Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V jednoduchosti je naozaj krása. Dôkazom toho sú aj tento rok populárne zladené sety. V módnom svete sa s nimi roztrhlo vrece, a tak dvojdielne a viacdielne komplety nájdete naprieč oblečením na doma aj spoločenskými odevmi. Vďaka trendom navyše existuje mnoho možností ako medzi materiálmi, tak vzormi, stačí si len vybrať podľa príležitosti.

    Dosiahnuť maximum s minimom je snom snáď každého človeka, a to v rôznych odvetviach. V móde túto funkciu spĺňajú sety oblečenia. Fungujú skvele samostatne a stačí k nim pridať iba šperky a kabelku. Isté je, že okamžite zaujmú a vždy budú vyzerať nadčasovo. V setoch budete navyše pôsobiť, ako že ste do vymýšľania kompletu dali oveľa viac času, než tomu skutočne bolo.

    Lounge sety sa nosia najmä na gauč. Pocit upravenosti aj doma vám môže zdvihnúť náladu

    Ak vás nudí nezaujímavé domáce oblečenie, lounge sety sú skvelým riešením. Často sa stáva, že časť vášho šatníka „na doma“ je plná starých, obnosených tričiek a nie veľmi dobre vyzerajúcich teplákov. S lounge setmi zmeníte svoju domácu rutinu na takú, ktorá bude nielen pohodlná, ale aj príťažlivá. Či sa vám to páči alebo nie, to, čo máte na sebe, odráža vašu náladu. Preto je takmer isté, že v zodpovedajúcej súprave sa budete hneď cítiť o niečo lepšie.

    Zdroj: Skims, Jaki, Victoria’s Secret, Karl Lagerfeld

    Obľúbené sú aj pyžamové súpravy. Najmä TikTok je zaplavený videami odporúčajúcimi najpohodlnejšie alebo najroztomilejšie sety na spanie. Kráľovnou v tejto oblasti je jednoznačne značka Victoria’s Secret so svojím ikonickým prúžkovaným pyžamom v ružovej farbe. O niečo minimalistickejší komplet ponúka Karl Lagerfeld. Zladená košeľa a pohodlné kraťasy sú totiž univerzálnou spacou uniformou.

    Jediné, o čo sa musíte postarať, sú topánky a kabelka. Zvyšok urobia sety za vás

    Hlavné čaro súprav však prichádza, keď vidíte ich silu v každodennom obliekaní. Nie je nič jednoduchšie, ako si obliecť krátke tričko s rovnakým vzorom značky Simkhai s bielymi šortkami a madeirou. Stačí si obuť tenisky a váš jarný outfit je kompletný. Balvin ponúka o niečo elegantnejší komplet a jeho krémová súprava vás rozžiari aj na romantickej večeri.

    Zdroj: Loro Piana, Simkhai, Balvin, Gucci

    Tento rok je populárny takzvaný „equestrian chic“. Jazdecký štýl sa dostal k návrhárom a v obchodoch nájdete kovbojské strapce, vypasované saká ako na konské pólo a veľa semišu či denimu. Semiš predstavil aj Gucci. Stačí si obliecť krémové tielko pod hnedé sako a na nohy obuť mokasíny so zlatou prackou a celý look je ako z časopisu.

    Obleky dávno nepatria len pánom. Kostýmy zostávajú vrcholom elegancie

    Netreba zabúdať ani na formálne sety do spoločnosti. Nadčasové pánske obleky a dámske obleky sú dôkazom nadčasovosti tohto módneho prvku. Na funkčnosť a estetiku oblekov vsadila napríklad spoločnosť Dolce & Gabbana so svojím ružovým modelom. Od Miss Rosier si potom oblečte nebesky modrý komplet sukne a saka, ktorý je ideálny na stretnutia a luxusné výstavy.

    Zdroj: Miss Rosier, Chanel, Dolce&Gabbana, Zadig&Voltaire

    V kostýmovej hre nesmie chýbať ani Chanel. Od tejto značky vidíme predovšetkým tvídové obleky v rôznych vzoroch. Niet divu, že sa objavili aj v kolekcii jar/leto 25. Zadig&Voltaire si tiež zakladá na zladených zvrškoch. Dámsky oblek na pomedzí elegancie a ležérnosti vydá za tisíc slov.

    Zdroje: Berrylush, WWD

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.sk/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    Jednoduché, ale účinné. So zladenými setmi už nemusíte vymýšľať outfity

    ― Reklama ―

    V jednoduchosti je naozaj krása. Dôkazom toho sú aj tento rok populárne zladené sety. V módnom svete sa s nimi roztrhlo vrece, a tak dvojdielne a viacdielne komplety nájdete naprieč oblečením na doma aj spoločenskými odevmi. Vďaka trendom navyše existuje mnoho možností ako medzi materiálmi, tak vzormi, stačí si len vybrať podľa príležitosti.

    Dosiahnuť maximum s minimom je snom snáď každého človeka, a to v rôznych odvetviach. V móde túto funkciu spĺňajú sety oblečenia. Fungujú skvele samostatne a stačí k nim pridať iba šperky a kabelku. Isté je, že okamžite zaujmú a vždy budú vyzerať nadčasovo. V setoch budete navyše pôsobiť, ako že ste do vymýšľania kompletu dali oveľa viac času, než tomu skutočne bolo.

    Lounge sety sa nosia najmä na gauč. Pocit upravenosti aj doma vám môže zdvihnúť náladu

    Ak vás nudí nezaujímavé domáce oblečenie, lounge sety sú skvelým riešením. Často sa stáva, že časť vášho šatníka „na doma“ je plná starých, obnosených tričiek a nie veľmi dobre vyzerajúcich teplákov. S lounge setmi zmeníte svoju domácu rutinu na takú, ktorá bude nielen pohodlná, ale aj príťažlivá. Či sa vám to páči alebo nie, to, čo máte na sebe, odráža vašu náladu. Preto je takmer isté, že v zodpovedajúcej súprave sa budete hneď cítiť o niečo lepšie.

    Zdroj: Skims, Jaki, Victoria’s Secret, Karl Lagerfeld

    Obľúbené sú aj pyžamové súpravy. Najmä TikTok je zaplavený videami odporúčajúcimi najpohodlnejšie alebo najroztomilejšie sety na spanie. Kráľovnou v tejto oblasti je jednoznačne značka Victoria’s Secret so svojím ikonickým prúžkovaným pyžamom v ružovej farbe. O niečo minimalistickejší komplet ponúka Karl Lagerfeld. Zladená košeľa a pohodlné kraťasy sú totiž univerzálnou spacou uniformou.

    Jediné, o čo sa musíte postarať, sú topánky a kabelka. Zvyšok urobia sety za vás

    Hlavné čaro súprav však prichádza, keď vidíte ich silu v každodennom obliekaní. Nie je nič jednoduchšie, ako si obliecť krátke tričko s rovnakým vzorom značky Simkhai s bielymi šortkami a madeirou. Stačí si obuť tenisky a váš jarný outfit je kompletný. Balvin ponúka o niečo elegantnejší komplet a jeho krémová súprava vás rozžiari aj na romantickej večeri.

    Zdroj: Loro Piana, Simkhai, Balvin, Gucci

    Tento rok je populárny takzvaný „equestrian chic“. Jazdecký štýl sa dostal k návrhárom a v obchodoch nájdete kovbojské strapce, vypasované saká ako na konské pólo a veľa semišu či denimu. Semiš predstavil aj Gucci. Stačí si obliecť krémové tielko pod hnedé sako a na nohy obuť mokasíny so zlatou prackou a celý look je ako z časopisu.

    Obleky dávno nepatria len pánom. Kostýmy zostávajú vrcholom elegancie

    Netreba zabúdať ani na formálne sety do spoločnosti. Nadčasové pánske obleky a dámske obleky sú dôkazom nadčasovosti tohto módneho prvku. Na funkčnosť a estetiku oblekov vsadila napríklad spoločnosť Dolce & Gabbana so svojím ružovým modelom. Od Miss Rosier si potom oblečte nebesky modrý komplet sukne a saka, ktorý je ideálny na stretnutia a luxusné výstavy.

    Zdroj: Miss Rosier, Chanel, Dolce&Gabbana, Zadig&Voltaire

    V kostýmovej hre nesmie chýbať ani Chanel. Od tejto značky vidíme predovšetkým tvídové obleky v rôznych vzoroch. Niet divu, že sa objavili aj v kolekcii jar/leto 25. Zadig&Voltaire si tiež zakladá na zladených zvrškoch. Dámsky oblek na pomedzí elegancie a ležérnosti vydá za tisíc slov.

    Zdroje: Berrylush, WWD

    ― Reklama ―

    Marketing nultých rokov. Prečo je po dvoch dekádach taký príťažlivý?

    Marketing nultých rokov definovala vizuálna odvaha a nekompromisný štýl. Značky ako Sony, H&M alebo PlayStation experimentovali s dynamickými vizuálmi, futuristickými farebnými paletami a ikonickými tvárami popkultúry. Reklamy kombinovali hudbu, módu a technológiu v harmónii, ktorá oslovovala mladé publikum a nastavovala nové štandardy vkusu. Dnes sa práve táto vizuálna odvaha vracia, rezonuje na sociálnych sieťach a inšpiruje moderné marketingové kampane.

    Generáciu Z dobehla nostalgia. Jej šatník formujú trendy divokých deväťdesiatych rokov

    Nočná mora rodičov generácie Z opäť klope na dvere. Keď kráčate po ulici, niekedy máte pocit, že ste použili stroj času a vrátili sa do divokých deväťdesiatych rokov. Toto desaťročie je známe svojou štýlovou rozmanitosťou, ktorá často vychádzala z populárnej hudby a určovala, ako vás ostatní vnímajú. A čo je najdôležitejšie, diktovala vám spôsob obliekania. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a ďalšie. Na prvý pohľad každý vedel, kam patríte.

    Balmain má po 14 rokoch novú tvár. Módny dom povedie Antonin Tron

    Legendárna francúzska značka Balmain začiatkom týždňa oznámila nečakanú správu. Jej kreatívne vedenie po 14 rokoch opúšťa návrhár Olivier Rousteing. Módny dom už ale pozná svoju novú tvár, ktorou sa stane dizajnér Antonin Tron. Známy je svojím vlastným labelom Atlein. Z jeho vedenia ale teraz odíde, aby mohol svoju tvorivú činnosť naplno zamerať na Balmain.

    Kozmický prešľap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet zožal kritiku

    Americký Vogue uzatvára rok vizuálnym experimentom, ktorý strháva módny svet. Decembrové číslo s Timothée Chalametom malo byť poctou predstavivosti a technologickej spolupráci s NASA. Namiesto toho vyvolalo diskusiu o hraniciach vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz premenila herca na kozmickú siluetu, ktorá však vyzerá prekvapivo plocho. Internet reaguje s intenzitou, akú si Vogue svojou popularitou zaslúži. Avšak s nekompromisným pohľadom. Navyše ide o posledné číslo, ktoré vzniklo pod vedením odchádzajúcej Anny Wintour.

    Luxury Insights: Dubaj víta ďalšiu inováciu. Pohostí lesné nákupné centrum

    Luxusné nakupovanie nadobúda nové rozmery. Návšteva obchodných centier už dávno nie je len o výbere vysnívaných kúskov, jedná sa o unikátny zážitok. Presne to sľubuje najnovší projekt spoločnosti Majid Al Futtaim, ktorá v Dubaji vybuduje prvé tamojšie lesné nákupné centrum. V ňom totiž vyrastie viac ako milión stromov, ktoré budú ochladzovať často neznesiteľne horúce prostredie.

    Nike vracia legendárnu spoluprácu. S Martine Rose oslavuje e-šport a gaming

    Na módnu scénu opäť nastúpilo populárne spojenie dvoch módnych vizionárov. Britská návrhárka Martine Rose a americká značka Nike uvádza ďalšiu spoluprácu. Tentokrát vzdávajú hold svetu e-športu a gamingu, ktorý v ich očiach stelesňuje demokraciu. To všetko zachytáva aj nový model sneakers Shox MR4, prepájajúci nadčasovú eleganciu so športovým duchom.

    Móda v kocke: Saint Laurent narastá na obľúbenosti a Anok Yai je modelkou roka

    Módny dom Saint Laurent oslavuje. Vyšplhal sa na vrchol rebríčka platformy Lyst a stal sa najviac "hot" značkou posledného štvrťroka. Oslavy chystá aj Anok Yai, ktorá bude na tohtoročných Fashion Awards 2025 vymenovaná za modelku roka. Selfridges potom poctí Vianoce spolu s Disney a Dr. Martens vydáva prvú vodeodolnú obuv. Dakota Johnson žiari vo svojej prvej Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobného asistenta. Pomôže s nákupom aj psychickou pohodou

    Nová funkcia Pinterest Assistant pretvára spôsob, akým nakupujeme online. Vizuálny AI sprievodca redefinuje nákupný digitálny priestor a mení každú interakciu s platformou Pinterest v osobný dialóg s estetickou víziou. Používateľ vstupuje do prostredia, kde technológia chápe jeho vkus rovnako citlivo ako ľudský poradca. Personalizácia prebieha okamžite a každé odporúčanie rezonuje s individuálnym štýlom. Pomocník premieňa scénu digitálneho nakupovania v priestor, kde estetika a praktickosť splývajú.

    Rapper Rilès vydal nový album. Spracovanie pripomína umelecký rituál

    Francúzsky rapper Rilès premenil vydanie svojho nového albumu THE 25th HOUR na vizuálnu udalosť, akú Paríž dlho nezažila. V galérii Ellia Art Gallery si sadol na 24 hodín a 42 minút k pásu, po ktorom plynuli tisíce prázdnych vinylových obalov. Každý z viac ako 20 tisíc kusov označil odtlačkom svojej ruky potretej červenou farbou, čím ich premenil na limitovanú edíciu aj symbol ľudskej vytrvalosti. Tento čin nadväzuje na jeho predchádzajúce vystúpenie, keď za jeden deň na bežiacom páse prebehol viac ako 200 kilometrov.

    Balmain osirel. Po 14 rokoch ho opúšťa kreatívny riaditeľ Olivier Rousteing

    Vždy, keď sa zdá, že módny kolotoč zmeny kreatívnych riaditeľov skončil, objaví sa ďalšia náhla zmena. Tentokrát zo svojej vedúcej pozície odchádza štyridsaťročný návrhár Olivier Rousteing. Francúzsky módny dom Balmain opúšťa po 14 rokoch v jeho čele. Za svoje pôsobenie dokázal značku prepojiť s popkultúrou, zapojiť ju do sveta nových technológií a vytvoriť vlastnú Balmain Army.

    Svadobné šaty hviezd diktujú trendy. Inšpirujú štýl aj odvahu ďalších neviest

    Deň, na ktorý čaká takmer každá žena. Od romantického pokľaknutia až po veľkolepý obrad je to cesta plná emócií, očakávaní a snov. Všetko sa začína jediným okamihom, iskrivým prsteňom, pohľadom plným lásky a slovami, ktoré zmenia celý život. Od tohto momentu sa začína cesta plná plánovania, nápadov a detailov, na ktorých záleží. Šaty, ktoré nosia celebrity, potom inšpirujú milióny neviest na celom svete, určujú trendy a dokazujú, že elegancia a štýl sú nákazlivé. Výber svadobných šiat je v skutočnosti často momentom, keď sa žena prvýkrát uvidí ako nevesta.

    Módnu scénu zaplavili Vianoce. Značky chrlia sviatočné kampane

    Nastal čas, na ktorý sa niektorí tešia celý rok a iní jeho príchod skôr oplakávajú. Blížiace sa Vianoce totiž neznamenajú iba okamihy radosti a potešenia, ale aj stresu. Módne značky ťažia z túžby podobnému tlaku uniknúť a ponúkajú kampane, umožňujúce krátky útek pred sviatočným zhonom. Odkazujú na silu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potešenia.

    Hútiovia po takmer piatich rokoch prepustili modelku. Porušovať mala „morálne kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po takmer piatich rokoch opäť na slobode. Cez víkend o tom reportovala agentúra AFP. Dvadsaťpäťročná žena bola uväznená v roku 2021 vojenskou skupinou Hútiovia, ktorá od roku 2015 vládne časti krajiny. Ako dôvod pre jej zatknutie vtedy uviedla "porušovanie lokálnych morálnych kódov", čo ľudskoprávne organizácie označujú za nepodložené.

    Bizarná diéta podľa Vogue. Sedemdesiate roky sa s poruchami príjmu naozaj nemaznali

    V čase, keď klub Studio 54 diktoval nočný rytmus a cigareta v ruke symbolizovala štíhlosť, vznikol fenomén, ktorý dnes pôsobí ako z groteskného sna. Magazín Vogue priniesol "crash diétu". Režim, sľubujúci eleganciu a telo ako z ateliéru Richarda Avedona. Luxusné zúfalstvo zabalené do lesklých stránok. Štýl mal váhu dogmy a káva s vajíčkami bola viac než raňajky, bola to viera.

    CFDA udelila svoje ocenenia. Tentoraz oslavujú Ralph Lauren aj Thom Browne

    New York v pondelok večer privítal jednu z najdôležitejších udalostí roka. Ceny CFDA sú obdobou módnych Oscarov a slúžia ako významné ocenenie amerických dizajnérov. Tentoraz si ocenenie prevzali návrhári ako Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace a sestry Olsenové. Ocenenie módnej ikony zase od Anny Wintour prevzal rapper A$AP Rocky.

    Nevesty jesene 2026 majú jasno. Svadobné šaty sa chvejú v rytme ikon

    Nedávny týždeň svadobnej módy v New Yorku prehovoril. Vyhlásil trendy na jeseň 2026 a potvrdil to, čo mnohí očakávali. Svadobné šaty budúcej sezóny čerpajú z minulých a ešte len budúcich svadieb slávnych ikon. Značky reflektujú šaty Seleny Gomez, Charli XCX a hádajú, čo bude mať na sebe Taylor Swift. To všetko dopĺňa záplava čipiek a volánov v štýle Márie Antoinetty.

    ― Reklama ―