Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Priznané šediny sú veľmi extrémny vzhľad. Ich nositeľka totiž vždy riskuje, že ju okolie bude považovať za niekoho, kto sa rozhodol o seba nedbať. Aby sa predišlo takémuto dojmu, je potrebné venovať osobitnú pozornosť šedinám a doplňujúcemu make-upu.

    Medzi mileniálmi a generáciou Z sa na sociálnych sieťach šíria fámy, že šediny sa u dnešných dvadsiatnikov a tridsiatnikov objavujú skôr ako u predchádzajúcich generácií. Odborné štúdie sa zatiaľ nezhodujú, ale všetky sa zhodujú na tom, že hlavným faktorom predčasného šedivenia je stres. Pridávajú sa aj vplyvy znečistenia životného prostredia a priemyselne vyrábané potraviny. Svoju úlohu môže zohrávať aj vapovanie, ktoré je medzi mladšími generáciami populárne.

    Keď ide o vlasy, ide aj o psychiku. Dobre sa na to pripravte

    Zatiaľ čo pre staršie generácie bolo farbenie vlasov bežnou záležitosťou a priznané šediny boli dôkazom zanedbanej starostlivosti, jedným zo súčasných trendov je „šedivenie“. Čoraz viac celebrít sa na verejnosti objavuje so striebornou hrivou a nebojí sa podeliť o svoje skúsenosti s vlasovou premenou. Asi nikoho neprekvapí, že ide o proces, ktorý je nielen časovo, ale aj psychicky náročný. Kto teda môže nasledovať tento extrémny trend a kto by naň mal zabudnúť?

    Ženy s výrazným štýlom majú výhodu. Nové vlasy im do neho lepšie zapadnú

    O niekom nenápadnom a málo sa prejavujúcom sme zvyknutí hovoriť, že ide o „šedú myš“. Pri priznaných šedinách to ale neplatí. Pokiaľ sa niekto rozhodne so sivou farbou von, musí sa naopak pripraviť, že pritiahne pozornosť. Preto je zásadné si najskôr v hlave utriediť, či je to cesta, na ktorú sa naozaj cítite. Šediny by potom mali zapadnúť do celkového štýlu ich nositeľky. Ženy s prirodzene sebaistým a vyhraneným štýlom majú teda výhodu.

    Začiatok premeny môže byť náročný. Kľúčom k úspechu je postupne si zvyknúť

    Kaderníci, ktorí sa prechodom k šedinám zaoberajú, odporúčajú, aby ženy najskôr vyskúšali, či sú so svojou prirodzenou farbou v súlade. To znamená prestať používať farbu a nechať si dobre viditeľnú časť odrastov. Toto obdobie je náročné pre psychiku, pretože prešedivelé odrasty v kontraste so zvyškom nafarbených vlasov pôsobia veľmi neupravene. Pre ženu zvyknutú na elegantný štýl tak môžu predstavovať veľký šok.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Beatriz (@beysilverfox)

    Rýchla alebo pomalá cesta? Každá má svoje zásadné výhody aj nevýhody

    Potom existujú dva spôsoby, ako získať krásne strieborné vlasy. Pre menej trpezlivých je tu zladenie farby odrastenej hrivy s farbou vašich vlasov. Tento postup trvá najmenej sedem hodín, často aj viac, a je pre vlasy pomerne náročný. Iný spôsob je nechať vlasy dorásť do dostatočnej dĺžky a začať s úpravou neskôr. Opäť platí, že „dvojfarebné“ čakanie, až sa šediny úplne objavia, môže byť vyčerpávajúce.

    Prirodzený look vyžaduje starostlivosť. Určite zmeníte vlasové produkty, možno aj kaderníka

    Niekoľkokrát sme spomenuli spojenie „prirodzené šediny“, ktoré je aj nie je pravdivé. Ak chcete zažiariť, musíte sa svojim vlasom mimoriadne venovať. Neexistuje žiadny špecifický účes, v posledných rokoch sa šediny objavujú v akomkoľvek strihu a dĺžke. Základom je, že účes musí vyzerať upravene. Šediny majú tendenciu chytať nepríjemné odtiene a môžu zožltnúť alebo zozelenať, čomu sa treba vyhnúť. Okrem častejších návštev kaderníka a starostlivejšieho stylingu je preto potrebné vymeniť aj prípravky na starostlivosť o vlasy.

    Grey hair trendujú na sociálnych sieťach. Zaujali tiež na Londýnskom týždni módy

    Výsledkom celého procesu môže byť úplne nové ja, ale aj inšpirácia pre ostatné ženy. Je totiž veľmi pravdepodobné, že trend šedín bude v nasledujúcich rokoch naberať na obrátkach. Chcete dôkaz? Známy módny návrhár JW Anderson vo februári na londýnskom týždni módy nasadil niektorým svojim modelkám sivé parochne. Tento prvok „granny chic“, ktorý je mimochodom mimoriadne fotogenický, mu vyniesol veľké ovácie.

    Zdroj: JW Anderson

    Zdroje: Hair Magazine, Katie Goes Platinum, Nature, India Today, Instagram, YouTube

    Autor článku:

    Aj šedivé vlasy môžu vyzerať luxusne a moderne. Vyžaduje si to odhodlanie, sebadôveru a investíciu

    ― Reklama ―

    Priznané šediny sú veľmi extrémny vzhľad. Ich nositeľka totiž vždy riskuje, že ju okolie bude považovať za niekoho, kto sa rozhodol o seba nedbať. Aby sa predišlo takémuto dojmu, je potrebné venovať osobitnú pozornosť šedinám a doplňujúcemu make-upu.

    Medzi mileniálmi a generáciou Z sa na sociálnych sieťach šíria fámy, že šediny sa u dnešných dvadsiatnikov a tridsiatnikov objavujú skôr ako u predchádzajúcich generácií. Odborné štúdie sa zatiaľ nezhodujú, ale všetky sa zhodujú na tom, že hlavným faktorom predčasného šedivenia je stres. Pridávajú sa aj vplyvy znečistenia životného prostredia a priemyselne vyrábané potraviny. Svoju úlohu môže zohrávať aj vapovanie, ktoré je medzi mladšími generáciami populárne.

    Keď ide o vlasy, ide aj o psychiku. Dobre sa na to pripravte

    Zatiaľ čo pre staršie generácie bolo farbenie vlasov bežnou záležitosťou a priznané šediny boli dôkazom zanedbanej starostlivosti, jedným zo súčasných trendov je „šedivenie“. Čoraz viac celebrít sa na verejnosti objavuje so striebornou hrivou a nebojí sa podeliť o svoje skúsenosti s vlasovou premenou. Asi nikoho neprekvapí, že ide o proces, ktorý je nielen časovo, ale aj psychicky náročný. Kto teda môže nasledovať tento extrémny trend a kto by naň mal zabudnúť?

    Ženy s výrazným štýlom majú výhodu. Nové vlasy im do neho lepšie zapadnú

    O niekom nenápadnom a málo sa prejavujúcom sme zvyknutí hovoriť, že ide o „šedú myš“. Pri priznaných šedinách to ale neplatí. Pokiaľ sa niekto rozhodne so sivou farbou von, musí sa naopak pripraviť, že pritiahne pozornosť. Preto je zásadné si najskôr v hlave utriediť, či je to cesta, na ktorú sa naozaj cítite. Šediny by potom mali zapadnúť do celkového štýlu ich nositeľky. Ženy s prirodzene sebaistým a vyhraneným štýlom majú teda výhodu.

    Začiatok premeny môže byť náročný. Kľúčom k úspechu je postupne si zvyknúť

    Kaderníci, ktorí sa prechodom k šedinám zaoberajú, odporúčajú, aby ženy najskôr vyskúšali, či sú so svojou prirodzenou farbou v súlade. To znamená prestať používať farbu a nechať si dobre viditeľnú časť odrastov. Toto obdobie je náročné pre psychiku, pretože prešedivelé odrasty v kontraste so zvyškom nafarbených vlasov pôsobia veľmi neupravene. Pre ženu zvyknutú na elegantný štýl tak môžu predstavovať veľký šok.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Beatriz (@beysilverfox)

    Rýchla alebo pomalá cesta? Každá má svoje zásadné výhody aj nevýhody

    Potom existujú dva spôsoby, ako získať krásne strieborné vlasy. Pre menej trpezlivých je tu zladenie farby odrastenej hrivy s farbou vašich vlasov. Tento postup trvá najmenej sedem hodín, často aj viac, a je pre vlasy pomerne náročný. Iný spôsob je nechať vlasy dorásť do dostatočnej dĺžky a začať s úpravou neskôr. Opäť platí, že „dvojfarebné“ čakanie, až sa šediny úplne objavia, môže byť vyčerpávajúce.

    Prirodzený look vyžaduje starostlivosť. Určite zmeníte vlasové produkty, možno aj kaderníka

    Niekoľkokrát sme spomenuli spojenie „prirodzené šediny“, ktoré je aj nie je pravdivé. Ak chcete zažiariť, musíte sa svojim vlasom mimoriadne venovať. Neexistuje žiadny špecifický účes, v posledných rokoch sa šediny objavujú v akomkoľvek strihu a dĺžke. Základom je, že účes musí vyzerať upravene. Šediny majú tendenciu chytať nepríjemné odtiene a môžu zožltnúť alebo zozelenať, čomu sa treba vyhnúť. Okrem častejších návštev kaderníka a starostlivejšieho stylingu je preto potrebné vymeniť aj prípravky na starostlivosť o vlasy.

    Grey hair trendujú na sociálnych sieťach. Zaujali tiež na Londýnskom týždni módy

    Výsledkom celého procesu môže byť úplne nové ja, ale aj inšpirácia pre ostatné ženy. Je totiž veľmi pravdepodobné, že trend šedín bude v nasledujúcich rokoch naberať na obrátkach. Chcete dôkaz? Známy módny návrhár JW Anderson vo februári na londýnskom týždni módy nasadil niektorým svojim modelkám sivé parochne. Tento prvok „granny chic“, ktorý je mimochodom mimoriadne fotogenický, mu vyniesol veľké ovácie.

    Zdroj: JW Anderson

    Zdroje: Hair Magazine, Katie Goes Platinum, Nature, India Today, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Marketing nultých rokov. Prečo je po dvoch dekádach taký príťažlivý?

    Marketing nultých rokov definovala vizuálna odvaha a nekompromisný štýl. Značky ako Sony, H&M alebo PlayStation experimentovali s dynamickými vizuálmi, futuristickými farebnými paletami a ikonickými tvárami popkultúry. Reklamy kombinovali hudbu, módu a technológiu v harmónii, ktorá oslovovala mladé publikum a nastavovala nové štandardy vkusu. Dnes sa práve táto vizuálna odvaha vracia, rezonuje na sociálnych sieťach a inšpiruje moderné marketingové kampane.

    Generáciu Z dobehla nostalgia. Jej šatník formujú trendy divokých deväťdesiatych rokov

    Nočná mora rodičov generácie Z opäť klope na dvere. Keď kráčate po ulici, niekedy máte pocit, že ste použili stroj času a vrátili sa do divokých deväťdesiatych rokov. Toto desaťročie je známe svojou štýlovou rozmanitosťou, ktorá často vychádzala z populárnej hudby a určovala, ako vás ostatní vnímajú. A čo je najdôležitejšie, diktovala vám spôsob obliekania. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a ďalšie. Na prvý pohľad každý vedel, kam patríte.

    Balmain má po 14 rokoch novú tvár. Módny dom povedie Antonin Tron

    Legendárna francúzska značka Balmain začiatkom týždňa oznámila nečakanú správu. Jej kreatívne vedenie po 14 rokoch opúšťa návrhár Olivier Rousteing. Módny dom už ale pozná svoju novú tvár, ktorou sa stane dizajnér Antonin Tron. Známy je svojím vlastným labelom Atlein. Z jeho vedenia ale teraz odíde, aby mohol svoju tvorivú činnosť naplno zamerať na Balmain.

    Kozmický prešľap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet zožal kritiku

    Americký Vogue uzatvára rok vizuálnym experimentom, ktorý strháva módny svet. Decembrové číslo s Timothée Chalametom malo byť poctou predstavivosti a technologickej spolupráci s NASA. Namiesto toho vyvolalo diskusiu o hraniciach vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz premenila herca na kozmickú siluetu, ktorá však vyzerá prekvapivo plocho. Internet reaguje s intenzitou, akú si Vogue svojou popularitou zaslúži. Avšak s nekompromisným pohľadom. Navyše ide o posledné číslo, ktoré vzniklo pod vedením odchádzajúcej Anny Wintour.

    Luxury Insights: Dubaj víta ďalšiu inováciu. Pohostí lesné nákupné centrum

    Luxusné nakupovanie nadobúda nové rozmery. Návšteva obchodných centier už dávno nie je len o výbere vysnívaných kúskov, jedná sa o unikátny zážitok. Presne to sľubuje najnovší projekt spoločnosti Majid Al Futtaim, ktorá v Dubaji vybuduje prvé tamojšie lesné nákupné centrum. V ňom totiž vyrastie viac ako milión stromov, ktoré budú ochladzovať často neznesiteľne horúce prostredie.

    Nike vracia legendárnu spoluprácu. S Martine Rose oslavuje e-šport a gaming

    Na módnu scénu opäť nastúpilo populárne spojenie dvoch módnych vizionárov. Britská návrhárka Martine Rose a americká značka Nike uvádza ďalšiu spoluprácu. Tentokrát vzdávajú hold svetu e-športu a gamingu, ktorý v ich očiach stelesňuje demokraciu. To všetko zachytáva aj nový model sneakers Shox MR4, prepájajúci nadčasovú eleganciu so športovým duchom.

    Móda v kocke: Saint Laurent narastá na obľúbenosti a Anok Yai je modelkou roka

    Módny dom Saint Laurent oslavuje. Vyšplhal sa na vrchol rebríčka platformy Lyst a stal sa najviac "hot" značkou posledného štvrťroka. Oslavy chystá aj Anok Yai, ktorá bude na tohtoročných Fashion Awards 2025 vymenovaná za modelku roka. Selfridges potom poctí Vianoce spolu s Disney a Dr. Martens vydáva prvú vodeodolnú obuv. Dakota Johnson žiari vo svojej prvej Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobného asistenta. Pomôže s nákupom aj psychickou pohodou

    Nová funkcia Pinterest Assistant pretvára spôsob, akým nakupujeme online. Vizuálny AI sprievodca redefinuje nákupný digitálny priestor a mení každú interakciu s platformou Pinterest v osobný dialóg s estetickou víziou. Používateľ vstupuje do prostredia, kde technológia chápe jeho vkus rovnako citlivo ako ľudský poradca. Personalizácia prebieha okamžite a každé odporúčanie rezonuje s individuálnym štýlom. Pomocník premieňa scénu digitálneho nakupovania v priestor, kde estetika a praktickosť splývajú.

    Rapper Rilès vydal nový album. Spracovanie pripomína umelecký rituál

    Francúzsky rapper Rilès premenil vydanie svojho nového albumu THE 25th HOUR na vizuálnu udalosť, akú Paríž dlho nezažila. V galérii Ellia Art Gallery si sadol na 24 hodín a 42 minút k pásu, po ktorom plynuli tisíce prázdnych vinylových obalov. Každý z viac ako 20 tisíc kusov označil odtlačkom svojej ruky potretej červenou farbou, čím ich premenil na limitovanú edíciu aj symbol ľudskej vytrvalosti. Tento čin nadväzuje na jeho predchádzajúce vystúpenie, keď za jeden deň na bežiacom páse prebehol viac ako 200 kilometrov.

    Balmain osirel. Po 14 rokoch ho opúšťa kreatívny riaditeľ Olivier Rousteing

    Vždy, keď sa zdá, že módny kolotoč zmeny kreatívnych riaditeľov skončil, objaví sa ďalšia náhla zmena. Tentokrát zo svojej vedúcej pozície odchádza štyridsaťročný návrhár Olivier Rousteing. Francúzsky módny dom Balmain opúšťa po 14 rokoch v jeho čele. Za svoje pôsobenie dokázal značku prepojiť s popkultúrou, zapojiť ju do sveta nových technológií a vytvoriť vlastnú Balmain Army.

    Svadobné šaty hviezd diktujú trendy. Inšpirujú štýl aj odvahu ďalších neviest

    Deň, na ktorý čaká takmer každá žena. Od romantického pokľaknutia až po veľkolepý obrad je to cesta plná emócií, očakávaní a snov. Všetko sa začína jediným okamihom, iskrivým prsteňom, pohľadom plným lásky a slovami, ktoré zmenia celý život. Od tohto momentu sa začína cesta plná plánovania, nápadov a detailov, na ktorých záleží. Šaty, ktoré nosia celebrity, potom inšpirujú milióny neviest na celom svete, určujú trendy a dokazujú, že elegancia a štýl sú nákazlivé. Výber svadobných šiat je v skutočnosti často momentom, keď sa žena prvýkrát uvidí ako nevesta.

    Módnu scénu zaplavili Vianoce. Značky chrlia sviatočné kampane

    Nastal čas, na ktorý sa niektorí tešia celý rok a iní jeho príchod skôr oplakávajú. Blížiace sa Vianoce totiž neznamenajú iba okamihy radosti a potešenia, ale aj stresu. Módne značky ťažia z túžby podobnému tlaku uniknúť a ponúkajú kampane, umožňujúce krátky útek pred sviatočným zhonom. Odkazujú na silu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potešenia.

    Hútiovia po takmer piatich rokoch prepustili modelku. Porušovať mala „morálne kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po takmer piatich rokoch opäť na slobode. Cez víkend o tom reportovala agentúra AFP. Dvadsaťpäťročná žena bola uväznená v roku 2021 vojenskou skupinou Hútiovia, ktorá od roku 2015 vládne časti krajiny. Ako dôvod pre jej zatknutie vtedy uviedla "porušovanie lokálnych morálnych kódov", čo ľudskoprávne organizácie označujú za nepodložené.

    Bizarná diéta podľa Vogue. Sedemdesiate roky sa s poruchami príjmu naozaj nemaznali

    V čase, keď klub Studio 54 diktoval nočný rytmus a cigareta v ruke symbolizovala štíhlosť, vznikol fenomén, ktorý dnes pôsobí ako z groteskného sna. Magazín Vogue priniesol "crash diétu". Režim, sľubujúci eleganciu a telo ako z ateliéru Richarda Avedona. Luxusné zúfalstvo zabalené do lesklých stránok. Štýl mal váhu dogmy a káva s vajíčkami bola viac než raňajky, bola to viera.

    CFDA udelila svoje ocenenia. Tentoraz oslavujú Ralph Lauren aj Thom Browne

    New York v pondelok večer privítal jednu z najdôležitejších udalostí roka. Ceny CFDA sú obdobou módnych Oscarov a slúžia ako významné ocenenie amerických dizajnérov. Tentoraz si ocenenie prevzali návrhári ako Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace a sestry Olsenové. Ocenenie módnej ikony zase od Anny Wintour prevzal rapper A$AP Rocky.

    Nevesty jesene 2026 majú jasno. Svadobné šaty sa chvejú v rytme ikon

    Nedávny týždeň svadobnej módy v New Yorku prehovoril. Vyhlásil trendy na jeseň 2026 a potvrdil to, čo mnohí očakávali. Svadobné šaty budúcej sezóny čerpajú z minulých a ešte len budúcich svadieb slávnych ikon. Značky reflektujú šaty Seleny Gomez, Charli XCX a hádajú, čo bude mať na sebe Taylor Swift. To všetko dopĺňa záplava čipiek a volánov v štýle Márie Antoinetty.

    ― Reklama ―