Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Skupina Capri Holdings je na ceste za potenciálnymi lepšími zajtrajškami. Spoločnosť v stredu zverejnila výsledky z prvého štvrťroka, ktoré predčili očakávania analytikov. Dôvodom je predovšetkým zvyšujúci sa dopyt po kabelkách a obuvi z dielne Michael Kors. Firma nemá zďaleka vyhraté, jedná sa však o prvé známky, že by jej nová stratégia mohla fungovať.

    Najnovšie výsledky luxusnej skupiny Capri Holdings naznačujú, že by ju čoskoro mohlo čakať vytúžené oživenie. Spoločnosť totiž v stredu zverejnila štatistiky za prvý štvrťrok tohto roka. Tie odhalili menší pokles tržieb, než očakávali analytici. Spoločnosť, ktorá vlastní značky Michael Kors a Jimmy Choo, má pred sebou ešte veľa práce, ale toto sú prvé náznaky, že jej novo zavedená stratégia funguje.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by LUXURY TRIBUNE (@luxury_tribune)

    Dôvodom pre lepšie než očakávané výsledky je predovšetkým zvyšujúci sa dopyt po kabelkách a obuvi z dielne Michael Kors. Práve tá prekonala širšie nepriaznivé ekonomické podmienky, ktoré luxusnú scénu sprevádzajú už niekoľko sezón. „Aj keď je ešte skoro, začíname vidieť signály toho, že naše stratégie fungujú,“ popísal riaditeľ Capri John Idol s tým, že teraz očakáva návrat k rastu vo fiškálnom roku 2027.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Čistý príjem Capri Holdings potom v prvom štvrťroku tohto roka vyšplhal na 56 miliónov dolárov, a to z hodnoty piatich miliónov dolárov, ktoré dosiahol pred rokom v rovnakom období. Predaje Michael Kors potom spadli o 5,9 percenta, zatiaľ čo tie značky Jimmy Choo klesli o 6,4 percenta. Nečakane pozitívne výsledky si potom všimli aj investori. Akcie skupiny preto v stredu vzrástli o 14,5 percenta.

    Capri Holdings má nádej. Je ňou aj predaj značky Versace

    Capri Holdings vidí nádej aj v nedávno dohodnutom predaji značky Versace skupine Prada. Tá ju do konca roka kúpi za 1,4 miliardy dolárov. Začiatkom tohto roka sa v médiách objavili aj fámy, že vedenie Capri Holdings plánuje predať aj značku Jimmy Choo. Generálny riaditeľ skupiny ich však dôrazne poprel. „Jimmy Choo nie je na predaj,“ povedal.

    „Sme nadšení ohľadom potenciálneho rastu, ktorý Jimmy Choo pre našu skupinu predstavuje,“ doplnil. Najnovšie výsledky z prvého štvrťroka tohto roka tak naznačujú, že by sa skupina mohla blížiť lepším zajtrajškom. Na podobné pozitívne správy čakali predovšetkým investori, ktorých znepokojil prepad hodnoty akcií spoločnosti v poslednom roku. Za uplynulé obdobie klesla o takmer 44 percent.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    Skupina Capri má šancu na žiarivé zajtrajšky. Oslavuje výsledky z prvého štvrťroka

    ― Reklama ―

    Skupina Capri Holdings je na ceste za potenciálnymi lepšími zajtrajškami. Spoločnosť v stredu zverejnila výsledky z prvého štvrťroka, ktoré predčili očakávania analytikov. Dôvodom je predovšetkým zvyšujúci sa dopyt po kabelkách a obuvi z dielne Michael Kors. Firma nemá zďaleka vyhraté, jedná sa však o prvé známky, že by jej nová stratégia mohla fungovať.

    Najnovšie výsledky luxusnej skupiny Capri Holdings naznačujú, že by ju čoskoro mohlo čakať vytúžené oživenie. Spoločnosť totiž v stredu zverejnila štatistiky za prvý štvrťrok tohto roka. Tie odhalili menší pokles tržieb, než očakávali analytici. Spoločnosť, ktorá vlastní značky Michael Kors a Jimmy Choo, má pred sebou ešte veľa práce, ale toto sú prvé náznaky, že jej novo zavedená stratégia funguje.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by LUXURY TRIBUNE (@luxury_tribune)

    Dôvodom pre lepšie než očakávané výsledky je predovšetkým zvyšujúci sa dopyt po kabelkách a obuvi z dielne Michael Kors. Práve tá prekonala širšie nepriaznivé ekonomické podmienky, ktoré luxusnú scénu sprevádzajú už niekoľko sezón. „Aj keď je ešte skoro, začíname vidieť signály toho, že naše stratégie fungujú,“ popísal riaditeľ Capri John Idol s tým, že teraz očakáva návrat k rastu vo fiškálnom roku 2027.

    Zdroj: Jimmy Choo

    Čistý príjem Capri Holdings potom v prvom štvrťroku tohto roka vyšplhal na 56 miliónov dolárov, a to z hodnoty piatich miliónov dolárov, ktoré dosiahol pred rokom v rovnakom období. Predaje Michael Kors potom spadli o 5,9 percenta, zatiaľ čo tie značky Jimmy Choo klesli o 6,4 percenta. Nečakane pozitívne výsledky si potom všimli aj investori. Akcie skupiny preto v stredu vzrástli o 14,5 percenta.

    Capri Holdings má nádej. Je ňou aj predaj značky Versace

    Capri Holdings vidí nádej aj v nedávno dohodnutom predaji značky Versace skupine Prada. Tá ju do konca roka kúpi za 1,4 miliardy dolárov. Začiatkom tohto roka sa v médiách objavili aj fámy, že vedenie Capri Holdings plánuje predať aj značku Jimmy Choo. Generálny riaditeľ skupiny ich však dôrazne poprel. „Jimmy Choo nie je na predaj,“ povedal.

    „Sme nadšení ohľadom potenciálneho rastu, ktorý Jimmy Choo pre našu skupinu predstavuje,“ doplnil. Najnovšie výsledky z prvého štvrťroka tohto roka tak naznačujú, že by sa skupina mohla blížiť lepším zajtrajškom. Na podobné pozitívne správy čakali predovšetkým investori, ktorých znepokojil prepad hodnoty akcií spoločnosti v poslednom roku. Za uplynulé obdobie klesla o takmer 44 percent.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Sila novej éry Chanel spočíva v detaile. Matthieu Blazy ponúkol perfektné kreácie

    Jarná kolekcia Chanel si žiada pohľad zblízka. Matthieu Blazy vo svojej debutovej jarnej a letnej kolekcii premenil každý detail na kompas staronovej estetiky. V každom stehu, v štruktúre tvídu aj v nečakaných tvaroch kabeliek sa zrkadlí jeho presnosť a cit pre tradíciu. Parížsky Grand Palais sa stal laboratóriom remesla, kde luxus získava hmatateľnú podobu v tradičnom poňatí krásy. Chanel pod jeho vedením rozpráva príbeh skrze nuansy, formujúce celú galaxiu štýlov.

    Z blondínky brunetkou kvôli počasiu? Nový TikTok trend vyzýva k radikálnej zmene

    Snáď s každým novým ročným obdobím zaplaví sociálnu sieť TikTok nová vlna beauty premien. Aktuálne jej dominuje trend s názvom "go darker for autumn", kvôli ktorému sa blondínky vzdávajú svojich plavých tónov v prospech tých bohato gaštanových alebo čokoládových. Nie je už ale trochu bláznovstvo meniť dlho zavedený štýl len kvôli pár spadnutým listom?

    Ikonický náramok Love oslavuje comeback. Cartier ho v novej verzii vracia po 58 rokoch

    Po dlhých 58 rokoch od svojho vzniku sa ikonický náramok Love od Cartier mení do novej podoby. Pružný, plynulý, dokonale súdržný so zápästím. Nový model Love Unlimited prináša pohyb tam, kde kedysi vládla presnosť a nedynamická strohosť. V každom detaile zostáva duch Alda Cipulla, konštruktéra emócií, ktorý kedysi zlatom vyjadril trvalosť citu. Šperkársky dom Cartier teraz prepisuje jeho myšlienku do novej éry.

    Anjelici opäť na scéne. Značka Victoria’s Secret odhalila tohtoročnú show

    Veľkolepá tradičná show z dielne Victoria’s Secret na seba opäť strhla pozornosť. Značka sa na scénu vrátila po roku a predstavila len druhú prehliadku od svojej dlhodobej pauzy, nasledujúcej po lavíne silnej kritiky. Jej nová image má zahŕňať o niečo viac rôznorodý a inkluzívny prístup. Zdá sa, že spoločnosti sa comeback darí, zožala totiž značný úspech.

    Kedysi dávno. Historické poznatky sa ukrývajú v najkrajších knižniciach sveta

    Knižnice rozhodne nie sú len tiché sály plné prachu. V mnohých častiach sveta slúžia ako vzácne svätyne, kde ľudia s úctou skláňajú hlavy. Vo vnútri kláštorov, univerzít, ale aj len tak samostatne stojace knižnice patria k najobľúbenejším turistickým miestam. Našťastie si zatiaľ zachovávajú zaslúženú úctu návštevníkov a nechávajú na vás naplno dýchnuť svoju atmosféru.

    Od heroínu k Ozempicu. Cesty, ako byť chic, sa menia, tlak na štíhlosť zostáva

    Ovisnuté lícne kosti, detsky útle ramená, špicaté kolená. Herečky a modelky to často maskujú, ale premena ich siluety v posledných rokoch jasne ukazuje, že žijeme v ére Ozempic chic. Môžeme si nahovárať, že tentoraz je za chudnutím medicína v podobe lieku potláčajúceho chuť do jedla. V skutočnosti sme esteticky, ale aj filozoficky oveľa bližšie zatracovanej ére heroín chic, než sme si možno ochotní pripustiť.

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje jej smernice

    Zástupcovia Organizácie pre hospodársku spoluprácu a rozvoj zverejnili výsledky investigácie značky Shein. Podľa reportu nedodržiava čínsky fast fashion gigant stanovené smernice pre nadnárodné spoločnosti, týkajúce sa ľudských práv, ochrany životného prostredia a spravodlivých platov. Medzivládna organizácia začala prieskum po sťažnosti dvoch francúzskych poslancov.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrýva hviezdnu oponu

    Streamovacia služba Netflix privítala vo štvrtok nový hviezdny dokument. V jeho strede stojí bývalá speváčka a úspešná návrhárka Victoria Beckham. Trojdielny seriál sľubuje odokrytie jej neľahkej cesty na vrchol módneho priemyslu, kam sa len tak niekto nedostane. Súčasťou príbehu sú nielen archívne zábery, ale aj rozhovory s poprednými osobnosťami módnej scény.

    Day to night. Inteligentné outfity vás z práce vezmú rovno do víru noci

    Pracovne vyťaženým ženám sa ľahko stane, že zatiaľ čo cez deň sú potrebné na formálnom meetingu a v kancelárii, večer ich čaká uvoľnená zábava na úrovni. Našťastie je módny svet priaznivý aj zložitým situáciám. Umožňuje preto vytvoriť outfit vhodný na celodenné nosenie. K perfektnému výsledku stačí iba pár premyslených kúskov a správny styling.

    Značka Schiaparelli opäť potvrdila svoje miesto. Runway uzavrela Kendall Jenner

    V Paríži sa opäť odohrala jedna z najočakávanejších prehliadok každej sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekciu Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka ďalej určuje tón súčasného umenia na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládol pokoj, ktorý sa v móde objaví len zriedka. Ako sme u módneho domu zvyknutí, každý model dokazoval, že presnosť a vízia sú kľúčovým prvkom krajčírskeho umenia. Prehliadka pôsobila ako pomyselná módna štúdia, nie ako tradičná runway.

    Burberry pripomína svoje dedičstvo. Oslavuje ho aj Olivia Colman

    Britský módny dom Burberry zakladá marketing na prepojení svojho viac ako 150 rokov starého dedičstva a modernej energie. Ponúka preto tradičné kockované trenčkoty a dlhé kabáty, to všetko v inovatívnom šate nových materiálov. Smerovanie luxusnej značky odráža rovnako jej najnovšia kampaň It’s always Burberry Weather. Zažiari v nej okrem iného aj herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresľuje identitu Jil Sander

    Hudba dokáže rozšíriť priestor kolekcie rovnako presne ako čisto strihaný kabát. Bochum Welt prináša do módy zvuk, ktorý vytvára atmosféru a vizuálny rytmus. Spolupráca s Jil Sander ukazuje, že minimalizmus má svoju vlastnú akustickú podobu. Zvuk už nie je len sprievodným prvkom, ale stáva sa súčasťou identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, ktorá pôsobí na zmysly zo všetkých strán.

    Oscar Isaac čerí vody internetu. Prekvapil elegantnou módnou otočkou

    Sociálne siete po nedávnom filmovom festivale v Benátkach zaplavili komentáre používateľov, ktorí si všimli nečakanú premenu. Prekvapil ich štýl herca Oscara Isaaca, ktorý stvárnil hlavnú postavu v očakávanom filme Frankenstein. Na červený koberec totiž priniesol perfektnú rovnováhu medzi žiadanou eleganciou a hravou uvoľnenosťou, posúvajúcu jeho look na vyššiu úroveň.

    Móda v kocke: Swarovski oslavuje 130 rokov a Polo Bar putuje do Londýna

    Aj keď sa séria svetových týždňov módy skončila, módnu scénu naďalej zaplavujú nové produkty. Fenty Skin vydáva svoju debutovú kolekciu na telo a Ralph Lauren mieri do Londýna. V roku 2028 tam plánuje otvoriť Polo Bar. Vivienne Westwood po prvýkrát otvorí Rijádsky týždeň módy a Swarovski oslavuje 130 rokov. Tom Ford vymenoval svoju prvú make-up umelkyňu, Lucy Bridge.

    Marc by Sofia kĺže po povrchu. Film je definovaný leskom, nie hĺbkou

    Režisérka Sofia Coppola rozvírila filmové vody, keď na tohtoročnom ročníku filmového festivalu v Benátkach odhalila svoj prvý dokument. Film s názvom Marc by Sofia venovala svojmu blízkemu priateľovi a slávnemu návrhárovi Marcovi Jacobsovi. Film síce zožal úspech, nečakajte od neho však hlboký vhľad za oponu. Ide skôr o trblietavý obraz módnej ikony.

    Matthieu Blazy mieri až ku hviezdam. Chanel vdýchol nový život

    Paríž sa včera stal svedkom posledného očakávaného debutu, ktorý okamžite vyšplhal na vrchol zoznamu uplynulých módnych premiér. Matthieu Blazy odhalil svoju víziu Chanel, ktorú módnemu domu vdýchol nový život. Ukázal značku v novom svetle, ktoré nikto nečakal, ale všetci ho milujú.

    ― Reklama ―