Více

    ― Reklama ―

    Trendy „unapproachable“ make-up má hneď niekoľko priaznivých vedľajších účinkov. Okrem vytvorenia výrazného looku totiž podľa používateľov sociálnej siete TikTok zvládne dodať sebavedomie a odvahu. Tým však jeho plusy nekončia. Svoj názov totiž získal od ďalšieho bonusového prínosu. Jeho nositeľkám má pomáhať odohnať vtieravých a nepríjemných mužov.

    Takzvaný unapproachable make-up, v preklade neprístupný alebo neprívetivý, patrí medzi ďalšie looky dobývajúce sociálnu sieť TikTok. Na popularite vzrástol predovšetkým vďaka svojim prísľubom. Nielen, že zaručí slušivý vzhľad, pomôže vám aj s nedostatkom sebavedomia. Jeho nositeľky sľubujú, že sa po jeho nanesení budete skrátka cítiť istejšie a odvážnejšie. Tým však jeho plusy zďaleka nekončia.

    Nebojte sa byť výrazní. V prípade trendy looku vám to bude hrať do kariet

    Názov tohto populárneho vzhľadu, odkazujúci na spomínanú neprístupnosť, odvodili používatelia TikToku od jeho pôsobenia na svoje okolie. Akonáhle na niekoho upriete svoje čierne oči, dvakrát si rozmyslí, či sa s vami bude rozprávať. Tými, ktoré nositeľky chcú odradiť, sú predovšetkým vlezlí a nepríjemní muži. Make-up sa preto skladá z výrazných prvkov, vytvárajúcich nedostupný dojem.

    Zdroj: Rare Beauty, Fenty Beauty

    Začnite s úplne perfektnou vrstvou make-upu. Zvoľte skôr vyššie krytie, vytvárajúce dojem bezchybnej pleti. Skvele poslúži napríklad korektor od značky Rare Beauty. Dôležitou súčasťou „unapproachable“ looku sú aj jasne definované kontúry. Najlepším priateľom vám preto bude šikovná bronzer ceruzka, napríklad tá z dielne Fenty Beauty. Nič ale nepreháňajte, držte sa v medziach vkusu.

    Zdroj: Chanel, Dr. Hauschka

    Pritlačiť ale môžete vo chvíli, keď sa vrhnete na očné viečka. Za základ zvoľte neutrálne až hnedé očné tiene. Svetlejšie klasicky smerujte do vnútorného kútika, tmavšie zase do vonkajšieho. Najviac sa môžete pohrať s čiernou očnou linkou. Tradičnú „vlnku“ vytvorte ako na vonkajšej, tak vnútornej strane. Následne uchopte ceruzku na oči a obtiahnite vnútornú stranu očí. Vytvorenú linku jemne rozmažte.

    Zdroj: Hermès, Dior

    Ani pri perách sa nemusíte držať späť. Začnite ceruzkou na pery, aby ste zvýraznili požadovaný výsledok. Potom naneste rúž, skôr matný, v závislosti od odtieňa, ktorý ste si vybrali. Mal by to však byť tmavší odtieň. Vytvoríte look, za ktorý by sa nemusela hanbiť nejedna celebrita. A tiež, že nie. „Unapproachable“ make-up vyniesli napríklad herečky Alexa Demie alebo Lily Rose-Depp. This look just never fails 😇

    @danielllestradaTento vzhľad jednoducho nikdy nesklamenenásytný – Tate McRae

    Zdroje: PureWow, Hypebae, PopSugar, TikTok

    Unapproachable make-up vám dodá sebavedomie. Odradí aj nevítaných mužov

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Trendy „unapproachable“ make-up má hneď niekoľko priaznivých vedľajších účinkov. Okrem vytvorenia výrazného looku totiž podľa používateľov sociálnej siete TikTok zvládne dodať sebavedomie a odvahu. Tým však jeho plusy nekončia. Svoj názov totiž získal od ďalšieho bonusového prínosu. Jeho nositeľkám má pomáhať odohnať vtieravých a nepríjemných mužov.

    Takzvaný unapproachable make-up, v preklade neprístupný alebo neprívetivý, patrí medzi ďalšie looky dobývajúce sociálnu sieť TikTok. Na popularite vzrástol predovšetkým vďaka svojim prísľubom. Nielen, že zaručí slušivý vzhľad, pomôže vám aj s nedostatkom sebavedomia. Jeho nositeľky sľubujú, že sa po jeho nanesení budete skrátka cítiť istejšie a odvážnejšie. Tým však jeho plusy zďaleka nekončia.

    Nebojte sa byť výrazní. V prípade trendy looku vám to bude hrať do kariet

    Názov tohto populárneho vzhľadu, odkazujúci na spomínanú neprístupnosť, odvodili používatelia TikToku od jeho pôsobenia na svoje okolie. Akonáhle na niekoho upriete svoje čierne oči, dvakrát si rozmyslí, či sa s vami bude rozprávať. Tými, ktoré nositeľky chcú odradiť, sú predovšetkým vlezlí a nepríjemní muži. Make-up sa preto skladá z výrazných prvkov, vytvárajúcich nedostupný dojem.

    Zdroj: Rare Beauty, Fenty Beauty

    Začnite s úplne perfektnou vrstvou make-upu. Zvoľte skôr vyššie krytie, vytvárajúce dojem bezchybnej pleti. Skvele poslúži napríklad korektor od značky Rare Beauty. Dôležitou súčasťou „unapproachable“ looku sú aj jasne definované kontúry. Najlepším priateľom vám preto bude šikovná bronzer ceruzka, napríklad tá z dielne Fenty Beauty. Nič ale nepreháňajte, držte sa v medziach vkusu.

    Zdroj: Chanel, Dr. Hauschka

    Pritlačiť ale môžete vo chvíli, keď sa vrhnete na očné viečka. Za základ zvoľte neutrálne až hnedé očné tiene. Svetlejšie klasicky smerujte do vnútorného kútika, tmavšie zase do vonkajšieho. Najviac sa môžete pohrať s čiernou očnou linkou. Tradičnú „vlnku“ vytvorte ako na vonkajšej, tak vnútornej strane. Následne uchopte ceruzku na oči a obtiahnite vnútornú stranu očí. Vytvorenú linku jemne rozmažte.

    Zdroj: Hermès, Dior

    Ani pri perách sa nemusíte držať späť. Začnite ceruzkou na pery, aby ste zvýraznili požadovaný výsledok. Potom naneste rúž, skôr matný, v závislosti od odtieňa, ktorý ste si vybrali. Mal by to však byť tmavší odtieň. Vytvoríte look, za ktorý by sa nemusela hanbiť nejedna celebrita. A tiež, že nie. „Unapproachable“ make-up vyniesli napríklad herečky Alexa Demie alebo Lily Rose-Depp. This look just never fails 😇

    @danielllestradaTento vzhľad jednoducho nikdy nesklamenenásytný – Tate McRae

    Zdroje: PureWow, Hypebae, PopSugar, TikTok

    ― Reklama ―

    Jesenné svadby sú in. Doprajte si dekadentné farby a nebojte sa počasia

    Jesenné svadby majú svoje nezameniteľné čaro. Zatiaľ čo letné oslavy si zakladajú na ľahkosti a vzdušnosti, jesenné ponúkajú hlbšie tóny, bohatšie textúry a zatiaľ neopozeranú atmosféru. Byť hosťom na takejto svadbe však znamená spojiť slávnostnú náladu s premenlivým počasím a nájsť rovnováhu medzi pohodlím a želanou eleganciou. Umožňuje však aj luxusné detaily, ktoré by v lete pôsobili možno "príliš".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobýva svet módy. Nepoznáme sebavedomejší rukopis

    Z Tbilisi sa už pár rokov šíri nová vlna módy, ktorá má v sebe niečo surové, architektonické a zvodné. Jedným z jej najvýraznejších hlasov je návrhár Aleksandre Akhalkatsishvili, ktorý dokázal prepojiť dekonštruovaný minimalizmus so ženskou sebaistotou a svojím jedinečným gruzínskym akcentom. Jeho kolekcie sú ako dobre vyrozprávaný príbeh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoria silný celok.

    Jesenné trendy konečne myslia na normálnu pleť. Vracia sa ale aj obávané concealer lips

    Či už ste milovníkom leta, alebo sa tešíte na jeseň, farebné obdobie je v móde dôležitým obdobím. Kozmetický priemysel však nezaostáva. Tohtoročné jesenné trendy už pomaly klopú na dvere a ponúkajú skutočne originálne portfólio make-up noviniek. Vyzerá to tak, že nás čaká návrat do minulosti, ako aj prekvapivé nové štýly líčenia.

    Pinterest predpovedá trendy jesene. Kraľuje im láska k second handom

    Platforma Pinterest odhalila report predpokladajúci trendy tohtoročnej jesene. Založený je predovšetkým na vyhľadávaní jej Gen Z užívateľov. Tí si zamilovali predovšetkým nakupovanie z druhej ruky a vintage kúsky. Na scénu sa však vracia tiež preppy štýl alebo móda 60. rokov. Obľubu našli rovnako v outfitoch inšpirovaných ich obľúbenými kofeínovými nápojmi.

    Zrodené z mora, poháňané svetlom. Iris van Herpen oživuje haute couture

    Keď Iris van Herpen otvorila svoju kolekciu Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookom, svet módy sa na chvíľu zastavil. Pred publikom sa vynorila modelka odetá do bioluminiscenčného zázraku tvoreného 125 miliónmi rias, ktoré reagujú na svetlo a teplotu. Výsledkom nie je iba odev, ale živý organizmus.

    Svet zrýchľuje, generácia Z spomaľuje. Ručné práce sú späť

    V dobe, keď sú naše dni preplnené notifikáciami a nekonečným skrolovaním, sa mladá generácia obracia k činnostiam pripomínajúcim dobu pred nástupom inteligentných technológií. Generácia Z si nachádza cestu k tvorivým koníčkom, ktoré nie sú len estetické, ale aj terapeutické. Jedná sa o širší kultúrny signál, že si ako spoločnosť začíname vážiť autenticitu a pokoj. Ručné práce do tohto modelu perfektne zapadajú.

    Páni, tento rok je trendom zažiariť. Je to aj vaša svadba

    Tradičné svadobné outfity už dávno nie sú "cool". Vďaka neustálemu boju za rodovú rovnoprávnosť sa dnes na svadbách rozhodne netočí všetko len okolo nevesty. Pánska svadobná móda sa rýchlo mení a naberá na odvahe. Moderné svadobné outfity pre mužov ponúka napríklad značka Tanner Fletcher. Trendu "It’s his wedding too" však v posledných týždňoch kraľuje profesionálny hráč NFL Kylen Granson a jeho biely plášť.

    Módny dom Pucci vstáva z mŕtvych. Vyhlasuje Pucci Girl Summer.

    Popkultúrne estetiky v posledných rokoch smelo ovládajú nielen naše instagramové feedy, ale aj životný štýl a šatník. V lete 2023 sme boli posadnutí Barbiecore, zatiaľ čo minulý rok sa niesol v znamení Brat Summer, pod taktovkou speváčky Charli XCX. Aký trend ale kraľuje tohtoročnému letu? No predsa štýl Pucci Girl Summer, ktorý si získal sympatie internetových it-girls ako Hailey Bieber alebo Alexandra Saint Mleux.

    Čítanie je opäť v móde. Interiérový trend diktuje nekonečnú zásobu kníh

    Čítanie je koníček, ktorý mnohí z nás s rozmachom moderných technológií opustili. Zdá sa však, že opäť prichádza do módy. Svet interiérového dizajnu totiž dobýva trend s názvom Bookshelf Wealth. Jeho esenciou je láska ku knihám, ktorá diktuje zaplnené police obľúbených príbehov a predmetov od podlahy po strop. Kľúčom k úspechu je však autenticita.

    Kim Kardashian ako kultúrna zbraň značky Balenciaga. Čo bude ďalej?

    Keď Kim Kardashian prvýkrát vstúpila na červený koberec v čiernom body značky Balenciaga, ktoré jej zakrývalo aj tvár, bolo jasné, že sa chystá veľký módny moment. Spojenie Kim a návrhára Demnu Gvasalia prerástlo bežné partnerstvo medzi celebritou a značkou. Ich vzťah sa stal kultúrnym fenoménom a zapísal sa do histórie rovnako ako Alexander McQueen a Kate Moss. Obaja redefinovali, čo znamená byť ikonou.

    Česko má jasno. Do boja o Oscara pošle dokument Ešte nie som, kým chcem byť

    Dokument režisérky Kláry Tasovskej Ešte nie som, kým chcem byť získal ďalšie uznanie. Česká filmová a televízna akadémia ho vyšle do boja o Oscara. Usilovať sa bude o výhru v kategórii medzinárodný celovečerný film. Film sleduje príbeh fotografky Libuše Jarcovjákovej a zachytáva underground 80. rokov v Československu aj útek do Západného Berlína.

    Spoločnosť Valentino čelí zmenám. Jacopo Venturini opúšťa pozíciu CEO značky

    Módny dom Valentino vo štvrtok oznámil nečakanú správu. Zverejnil totiž, že sa na základe obojstrannej dohody rozhodol prepustiť doterajšieho generálneho riaditeľa Jacopa Venturiniho. Príčinou odchodu sú osobné dôvody. Zatiaľ nie je jasné, kto na prázdne kreslo CEO teraz zasadne. Alessandro Michele však zostáva kreatívnym riaditeľom.

    Maskulinita má novú tvár. Zoznámte sa s fenoménom performative male

    Sociálne siete vytvorili ďalší pominuteľný trend. Tentokrát ho však rovnakým dychom samy kritizujú. Ide o novú formu maskulinity, ktorej však chýba akákoľvek autenticita. Nová pánska estetika namiesto toho usiluje o validáciu založenú na umelo, ale veľmi starostlivo vykonštruovanom vzhľade. Takzvaný performative male tak robí všetko pre to, aby zaujal.

    Wednesday opäť naservírovala Goth glamour. Jej štýl vykúzlia aj renomovaní návrhári

    Len máloktorý módny fenomén posledných rokov zasiahol kultúru tak silno ako Wednesday Addams. Keď prvá séria seriálu vtrhla na obrazovky, neostalo len pri desivo očarujúcej atmosfére. Z temnoty vystúpil aj nový štýlový archetyp. Goth glamour. S druhou sériou, ktorá teraz prichádza na Netflix, je jasné, že sa do neho ponoríme znovu. A možno ešte hlbšie.

    Európske letiská menia pravidlá. Sú roztomilé beauty miniatúry v ohrození?

    Éra jednej z najmenej obľúbených súčastí cestovania sa možno chýli ku koncu. Prelievanie šampónov do stomililitrových fľaštičiek a počítanie produktov tak, aby sa zmestili do plastového vrecka, by čoskoro mohlo byť minulosťou. Aký osud ale čaká všetky roztomilé miniatúry? Budú musieť kozmetické značky prehodnotiť marketingové stratégie?

    Trend tooth gems rozžiari každý úsmev. Má však jasné pravidlá

    Povedzte syr! Trend tooth gems, čiže kamienkov na zuby, je späť a doháňa Y2K estetiku k dokonalosti. História zubných šperkov ale siaha ďaleko za prelom milénia, zdobili sa nimi už Mayovia. Teraz sa ozdoby vracajú ako módny statement. Aplikácia je rýchla a bezbolestná, ale má pravidlá. Zle prilepený šperk môže spôsobiť viac škody ako parády.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―