Více

    ― Reklama ―

    Koniec týždňa chystá dlho očakávanú udalosť, teda Black Friday. Značky preto s napätím sledujú najnovšie odhady analytikov, popisujúce tohtoročné potenciálne predaje. Predpovede zatiaľ vyzerajú viac než sľubne. Oproti minulému roku bude mať viac zákazníkov v Spojenom kráľovstve po výplate a predaj v USA už teraz prekonáva minuloročný.

    Obľúbený „sviatok“ Black Friday v posledných rokoch podstúpil značnú zmenu. Konkurenciou je mu totiž takzvané Cyber ​​Monday, teda pondelok po Dni vďakyvzdania, definované on-line zľavami. Pôvodný deň nákupného šialenstva stratil časť svojej naliehavosti. Značky navyše čoraz častejšie ponúkajú vysoké zľavy počas celého novembra. Napriek tomu je Black Friday dňom, ku ktorému vzhliada nejedna značka.

    Mnohé z nich preto netrpezlivo sledujú najnovšie odhady analytikov, ktoré zatiaľ vyzerajú viac než sľubne. Napríklad podľa portálu The Fashion Network spoločnosť CACI označila tohtoročný Black Friday v Spojenom kráľovstve za takzvaný Super Pay Day. V porovnaní s minulým rokom totiž do očakávaného piatku dostane výplatu o 43 percent viac nakupujúcich. Minulý rok pripadol Black Friday na 26., tento rok na 29. deň.

    Okrem toho sú však čoraz obľúbenejšie aj spôsoby platby BNPL (buy now pay later) založené na výhodných splátkach. To však neznamená, že sa obchodníci nemajú čoho obávať. Kritika Black Friday, ktorá poukazuje na jeho nehospodárnosť, totiž tiež každým rokom rastie. Podľa odhadov CACI sa 28 % spotrebiteľov domnieva, že nadchádzajúci „sviatok“ len podporuje zbytočnú spotrebu.

    Black Friday nestráca na atraktivite. Predaje možno predbehnú aj minulý rok

    Analytici sledujúci dianie v Spojených štátoch amerických potom pre zmenu popísali, že od tohtoročného Black Friday neočakávajú žiadne zásadné zmeny. Napríklad firma NRF, citovaná serverom NBC News, však odhaduje, že kumulatívne sviatočné predaje za november a december vzrastú oproti minulému roku o 2,5 až 3,5 %. Vyšplhajú sa na 979 až 989 miliárd dolárov.

    Predstavitelia Národnej maloobchodnej federácie naopak uviedli, že na tohtoročný Deň vďakyvzdania očakávajú rekordné tržby. Podľa ich odhadov plánuje 183,4 milióna Američanov navštíviť kamenné a internetové obchody. Vlani sa na rovnakú akciu odhodlalo „len“ 182 miliónov z nich. Rovnako spoločnosť The Census Bureau potom popísala, že tohtoročné predaje sú oproti uplynulému roku o 0,4 percenta vyššie.

    Zdroje: The Fashion Network, NBC News, Daily Press, X, YouTube

    Foto:Pexels

    Značky s napätím očakávajú Black Friday. Tohtoročný ročník sľubuje vysnívané predaje

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Koniec týždňa chystá dlho očakávanú udalosť, teda Black Friday. Značky preto s napätím sledujú najnovšie odhady analytikov, popisujúce tohtoročné potenciálne predaje. Predpovede zatiaľ vyzerajú viac než sľubne. Oproti minulému roku bude mať viac zákazníkov v Spojenom kráľovstve po výplate a predaj v USA už teraz prekonáva minuloročný.

    Obľúbený „sviatok“ Black Friday v posledných rokoch podstúpil značnú zmenu. Konkurenciou je mu totiž takzvané Cyber ​​Monday, teda pondelok po Dni vďakyvzdania, definované on-line zľavami. Pôvodný deň nákupného šialenstva stratil časť svojej naliehavosti. Značky navyše čoraz častejšie ponúkajú vysoké zľavy počas celého novembra. Napriek tomu je Black Friday dňom, ku ktorému vzhliada nejedna značka.

    Mnohé z nich preto netrpezlivo sledujú najnovšie odhady analytikov, ktoré zatiaľ vyzerajú viac než sľubne. Napríklad podľa portálu The Fashion Network spoločnosť CACI označila tohtoročný Black Friday v Spojenom kráľovstve za takzvaný Super Pay Day. V porovnaní s minulým rokom totiž do očakávaného piatku dostane výplatu o 43 percent viac nakupujúcich. Minulý rok pripadol Black Friday na 26., tento rok na 29. deň.

    Okrem toho sú však čoraz obľúbenejšie aj spôsoby platby BNPL (buy now pay later) založené na výhodných splátkach. To však neznamená, že sa obchodníci nemajú čoho obávať. Kritika Black Friday, ktorá poukazuje na jeho nehospodárnosť, totiž tiež každým rokom rastie. Podľa odhadov CACI sa 28 % spotrebiteľov domnieva, že nadchádzajúci „sviatok“ len podporuje zbytočnú spotrebu.

    Black Friday nestráca na atraktivite. Predaje možno predbehnú aj minulý rok

    Analytici sledujúci dianie v Spojených štátoch amerických potom pre zmenu popísali, že od tohtoročného Black Friday neočakávajú žiadne zásadné zmeny. Napríklad firma NRF, citovaná serverom NBC News, však odhaduje, že kumulatívne sviatočné predaje za november a december vzrastú oproti minulému roku o 2,5 až 3,5 %. Vyšplhajú sa na 979 až 989 miliárd dolárov.

    Predstavitelia Národnej maloobchodnej federácie naopak uviedli, že na tohtoročný Deň vďakyvzdania očakávajú rekordné tržby. Podľa ich odhadov plánuje 183,4 milióna Američanov navštíviť kamenné a internetové obchody. Vlani sa na rovnakú akciu odhodlalo „len“ 182 miliónov z nich. Rovnako spoločnosť The Census Bureau potom popísala, že tohtoročné predaje sú oproti uplynulému roku o 0,4 percenta vyššie.

    Zdroje: The Fashion Network, NBC News, Daily Press, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Kristen Stewart skúša režisérske kreslo. V Cannes uspela s The Chronology of Water

    Slávna herečka Kristen Stewart skúma nové odvetvia filmovej brandže. Na uplynulom festivale v Cannes ponúkla svoj prvý veľký režisérsky debut, teda film The Chronology of Water. Film skúma príbeh americkej spisovateľky bojujúcej s traumami z detstva i drogovou závislosťou Lidie Yuknavitch. Za svoj počin si Stewart vyslúžila standing ovation.

    Jane Austen diktuje aktuálne beauty trendy. Vracia do hry historickú ofinu

    Beauty scéne kraľuje nový trendy účes. Na trón ho dosadila hŕstka celebrít, ktorá ho nedávno vyniesla na červenom koberci. Do hry sa tak podľa Ariany Grande alebo Leighton Meester vracia historická ofina. Takzvané "Jane Austen bangs" dominuje rovnako sociálnej sieti TikTok. Ide o strih inšpirovaný romantickými románmi spisovateľky Jane Austen.

    Zážitky on, hlava off. Luxusná offline dovolenka zariadi mentálnu očistu

    Sviatky sú svetlým okamihom v živote každého z nás. V posledných rokoch však často ustupujú pracovným záležitostiam. Preto je teraz populárna takzvaná offline dovolenka, ktorú venujete práve digitálnemu detoxu. Na luxusných dovolenkových miestach často nie je k dispozícii telefón ani Wi-Fi, ale ponúkajú ticho, pokoj a úľavu od neustáleho duševného zhonu.

    Cannes priniesol nečakanú módnu ikonu. Tento rok prekvapil Alexander Skarsgård

    Tohtoročný filmový festival v Cannes ponúkol nespočetné množstvo úchvatných outfitov napriek novému a prísnejšiemu dress code. Medzi módnymi ikonami na červenom koberci sa nečakane objavil aj švédsky herec Alexander Skarsgård. Na tomto podujatí sa zúčastnil po prvýkrát, ale určite zanechal veľký dojem. Sociálne siete explodovali jeho hravými outfitmi.

    Oblieka Zendayu aj Kendall Jenner. Kto je Torishéju Dumi?

    Niektorým návrhárom trvá roky, kým si získajú pozornosť módnej scény. U iných, ako je Torishéju Dumi, je to otázka pár mesiacov. Talentovaná dizajnérka prvýkrát zaujala v roku 2023 na Parížskom fashion weeku. O niekoľko mesiacov neskôr obliekla herečku Zendayu a nedávno jej kreácia zažiarila na Met Gala, kde jej look predviedla modelka Kendall Jenner.

    Móda v kocke: Hermès má prvé slúchadlá a Burberry čerpá z kráľovskej rodiny

    Značka Hermès uvedie svoje prvé dizajnové slúchadlá. Módny dom Burberry zase vydal jarnú kampaň inšpirovanú kráľovskou rodinou, zatiaľ čo Rabanne zasadil letnú kolekciu do srdca Brazílie. Londýn víta najvyššie umiestnenú reštauráciu v Európe, a to z dielne kuchára Gordona Ramsayho. A Parížsky týždeň pánskej módy pozná svoj oficiálny kalendár.

    Brat summer je oficiálne na konci. Tohtoročné leto patrí Lorde

    Letné mesiace roku 2024 budú už navždy spojené s fenoménom brat summer. Trend z dielne speváčky Charli XCX však oficiálne skončil. Na jeho miesto toto leto nastúpi speváčka Lorde so svojím novým albumom Virgin. Rozruch na hudobnej scéne spôsobila už najnovšou piesňou What Was That. Ukazuje tak, že aj po štyroch rokoch má čo ponúknuť.

    Netflix má nového favorita. Seriál Vnútorné tajomstvá odkrýva temné zákutia privilégií

    Nový dánsky thriller Vnútorné tajomstvá ukazuje, že aj tento často ohraný žáner má stále čo ponúknuť. Od svojej premiéry v polovici mája dobýva rebríčky platformy Netflix a teší sa výnimočne pozitívnym hodnoteniam. Ponúka totiž nielen klasické napätie a zamotané pátranie po vrahovi, ale aj sociálny komentár, poukazujúci na kalné vody bohatstva a privilégií.

    Šťastie praje pripraveným. Domáca beauty príprava zaistí hladké leto

    Leto sa nezadržateľne blíži a s ním aj túžba cítiť sa skvele vo vlastnom tele. Či už ide o oblečenie, zdravo vyzerajúcu pokožku alebo výbavu kozmetickej taštičky, teraz je ideálny čas na prehodnotenie priorít. Beauty príprava v podobe drobných úkonov vám síce nezaberie veľa času, ale jednoducho zaistí, že sa v horúcich dňoch budete cítiť úplne skvele.

    Blíži sa koniec vysokej platformy? Maison Margiela a Prada začínajú novú éru

    Platformy za sebou majú dlhú sezónu slávy. Od návratu 2000s štýlu y2k až po goth revival, postupne si prešli fázou športovej, punkovej aj bizarne prerastenej "ugly" estetiky. Avšak teraz, keď sa na prehliadkových mólach a sociálnych sieťach začína objavovať o niečo subtílnejšia obuv, to vyzerá, že ich nadvláda možno pomaly, ale určite končí.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti prinášajú prvú výstavu. Vzdávajú hold červenej

    Nadácia návrhára Valentina Garavaniho a podnikateľa Giancarla Giammettiho funguje od roku 2016. Kreatívne duo však až teraz predstavuje svoju prvú výstavu, ktorá sa koná v novootvorenom centre PM23, ktoré sa nachádza kúsok od sídla spoločnosti Valentino v Ríme. Prvá výstava, ktorá bude otvorená 25. mája, bude venovaná červenej farbe, ktorá sa tak spája s módnym domom.

    Florence Pugh vzkriesila s Thunderbolts Marvel. Herečka búra hranice filmu

    Svet filmov z dielne Marvel zažíva v posledných rokoch nevítaný útlm. Filmy o populárnych superhrdinoch dlhodobo nedokázali získať vytúžené uznanie. Zdá sa však, že najnovší projekt štúdia, film Thunderbolts, by mohol štúdiu vrátiť zašlú slávu. Úspešná herečka Florence Pugh v ňom žiari a opäť dokazuje, že sa nebojí búrať vopred stanovené hranice.

    Letná romantika na obzore. Romantické kabelky zapĺňajú luxusné obchody

    Teplý vzduch presýtený kvetmi, slnečné lúče na jej tvári a ľahké šaty vlajúce okolo kolien. Len málo vecí je romantickejších ako európske leto. Tohtoročné "it" kabelky do tejto estetiky dokonale zapadajú. Prútené, tkané, pletené alebo plátenné, môžeme očakávať, že v letných outfitoch uvidíme všetky. A my všetky krásne a zároveň praktické trendy vítame s otvorenou náručou.

    Rapová scéna ovláda haute couture. Aj Chanel vie, že tvíd bez beatu nikoho nezaujíma

    Keď sa Chanel rozhodne vymenovať Kendricka Lamara za ambasádora, je jasné, že sa prepisujú módne pravidlá. Elegantná značka, známa tvídom, perlami a vernosťou odkazu Coco Chanel, zrazu hovorí jazykom hip-hopovej kultúry. A nie je sama. Lanvin zveril jednu zo svojich divízií raperovi Futureovi a A$AP Rocky vedie dizajn značky Ray-Ban. Luxusné značky chápu, že úspech spočíva v populárnej kultúre. A tou hýbe práve rap.

    Spestrite si sladký spánok. Parfémy patria aj do postele

    Záujem o správny spánok v posledných rokoch výrazne vzrástol. Nie je preto divu, že túžba po sladkom odpočinku sa nedávno dostala aj na sociálnu sieť TikTok, kde sa skrížila s tamojšími trendmi v oblasti krásy. Čoraz viac influencerov tak odporúča svoj nový obľúbený trik. Nedajú dopustiť na svoje obľúbené parfumy, ktoré im pomáhajú odplávať do ríše snov.

    Balenciaga píše novú kapitolu. Na trón zasadne Pierpaolo Piccioli

    Módny dom Balenciaga pozná svojho nástupcu. Súčasného kreatívneho riaditeľa Demnu Gvasaliu po 10 rokoch nahradí návrhár Pierpaolo Piccioli. Ten má v úmysle formovať slávnu značku po 25 rokoch vo Valentino, ktorú opustil v marci minulého roka. Je známy najmä svojimi kolekciami haute couture plnými romantiky, odvážnych farieb a pôvabných proporcií.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―