Více

    ― Reklama ―

    Spoločnosť Calvin Klein začala nový rok s nečakane hviezdnou kampaňou. Rozhodla sa na nej totiž spolupracovať s hercom Jeremy Allen White, známym napríklad zo seriálu The Bear alebo Shameless. Oslavuje tak nielen najnovšie kúsky z kolekcie luxusnej spodnej bielizne, ale aj domov samotnej celebrity, teda New York.

    Už minulý rok sa herec Jeremy Allen White začal dostávať do povedomia širšej verejnosti. Zaujal totiž predovšetkým svojou rolou šéfkuchára „Carmy“ v seriáli The Bear. Išlo o charizmatickú postavu kuchára, ktorý sa snaží vyrovnať s nefunkčným bistrom svojho zosnulého brata. Niektorí však Whitea poznajú aj ako Phillipa „Lipa“ Gallaghera zo seriálu Shameless.

    Nie je však pochýb, že rok 2024 bude pre herca ešte úspešnejší. Pomaly sa o neho začína zaujímať aj svet módy. Potvrdzuje to aj najnovšia kampaň značky Calvin Klein. Herec v nej odhalil najnovšie kúsky z jej luxusnej kolekcie spodnej bielizne. Nafotil ju fotograf Mert Alas na pozadí New Yorku. Samotný herec pochádza z Brooklynu.

    Séria fotografií a videí má ukázať Whiteovo spojenie s jeho rodným mestom. Na videu je vidieť, ako herec beží po strechách slávneho mesta len v spodnom prádle. O styling sa postarala Emmanuelle Alt. Kolekcia na jar 2024 má nielen nové logo, ale aj materiály. Medzi predvádzané kúsky patria New Intense Power, Micro Stretch, Micro Mesh a Modern Cotton.

    Mal som syndróm podvodníka, okomentoval White svoj najnovší počin

    „Jeremy Allen White a jeho charizma a autentické spojenie s našou značkou prináša jedinečnú energiu do jednej z našich kľúčových kategórií,“ okomentoval čerstvú spoluprácu šéf marketingu Calvin Klein Jonathan Bottomley. Zároveň potvrdil, že značka chce čoraz viac obliecť populárneho herca na nadchádzajúce udeľovanie Zlatých glóbusov, ktoré sa uskutoční už túto nedeľu.

    „Stále som si len hovoril, že sa nedokážem predstaviť na billboarde. Že by som tam byť nemal. Mal som skutočný syndróm podvodníka,“ vyjadril sa zase k svojmu počinu samotný Jeremy Allen White. Najnovšia kampaň Calvin Klein potom zároveň potvrdzuje rastúcu silu celebrít v módnom svete. Čím ďalej viac značiek si totiž uvedomuje, aké efektívne môžu byť ich fotografie.

    Zdroj: WWD, Trend Hunter, ABC News, Instagram, YouTube

    Jeremy Allen White zažiaril v jarnej kampani Calvin Klein. Oslavuje v nej svoje rodné mesto

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Spoločnosť Calvin Klein začala nový rok s nečakane hviezdnou kampaňou. Rozhodla sa na nej totiž spolupracovať s hercom Jeremy Allen White, známym napríklad zo seriálu The Bear alebo Shameless. Oslavuje tak nielen najnovšie kúsky z kolekcie luxusnej spodnej bielizne, ale aj domov samotnej celebrity, teda New York.

    Už minulý rok sa herec Jeremy Allen White začal dostávať do povedomia širšej verejnosti. Zaujal totiž predovšetkým svojou rolou šéfkuchára „Carmy“ v seriáli The Bear. Išlo o charizmatickú postavu kuchára, ktorý sa snaží vyrovnať s nefunkčným bistrom svojho zosnulého brata. Niektorí však Whitea poznajú aj ako Phillipa „Lipa“ Gallaghera zo seriálu Shameless.

    Nie je však pochýb, že rok 2024 bude pre herca ešte úspešnejší. Pomaly sa o neho začína zaujímať aj svet módy. Potvrdzuje to aj najnovšia kampaň značky Calvin Klein. Herec v nej odhalil najnovšie kúsky z jej luxusnej kolekcie spodnej bielizne. Nafotil ju fotograf Mert Alas na pozadí New Yorku. Samotný herec pochádza z Brooklynu.

    Séria fotografií a videí má ukázať Whiteovo spojenie s jeho rodným mestom. Na videu je vidieť, ako herec beží po strechách slávneho mesta len v spodnom prádle. O styling sa postarala Emmanuelle Alt. Kolekcia na jar 2024 má nielen nové logo, ale aj materiály. Medzi predvádzané kúsky patria New Intense Power, Micro Stretch, Micro Mesh a Modern Cotton.

    Mal som syndróm podvodníka, okomentoval White svoj najnovší počin

    „Jeremy Allen White a jeho charizma a autentické spojenie s našou značkou prináša jedinečnú energiu do jednej z našich kľúčových kategórií,“ okomentoval čerstvú spoluprácu šéf marketingu Calvin Klein Jonathan Bottomley. Zároveň potvrdil, že značka chce čoraz viac obliecť populárneho herca na nadchádzajúce udeľovanie Zlatých glóbusov, ktoré sa uskutoční už túto nedeľu.

    „Stále som si len hovoril, že sa nedokážem predstaviť na billboarde. Že by som tam byť nemal. Mal som skutočný syndróm podvodníka,“ vyjadril sa zase k svojmu počinu samotný Jeremy Allen White. Najnovšia kampaň Calvin Klein potom zároveň potvrdzuje rastúcu silu celebrít v módnom svete. Čím ďalej viac značiek si totiž uvedomuje, aké efektívne môžu byť ich fotografie.

    Zdroj: WWD, Trend Hunter, ABC News, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále najlepšou investíciou

    V módnom svete plnom krikľavých log a výrazných monogramov stojí na opačnom konci spektra hnutie, ktoré si nepotrebuje dokazovať svoju hodnotu. Logoless štýl, teda luxus bez loga. Hovorí kvalitou materiálov, dokonalým strihom a starostlivými detailmi. Napriek trendu maximalizmu zostáva pevne zakotvený v nadčasovej elegancii, ktorú trendy neovplyvnia.

    Poznáte pohnutú povesť Dolce & Gabbana? Kontroverzia strieda výsmech

    Talianske návrhárske duo Dolce & Gabbana vytvorilo jednu z najvýraznejších luxusných módnych značiek posledných desaťročí. Jej estetika je odvážna, teatrálna a hlboko zakorenená v talianskej kultúre. Popri zlatých brokátoch, čipkovaných šatách a ikonických kabelkách sa však opakovane objavujú provokatívne škandály. Módny dom Dolce & Gabbana sa nachádza v jedinečnej pozícii, keď je obdivovaný aj nenávidený zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módnu vlnu záujmu. Preppy štýl však nie je novinkou

    Keď Netflix oznámi nový film s romantickou zápletkou z univerzitného prostredia, nastane panika. Na filmoch z prostredia britskej univerzity a zakázanej lásky jednoducho niečo je. Nie je preto divu, že aj módne kúsky využité v týchto filmoch sa pravidelne derú na vrchol obľúbenosti. Nadčasový anglický preppy štýl je tak opäť v popredí.

    Módne značky privítali jeseň. Na pomoc si pozvali známe tváre

    Blíži sa jeseň a spolu s ňou sa do popredia tlačia čerstvé módne kampane. Značky si pre propagáciu nových kolekcií opäť prizvali známe tváre. Skims, spoločnosť z dielne Kim Kardashian, odhalila spoluprácu so spevákom Post Malone. Tvárou jesennej rady Michael Kors je speváčka Suki Waterhouse a modelka Alex Consani zažiarila v kolekcii značky Alexander McQueen.

    Čítanie je opäť v móde. Interiérový trend diktuje nekonečnú zásobu kníh

    Čítanie je koníček, ktorý mnohí z nás s rozmachom moderných technológií opustili. Zdá sa však, že opäť prichádza do módy. Svet interiérového dizajnu totiž dobýva trend s názvom Bookshelf Wealth. Jeho esenciou je láska ku knihám, ktorá diktuje zaplnené police obľúbených príbehov a predmetov od podlahy po strop. Kľúčom k úspechu je však autenticita.

    Kim Kardashian ako kultúrna zbraň značky Balenciaga. Čo bude ďalej?

    Keď Kim Kardashian prvýkrát vstúpila na červený koberec v čiernom body značky Balenciaga, ktoré jej zakrývalo aj tvár, bolo jasné, že sa chystá veľký módny moment. Spojenie Kim a návrhára Demnu Gvasalia prerástlo bežné partnerstvo medzi celebritou a značkou. Ich vzťah sa stal kultúrnym fenoménom a zapísal sa do histórie rovnako ako Alexander McQueen a Kate Moss. Obaja redefinovali, čo znamená byť ikonou.

    Česko má jasno. Do boja o Oscara pošle dokument Ešte nie som, kým chcem byť

    Dokument režisérky Kláry Tasovskej Ešte nie som, kým chcem byť získal ďalšie uznanie. Česká filmová a televízna akadémia ho vyšle do boja o Oscara. Usilovať sa bude o výhru v kategórii medzinárodný celovečerný film. Film sleduje príbeh fotografky Libuše Jarcovjákovej a zachytáva underground 80. rokov v Československu aj útek do Západného Berlína.

    Spoločnosť Valentino čelí zmenám. Jacopo Venturini opúšťa pozíciu CEO značky

    Módny dom Valentino vo štvrtok oznámil nečakanú správu. Zverejnil totiž, že sa na základe obojstrannej dohody rozhodol prepustiť doterajšieho generálneho riaditeľa Jacopa Venturiniho. Príčinou odchodu sú osobné dôvody. Zatiaľ nie je jasné, kto na prázdne kreslo CEO teraz zasadne. Alessandro Michele však zostáva kreatívnym riaditeľom.

    Maskulinita má novú tvár. Zoznámte sa s fenoménom performative male

    Sociálne siete vytvorili ďalší pominuteľný trend. Tentokrát ho však rovnakým dychom samy kritizujú. Ide o novú formu maskulinity, ktorej však chýba akákoľvek autenticita. Nová pánska estetika namiesto toho usiluje o validáciu založenú na umelo, ale veľmi starostlivo vykonštruovanom vzhľade. Takzvaný performative male tak robí všetko pre to, aby zaujal.

    Wednesday opäť naservírovala Goth glamour. Jej štýl vykúzlia aj renomovaní návrhári

    Len máloktorý módny fenomén posledných rokov zasiahol kultúru tak silno ako Wednesday Addams. Keď prvá séria seriálu vtrhla na obrazovky, neostalo len pri desivo očarujúcej atmosfére. Z temnoty vystúpil aj nový štýlový archetyp. Goth glamour. S druhou sériou, ktorá teraz prichádza na Netflix, je jasné, že sa do neho ponoríme znovu. A možno ešte hlbšie.

    Luxusný tovar ako dlhodobá investícia. Second hand trhu kraľujú slávne kabelky

    Čoraz viac zákazníkov v kontexte dlhodobej nepriaznivej a nestabilnej ekonomickej situácie hľadá vhodné spôsoby, ako zhodnotiť svoje peniaze. Obracajú sa preto na second hand trh, kde investujú predovšetkým do ikonických kabeliek. Medzi najpopulárnejšie modely patria tie z dielne značky Hermès. Na obľube ale narastajú aj tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Európske letiská menia pravidlá. Sú roztomilé beauty miniatúry v ohrození?

    Éra jednej z najmenej obľúbených súčastí cestovania sa možno chýli ku koncu. Prelievanie šampónov do stomililitrových fľaštičiek a počítanie produktov tak, aby sa zmestili do plastového vrecka, by čoskoro mohlo byť minulosťou. Aký osud ale čaká všetky roztomilé miniatúry? Budú musieť kozmetické značky prehodnotiť marketingové stratégie?

    Trend tooth gems rozžiari každý úsmev. Má však jasné pravidlá

    Povedzte syr! Trend tooth gems, čiže kamienkov na zuby, je späť a doháňa Y2K estetiku k dokonalosti. História zubných šperkov ale siaha ďaleko za prelom milénia, zdobili sa nimi už Mayovia. Teraz sa ozdoby vracajú ako módny statement. Aplikácia je rýchla a bezbolestná, ale má pravidlá. Zle prilepený šperk môže spôsobiť viac škody ako parády.

    Vaša najkrajšia nočná mora? Nechýbali by v nej couture modely od Roberta Wuna

    Robert Wun je meno, ktoré v kalendári Parížskeho týždňa haute couture módy len tak neprehliadnete. Hongkongský návrhár debutoval na svetoznámom móle v roku 2023. Od tej doby si pomaly, ale iste vydobýva povesť grand couturiéra novej generácie. Jeho fascinujúce a znepokojivé návrhy pretkané hororovými motívmi milujú nielen sociálne siete, ale aj celebrity, ako je speváčka Beyoncé alebo rapperka Cardi B.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zažiari v ňom jeho ikonický medvedík

    S módnym domom Ralph Lauren je už vyše dve dekády spájaný jeho chlpatý a ikonický symbol, teda medvedík Polo Bear. Za uplynulé roky sa objavil na svetroch, tričkách, kravatách aj hodinkách. Americká značka mu však tentokrát venovala oveľa väčší priestor, natočila o ňom totiž animovaný film sledujúci jeho luxusný život a mnohé ďalšie dobrodružstvá.

    Návrat modernizovanej Phantom kabelky. Záujem o Celine ikonu astronomicky stúpa

    S nástupom návrhára Michaela Ridera do čela Celine sa módny dom vydal cestou, ktorá spája úctu k minulosti s víziou budúcnosti. Dizajnér, ktorý predtým u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uviedol svoju prvú kolekciu. Pevne ju zakotvil v estetike, ktorú milovníci Celine dodnes obdivujú. Jedným z najsilnejších momentov debutu bol návrat ikonickej kabelky Phantom.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―