Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Mať vo svojej zbierke neodolateľný kúsok z dielne Hermès je ako výhra v kabelkovej lotérii. Nepochybne ide o modely, ktoré sa dedia z generácie na generáciu. Pre mnohých záujemcov je však nemožné takýto kúsok získať. Preto prinášame niekoľko užitočných rád, ktoré vám môžu pomôcť na ceste za vašou vyvolenou kabelkou.

    Ako funguje systém predaja kabeliek u Hermès?

    Vo svete módy je nákup kabelky tejto slávnej francúzskej značky hrou na mačku a myš. Nemôžete len tak prísť do butiku a získať svoj vytúžený kúsok alebo si ho kúpiť na ich webových stránkach.

    Francúzsky dom si dáva na úrovni svojej prestíže naozaj záležať. Z tohto dôvodu má pre predaj kabeliek zavedený systém, keď musia potenciálni záujemcovia o luxusné kabelky preukázať určitú úroveň vernosti značke.

    Neočakávajte však presne stanovené pravidlá, ktoré zaručia úspešný nákup. Skúsenosti šťastlivcov sú rôzne. Ich príbehy o tom, ako získali svoju prvú kabelku Hermès, sa líšia. Všetko závisí na konkrétnych butikoch, ich manažéroch a asistentoch predaja.

    Dôležité je zoznámiť sa so systémom kvót, ktorý značka používa. V praxi sa kabelky delia na takzvané kvótné a nekvótné. Od toho sa odvíja aj ich dostupnosť. Každý zákazník si takúto kabelku môže urobiť radosť maximálne dvakrát do roka.

    Modely Birkin a Kelly možno tiež považovať za kvótné. V niektorých butikoch však do tejto kategórie spadajú aj ďalšie, napríklad Constance.

    U modelov bez kvót by to malo byť o niečo jednoduchšie. Niektoré z nich sa dokonca čas od času objavia na webových stránkach značky a môžete si ich objednať. V poslednej dobe je však dopyt vysoký a zásoby nízke. Zohnať akúkoľvek kabelku tak môže pripomínať olympijskú disciplínu.

    Zdroj: Hermès

    Asistent predaja bude vašou pomocnou rukou

    Prvým krokom na ceste k vysnívanej kabelke je nadviazanie vzťahu s asistentom predaja v butiku Hermès. Ľudovo sa mu tiež hovorí SA (sales associate). Je to práve on, kto vám môže zohnať a ponúknuť váš vysnívaný kúsok.

    Asistent je vašou spojkou, pozná vaše preferované farby a dizajny. Môžete mu napríklad posielať svoje zoznamy prianí na konkrétne produkty. Ak sa v butiku nejaká kabelka objaví, môže vám ju na určitý čas podržať. Je tým, na koho sa obrátite, keď vaše srdce zatúži po určitom kúsku.

    Priateľský vzťah môžete pestovať aj vďaka kúpe doplnkov, vybavenia do domácnosti, šperkov alebo oblečenia s jeho pomocou. Váš SA za takéto nákupy získava provízie.

    Možno si budete musieť vybudovať svoj zákaznícky profil

    Filozofia domu vyznáva predovšetkým zákazníkov, ktorí ztelošujú životný štýl Hermès. Sú verní ich výrobkom. Ak si chcete kabelku kúpiť, profil zákazníka s bohatou nákupnou históriou vám zabezpečí dobré renomé u asistentov, ktorí vám môžu tašku ponúknuť.

    Zachádza Hermès so svojím prístupom príliš ďaleko?

    Otázkou zostáva, kam by mala exkluzivita domu siahať. Ich majstrovské remeslo je nezpochybniteľné. Jednotlivé modely sú ikonické. Predstavujú celoživotnú investíciu, ktorej nebudete ľutovať.

    Cenovky tašiek sa však aj tak šplhajú do závratných výšok. Kabelka za niekoľko sto tisíc nie je lacná záležitosť. Taká investícia je sama o sebe prejavom vernosti. Prečo by mal potenciálny zákazník utratiť ďalších niekoľko stoviek tisíc, aby bol vôbec hoden kabelky ako Birkin alebo Kelly?

    Každá minca má dve strany. Nakoniec je to na vás. Možno vás nadchne práve nedostupnosť týchto kabeliek. Ten pocit, keď vám asistent predaja v butiku ponúkne luxusný model, je k nezaplateniu.

    Alebo naopak nevidíte zmysel v hre na mačku a myš. Radšej si nový kúsok kúpite ihneď u nezávislých predajcov.

    Zdroj: Youtube, Purse Bop

    Autor článku:

    Ako dosiahnuť aj zdánlivo nemožné? Niekoľko rád, na ktoré nesmiete zabudnúť pri nákupe svojej prvej kabelky od Hermès

    ― Reklama ―

    Mať vo svojej zbierke neodolateľný kúsok z dielne Hermès je ako výhra v kabelkovej lotérii. Nepochybne ide o modely, ktoré sa dedia z generácie na generáciu. Pre mnohých záujemcov je však nemožné takýto kúsok získať. Preto prinášame niekoľko užitočných rád, ktoré vám môžu pomôcť na ceste za vašou vyvolenou kabelkou.

    Ako funguje systém predaja kabeliek u Hermès?

    Vo svete módy je nákup kabelky tejto slávnej francúzskej značky hrou na mačku a myš. Nemôžete len tak prísť do butiku a získať svoj vytúžený kúsok alebo si ho kúpiť na ich webových stránkach.

    Francúzsky dom si dáva na úrovni svojej prestíže naozaj záležať. Z tohto dôvodu má pre predaj kabeliek zavedený systém, keď musia potenciálni záujemcovia o luxusné kabelky preukázať určitú úroveň vernosti značke.

    Neočakávajte však presne stanovené pravidlá, ktoré zaručia úspešný nákup. Skúsenosti šťastlivcov sú rôzne. Ich príbehy o tom, ako získali svoju prvú kabelku Hermès, sa líšia. Všetko závisí na konkrétnych butikoch, ich manažéroch a asistentoch predaja.

    Dôležité je zoznámiť sa so systémom kvót, ktorý značka používa. V praxi sa kabelky delia na takzvané kvótné a nekvótné. Od toho sa odvíja aj ich dostupnosť. Každý zákazník si takúto kabelku môže urobiť radosť maximálne dvakrát do roka.

    Modely Birkin a Kelly možno tiež považovať za kvótné. V niektorých butikoch však do tejto kategórie spadajú aj ďalšie, napríklad Constance.

    U modelov bez kvót by to malo byť o niečo jednoduchšie. Niektoré z nich sa dokonca čas od času objavia na webových stránkach značky a môžete si ich objednať. V poslednej dobe je však dopyt vysoký a zásoby nízke. Zohnať akúkoľvek kabelku tak môže pripomínať olympijskú disciplínu.

    Zdroj: Hermès

    Asistent predaja bude vašou pomocnou rukou

    Prvým krokom na ceste k vysnívanej kabelke je nadviazanie vzťahu s asistentom predaja v butiku Hermès. Ľudovo sa mu tiež hovorí SA (sales associate). Je to práve on, kto vám môže zohnať a ponúknuť váš vysnívaný kúsok.

    Asistent je vašou spojkou, pozná vaše preferované farby a dizajny. Môžete mu napríklad posielať svoje zoznamy prianí na konkrétne produkty. Ak sa v butiku nejaká kabelka objaví, môže vám ju na určitý čas podržať. Je tým, na koho sa obrátite, keď vaše srdce zatúži po určitom kúsku.

    Priateľský vzťah môžete pestovať aj vďaka kúpe doplnkov, vybavenia do domácnosti, šperkov alebo oblečenia s jeho pomocou. Váš SA za takéto nákupy získava provízie.

    Možno si budete musieť vybudovať svoj zákaznícky profil

    Filozofia domu vyznáva predovšetkým zákazníkov, ktorí ztelošujú životný štýl Hermès. Sú verní ich výrobkom. Ak si chcete kabelku kúpiť, profil zákazníka s bohatou nákupnou históriou vám zabezpečí dobré renomé u asistentov, ktorí vám môžu tašku ponúknuť.

    Zachádza Hermès so svojím prístupom príliš ďaleko?

    Otázkou zostáva, kam by mala exkluzivita domu siahať. Ich majstrovské remeslo je nezpochybniteľné. Jednotlivé modely sú ikonické. Predstavujú celoživotnú investíciu, ktorej nebudete ľutovať.

    Cenovky tašiek sa však aj tak šplhajú do závratných výšok. Kabelka za niekoľko sto tisíc nie je lacná záležitosť. Taká investícia je sama o sebe prejavom vernosti. Prečo by mal potenciálny zákazník utratiť ďalších niekoľko stoviek tisíc, aby bol vôbec hoden kabelky ako Birkin alebo Kelly?

    Každá minca má dve strany. Nakoniec je to na vás. Možno vás nadchne práve nedostupnosť týchto kabeliek. Ten pocit, keď vám asistent predaja v butiku ponúkne luxusný model, je k nezaplateniu.

    Alebo naopak nevidíte zmysel v hre na mačku a myš. Radšej si nový kúsok kúpite ihneď u nezávislých predajcov.

    Zdroj: Youtube, Purse Bop

    ― Reklama ―

    Valentino Rockstud je späť. Uspeje kolekcia aj mimo šatníkov pobehlic z Prahy 1?

    Podpätky Valentino Rockstud sa nečakane objavili v teaseri Diabol nosí Pradu 2 a na pár sekúnd ovládli internet. Detail, ktorý kedysi symbolizoval taliansku predstavu o okázalom luxuse, získava nový popkultúrny moment. Značka aj film pracujú s obuvníckou drámou, vďaka ktorému získava Rockstud čerstvý impulz. Vizuálna sila traileru pripomína, že pre Valentino typické kovanie nie je zatratené, ako sa v posledných rokoch mohlo zdať. Otázka však mieri inam. Čo tento návrat urobí s jeho povesťou v módnom mini svete Prahy 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánske hodinky ovláda retro aj tradícia

    Ponuka pánskych hodiniek na tieto Vianoce presahuje rámec bežných darčekov. Okrem ikonických značiek, ako sú Audemars Piguet alebo Breguet, sú tu aj hodinky Tissot, Citizen a Casio. Značky, ktoré dokazujú, že aj rozumná investícia môže mať špičkový dizajn a charizmu. Trendy ukazujú dve línie. Návrat k tradičným "mužským" hodinkám a fascináciu digitálnou retro estetikou. Či už ide o titánové chronografy, mramorované ciferníky alebo ručne gravírované logá, tohtoročný výber má spoločný cieľ. Urobiť z času zážitok.

    Elie Saab rozširuje pôsobnosť. Navrhne dizajn tryskáča Bombardier

    Luxusná značka Elie Saab skúma nové vody. Módny dom známy predovšetkým pre svoje dychberúce haute couture kolekcie už predtým okúsil navrhovanie exkluzívnych rezidencií, hotelov alebo jácht. S najnovším projektom sa však pozrie až do oblakov. Navrhne totiž interiér tryskáča z dielne spoločnosti Bombardier. Dizajn modelu Global 8000 hodlajú spoločne odhaliť budúci rok.

    TikTok Highlights: Sociálnu sieť pohltila mánia „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipov na platforme TikTok podľahli novej vášni. Tentokrát medzi sebou zdieľajú metódu prezývanú "peptide stacking". Ide o kombináciu peptidov, od ktorých si sľubujú rýchlejšie spaľovanie tukov a regeneráciu po posilňovaní alebo viac energie. Virálny trik však nepodporujú relevantné overené štúdie a odborníci preto radia sa mu radšej oblúkom vyhnúť.

    Balmain má po 14 rokoch novú tvár. Módny dom povedie Antonin Tron

    Legendárna francúzska značka Balmain začiatkom týždňa oznámila nečakanú správu. Jej kreatívne vedenie po 14 rokoch opúšťa návrhár Olivier Rousteing. Módny dom už ale pozná svoju novú tvár, ktorou sa stane dizajnér Antonin Tron. Známy je svojím vlastným labelom Atlein. Z jeho vedenia ale teraz odíde, aby mohol svoju tvorivú činnosť naplno zamerať na Balmain.

    Kozmický prešľap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet zožal kritiku

    Americký Vogue uzatvára rok vizuálnym experimentom, ktorý strháva módny svet. Decembrové číslo s Timothée Chalametom malo byť poctou predstavivosti a technologickej spolupráci s NASA. Namiesto toho vyvolalo diskusiu o hraniciach vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz premenila herca na kozmickú siluetu, ktorá však vyzerá prekvapivo plocho. Internet reaguje s intenzitou, akú si Vogue svojou popularitou zaslúži. Avšak s nekompromisným pohľadom. Navyše ide o posledné číslo, ktoré vzniklo pod vedením odchádzajúcej Anny Wintour.

    Shein dobýva Paríž. Napriek škandálu láka desaťtisíce návštevníkov

    Fast-fashion reťazec Shein slávi v Paríži napriek nedávnemu škandálu aj pretrvávajúcim protestom úspech. Pred týždňom otvoril v historickom nákupnom centre BHV svoju prvú kamennú pobočku. V rovnakom čase však musel čeliť tvrdej kritike kvôli predaju sex bábik pripomínajúcich deti. Napriek tomu prvá pobočka Shein doteraz privítala niekoľko desiatok tisíc návštevníkov.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má víťaza. Vychádzajúcou hviezdou je Ashlynn Park

    Americká módna scéna oslavuje vychádzajúcu hviezdu. Návrhárka Ashlynn Park vyhrala v pondelok cenu CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenenie jej zabezpečí dotáciu vo výške 300 tisíc dolárov a účasť v mentorskom programe. Na tohtoročných CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O dizajnérke a jej značke Ashlyn tak rozhodne nepočujeme naposledy.

    TikTok Highlights: Populárne Cosy Cardio pripomína potešenie z pohybu

    S jeseňou sa na TikTok scénu vracia tak trochu zabudnutý trend. Cvičenie s názvom Cosy Cardio narastá na obľube už od roku 2023. Ide o spôsob, ako ľahko a z pohodlia domova prekonať nechuť k pohybu. Či už kvôli tomu, že čelíte zotaveniu po úraze, alebo vás sterilné prostredie posilňovní odrádza. Zapáľte si sviečku, zapnite obľúbený seriál a hurá do toho.

    Móda v šate Vianoc. Luxusné značky opäť vítajú čas sviatkov

    Čarovné momenty pred praskajúcim krbom, snehom zaviate krajiny a darčeky v klasickom červeno-zelenom baliacom papieri. Presne tak vyzerá módny svet, ktorý už naplno opustil ruch jesenných týždňov módy a obrátil svoju pozornosť smerom k blížiacim sa sviatkom. Vlastné poňatie Vianoc predstavili aj značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Namiesto čokolády nohavičky. Skims uvádza adventný kalendár plný zvodnosti

    Značka Skims nesklamala a opäť dokazuje, že vie prekvapiť. Spolu so zimnou kolekciou prišla spoločnosť s adventným kalendárom, ktorý rozhodne nie je obyčajnou vianočnou klasikou. Stvorený je pre všetky "fashionistky", ktoré rady kombinujú pohodlie s luxusom a milujú každý deň odhaliť malý módny zážitok. Čo je na ňom také jedinečné? Obsahuje 25 párov nohavičiek, ktoré spestria každé ráno a urobia z čakania na Vianoce skutočnú radosť.

    Figy ovládajú sociálne siete. Želáte si smoothie alebo carpaccio?

    Figy vstupujú do sveta kulinárneho glamour ako neodolateľný vizuálny magnet. Ich príjemná textúra a medové tóny okamžite premenia tanier na fotografiu hodnú instagramového feedu. Influenceri aj food blogeri si ich zamilovali pre ich schopnosť kombinovať eleganciu s hravosťou. Od carpaccia až po smoothie bowls. Figa dáva jedlu šmrnc, ktorý sa fotí sám. Je symbolom sofistikovaného, moderného životného štýlu, kde estetika a zdravie tancujú ruka v ruke.

    Koncern LVMH pod taktovkou jednej rodiny. Arnaultovci vlastnia väčšinu jeho akcií

    Zakladateľ a dlhoročný líder skupiny LVMH Bernard Arnault zavŕšil kľúčovú etapu svojej celoživotnej stratégie. Séria cielených nákupov akcií v hodnote 1,6 miliardy dolárov priblížila jeho rodinu k absolútnemu ovládnutiu najväčšieho luxusného konglomerátu sveta. Francúzske médiá potvrdzujú, že Arnaultovci teraz držia viac ako polovicu akcií spoločnosti. V čase, keď trh s luxusom prechádza spomalením, posilnil biznismen svoju pozíciu s presnosťou, ktorá definuje jeho podnikanie.

    Louis Vuitton nasleduje svetlo. Vianočnou kampaňou vzdáva hold cestovaniu

    Francúzsky módny dom Louis Vuitton je ďalší z radu luxusných značiek, ktoré vítajú rýchlo sa blížiace Vianoce. Vo svojej sviatočnej kampani s názvom Le Voyage des Lumières sa tentokrát vydáva na dychberúcu cestu svetla, ktorú definuje žiariaci lampión. Vzdáva tým hold svojej dlhej histórii, ktorej korene ležia nielen v tradičnom remesle, ale predovšetkým túžbe po cestovaní.

    Trend sober glow-up naberá na sile. Odmieta alkohol a sľubuje žiarivejšiu pleť

    Generácia Z posilňuje instagramový a tiktokový trend, ktorý zasahuje oblasť duševného zdravia a fyzickej kondície, má ale tiež veľký kozmetický prínos. Koncept známy ako sober glow-up vyzýva k dlhodobej triezvosti. Ako odmenu ponúka okrem iného výraznú zmenu tváre, pozdvihnutie kontúr a vyrysovanie lícnych kostí. Ako po zákroku estetického dermatológa.

    Londýn sa dostal do sveta filmov. Spoznajte 10 najlepších filmov BFI festivalu

    Filmový festival BFI, ktorý by si nemal nechať ujsť žiadny filmový fanúšik, tradične dorazil do Londýna. Tento rok uviedol 247 filmov pochádzajúcich zo 79 rôznych krajín sveta, z ktorých 42 percent vzniklo z hláv režisérok alebo nebinárnych tvorcov. Na ich premiére nechýbali filmové hviezdy a významné osobnosti, ako je Kristen Stewart alebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery.

    ― Reklama ―