Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jar sa nesie v znamení zaujímavých kozmetických noviniek. Značky ako Chanel a Havlik’s apothecary vítajú inovácie v starostlivosti o pleť, ktoré sú ideálne na jarný reset pleti. Parfumérsky dom Ourte uvádza na trh svoj najodvážnejší gurmánsky parfum s nádychom živočíšnosti. Modelka a influencerka Hailey Bieber tiež odhaľuje nový produkt, tentoraz v podobe ceruzky na pery.

    Jemná pleť pekne česky podľa Havlíkovej apotéky. Duo Alabaster a Ópium vás rozžiaria

    Obľúbená česká značka lásky Havlíková apotéka sa napríklad rozhodla vytvoriť vlastný recept na jemnú a vyživenú pleť. Novinkou je hydratačné duo v luxusnom vintage dizajne. Vďaka séru a pleťovému oleju vaša pleť túto jar rozkvitne ako tá najkrajšia kvetinová záhrada. Hlavnými zložkami sú tentoraz kyselina hyalurónová a makový olej.

    Protiklady sa priťahujú, a to aj v prípade séra Alabaster. Kombinácia vysokomolekulárnej a nízkomolekulárnej kyseliny hyalurónovej hĺbkovo hydratuje pleť. Zároveň vytvára na povrchu pleti ochranný film, ktorý zabraňuje pôsobeniu vonkajších vplyvov. Česká DNA značky je nepopierateľná. Ďalšou účinnou zložkou je limetka so silnými antioxidačnými vlastnosťami.

    Zdroj: Havlíkova apotéka

    Duo dopĺňa pleťový olej s príznačným názvom Opium. Hlavnými zložkami sú makový olej a RonaCare® Poppy SE, účinná látka z vlčieho maku. Olej s podmanivou textúrou sľubuje redukciu tmavých kruhov pod očami a láskyplné pohladenie suchej pleti bojujúcej so zápalmi alebo ekzémami. Súčasťou zloženia je aj vitamín E, známy bojovník proti oxidačnému stresu a predčasnému starnutiu.

    „Live Crispy, Play Naughty“. Hriešny parfém od Ourte budete chcieť zjesť

    Na trhu pristál aj nový výrobok od českého parfumérskeho domu Ourte. Lákavé portfólio niche hedonistických parfémov sa rozširuje o unisex vôňu s názvom Crispy Porn, ktorá vonia presne tak, ako znie. Zakladateľ značky Daniel Leitner totiž postavil étos značky na vytváraní kompozícií inšpirovaných všetkými pozemskými neresťami.

    Zdroj: Ourte

    Chutne znejúca vonná kompozícia poskytuje čuchový zážitok na zahryznutie. Základ tvorí čierna vanilka s rumom a lahodným karamelom. Najviac vás však prekvapí živočíšne kastoreum, ktoré celú vôňu zahalí do oblaku divokosti. Na gurmánskej note sa vďaka káve a orieškom nesie aj srdce parfému. Sladkou bodkou na záver je kokos.

    Chanel si zakladá na luxuse. Vzácne a inovatívne zložky séra Sublimage zaručujú komplexnú starostlivosť

    Túto jar značka Chanel rozširuje svoj regeneračný rad Sublimage. Sublimage Le Serum je všestranným pomocníkom proti starnutiu. Zloženie sa totiž komplexne zameriava nielen na boj proti vráskam, ale aj na celkový komfort, textúru a zjednotenie pleti. Výnimočné zloženie odráža prémiový luxus hlboko zakorenený v DNA spoločnosti.

    Zdroj: Chanel

    Sérum obsahuje polyfrakcionovanú madagaskarskú vanilku plocholistú, extrakt zo zlatobyle a lipopeptid. Táto silná zostava podporí vašu pleť na všetkých frontoch. V podobnom duchu je aj maska Sublimage Le Masque obohatená o biomimetické lipidy. Pri pravidelnom používaní sľubuje posilnenie kožnej bariéry a zanechanie zamatovo hebkej pokožky.

    Posadnutosť produktmi na pery pokračuje. Vďaka ceruzke Rhode si vytvoríte každodenný soft glam

    Po ikonických leskoch predstavuje Hailey Bieber a jej značka Rhode ďalší prírastok do rodiny produktov na pery. S kontúrovacou ceruzkou Peptide Lip Shape môžete byť kreatívna. Môže sa totiž pochváliť obojstranným povrchom so silikónovým hrotom na rozmazávanie. To znamená, že pri kontúrovaní pier nie je potrebná žiadna presnosť. Môžete prekročiť ich obrys a potom linku rozmazávať pre ležérny vzhľad.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by rhode skin (@rhode)

    Na výber je 11 rôznych prirodzených odtieňov od ružovej až po tmavohnedú. Spoločnosť je známa svojimi hybridnými líčidlami, ktoré obsahujú aj zložky na starostlivosť o pleť. V prípade Peptide Lip Shade je hlavnou hydratačnou zložkou peptid, ktorý má aj vyhladzujúci účinok. Druhé husle hrá výťažok zo senovky gréckej, ktorý sľubuje plnšie a pevnejšie vyzerajúce pery.

    Zdroje: Havlíkova apotéka, Ourte, Chanel, Rhode, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.sk/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.
    Foto:Rhode

    Beauty novinky: Privítajte jar s ceruzkou na pery od Rhode či regeneračným sérom od Chanel

    ― Reklama ―

    Jar sa nesie v znamení zaujímavých kozmetických noviniek. Značky ako Chanel a Havlik’s apothecary vítajú inovácie v starostlivosti o pleť, ktoré sú ideálne na jarný reset pleti. Parfumérsky dom Ourte uvádza na trh svoj najodvážnejší gurmánsky parfum s nádychom živočíšnosti. Modelka a influencerka Hailey Bieber tiež odhaľuje nový produkt, tentoraz v podobe ceruzky na pery.

    Jemná pleť pekne česky podľa Havlíkovej apotéky. Duo Alabaster a Ópium vás rozžiaria

    Obľúbená česká značka lásky Havlíková apotéka sa napríklad rozhodla vytvoriť vlastný recept na jemnú a vyživenú pleť. Novinkou je hydratačné duo v luxusnom vintage dizajne. Vďaka séru a pleťovému oleju vaša pleť túto jar rozkvitne ako tá najkrajšia kvetinová záhrada. Hlavnými zložkami sú tentoraz kyselina hyalurónová a makový olej.

    Protiklady sa priťahujú, a to aj v prípade séra Alabaster. Kombinácia vysokomolekulárnej a nízkomolekulárnej kyseliny hyalurónovej hĺbkovo hydratuje pleť. Zároveň vytvára na povrchu pleti ochranný film, ktorý zabraňuje pôsobeniu vonkajších vplyvov. Česká DNA značky je nepopierateľná. Ďalšou účinnou zložkou je limetka so silnými antioxidačnými vlastnosťami.

    Zdroj: Havlíkova apotéka

    Duo dopĺňa pleťový olej s príznačným názvom Opium. Hlavnými zložkami sú makový olej a RonaCare® Poppy SE, účinná látka z vlčieho maku. Olej s podmanivou textúrou sľubuje redukciu tmavých kruhov pod očami a láskyplné pohladenie suchej pleti bojujúcej so zápalmi alebo ekzémami. Súčasťou zloženia je aj vitamín E, známy bojovník proti oxidačnému stresu a predčasnému starnutiu.

    „Live Crispy, Play Naughty“. Hriešny parfém od Ourte budete chcieť zjesť

    Na trhu pristál aj nový výrobok od českého parfumérskeho domu Ourte. Lákavé portfólio niche hedonistických parfémov sa rozširuje o unisex vôňu s názvom Crispy Porn, ktorá vonia presne tak, ako znie. Zakladateľ značky Daniel Leitner totiž postavil étos značky na vytváraní kompozícií inšpirovaných všetkými pozemskými neresťami.

    Zdroj: Ourte

    Chutne znejúca vonná kompozícia poskytuje čuchový zážitok na zahryznutie. Základ tvorí čierna vanilka s rumom a lahodným karamelom. Najviac vás však prekvapí živočíšne kastoreum, ktoré celú vôňu zahalí do oblaku divokosti. Na gurmánskej note sa vďaka káve a orieškom nesie aj srdce parfému. Sladkou bodkou na záver je kokos.

    Chanel si zakladá na luxuse. Vzácne a inovatívne zložky séra Sublimage zaručujú komplexnú starostlivosť

    Túto jar značka Chanel rozširuje svoj regeneračný rad Sublimage. Sublimage Le Serum je všestranným pomocníkom proti starnutiu. Zloženie sa totiž komplexne zameriava nielen na boj proti vráskam, ale aj na celkový komfort, textúru a zjednotenie pleti. Výnimočné zloženie odráža prémiový luxus hlboko zakorenený v DNA spoločnosti.

    Zdroj: Chanel

    Sérum obsahuje polyfrakcionovanú madagaskarskú vanilku plocholistú, extrakt zo zlatobyle a lipopeptid. Táto silná zostava podporí vašu pleť na všetkých frontoch. V podobnom duchu je aj maska Sublimage Le Masque obohatená o biomimetické lipidy. Pri pravidelnom používaní sľubuje posilnenie kožnej bariéry a zanechanie zamatovo hebkej pokožky.

    Posadnutosť produktmi na pery pokračuje. Vďaka ceruzke Rhode si vytvoríte každodenný soft glam

    Po ikonických leskoch predstavuje Hailey Bieber a jej značka Rhode ďalší prírastok do rodiny produktov na pery. S kontúrovacou ceruzkou Peptide Lip Shape môžete byť kreatívna. Môže sa totiž pochváliť obojstranným povrchom so silikónovým hrotom na rozmazávanie. To znamená, že pri kontúrovaní pier nie je potrebná žiadna presnosť. Môžete prekročiť ich obrys a potom linku rozmazávať pre ležérny vzhľad.

    Zobraziť tento príspevok na Instagrame

    A post shared by rhode skin (@rhode)

    Na výber je 11 rôznych prirodzených odtieňov od ružovej až po tmavohnedú. Spoločnosť je známa svojimi hybridnými líčidlami, ktoré obsahujú aj zložky na starostlivosť o pleť. V prípade Peptide Lip Shade je hlavnou hydratačnou zložkou peptid, ktorý má aj vyhladzujúci účinok. Druhé husle hrá výťažok zo senovky gréckej, ktorý sľubuje plnšie a pevnejšie vyzerajúce pery.

    Zdroje: Havlíkova apotéka, Ourte, Chanel, Rhode, Instagram

    ― Reklama ―

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    A$AP Rocky a Puma menia svet sneakers. Speedcat Racing pozývajú na divokú jazdu

    A$AP Rocky je späť na módnej scéne. Tentokrát opäť spojil sily so športovou značkou Puma. Spoločne vytvorili sneakers s názvom napovedajúcim mnohé, teda Speedcat Racing. A$AP Rocky prichádza do sveta topánok so sexy divokým detailom. Teniska nádherne prepája motoristickú estetiku a osobný streetwearový štýl samotného legendárneho rapera.

    Generácia Z prepadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z bežných self-care pomocníkov sa v očiach generácie Z stáva špeciálny zberateľský predmet. Či už vďaka rozdielnym značkám, nespočetnému množstvu vôní meniacich sa s každou sezónou, alebo limitovaným edíciám, klasický peeling priťahuje v kúpeľni čím ďalej väčšiu pozornosť. Stal sa z neho drobný záblesk sveta luxusu, ktorý ponúka okamžité uspokojenie a komerciou podporený pocit sebalásky.

    Módny rok kulminuje. Koniec roka spečatilo odovzdávanie Fashion Awards

    Prvý decembrový pondelok bol predzvesťou rýchlo sa blížiaceho konca tohto roka. Začal sa slávnostným odovzdávaním módnych cien, ktoré tradične organizuje nadácia British Fashion Council. Svet módy náležite ocenil najväčšie ikony, ktoré definujú rok 2025, vrátane návrhárov ako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner a modelky Anok Yai.

    Dreaming Eli učí zvodnej sebaláske. Módny nováčik dobýva Londýn

    Dreaming Eli patrí k najvýraznejším novým hlasom londýnskej módnej scény. Značka dobyla London Fashion Week svojou kolekciou, ktorú pripravila pre jar 2026. Jej tvorba prepája jemnosť s drsnosťou, zraniteľnosť so silou a experiment s romantikou. Svojou jedinečnosťou si zaistila pozornosť módnych kritikov a stabilné miesto na svetoznámom týždni módy.

    Chanel oblieka rappera. Novým ambasádorom značky je A$AP Rocky

    Herečku Margaret Qualley a rappera A$AP Rockyho čaká hviezdna svadba. Aspoň v alternatívnom vesmíre Chanel. Módny dom odhalil krátke video z dielne režiséra Michela Gondryho, v ktorom slávneho hudobníka predstavuje ako svojho najnovšieho ambasádora. Zároveň sa jedná o teaser k chystanej show s názvom Métiers d’Art, ktorú v utorok 2. decembra privíta New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Obaja velikáni formujú budúcnosť luxusu

    LVMH aj Kering vstupujú do novej etapy rastu. Skupiny formujúce tvár globálneho luxusu posúvajú portfóliá smerom k budúcnosti. LVMH spolieha na čerstvé talenty a remeselnú zručnosť. Kering buduje investičnú jednotku, ktorá mapuje značky, technológie aj subkultúrne smery. Obaja giganti sledujú premenu zákazníka a reagujú s víziou presahujúcou hranice tradičného luxusu.

    Šaty už nestačia. Elie Saab pretvára sny na luxusné rezidencie z betónu a zlata

    Značka Elie Saab rozširuje svoj vycibrený estetický svet. Predstavila projekt Stellar by Elie Saab, prvý značkový rezidenčný komplex na ostrove Yas v Abú Dhabí. Týmto krokom nadväzuje na svoju globálnu expanziu do segmentu luxusných nehnuteľností. Stopy jej značky možno nájsť po celom svete, od Karibiku cez Maldivy až po švajčiarske Alpy, rovnako ako na nedávno uvedenej debutovej jachte Elie Saab.

    Príbeh túžby a vzdoru. Vivienne Westwood oživuje mangu NANA

    Milovníci anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala jesenné prekvapenie plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvorila kolekciu, ktorá sa inšpirovala slávnymi japonskými manga komiksami. Spolupráca, ktorá prepája melanchóliu tokijských nocí s neskrotným britským duchom, oživuje šperky, látky aj siluety, ktoré v mange rozprávajú o slobode, túžbe a vzdore.

    Maison Margiela prepisuje anonymnú DNA. Prispôsobuje sa ére virálov

    Hovorí sa, že starého psa novým kúskom nenaučíš. V móde, kde rýchlo sa meniaca dynamika môže zaskočiť aj najsilnejších hráčov, to však neplatí. Pravidlám hry sa musel podriadiť aj Maison Margiela. Zakladateľ značky vybudoval biznis model na myšlienke brandu bez mena. Kreatívny riaditeľ Glenn Martens ho ale pomaly pretvára. Uvádza ho do súčasnosti, kde víťazí relevancia a pozornosť.

    Čiapky, ktoré prelomia zimné prekliatie. Tú správnu už nedáte dole.

    Zimné obdobie opäť otvára otázku, prečo sa pletené čiapky často zdajú byť únavnejšie ako samotné mrazivé počasie. Mnohé tváre pod nimi strácajú svoje proporcie, líniu čeľuste a sebavedomý výraz. Móda však ponúka alternatívy, ktoré pracujú s architektúrou hlavy oveľa inteligentnejšie a dodávajú outfitu novú vertikálu. Štruktúra, história, elegancia a dramatický tvar dokážu premeniť obyčajné vrstvenie na skutočný styling. Niet divu, že módne domy vsádzajú na klobúky rámujúce tvár ako na šperk, nie ako na zimnú nevyhnutnosť.

    Uverili sme marketingovým klamstvám? The Ordinary búra mýty skincare sveta

    Značka The Ordinary povedala stop. Stop marketingovým beauty tipom, ktoré neprinášajú žiadne viditeľné zmeny. Stop klamaniu. Svojou novou kampaňou s názvom The Periodic Fable chce zbúrať mýty, ktoré svet skincare rutín vystaval na pestrých termínoch. Reklamou urobila spoločnosť čiaru za lákavými frázami a marketingom, ktoré zarábajú peniaze, ale neprinášajú ovocie.

    Premeňte zimné dni na radosť. Rozžiarte ich luxusnými adventnými kalendármi

    Premeňte svoje Vianoce na čarovné chvíle a vráťte sa do dní, keď ste boli deťmi. Čakanie na Štedrý deň môže byť dlhé, ale s luxusnym adventným kalendárom si ho rozhodne skrátite. Predčasným darčekom sviatky ešte nikto nikdy nepokazil. Ste milovníci vôní, starostlivosti o seba alebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z ponuky slávnych značiek určite vyrazia dych.

    ― Reklama ―