Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Priznané šediny sú veľmi extrémny vzhľad. Ich nositeľka totiž vždy riskuje, že ju okolie bude považovať za niekoho, kto sa rozhodol o seba nedbať. Aby sa predišlo takémuto dojmu, je potrebné venovať osobitnú pozornosť šedinám a doplňujúcemu make-upu.

    Medzi mileniálmi a generáciou Z sa na sociálnych sieťach šíria fámy, že šediny sa u dnešných dvadsiatnikov a tridsiatnikov objavujú skôr ako u predchádzajúcich generácií. Odborné štúdie sa zatiaľ nezhodujú, ale všetky sa zhodujú na tom, že hlavným faktorom predčasného šedivenia je stres. Pridávajú sa aj vplyvy znečistenia životného prostredia a priemyselne vyrábané potraviny. Svoju úlohu môže zohrávať aj vapovanie, ktoré je medzi mladšími generáciami populárne.

    Keď ide o vlasy, ide aj o psychiku. Dobre sa na to pripravte

    Zatiaľ čo pre staršie generácie bolo farbenie vlasov bežnou záležitosťou a priznané šediny boli dôkazom zanedbanej starostlivosti, jedným zo súčasných trendov je „šedivenie“. Čoraz viac celebrít sa na verejnosti objavuje so striebornou hrivou a nebojí sa podeliť o svoje skúsenosti s vlasovou premenou. Asi nikoho neprekvapí, že ide o proces, ktorý je nielen časovo, ale aj psychicky náročný. Kto teda môže nasledovať tento extrémny trend a kto by naň mal zabudnúť?

    Ženy s výrazným štýlom majú výhodu. Nové vlasy im do neho lepšie zapadnú

    O niekom nenápadnom a málo sa prejavujúcom sme zvyknutí hovoriť, že ide o „šedú myš“. Pri priznaných šedinách to ale neplatí. Pokiaľ sa niekto rozhodne so sivou farbou von, musí sa naopak pripraviť, že pritiahne pozornosť. Preto je zásadné si najskôr v hlave utriediť, či je to cesta, na ktorú sa naozaj cítite. Šediny by potom mali zapadnúť do celkového štýlu ich nositeľky. Ženy s prirodzene sebaistým a vyhraneným štýlom majú teda výhodu.

    Začiatok premeny môže byť náročný. Kľúčom k úspechu je postupne si zvyknúť

    Kaderníci, ktorí sa prechodom k šedinám zaoberajú, odporúčajú, aby ženy najskôr vyskúšali, či sú so svojou prirodzenou farbou v súlade. To znamená prestať používať farbu a nechať si dobre viditeľnú časť odrastov. Toto obdobie je náročné pre psychiku, pretože prešedivelé odrasty v kontraste so zvyškom nafarbených vlasov pôsobia veľmi neupravene. Pre ženu zvyknutú na elegantný štýl tak môžu predstavovať veľký šok.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Beatriz (@beysilverfox)

    Rýchla alebo pomalá cesta? Každá má svoje zásadné výhody aj nevýhody

    Potom existujú dva spôsoby, ako získať krásne strieborné vlasy. Pre menej trpezlivých je tu zladenie farby odrastenej hrivy s farbou vašich vlasov. Tento postup trvá najmenej sedem hodín, často aj viac, a je pre vlasy pomerne náročný. Iný spôsob je nechať vlasy dorásť do dostatočnej dĺžky a začať s úpravou neskôr. Opäť platí, že „dvojfarebné“ čakanie, až sa šediny úplne objavia, môže byť vyčerpávajúce.

    Prirodzený look vyžaduje starostlivosť. Určite zmeníte vlasové produkty, možno aj kaderníka

    Niekoľkokrát sme spomenuli spojenie „prirodzené šediny“, ktoré je aj nie je pravdivé. Ak chcete zažiariť, musíte sa svojim vlasom mimoriadne venovať. Neexistuje žiadny špecifický účes, v posledných rokoch sa šediny objavujú v akomkoľvek strihu a dĺžke. Základom je, že účes musí vyzerať upravene. Šediny majú tendenciu chytať nepríjemné odtiene a môžu zožltnúť alebo zozelenať, čomu sa treba vyhnúť. Okrem častejších návštev kaderníka a starostlivejšieho stylingu je preto potrebné vymeniť aj prípravky na starostlivosť o vlasy.

    Grey hair trendujú na sociálnych sieťach. Zaujali tiež na Londýnskom týždni módy

    Výsledkom celého procesu môže byť úplne nové ja, ale aj inšpirácia pre ostatné ženy. Je totiž veľmi pravdepodobné, že trend šedín bude v nasledujúcich rokoch naberať na obrátkach. Chcete dôkaz? Známy módny návrhár JW Anderson vo februári na londýnskom týždni módy nasadil niektorým svojim modelkám sivé parochne. Tento prvok „granny chic“, ktorý je mimochodom mimoriadne fotogenický, mu vyniesol veľké ovácie.

    Zdroj: JW Anderson

    Zdroje: Hair Magazine, Katie Goes Platinum, Nature, India Today, Instagram, YouTube

    Autor článku:

    Aj šedivé vlasy môžu vyzerať luxusne a moderne. Vyžaduje si to odhodlanie, sebadôveru a investíciu

    ― Reklama ―

    Priznané šediny sú veľmi extrémny vzhľad. Ich nositeľka totiž vždy riskuje, že ju okolie bude považovať za niekoho, kto sa rozhodol o seba nedbať. Aby sa predišlo takémuto dojmu, je potrebné venovať osobitnú pozornosť šedinám a doplňujúcemu make-upu.

    Medzi mileniálmi a generáciou Z sa na sociálnych sieťach šíria fámy, že šediny sa u dnešných dvadsiatnikov a tridsiatnikov objavujú skôr ako u predchádzajúcich generácií. Odborné štúdie sa zatiaľ nezhodujú, ale všetky sa zhodujú na tom, že hlavným faktorom predčasného šedivenia je stres. Pridávajú sa aj vplyvy znečistenia životného prostredia a priemyselne vyrábané potraviny. Svoju úlohu môže zohrávať aj vapovanie, ktoré je medzi mladšími generáciami populárne.

    Keď ide o vlasy, ide aj o psychiku. Dobre sa na to pripravte

    Zatiaľ čo pre staršie generácie bolo farbenie vlasov bežnou záležitosťou a priznané šediny boli dôkazom zanedbanej starostlivosti, jedným zo súčasných trendov je „šedivenie“. Čoraz viac celebrít sa na verejnosti objavuje so striebornou hrivou a nebojí sa podeliť o svoje skúsenosti s vlasovou premenou. Asi nikoho neprekvapí, že ide o proces, ktorý je nielen časovo, ale aj psychicky náročný. Kto teda môže nasledovať tento extrémny trend a kto by naň mal zabudnúť?

    Ženy s výrazným štýlom majú výhodu. Nové vlasy im do neho lepšie zapadnú

    O niekom nenápadnom a málo sa prejavujúcom sme zvyknutí hovoriť, že ide o „šedú myš“. Pri priznaných šedinách to ale neplatí. Pokiaľ sa niekto rozhodne so sivou farbou von, musí sa naopak pripraviť, že pritiahne pozornosť. Preto je zásadné si najskôr v hlave utriediť, či je to cesta, na ktorú sa naozaj cítite. Šediny by potom mali zapadnúť do celkového štýlu ich nositeľky. Ženy s prirodzene sebaistým a vyhraneným štýlom majú teda výhodu.

    Začiatok premeny môže byť náročný. Kľúčom k úspechu je postupne si zvyknúť

    Kaderníci, ktorí sa prechodom k šedinám zaoberajú, odporúčajú, aby ženy najskôr vyskúšali, či sú so svojou prirodzenou farbou v súlade. To znamená prestať používať farbu a nechať si dobre viditeľnú časť odrastov. Toto obdobie je náročné pre psychiku, pretože prešedivelé odrasty v kontraste so zvyškom nafarbených vlasov pôsobia veľmi neupravene. Pre ženu zvyknutú na elegantný štýl tak môžu predstavovať veľký šok.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by Beatriz (@beysilverfox)

    Rýchla alebo pomalá cesta? Každá má svoje zásadné výhody aj nevýhody

    Potom existujú dva spôsoby, ako získať krásne strieborné vlasy. Pre menej trpezlivých je tu zladenie farby odrastenej hrivy s farbou vašich vlasov. Tento postup trvá najmenej sedem hodín, často aj viac, a je pre vlasy pomerne náročný. Iný spôsob je nechať vlasy dorásť do dostatočnej dĺžky a začať s úpravou neskôr. Opäť platí, že „dvojfarebné“ čakanie, až sa šediny úplne objavia, môže byť vyčerpávajúce.

    Prirodzený look vyžaduje starostlivosť. Určite zmeníte vlasové produkty, možno aj kaderníka

    Niekoľkokrát sme spomenuli spojenie „prirodzené šediny“, ktoré je aj nie je pravdivé. Ak chcete zažiariť, musíte sa svojim vlasom mimoriadne venovať. Neexistuje žiadny špecifický účes, v posledných rokoch sa šediny objavujú v akomkoľvek strihu a dĺžke. Základom je, že účes musí vyzerať upravene. Šediny majú tendenciu chytať nepríjemné odtiene a môžu zožltnúť alebo zozelenať, čomu sa treba vyhnúť. Okrem častejších návštev kaderníka a starostlivejšieho stylingu je preto potrebné vymeniť aj prípravky na starostlivosť o vlasy.

    Grey hair trendujú na sociálnych sieťach. Zaujali tiež na Londýnskom týždni módy

    Výsledkom celého procesu môže byť úplne nové ja, ale aj inšpirácia pre ostatné ženy. Je totiž veľmi pravdepodobné, že trend šedín bude v nasledujúcich rokoch naberať na obrátkach. Chcete dôkaz? Známy módny návrhár JW Anderson vo februári na londýnskom týždni módy nasadil niektorým svojim modelkám sivé parochne. Tento prvok „granny chic“, ktorý je mimochodom mimoriadne fotogenický, mu vyniesol veľké ovácie.

    Zdroj: JW Anderson

    Zdroje: Hair Magazine, Katie Goes Platinum, Nature, India Today, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Vianoce sú ideálny čas na malý hriech. Beauty je ten najsladší zo všetkých

    Hľadáte darček, ktorý poteší každú ženu vo vašom živote? Či už chcete urobiť radosť sestre, kamarátke, či priateľke, beauty svet vás nesklame. Ponúka presne to, čo pod vianočným stromčekom vykúzli úsmev na tvári. Stavte na beauty tipy roka, ktoré sú voňavé, rozmaznávajúce a tak trochu návykové. Vedia dokonale zahriať pri srdci: potešia, prekvapia a dodajú dotyk elegancie.

    Panter aj jazvečík. Zvierací protagonisti definujú vianočné kampane sezóny

    Vianoce sú obdobím, na ktorom si luxusné značky dávajú záležať a potenciálnych zákazníkov lákajú pomocou pútavých vizuálov. Marketingovým kampaniam však tento rok okrem tradičných a v tom najlepšom slova zmysle klišé tém, ako je láska, rodina alebo viera, dominujú aj zvierací priatelia. Zatiaľ čo Carrie zo seriálu Sex v meste by bola nadšená štvornohými chlpáčmi u značky Manolo Blahnik, spoločnosť Cartier si na pomoc s darčekmi prizvala malých panterov.

    Rick Owens uvádza súpravu ústnej starostlivosti. Chcete brutalistickú zubnú kefku?

    Rick Owens posúva hranice svojho temného vesmíru smerom, ktorý vzbudí pozornosť medzi špičkovými úpravcami. Nová súprava vnáša svet ústnej hygieny do priestoru, kde brutalistický minimalizmus, nikové vône na úrovni parfumov a rituály nadobúdajú nečakanú váhu. Kolekcia spája estetiku sochárskej drsnosti s intímnou každodennosťou. Výsledkom je zážitok, ktorý mení bežnú rannú sekvenciu na uvedomelý akt.

    St. Moritz opäť dobýva sociálne siete. V čom spočíva jeho čaro?

    Zimné sociálne siete tento rok opäť zaplavuje estetika, ktorá pripomína staré filmové kotúče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, ktorá vonia po dreve, snehu a drahom alkohole. St. Moritz sa každé predvianočné obdobie vracia do popredia ako kultúrny symbol zimného luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelov, kožušín, okuliarov s masívnymi obrúčkami a slnkom zaliatych svahov budia túžbu po atmosfére, ktorá sa v modernom svete ťažko replikuje.

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    Rekapitulácia namiesto priateľstva. Pasca menom catch-up prechádza z TikToku do reality

    Na TikToku fičia videá typu "let’s catch up", v ktorých tvorcovia sumarizujú svoj život do pár minút. Lenže kultúra rýchlych aktualizácií sa nenápadne presúva aj do offline sveta. Priateľstvá dospelých sa menia na sériu "catch-up stretnutí", ktoré pripomínajú malé status meetingy viac než chvíle skutočného prepojenia. A práve sociálna sieť TikTok trend nielen pomenovala, ale aj normalizovala.

    Miláno zdobí luxusné klzisko. Na svedomí ho má hotel z dielne Ferragamo

    Vianočný duch ovládol aj talianske hlavné mesto módy. Miláno tentokrát ozdobilo luxusné sviatočné klzisko z dielne módneho domu Ferragamo. Rozžiarilo dvor jeho známeho hotela Portrait. Koncept The Gift však tento rok na Vianoce prináša oveľa viac. Návštevníci môžu po odložení korčulí ochutnať to najlepšie z tamojšej gastronómie alebo nakúpiť darčeky v miestnych pop-upoch.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozdeľuje. Vyvoláva prekvapivé reakcie

    Staronová bitka opäť dobýva sociálnej siete. Beauty TikTok trend známy ako birthday make-up rozdeľuje internet. Zatiaľ čo jeho zástancovia ho vidia ako variant "full-glam" looku, v iných vyvoláva prekvapivé reakcie. Niektorí muži totiž pod video tutoriálmi ženám radia, aby sa nemalovali "ako Picasso" a blahosklonne ich uisťujú, že "kvôli nim" si tvár líčiť naozaj nemusia.

    Veľkolepý návrat do USA. Módne domy ovládnu Severnú Ameriku túto jar

    Budúci rok sa vykresľuje ako okamih, keď sa Spojené štáty zmenia na epicentrum globálnej módy. Chanel mieri do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasneženého Aspenu. Gucci pristáva na Manhattane, zatiaľ čo Louis Vuitton volí rovnakú metropolu ako symbolický bod návratu. Severná Amerika sa stáva miestom, kde európske domy nachádzajú staronový rytmus. Každá z prezentácií posúva atmosféru krajiny do vlastného vizuálneho jazyka a dodáva jarnej sezóne jedinečný americký pulz.

    Výber pánskej vône si vyžaduje prípravu. Zabudnite na komerciu a darujte originalitu

    Pánske vône nadobúdajú počas Vianoc osobitný význam a sú tiež darčekom, ktorý má svoju vlastnú prítomnosť. Elegantným gestom sa stáva vôňa, ktorá nie je masová, predvídateľná a zameniteľná, ale taká, ktorá pracuje s priestorom, materiálmi a nositeľom. Niche parfém dokáže vytvoriť atmosféru ako umelecký objekt. Pôsobí ticho, a predsa kričí na celé okolie. V rukách príjemcu získava funkciu osobného talizmanu, nie fľaštičky, ktorú rozbalia tisíce ďalších mužov v Českej republike.

    Versace zaraďuje spiatočku. Dario Vitale odchádza po necelom roku vo vedení

    Návrhár Dario Vitale je opäť bez práce. Po necelom roku opúšťa pozíciu kreatívneho riaditeľa módneho domu Versace. V apríli tohto roku nahradil na tejto pozícii ikonickú Donatellu Versace. Oznámenie prichádza len niekoľko dní po oficiálnom prevzatí značky spoločnosťou Prada Group, ktorá má podľa všetkého jasnú víziu novej éry Versace. Kto však nahradí Vitaleho, jej predstavitelia zatiaľ neprezradili.

    Čo sa stane, keď zomrieme? Film Navždy s tebou odhaľuje tajomstvo smrti

    Kde sa ocitneme, keď náš čas na zemi skončí? Každý z nás si túto otázku niekedy položil. Nová romantická komédia Navždy s tebou farebne ukazuje, ako si posmrtný život môžeme predstavovať. Zabudnite na polihovanie na obláčikoch či rajskú záhradu. Vlak vás totiž dovezie na rázcestie, kde máte len týždeň na to vybrať si zo škály "večností", v ktorých bude vaša duša odpočívať.

    Demna načrtáva svoju víziu Gucci. Pre-fall 2026 kolekcia uctieva odkaz Toma Forda

    Nová verzia Gucci pomaly nastupuje na scénu. Návrhár Demna Gvasalia odhalil len druhú kolekciu vo svojej novej pozícii kreatívneho riaditeľa. Upresnil tak obrysy vízie, ktorú predstavil už tento rok na jeseň v Miláne. Kolekcia Pre-fall 2026 však potvrdzuje jeho úctu k archívnym kapitolám značky, predovšetkým k ikonickej ére 90. rokov, ktorá vznikla pod taktovkou Toma Forda.

    ― Reklama ―