Více

    ― Reklama ―

    Luxusný koncern LVMH začal rozhovory o predaji značky Marc Jacobs. Prípadná dohoda by mohla podľa reportu novinárov z Wall Street Journal dosiahnuť až miliardu dolárov. Spoločnosť mala poradcov osloviť už minulý rok. Medzi možných záujemcov patria firmy ako Authentic Brands, Bluestar Alliance či WHP Global. Dátum predaja však zatiaľ nie je známy.

    Slávny francúzsky koncern Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) je jedným z najsilnejších hráčov v oblasti módy. Do jeho portfólia spadajú značky ako Dior, Fendi, Givenchy, Tiffany & Co., Bulgari alebo Kenzo. Firma preto len málokedy pristupuje k obchodu so svojimi luxusnými spoločnosťami. Podľa najnovších reportov ale teraz vážne zvažuje predaj módneho domu Marc Jacobs.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Antonio Padilla (@immaculate.style)

    Podľa informácií zdieľaných novinármi z denníka Wall Street Journal by prípadná dohoda mohla dosiahnuť hodnotu až miliardy dolárov. Zatiaľ ovšem nie je jasné, kedy by sa potenciálny predaj mohol uskutočniť. Zástupcovia LVMH však mali podľa zistení serveru Bloomberg súčasných finančných poradcov osloviť už minulý rok po tom, čo ich kontaktovalo hneď niekoľko záujemcov o úspešnú americkú značku.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Medzi potenciálnych záujemcov patrí firma Authentic Brands, pod ktorú spadá športová značka Reebok, Bluestar Alliance a materská spoločnosť Very Wang, WHP Global. Všetci ovšem odmietli tlači poskytnúť komentár či bližšie informácie. Návrhár Marc Jacobs založil svoju značku už v roku 1984 a postupne ju preslávil svojimi osobitými a eklektickými návrhmi. Až v roku 1997 ju odkúpila spoločnosť LVMH.

    LVMH bojuje s klesajúcim dopytom. Analytici však vidia nádej na čínskom trhu

    Luxusný sektor musí v súčasnosti bojovať s trvajúcou infláciou a klesajúcim dopytom, najmä na ázijskom trhu. Francúzsky koncern LVMH musí navyše bojovať s rastúcimi clami zo strany Spojených štátov amerických. Jeho predaje z druhého štvrťroku tohto roku tak dosiahli menšiu hodnotu, než očakával. Analytici ovšem vyjadrili nádej, a to vďaka zlepšujúcej sa situácii na čínskom luxusnom trhu.

    Aj keď koncern LVMH k predaju svojich značiek nepristupuje často, vlani sa vzdal spoločnosti Off-White, ktorú získala americká spoločnosť BlueStar Alliance. Návrhárka Stella McCartney rovnako začiatkom tohto roku odkúpila menšinový podiel, ktorý do tej doby držal práve LVMH. Predaj Marc Jacobs je preto síce stále prekvapivý, zodpovedá ale dlhodobej stratégii luxusného koncernu.

    Zdroje: The Fashion Network, Business of Fashion, New York Post, Instagram, YouTube

    Marc Jacobs na rázcestí. LVMH zvažuje predaj ikonickej značky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Luxusný koncern LVMH začal rozhovory o predaji značky Marc Jacobs. Prípadná dohoda by mohla podľa reportu novinárov z Wall Street Journal dosiahnuť až miliardu dolárov. Spoločnosť mala poradcov osloviť už minulý rok. Medzi možných záujemcov patria firmy ako Authentic Brands, Bluestar Alliance či WHP Global. Dátum predaja však zatiaľ nie je známy.

    Slávny francúzsky koncern Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) je jedným z najsilnejších hráčov v oblasti módy. Do jeho portfólia spadajú značky ako Dior, Fendi, Givenchy, Tiffany & Co., Bulgari alebo Kenzo. Firma preto len málokedy pristupuje k obchodu so svojimi luxusnými spoločnosťami. Podľa najnovších reportov ale teraz vážne zvažuje predaj módneho domu Marc Jacobs.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Antonio Padilla (@immaculate.style)

    Podľa informácií zdieľaných novinármi z denníka Wall Street Journal by prípadná dohoda mohla dosiahnuť hodnotu až miliardy dolárov. Zatiaľ ovšem nie je jasné, kedy by sa potenciálny predaj mohol uskutočniť. Zástupcovia LVMH však mali podľa zistení serveru Bloomberg súčasných finančných poradcov osloviť už minulý rok po tom, čo ich kontaktovalo hneď niekoľko záujemcov o úspešnú americkú značku.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Medzi potenciálnych záujemcov patrí firma Authentic Brands, pod ktorú spadá športová značka Reebok, Bluestar Alliance a materská spoločnosť Very Wang, WHP Global. Všetci ovšem odmietli tlači poskytnúť komentár či bližšie informácie. Návrhár Marc Jacobs založil svoju značku už v roku 1984 a postupne ju preslávil svojimi osobitými a eklektickými návrhmi. Až v roku 1997 ju odkúpila spoločnosť LVMH.

    LVMH bojuje s klesajúcim dopytom. Analytici však vidia nádej na čínskom trhu

    Luxusný sektor musí v súčasnosti bojovať s trvajúcou infláciou a klesajúcim dopytom, najmä na ázijskom trhu. Francúzsky koncern LVMH musí navyše bojovať s rastúcimi clami zo strany Spojených štátov amerických. Jeho predaje z druhého štvrťroku tohto roku tak dosiahli menšiu hodnotu, než očakával. Analytici ovšem vyjadrili nádej, a to vďaka zlepšujúcej sa situácii na čínskom luxusnom trhu.

    Aj keď koncern LVMH k predaju svojich značiek nepristupuje často, vlani sa vzdal spoločnosti Off-White, ktorú získala americká spoločnosť BlueStar Alliance. Návrhárka Stella McCartney rovnako začiatkom tohto roku odkúpila menšinový podiel, ktorý do tej doby držal práve LVMH. Predaj Marc Jacobs je preto síce stále prekvapivý, zodpovedá ale dlhodobej stratégii luxusného koncernu.

    Zdroje: The Fashion Network, Business of Fashion, New York Post, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Adidas a Willy Chavarria sa ospravedlňujú. Mexiko ich obviňuje z privlastnenia si tradičnej obuvi

    Spoločnosť Adidas a návrhár Willy Chavarria čelia tvrdej kritike po tom, čo odhalili najnovšiu spoluprácu v podobe tenisiek Oaxaca Slip On. Ide o obuv, ktorá odkazuje na tradičné kožené mexické "huarache" sandále. Inšpiráciu však tvorcovia spočiatku neuznali. Cez víkend však vydali oficiálne ospravedlnenie po tom, čo ich Mexiko obvinilo z kultúrneho privlastňovania.

    Jachty ako symbol luxusného leta. Nesú v sebe príbeh aj odraz dnešného sveta

    Ležíte na prove, príjemne vás ovieva morský vánok, na pokožku vám dopadajú slnečné lúče a tyrkysová hladina sa pod vami leskne. Sociálne médiá oslavujú jachty ako symbol dokonalého leta. Trend jachtingu má bohatú históriu. Kým kedysi jachty ohromovali zlatými detailmi, dnes vyniká ich tichá elegancia. Jachty odrážajú hodnoty a náladu doby. Transformujú sa spolu s našou predstavou o skutočnom bohatstve.

    Relax s pridanou hodnotou. Objavte v letnej pauze feministické knihy

    Letné čítanie zvyčajne evokuje vášnivé romány alebo dobrodružné príbehy. Vytúžená prestávka však môže slúžiť aj ako vhodný čas na vzdelávanie. Spojte oddych so vzdelávaním a otvorte toto leto feministické knihy, ktoré vás jednoducho nepustia. Môžete sa dozvedieť viac o úlohe intimity nielen vo vzťahoch, menštruácii či toxických aspektoch ženskosti.

    Spoilery zatĺkajú klinec do rakvy filmov. Ničia sociálne siete zážitok z kina?

    Natáčanie pokračovania ikonického filmu Diabol nosí Pradu vyvolalo nielen vlnu nadšenia, ale aj kritiky. Nekonečné spoliery v podobe fotiek z natáčania a podrobných analýz jednotlivých outfitov vyvolávajú obavy nielen zo strany zarytých fanúšikov. Čo s takým tempom z ešte len chystaného filmu zostane? A nekazia sociálne siete klasické filmové kúzlo?

    Nenachytajte sa na greenwashing. Ako vyzerať dobre s čistým svedomím?

    Greenwashing, vysoké ceny aj nedostatok transparentných informácií sťažujú cestu k udržateľnému šatníku. Hoci stále viac výrobcov reaguje na klimatickú krízu a podniká kroky k väčšej zodpovednosti, nie všetci o svojich aktivitách komunikujú pravdivo a otvorene. Napriek tomu existujú značky, ktoré dokazujú, že štýl a ohľaduplnosť k planéte sa nevylučujú. Ako začať robiť prvé zmysluplné kroky smerom k udržateľnejšiemu obliekaniu?

    Gucci čelí sporu s talianskymi odbormi. Po značke požadujú sľúbené bonusy

    Zamestnanci módneho domu Gucci hrozia štrajkami. Spolu s talianskymi odbormi totiž po značke požadujú sociálne bonusy, ktoré im mala sľúbiť ako súčasť dohôd, ktorých platnosť vypršala koncom roka 2024. Odbory ovšem argumentujú, že v prípade absencie novej zmluvy by dohoda mala naďalej platiť, čo sama talianska spoločnosť predtým naznačila.

    Navoňajte sa vzácnymi spomienkami. Netradičné letné parfumy zaistia večné prázdniny

    Či už sa vám letná dovolenka skončila, alebo stále túžite po slnečných lúčoch, v kozmetickom svete existujú kúzla, ktoré vedia toto obdobie navrátiť späť. Letné parfumy slúžia ako elixíry ďaleko nad úrovňou citrusových toaletných vôd z drogérie. Siahnite po dizajnérskom kúsku, vďaka ktorému si môžete kúsok leta ešte uchovať v krásnom flakóne.

    Módne peklo sa opäť otvára. Natáčanie filmu Diabol nosí Pradu 2 je v plnom prúde

    "Florals? For spring? Groundbreaking." Milovaná filmová klasika Diabol nosí Pradu sa po 20 rokoch konečne vracia s druhým dielom. A máme sa na čo tešiť. Uvidíme pôvodné herecké obsadenie, ale roly sa tentokrát obrátia. Natáčanie v súčasnosti prebieha v New Yorku a prvé zábery potvrdzujú, že Miranda Priestly ešte zďaleka nepovedala svoje posledné "That’s all."

    Móda v kocke: Beyoncé a Levi’s mieria do finále a Martha Stewart má skin care kolekciu

    Značka Dyson skúma svet beauty a vydáva vlastné produkty na vlasy. Spoločnosť Skims pre zmenu uviedla virálny shapewear na tvár. Rovnako Martha Stewart má novinku, a to vlastnú skin care kolekciu. Speváčka Beyoncé a Levi’s vchádzajú do finálnej kapitoly spolupráce, pomocou krátkeho filmu. V Kodani potom odštartoval tamojší fashion week.

    Späť do školy, späť do kancelárie. Luxusné značky myslia aj na papiernictvo pre dospelých

    Pomaly sa blížiaci september znamená veľkú zmenu v živote všetkých školákov. Hoci dospelí už prázdniny nemajú, aj pre nich predstavuje nadchádzajúce obdobie pomyselný nový štart, a to nielen v kancelárskom nasadení. Prečo si preto z back to school šialenstva neurobiť dôvod na radosť? Luxusné dizajnérske doplnky zo sveta papiernictva priamo lákajú k ich využitiu.

    Až po dno. Váš obľúbený drink o vás vypovedá viac, než si myslíte

    Voľba drinku siaha za hranice chuťovej preferencie. Pre mnoho ľudí sa jedná o gesto či osobné vyjadrenie. Často navyše platí, že to, čo pijete, rezonuje s tým, čo nosíte. Určité estetiky si žiadajú svieži Aperol Spritz, zatiaľ čo iné sa kúpu v soľnom krúžku tequily. Rovnako ako na ulici, aj v bare tak môžete hľadať inšpiráciu pre svoj ďalší outfit.

    American Eagle čelí kritike. Na vine je kontroverzná reklama so Sydney Sweeney

    Módny svet je neúprosný a neustále presúva svoju pozornosť z jedného trendu na ďalší. Snaha zaujať v ňom preto často dosahuje nové rozmery. Príkladom je nedávna kampaň American Eagle s herečkou Sydney Sweeney. Kvôli hre so slovami čelí reklama tvrdej kritike, ktorá za ňou vidí podporu eugeniky. Značka v pondelok zverejnila svoju prvú reakciu.

    Generačný konflikt na móle Prada. Mileniáli chápu depression hair inak ako gen Z

    Nedávna show značky Prada na Milánskom týždni módy vyvolala debatu nie kvôli samotným návrhom, ale účesom-neúčesom modeliek. Ich vlasy vyzerali, ako by na mólo dorazili rovno z postele a ich majiteľky nemali energiu na akúkoľvek úpravu. Ihneď dostali nálepku depression hair. Návrhári v reakcii na kritiku štýl označili za takzvaný depressive chic. Lenže je vôbec možné považovať depresiu za niečo "šik"?

    Najzložitejší kúsok módy y2k je späť. Hviezdou leta sú capri nohavice

    Nostalgia tento rok na módnu scénu prináša všemožné kúsky. Jedným z nich je aj klasický, avšak mnohými obávaný kúsok y2k módy. Z capri pants sa postupne stala hviezda tohto leta, nie každý sa však z ich návratu raduje. Nenechajte sa odradiť často ošemetnou dĺžkou a naučte sa z nich vytvoriť trendy outfity, ktoré už nebudete chcieť vyzliecť.

    Pánsku módu čaká revolúcia. Žabky prechádzajú z pláže na módne móla

    Klasická letná obuv získala upgrade. Uplynulé pánske módne prehliadky posunuli žabky na novú úroveň. Tie sa tak okrem pláží môžu novo tešiť na prechádzky po meste, či dokonca červenom koberci. Tohtoročný aj budúci pánsky letný šatník sa bez nich preto nezaobíde. Populárnu obuv do svojej ponuky zaradili aj značky ako The Row, Louis Vuitton či Prada.

    #SkinnyTok nezmizol so zákazom. Tvorcovia vesele estetizujú nezdravú štíhlosť

    TikTok síce #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádajúci k nezdravej štíhlosti z platformy nezmizol. Aj za ďalšími často nevinnými hashtagmi sa skrýva tlak priblížiť sa telesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky presadzovanú "body positivity". Problém môžu predstavovať okrem iného aj lieky používané na chudnutie, ako je napríklad Mounjaro. Je preto dôležité k obsahu, ktorý na sociálnych sieťach vidíme, pristupovať kriticky.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―