Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Počas celého roka hľadáme spôsoby, ako si spríjemniť vôňu domova, najmä na jeseň. Nájsť príjemnú a dlhotrvajúcu vôňu je však často ťažké. Okrem toho by sa sviečky nemali nechávať bez dozoru a aróma lampa vyžaduje neustálu obsluhu. Difúzory sú preto perfektnou a elegantnou voľbou.

    Sklenená fľaštička s niekoľkými tyčinkami, ktoré rozptyľujú vonný olej do priestoru. Podobne jednoduché difuzéry už dávno nie sú pasé. Hoci princíp zostáva zachovaný, značky sa predháňajú v tom, kto vytvorí dizajnovejší model. Základom sú vždy porézne tyčinky, ktoré vedú esenciálny alebo parfumový olej smerom nahor, kde sa pomaly odparuje. Vďaka tomu sa vôňa šíri rovnomerne a dá sa ľahko redukovať.

    Difuzéry sú zdravšou verziou domácich vôní. Nešetrite na nich

    Každý bytový doplnok, ktorý obohacuje priestor vôňou, má niečo do seba. To neznamená, že sviečky alebo oleje do aromalámp sú nevhodné na každodenné použitie. Difúzery však oproti iným metódam prinášajú množstvo predovšetkým zdravotných výhod. Predovšetkým nevyžadujú oheň, takže môžu fungovať bez rizika požiaru. Z rovnakého dôvodu neprodukujú žiadne chemické látky uvoľňované horením.

    Hoci sú sviečky krásnym doplnkom a ponúkajú výber zaujímavých vôní, často sú vyrobené z parafínu. Tie pri horení produkujú benzén a toluén, karcinogénne látky, ktoré sú obzvlášť problematické v nevetraných miestnostiach. Takisto produkujú dym, ktorý je dráždivý najmä pre citlivejších jedincov. Toho sa nemusíte obávať pri difuzéroch, ktoré často obsahujú prírodné oleje, ktoré pomáhajú pri relaxácii.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Rituals Cosmetics (@ritualscosmetics)

    Čo sa týka nezdravotných benefitov, difuzéry uvoľňujú vôňu neustále po celý deň. Sú tiež ekologickejšie, stačí pridať náhradnú tekutinu do existujúcej fľaštičky. Navyše rozptyľujú vôňu po miestnosti rovnomerne a rovnomerným tempom, nielen vo svojej bezprostrednej blízkosti. Aj z tohto dôvodu sa pri kúpe oplatí siahnuť po kvalitnejších kúskoch. Rozdiel vo vôni je v porovnaní s tými lacnejšími naozaj badateľný.

    Na svoje si prídu aj minimalisti. Existujú čiernobiele kombinácie

    Ak patríte medzi fanúšikov klasických dizajnov, budú pre vás predstavovať to pravé značky Jo Malone alebo Replica. Obe navyše ponúkajú prierez nespočetným množstvom vôní, od tých drevitých cez kvetinové až po sladké. Replica so svojou vôňou Jazz Club a Jo Malone s English Pear & Freesia tak ponúknu vytúžené jesenné tóny, každý v inom kabáte. Flakón však vždy zostáva čistý a elegantný.

    Zdroj: Jo Malone, Replica

    Nebojte sa orientálnych vôní. Prebudia váš interiér

    Nezvyčajne tvarovaný flakón od L’Objet je výrazným prvkom. Zakladateľ tejto značky pochádza z Izraela, čo sa odráža v umeleckom poňatí jeho výrobkov. Francúzska spoločnosť Trudon zasa vsádza na okázalú eleganciu v podobe pestrofarebných nádob so zlatými prvkami. Konkrétne rad Abd El Kader vám do domu prinesie marockú tržnicu prevoňanú čajom.

    Zdroj: L’Objet, Trudon

    Zbierate ikonické kúsky? S týmito difuzérmi neurobíte chybu

    Značka Acqua di Parma už svojím názvom evokuje taliansky štýl a exkluzivitu. Jej kreatívne vône vás prenesú do sviežeho Stredomoria v sprievode tónov citrusov a kvetov. Tom Dixon naopak vsádza na nové a skutočne originálne prvky, pripomínajúce dekadentné alchymistické výrobky. Ponúka jedinečné kompozície ako čaj Earl Grey, mäta a bergamot alebo dym a drevo. Niečo pre každého.

    Zdroj: Acqua di Parma, Tom Dixon

    Zdroje: Ïnstagram, Jo Malone, Replica, L’Objet, Trudon, Acqua di Parma, Tom Dixon

    Autor článku:
    Foto:Trudon

    Difuzéry ponúkajú viac než len príjemné vône. Skrášlite si miestnosť a chráňte svoje zdravie

    ― Reklama ―

    Počas celého roka hľadáme spôsoby, ako si spríjemniť vôňu domova, najmä na jeseň. Nájsť príjemnú a dlhotrvajúcu vôňu je však často ťažké. Okrem toho by sa sviečky nemali nechávať bez dozoru a aróma lampa vyžaduje neustálu obsluhu. Difúzory sú preto perfektnou a elegantnou voľbou.

    Sklenená fľaštička s niekoľkými tyčinkami, ktoré rozptyľujú vonný olej do priestoru. Podobne jednoduché difuzéry už dávno nie sú pasé. Hoci princíp zostáva zachovaný, značky sa predháňajú v tom, kto vytvorí dizajnovejší model. Základom sú vždy porézne tyčinky, ktoré vedú esenciálny alebo parfumový olej smerom nahor, kde sa pomaly odparuje. Vďaka tomu sa vôňa šíri rovnomerne a dá sa ľahko redukovať.

    Difuzéry sú zdravšou verziou domácich vôní. Nešetrite na nich

    Každý bytový doplnok, ktorý obohacuje priestor vôňou, má niečo do seba. To neznamená, že sviečky alebo oleje do aromalámp sú nevhodné na každodenné použitie. Difúzery však oproti iným metódam prinášajú množstvo predovšetkým zdravotných výhod. Predovšetkým nevyžadujú oheň, takže môžu fungovať bez rizika požiaru. Z rovnakého dôvodu neprodukujú žiadne chemické látky uvoľňované horením.

    Hoci sú sviečky krásnym doplnkom a ponúkajú výber zaujímavých vôní, často sú vyrobené z parafínu. Tie pri horení produkujú benzén a toluén, karcinogénne látky, ktoré sú obzvlášť problematické v nevetraných miestnostiach. Takisto produkujú dym, ktorý je dráždivý najmä pre citlivejších jedincov. Toho sa nemusíte obávať pri difuzéroch, ktoré často obsahujú prírodné oleje, ktoré pomáhajú pri relaxácii.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Rituals Cosmetics (@ritualscosmetics)

    Čo sa týka nezdravotných benefitov, difuzéry uvoľňujú vôňu neustále po celý deň. Sú tiež ekologickejšie, stačí pridať náhradnú tekutinu do existujúcej fľaštičky. Navyše rozptyľujú vôňu po miestnosti rovnomerne a rovnomerným tempom, nielen vo svojej bezprostrednej blízkosti. Aj z tohto dôvodu sa pri kúpe oplatí siahnuť po kvalitnejších kúskoch. Rozdiel vo vôni je v porovnaní s tými lacnejšími naozaj badateľný.

    Na svoje si prídu aj minimalisti. Existujú čiernobiele kombinácie

    Ak patríte medzi fanúšikov klasických dizajnov, budú pre vás predstavovať to pravé značky Jo Malone alebo Replica. Obe navyše ponúkajú prierez nespočetným množstvom vôní, od tých drevitých cez kvetinové až po sladké. Replica so svojou vôňou Jazz Club a Jo Malone s English Pear & Freesia tak ponúknu vytúžené jesenné tóny, každý v inom kabáte. Flakón však vždy zostáva čistý a elegantný.

    Zdroj: Jo Malone, Replica

    Nebojte sa orientálnych vôní. Prebudia váš interiér

    Nezvyčajne tvarovaný flakón od L’Objet je výrazným prvkom. Zakladateľ tejto značky pochádza z Izraela, čo sa odráža v umeleckom poňatí jeho výrobkov. Francúzska spoločnosť Trudon zasa vsádza na okázalú eleganciu v podobe pestrofarebných nádob so zlatými prvkami. Konkrétne rad Abd El Kader vám do domu prinesie marockú tržnicu prevoňanú čajom.

    Zdroj: L’Objet, Trudon

    Zbierate ikonické kúsky? S týmito difuzérmi neurobíte chybu

    Značka Acqua di Parma už svojím názvom evokuje taliansky štýl a exkluzivitu. Jej kreatívne vône vás prenesú do sviežeho Stredomoria v sprievode tónov citrusov a kvetov. Tom Dixon naopak vsádza na nové a skutočne originálne prvky, pripomínajúce dekadentné alchymistické výrobky. Ponúka jedinečné kompozície ako čaj Earl Grey, mäta a bergamot alebo dym a drevo. Niečo pre každého.

    Zdroj: Acqua di Parma, Tom Dixon

    Zdroje: Ïnstagram, Jo Malone, Replica, L’Objet, Trudon, Acqua di Parma, Tom Dixon

    ― Reklama ―

    Móda v kocke: Značky vydávajú hviezdne kampane a Rotate oslavuje debut

    Vianoce nie sú jedinou témou, okolo ktorej značky točia svoje najnovšie kampane. Sarah Burton pre Givenchy obsadila Rooney Mara a Paulu Simonon do hlavných úloh letnej kolekcie. Jacquemus a Stella McCartney využívajú hviezdne tváre na propagáciu svojich najnovších kabeliek a Canada Goose si na pomoc prizvala hudobníka Willieho Nelsona. Spoločnosť Rotate zasa oslavuje svoju debutovú kolekciu obuvi.

    Spoločenský útlak má nové meno. Spodná bielizeň ako nový zdroj sebavedomia

    Po niekoľkých rokoch, keď módnej scéne dominovalo heslo "Free the Nipple", sa úlohy obrátili. Do popredia opäť preniklo nosenie spodnej bielizne, a to hlavne sexi čipky a podprseniek. Trend, ktorý bol predtým spájaný so spoločenským útlakom žien, dnes dostáva nový význam. Bielizeň totiž nemusí len zahaľovať bradavky a dávať prsiam dokonalý tvar, ale môže sa stať prostriedkom na vyjadrenie novo nadobudnutého sebavedomia.

    Marketing nultých rokov. Prečo je po dvoch dekádach taký príťažlivý?

    Marketing nultých rokov definovala vizuálna odvaha a nekompromisný štýl. Značky ako Sony, H&M alebo PlayStation experimentovali s dynamickými vizuálmi, futuristickými farebnými paletami a ikonickými tvárami popkultúry. Reklamy kombinovali hudbu, módu a technológiu v harmónii, ktorá oslovovala mladé publikum a nastavovala nové štandardy vkusu. Dnes sa práve táto vizuálna odvaha vracia, rezonuje na sociálnych sieťach a inšpiruje moderné marketingové kampane.

    Generáciu Z dobehla nostalgia. Jej šatník formujú trendy divokých deväťdesiatych rokov

    Nočná mora rodičov generácie Z opäť klope na dvere. Keď kráčate po ulici, niekedy máte pocit, že ste použili stroj času a vrátili sa do divokých deväťdesiatych rokov. Toto desaťročie je známe svojou štýlovou rozmanitosťou, ktorá často vychádzala z populárnej hudby a určovala, ako vás ostatní vnímajú. A čo je najdôležitejšie, diktovala vám spôsob obliekania. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a ďalšie. Na prvý pohľad každý vedel, kam patríte.

    Londýn sa dostal do sveta filmov. Spoznajte 10 najlepších filmov BFI festivalu

    Filmový festival BFI, ktorý by si nemal nechať ujsť žiadny filmový fanúšik, tradične dorazil do Londýna. Tento rok uviedol 247 filmov pochádzajúcich zo 79 rôznych krajín sveta, z ktorých 42 percent vzniklo z hláv režisérok alebo nebinárnych tvorcov. Na ich premiére nechýbali filmové hviezdy a významné osobnosti, ako je Kristen Stewart alebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery.

    Gucci zdoláva svahy. Zimná kolekcia Altitude prvýkrát mieša luxus s technológiou

    Začala lyžiarska sezóna a Gucci nezaostáva. Ako správny zástupca Talianov prichádza so zimnou kolekciou Altitude. Od tých predchádzajúcich sa však líši a to tým, že ponúka nielen luxus, ale aj technické vybavenie pre vrcholové výkony. Na snehu môžete zažiariť s oblečením, ktoré v sebe spája najmodernejšie technológie, precízne spracovanie a nezameniteľnú estetiku módneho domu.

    Luxury Insights: Dubaj víta ďalšiu inováciu. Pohostí lesné nákupné centrum

    Luxusné nakupovanie nadobúda nové rozmery. Návšteva obchodných centier už dávno nie je len o výbere vysnívaných kúskov, jedná sa o unikátny zážitok. Presne to sľubuje najnovší projekt spoločnosti Majid Al Futtaim, ktorá v Dubaji vybuduje prvé tamojšie lesné nákupné centrum. V ňom totiž vyrastie viac ako milión stromov, ktoré budú ochladzovať často neznesiteľne horúce prostredie.

    Nike vracia legendárnu spoluprácu. S Martine Rose oslavuje e-šport a gaming

    Na módnu scénu opäť nastúpilo populárne spojenie dvoch módnych vizionárov. Britská návrhárka Martine Rose a americká značka Nike uvádza ďalšiu spoluprácu. Tentokrát vzdávajú hold svetu e-športu a gamingu, ktorý v ich očiach stelesňuje demokraciu. To všetko zachytáva aj nový model sneakers Shox MR4, prepájajúci nadčasovú eleganciu so športovým duchom.

    Móda v kocke: Saint Laurent narastá na obľúbenosti a Anok Yai je modelkou roka

    Módny dom Saint Laurent oslavuje. Vyšplhal sa na vrchol rebríčka platformy Lyst a stal sa najviac "hot" značkou posledného štvrťroka. Oslavy chystá aj Anok Yai, ktorá bude na tohtoročných Fashion Awards 2025 vymenovaná za modelku roka. Selfridges potom poctí Vianoce spolu s Disney a Dr. Martens vydáva prvú vodeodolnú obuv. Dakota Johnson žiari vo svojej prvej Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobného asistenta. Pomôže s nákupom aj psychickou pohodou

    Nová funkcia Pinterest Assistant pretvára spôsob, akým nakupujeme online. Vizuálny AI sprievodca redefinuje nákupný digitálny priestor a mení každú interakciu s platformou Pinterest v osobný dialóg s estetickou víziou. Používateľ vstupuje do prostredia, kde technológia chápe jeho vkus rovnako citlivo ako ľudský poradca. Personalizácia prebieha okamžite a každé odporúčanie rezonuje s individuálnym štýlom. Pomocník premieňa scénu digitálneho nakupovania v priestor, kde estetika a praktickosť splývajú.

    Rapper Rilès vydal nový album. Spracovanie pripomína umelecký rituál

    Francúzsky rapper Rilès premenil vydanie svojho nového albumu THE 25th HOUR na vizuálnu udalosť, akú Paríž dlho nezažila. V galérii Ellia Art Gallery si sadol na 24 hodín a 42 minút k pásu, po ktorom plynuli tisíce prázdnych vinylových obalov. Každý z viac ako 20 tisíc kusov označil odtlačkom svojej ruky potretej červenou farbou, čím ich premenil na limitovanú edíciu aj symbol ľudskej vytrvalosti. Tento čin nadväzuje na jeho predchádzajúce vystúpenie, keď za jeden deň na bežiacom páse prebehol viac ako 200 kilometrov.

    Balmain osirel. Po 14 rokoch ho opúšťa kreatívny riaditeľ Olivier Rousteing

    Vždy, keď sa zdá, že módny kolotoč zmeny kreatívnych riaditeľov skončil, objaví sa ďalšia náhla zmena. Tentokrát zo svojej vedúcej pozície odchádza štyridsaťročný návrhár Olivier Rousteing. Francúzsky módny dom Balmain opúšťa po 14 rokoch v jeho čele. Za svoje pôsobenie dokázal značku prepojiť s popkultúrou, zapojiť ju do sveta nových technológií a vytvoriť vlastnú Balmain Army.

    Svadobné šaty hviezd diktujú trendy. Inšpirujú štýl aj odvahu ďalších neviest

    Deň, na ktorý čaká takmer každá žena. Od romantického pokľaknutia až po veľkolepý obrad je to cesta plná emócií, očakávaní a snov. Všetko sa začína jediným okamihom, iskrivým prsteňom, pohľadom plným lásky a slovami, ktoré zmenia celý život. Od tohto momentu sa začína cesta plná plánovania, nápadov a detailov, na ktorých záleží. Šaty, ktoré nosia celebrity, potom inšpirujú milióny neviest na celom svete, určujú trendy a dokazujú, že elegancia a štýl sú nákazlivé. Výber svadobných šiat je v skutočnosti často momentom, keď sa žena prvýkrát uvidí ako nevesta.

    Módnu scénu zaplavili Vianoce. Značky chrlia sviatočné kampane

    Nastal čas, na ktorý sa niektorí tešia celý rok a iní jeho príchod skôr oplakávajú. Blížiace sa Vianoce totiž neznamenajú iba okamihy radosti a potešenia, ale aj stresu. Módne značky ťažia z túžby podobnému tlaku uniknúť a ponúkajú kampane, umožňujúce krátky útek pred sviatočným zhonom. Odkazujú na silu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potešenia.

    Bizarná diéta podľa Vogue. Sedemdesiate roky sa s poruchami príjmu naozaj nemaznali

    V čase, keď klub Studio 54 diktoval nočný rytmus a cigareta v ruke symbolizovala štíhlosť, vznikol fenomén, ktorý dnes pôsobí ako z groteskného sna. Magazín Vogue priniesol "crash diétu". Režim, sľubujúci eleganciu a telo ako z ateliéru Richarda Avedona. Luxusné zúfalstvo zabalené do lesklých stránok. Štýl mal váhu dogmy a káva s vajíčkami bola viac než raňajky, bola to viera.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester prináša poetickú temnotu

    Ann Demeulemeester patrí medzi najtajomnejšie a zároveň najvplyvnejšie postavy belgickej avantgardy. Jej meno sa stalo synonymom čiernej, svetla a poézie v odevnej forme. Od debutu v 80. rokoch kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxne ide o avantgardný minimalizmus, ktorý dýcha hlbokou emóciou. Vytvára šaty, pohybujúce sa medzi mäkkosťou a autoritou, medzi kožou a hodvábom, medzi Leonardom Cohenom a punkom. Každá kolekcia je skôr pomyselným žalospevom než módnym vyhlásením.

    ― Reklama ―