie nadobúda nové rozmery. Saudská Arábia plánuje postaviť prvý päťhviezdičkový vlak na Blízkom východe. Cestujúci budú môcť na 1 300 kilometrov dlhej trase vidieť úchvatnú krásu púšte z pohodlia najmodernejšieho luxusu. Vlak s názvom Dream of the Desert tak ponúka unikátny zážitok.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―