Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Priznané šediny sú veľmi extrémny vzhľad. Ich nositeľka totiž vždy riskuje, že ju okolie bude považovať za niekoho, kto sa rozhodol o seba nedbať. Aby sa predišlo takémuto dojmu, je potrebné venovať osobitnú pozornosť šedinám a doplňujúcemu make-upu.

    Medzi mileniálmi a generáciou Z sa na sociálnych sieťach šíria fámy, že šediny sa u dnešných dvadsiatnikov a tridsiatnikov objavujú skôr ako u predchádzajúcich generácií. Odborné štúdie sa zatiaľ nezhodujú, ale všetky sa zhodujú na tom, že hlavným faktorom predčasného šedivenia je stres. Pridávajú sa aj vplyvy znečistenia životného prostredia a priemyselne vyrábané potraviny. Svoju úlohu môže zohrávať aj vapovanie, ktoré je medzi mladšími generáciami populárne.

    Keď ide o vlasy, ide aj o psychiku. Dobre sa na to pripravte

    Zatiaľ čo pre staršie generácie bolo farbenie vlasov bežnou záležitosťou a priznané šediny boli dôkazom zanedbanej starostlivosti, jedným zo súčasných trendov je „šedivenie“. Čoraz viac celebrít sa na verejnosti objavuje so striebornou hrivou a nebojí sa podeliť o svoje skúsenosti s vlasovou premenou. Asi nikoho neprekvapí, že ide o proces, ktorý je nielen časovo, ale aj psychicky náročný. Kto teda môže nasledovať tento extrémny trend a kto by naň mal zabudnúť?

    Ženy s výrazným štýlom majú výhodu. Nové vlasy im do neho lepšie zapadnú

    O niekom nenápadnom a málo sa prejavujúcom sme zvyknutí hovoriť, že ide o „šedú myš“. Pri priznaných šedinách to ale neplatí. Pokiaľ sa niekto rozhodne so sivou farbou von, musí sa naopak pripraviť, že pritiahne pozornosť. Preto je zásadné si najskôr v hlave utriediť, či je to cesta, na ktorú sa naozaj cítite. Šediny by potom mali zapadnúť do celkového štýlu ich nositeľky. Ženy s prirodzene sebaistým a vyhraneným štýlom majú teda výhodu.

    Začiatok premeny môže byť náročný. Kľúčom k úspechu je postupne si zvyknúť

    Kaderníci, ktorí sa prechodom k šedinám zaoberajú, odporúčajú, aby ženy najskôr vyskúšali, či sú so svojou prirodzenou farbou v súlade. To znamená prestať používať farbu a nechať si dobre viditeľnú časť odrastov. Toto obdobie je náročné pre psychiku, pretože prešedivelé odrasty v kontraste so zvyškom nafarbených vlasov pôsobia veľmi neupravene. Pre ženu zvyknutú na elegantný štýl tak môžu predstavovať veľký šok.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Beatriz (@beysilverfox)

    Rýchla alebo pomalá cesta? Každá má svoje zásadné výhody aj nevýhody

    Potom existujú dva spôsoby, ako získať krásne strieborné vlasy. Pre menej trpezlivých je tu zladenie farby odrastenej hrivy s farbou vašich vlasov. Tento postup trvá najmenej sedem hodín, často aj viac, a je pre vlasy pomerne náročný. Iný spôsob je nechať vlasy dorásť do dostatočnej dĺžky a začať s úpravou neskôr. Opäť platí, že „dvojfarebné“ čakanie, až sa šediny úplne objavia, môže byť vyčerpávajúce.

    Prirodzený look vyžaduje starostlivosť. Určite zmeníte vlasové produkty, možno aj kaderníka

    Niekoľkokrát sme spomenuli spojenie „prirodzené šediny“, ktoré je aj nie je pravdivé. Ak chcete zažiariť, musíte sa svojim vlasom mimoriadne venovať. Neexistuje žiadny špecifický účes, v posledných rokoch sa šediny objavujú v akomkoľvek strihu a dĺžke. Základom je, že účes musí vyzerať upravene. Šediny majú tendenciu chytať nepríjemné odtiene a môžu zožltnúť alebo zozelenať, čomu sa treba vyhnúť. Okrem častejších návštev kaderníka a starostlivejšieho stylingu je preto potrebné vymeniť aj prípravky na starostlivosť o vlasy.

    Grey hair trendujú na sociálnych sieťach. Zaujali tiež na Londýnskom týždni módy

    Výsledkom celého procesu môže byť úplne nové ja, ale aj inšpirácia pre ostatné ženy. Je totiž veľmi pravdepodobné, že trend šedín bude v nasledujúcich rokoch naberať na obrátkach. Chcete dôkaz? Známy módny návrhár JW Anderson vo februári na londýnskom týždni módy nasadil niektorým svojim modelkám sivé parochne. Tento prvok „granny chic“, ktorý je mimochodom mimoriadne fotogenický, mu vyniesol veľké ovácie.

    Zdroj: JW Anderson

    Zdroje: Hair Magazine, Katie Goes Platinum, Nature, India Today, Instagram, YouTube

    Autor článku:

    Aj šedivé vlasy môžu vyzerať luxusne a moderne. Vyžaduje si to odhodlanie, sebadôveru a investíciu

    ― Reklama ―

    Priznané šediny sú veľmi extrémny vzhľad. Ich nositeľka totiž vždy riskuje, že ju okolie bude považovať za niekoho, kto sa rozhodol o seba nedbať. Aby sa predišlo takémuto dojmu, je potrebné venovať osobitnú pozornosť šedinám a doplňujúcemu make-upu.

    Medzi mileniálmi a generáciou Z sa na sociálnych sieťach šíria fámy, že šediny sa u dnešných dvadsiatnikov a tridsiatnikov objavujú skôr ako u predchádzajúcich generácií. Odborné štúdie sa zatiaľ nezhodujú, ale všetky sa zhodujú na tom, že hlavným faktorom predčasného šedivenia je stres. Pridávajú sa aj vplyvy znečistenia životného prostredia a priemyselne vyrábané potraviny. Svoju úlohu môže zohrávať aj vapovanie, ktoré je medzi mladšími generáciami populárne.

    Keď ide o vlasy, ide aj o psychiku. Dobre sa na to pripravte

    Zatiaľ čo pre staršie generácie bolo farbenie vlasov bežnou záležitosťou a priznané šediny boli dôkazom zanedbanej starostlivosti, jedným zo súčasných trendov je „šedivenie“. Čoraz viac celebrít sa na verejnosti objavuje so striebornou hrivou a nebojí sa podeliť o svoje skúsenosti s vlasovou premenou. Asi nikoho neprekvapí, že ide o proces, ktorý je nielen časovo, ale aj psychicky náročný. Kto teda môže nasledovať tento extrémny trend a kto by naň mal zabudnúť?

    Ženy s výrazným štýlom majú výhodu. Nové vlasy im do neho lepšie zapadnú

    O niekom nenápadnom a málo sa prejavujúcom sme zvyknutí hovoriť, že ide o „šedú myš“. Pri priznaných šedinách to ale neplatí. Pokiaľ sa niekto rozhodne so sivou farbou von, musí sa naopak pripraviť, že pritiahne pozornosť. Preto je zásadné si najskôr v hlave utriediť, či je to cesta, na ktorú sa naozaj cítite. Šediny by potom mali zapadnúť do celkového štýlu ich nositeľky. Ženy s prirodzene sebaistým a vyhraneným štýlom majú teda výhodu.

    Začiatok premeny môže byť náročný. Kľúčom k úspechu je postupne si zvyknúť

    Kaderníci, ktorí sa prechodom k šedinám zaoberajú, odporúčajú, aby ženy najskôr vyskúšali, či sú so svojou prirodzenou farbou v súlade. To znamená prestať používať farbu a nechať si dobre viditeľnú časť odrastov. Toto obdobie je náročné pre psychiku, pretože prešedivelé odrasty v kontraste so zvyškom nafarbených vlasov pôsobia veľmi neupravene. Pre ženu zvyknutú na elegantný štýl tak môžu predstavovať veľký šok.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Beatriz (@beysilverfox)

    Rýchla alebo pomalá cesta? Každá má svoje zásadné výhody aj nevýhody

    Potom existujú dva spôsoby, ako získať krásne strieborné vlasy. Pre menej trpezlivých je tu zladenie farby odrastenej hrivy s farbou vašich vlasov. Tento postup trvá najmenej sedem hodín, často aj viac, a je pre vlasy pomerne náročný. Iný spôsob je nechať vlasy dorásť do dostatočnej dĺžky a začať s úpravou neskôr. Opäť platí, že „dvojfarebné“ čakanie, až sa šediny úplne objavia, môže byť vyčerpávajúce.

    Prirodzený look vyžaduje starostlivosť. Určite zmeníte vlasové produkty, možno aj kaderníka

    Niekoľkokrát sme spomenuli spojenie „prirodzené šediny“, ktoré je aj nie je pravdivé. Ak chcete zažiariť, musíte sa svojim vlasom mimoriadne venovať. Neexistuje žiadny špecifický účes, v posledných rokoch sa šediny objavujú v akomkoľvek strihu a dĺžke. Základom je, že účes musí vyzerať upravene. Šediny majú tendenciu chytať nepríjemné odtiene a môžu zožltnúť alebo zozelenať, čomu sa treba vyhnúť. Okrem častejších návštev kaderníka a starostlivejšieho stylingu je preto potrebné vymeniť aj prípravky na starostlivosť o vlasy.

    Grey hair trendujú na sociálnych sieťach. Zaujali tiež na Londýnskom týždni módy

    Výsledkom celého procesu môže byť úplne nové ja, ale aj inšpirácia pre ostatné ženy. Je totiž veľmi pravdepodobné, že trend šedín bude v nasledujúcich rokoch naberať na obrátkach. Chcete dôkaz? Známy módny návrhár JW Anderson vo februári na londýnskom týždni módy nasadil niektorým svojim modelkám sivé parochne. Tento prvok „granny chic“, ktorý je mimochodom mimoriadne fotogenický, mu vyniesol veľké ovácie.

    Zdroj: JW Anderson

    Zdroje: Hair Magazine, Katie Goes Platinum, Nature, India Today, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Šaty už nestačia. Elie Saab pretvára sny na luxusné rezidencie z betónu a zlata

    Značka Elie Saab rozširuje svoj vycibrený estetický svet. Predstavila projekt Stellar by Elie Saab, prvý značkový rezidenčný komplex na ostrove Yas v Abú Dhabí. Týmto krokom nadväzuje na svoju globálnu expanziu do segmentu luxusných nehnuteľností. Stopy jej značky možno nájsť po celom svete, od Karibiku cez Maldivy až po švajčiarske Alpy, rovnako ako na nedávno uvedenej debutovej jachte Elie Saab.

    Príbeh túžby a vzdoru. Vivienne Westwood oživuje mangu NANA

    Milovníci anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala jesenné prekvapenie plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvorila kolekciu, ktorá sa inšpirovala slávnymi japonskými manga komiksami. Spolupráca, ktorá prepája melanchóliu tokijských nocí s neskrotným britským duchom, oživuje šperky, látky aj siluety, ktoré v mange rozprávajú o slobode, túžbe a vzdore.

    Maison Margiela prepisuje anonymnú DNA. Prispôsobuje sa ére virálov

    Hovorí sa, že starého psa novým kúskom nenaučíš. V móde, kde rýchlo sa meniaca dynamika môže zaskočiť aj najsilnejších hráčov, to však neplatí. Pravidlám hry sa musel podriadiť aj Maison Margiela. Zakladateľ značky vybudoval biznis model na myšlienke brandu bez mena. Kreatívny riaditeľ Glenn Martens ho ale pomaly pretvára. Uvádza ho do súčasnosti, kde víťazí relevancia a pozornosť.

    Čiapky, ktoré prelomia zimné prekliatie. Tú správnu už nedáte dole.

    Zimné obdobie opäť otvára otázku, prečo sa pletené čiapky často zdajú byť únavnejšie ako samotné mrazivé počasie. Mnohé tváre pod nimi strácajú svoje proporcie, líniu čeľuste a sebavedomý výraz. Móda však ponúka alternatívy, ktoré pracujú s architektúrou hlavy oveľa inteligentnejšie a dodávajú outfitu novú vertikálu. Štruktúra, história, elegancia a dramatický tvar dokážu premeniť obyčajné vrstvenie na skutočný styling. Niet divu, že módne domy vsádzajú na klobúky rámujúce tvár ako na šperk, nie ako na zimnú nevyhnutnosť.

    REFY prináša chrómové spustenie. Nová kolekcia žiari sama o sebe

    REFY je značka, ktorá evokuje dokonale upravené obočie. Každá žena si ju spája s jej krásnou zakladateľkou a jej netypickým vzhľadom, ktorý premenila na svoju prednosť. Vytvorila značku, ktorej poslaním je dodať ženám sebavedomie, predovšetkým v oblasti obočia. Pri príležitosti výročia existencie značky REFY predstavuje limitovanú edíciu Chrome Collection.

    Šaty Alžbety II. opäť žiaria. Veľká výstava odhaľuje príbehy jej štýlu

    Výstava venovaná Alžbete II. predstavuje desiatky jej ikonických šiat aj doplnkov, ktoré dlho formovali vizuálnu podobu britskej monarchie. Návštevníci môžu nahliadnuť do zákulisia štýlu Alžbety II., jeho symboliky i vývoja naprieč dekádami. Expozícia odhaľuje nielen prepracované detaily odevov, ale aj príbehy návrhárov, tradícií a udalostí, ktoré sa do nich otlačili.

    Greenpeace našiel nebezpečné látky v oblečení Shein. Prekračujú limity EÚ

    Fast fashion reťazec Shein čelí v Európe ďalšiemu prípadu. Nemecká pobočka neziskovej organizácie Greenpeace zverejnila najnovšiu správu, v ktorej sa v jej oblečení našli nebezpečné látky. Potenciálne toxické chemikálie môžu viesť k viacerým ochoreniam, ale škodia aj životnému prostrediu.

    Paríž dobýva čerstvý dizajnérsky skvost. Café Nuances otvára novú pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paríži sa mení na magnet pre generáciu, ktorá vyhľadáva dizajn s absolútnou vizuálnou razanciou. Le Marais získava priestor, ktorý pracuje s intenzívnou estetikou a priťahuje pozornosť rýchlosťou virálneho príspevku. Atmosféra vibruje kovovým leskom, červeným svetlom a podmanivým minimalizmom. Kaviareň posúva bežný rituál do sféry, kde sa dizajn stáva zážitkom. Presadzuje sa ako miesto, ktoré podporuje zdieľanie ako súčasť svojej identity.

    Magazín Complex zverejnil zoznam módnych ikon. Je ale naozaj relevantný?

    Magazín Complex zverejnil zoznam 25 módnych ikon 21. storočia a potvrdil tým svoju fascináciu popkultúrnymi stálicami. Výber zostavený z mien, ktoré vládnu globálnym trendom a obálkam časopisov, zvýrazňuje silu mainstreamu. Rebríček prezentuje osobnosti s obrovskou mediálnou gravitáciou a odhodlaním tvoriť vlastný vizuálny jazyk. Reflektuje súčasnú túžbu po ikonách, ktoré dokážu okamžite rezonovať s publikom. Zabúda ale, že módna scéna dýcha aj inými farbami a túži po nových tvárach.

    Krása je jeho jazykom. Tom Ford ju preniesol z módy na filmové plátno

    Tom Ford, pôvodne uznávaný módny návrhár a bývalý kreatívny riaditeľ značiek Gucci a Yves Saint Laurent, sa stal jedným z mála dizajnérov, ktorým sa podarilo úspešne preniknúť aj do sveta filmu. Svoju precíznosť, zmysel pre detail a estetickú vycibrenosť preniesol z prehliadkových mól na filmové plátno, kde zaujal filmami A Single Man alebo Nocturnal Animals.

    Keď pouličný štýl vzýva luxus. Pharrell Williams čerpá zo skateboardovej obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenáva výrazný návrat na módnu scénu, a práve na tento trend reaguje aj Pharrell Williams. Pre Louis Vuitton predstavil model LV Tilted, ktorý spája pouličnú estetiku s luxusom francúzskej značky. Nové pánske tenisky vychádzajú z vintage nízkych skateboardových topánok z prelomu milénia, ktorých siluetu reinterpretujú v modernom duchu.

    Po stopách módnych ikon: Ako Nicolas Ghesquière zachránil módny dom Balenciaga

    Mal dvadsaťpäť rokov, pracoval z požičanej kancelárie a navrhoval oblečenie s presnosťou, ktorá pôsobila skôr ako plán než módna skica. Nicolas Ghesquière prevzal takmer zabudnutý dom Balenciaga a premenil ho na najprogresívnejšie laboratórium moderného luxusu. Zázemie skromné, ambície neobmedzené. Definoval novú epochu elegancie, v ktorej sa experiment stáva jazykom novej éry. S odstupom štvrťstoročia sa na jeho začiatok spomína ako na jeden z najdôležitejších momentov módy.

    Zima sa nezadržateľne blíži. Ako sa stať ľadovou kráľovnou tejto sezóny?

    Pomaly nám vonku prituhuje a všetci už oprašujeme kabáty a kožuchy na tohtoročnú zimu. Ak chcete vládnuť snehovému počasiu, zabudnite na minimalizmus a šeď. Presvieťte mráz a tmu trblietkami, metalickými tónmi, zvieracími vzormi a eleganciou hodnou kráľovnej. Či už si zvolíte look mestskej bohyne, alebo princeznej mrazu, nebojte sa svojho pôvabu a sily vlastného štýlu.

    Móda v kocke: Swarovski rozžiaril Paríž a Marty Supreme má merch

    Značky vítajú Vianoce pomocou kampaní, ale aj špeciálnych výkladov či pop-upov. Výnimkou nie je ani spoločnosť Swarovski, ktorá tento rok rozsvietila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekciu pre rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidujú Kiki Boot a Nike servíruje polievku v Číne. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Luxury Insights: púštny sen na obzore. Saudská Arábia plánuje prvý luxusný vlak

    Saudská Arábia posúva hranice miestneho luxusu. Koncom budúceho roka privíta svoj prvý luxusný vlak s názvom The Dream of the Desert. Cesta dlhá až 1 300 kilometrov predstaví skvosty krajiny za oknami aj v prepracovanom interiéri. Koncom októbra mala verejnosť možnosť vidieť prvé návrhy exkluzívneho projektu, ktorý sľubuje nezabudnuteľné zážitky.

    Dialóg dvoch velikánov. La Galerie Dior bude hostiť tvorbu Azzedina Alaïu

    La Galerie Dior vzdáva hold jednému z najväčších mien módneho sveta. Od štvrtka 19. novembra sprístupní výstavu Azzedine Alaïa’s Dior Collection, ktorá pripomína odkaz slávneho tuniského návrhára. Dizajnér sa preslávil nielen svojimi bodycon róbami, ale aj vášňou pre zberateľstvo vysokej módy. Značnú časť jeho zbierky potom tvorili práve návrhy z dielne samotného Christiana Diora.

    ― Reklama ―