Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Spolu s tekvicovým latte a huňatými svetrami je šál jedným z najdôležitejších jesenných pomocníkov. Tento praktický doplnok však každoročne výrazne ovplyvňuje aktuálne módne trendy. Tento rok im dominuje eklektický štýl, v ktorom sa objavujú rôzne modely. Zažiarite preto s dlhou Acne Studios klasikou, ale aj viacerými nezvyklými variantmi.

    Nenechajte sa zlákať. Pri výbere nového doplnku sa zamerajte na kvalitu

    Nie je horší pocit ako sklamanie potom, čo vyperiete svoj nový obľúbený trendy šál. Namiesto nadýchanej a jemnej látky držíte v ruke opranú látku plnú žmolkov. Takému výsledku sa nevyhnete, ak zakúpite šál z polyesteru. Aj keď často lákajú na svoje nízke ceny, vyhnite sa im. Inak ich môžete na konci zimy či jesene spoľahlivo vyhodiť. Zamerajte sa radšej na kašmír, vlnu či mohér.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by COS (@cosstores)

    V teple vás stopercentne neudrží. Napriek tomu valcujú jesenné trendy

    Jemné hodvábne šatky dominovali uplynulému letu. Zdá sa však, že napriek chladnejšiemu počasiu neopúšťajú módnu scénu. Stále totiž dominuje nejednému outfitu známych influencerov. Najobľúbenejším spôsobom ich nosenia je omotať si ich okolo hlavy v „pirátskom štýle“. Trendom je aj kombinácia so šiltovkou. Tento doplnok si však nechajte skôr na ojedinelé slnečné jesenné dni.

    Zdroj: Hermès

    Nudí vás tradičný návrat dlhých šálov? Namiesto toho sa zabaľte do svetrov

    Tohtoročný jesenný trend šatiek rozbilo s nečakanou silou viacero medzinárodných návrhárov. Vo svojich kolekciách na jeseň a zimu 2024 použili namiesto klasického doplnku svetre. Na modelky ich však omotali tak, aby ich udržali v teple. Okrem toho si obľúbili aj akýsi hybrid medzi svetrom a šálom, kopírujúci asymetrický trend. Pokiaľ vás teda klasické šály nudia, máte tento rok jasno.

    Zdroj: 16 Arlington, Proenza Schouler

    Ikonické šály nezostávajú pozadu. Úspech získate s Acne Studios aj Jacquemus

    Z jesennej scény ale samozrejme nezmizli ani šály, zaručujúce okamžitý úspech. Vlani chladným mesiacom dominovali farebné doplnky z dielne Acne Studios. Značka rebríčky trendov neopúšťa ani tentoraz, populárne však budú skôr jej rezervovanejšie modely. Rovnako módny dom Jacquemus priniesol ďalší hit. Je ním trojuholníkový šál, ktorý môžete naštylizovať hneď na niekoľko spôsobov.

    Zdroj: Acne Studios, Jacquemus

    Patríte medzi jesenných konzervatívcov? Nemusíte sa obávať, dlhé šály nikam nezmizli

    Aj keď nezvyčajné šály môžu spestriť fádny jesenný outfit, nemusia byť nevyhnutne pre každého. Ak patríte k jesenným konzervatívcom, nebojte sa. Nadčasové dlhé, hrejivé šály dominujú tohtoročným chladným mesiacom. Prehoďte si ich klasicky cez plece alebo sa naučte jeden z módnych spôsobov, ako si ich omotať okolo hlavy. Nechajte však šál vyniknúť a zvyšok vzhľadu nechajte jednoduchý.

    @rove_london Vezmite si veľký šál, je tu oficiálna jeseň. Šály sú teraz k dispozícii v predajniach a online v ROVE! #fall #scarves #autumn #london #londonboutique #femalefounders #smallbusiness #nottinghill #scarf #fallfashion ♬ originálny zvuk – Lenny Kravitz

    Zdroje: The Pretty Economist, Fashionista, Highsnobiety, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.
    Foto:Reuters

    Udržte sa v teple s aktuálnymi trendmi. Jeseň 2024 definujú eklektické šály

    ― Reklama ―

    Spolu s tekvicovým latte a huňatými svetrami je šál jedným z najdôležitejších jesenných pomocníkov. Tento praktický doplnok však každoročne výrazne ovplyvňuje aktuálne módne trendy. Tento rok im dominuje eklektický štýl, v ktorom sa objavujú rôzne modely. Zažiarite preto s dlhou Acne Studios klasikou, ale aj viacerými nezvyklými variantmi.

    Nenechajte sa zlákať. Pri výbere nového doplnku sa zamerajte na kvalitu

    Nie je horší pocit ako sklamanie potom, čo vyperiete svoj nový obľúbený trendy šál. Namiesto nadýchanej a jemnej látky držíte v ruke opranú látku plnú žmolkov. Takému výsledku sa nevyhnete, ak zakúpite šál z polyesteru. Aj keď často lákajú na svoje nízke ceny, vyhnite sa im. Inak ich môžete na konci zimy či jesene spoľahlivo vyhodiť. Zamerajte sa radšej na kašmír, vlnu či mohér.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by COS (@cosstores)

    V teple vás stopercentne neudrží. Napriek tomu valcujú jesenné trendy

    Jemné hodvábne šatky dominovali uplynulému letu. Zdá sa však, že napriek chladnejšiemu počasiu neopúšťajú módnu scénu. Stále totiž dominuje nejednému outfitu známych influencerov. Najobľúbenejším spôsobom ich nosenia je omotať si ich okolo hlavy v „pirátskom štýle“. Trendom je aj kombinácia so šiltovkou. Tento doplnok si však nechajte skôr na ojedinelé slnečné jesenné dni.

    Zdroj: Hermès

    Nudí vás tradičný návrat dlhých šálov? Namiesto toho sa zabaľte do svetrov

    Tohtoročný jesenný trend šatiek rozbilo s nečakanou silou viacero medzinárodných návrhárov. Vo svojich kolekciách na jeseň a zimu 2024 použili namiesto klasického doplnku svetre. Na modelky ich však omotali tak, aby ich udržali v teple. Okrem toho si obľúbili aj akýsi hybrid medzi svetrom a šálom, kopírujúci asymetrický trend. Pokiaľ vás teda klasické šály nudia, máte tento rok jasno.

    Zdroj: 16 Arlington, Proenza Schouler

    Ikonické šály nezostávajú pozadu. Úspech získate s Acne Studios aj Jacquemus

    Z jesennej scény ale samozrejme nezmizli ani šály, zaručujúce okamžitý úspech. Vlani chladným mesiacom dominovali farebné doplnky z dielne Acne Studios. Značka rebríčky trendov neopúšťa ani tentoraz, populárne však budú skôr jej rezervovanejšie modely. Rovnako módny dom Jacquemus priniesol ďalší hit. Je ním trojuholníkový šál, ktorý môžete naštylizovať hneď na niekoľko spôsobov.

    Zdroj: Acne Studios, Jacquemus

    Patríte medzi jesenných konzervatívcov? Nemusíte sa obávať, dlhé šály nikam nezmizli

    Aj keď nezvyčajné šály môžu spestriť fádny jesenný outfit, nemusia byť nevyhnutne pre každého. Ak patríte k jesenným konzervatívcom, nebojte sa. Nadčasové dlhé, hrejivé šály dominujú tohtoročným chladným mesiacom. Prehoďte si ich klasicky cez plece alebo sa naučte jeden z módnych spôsobov, ako si ich omotať okolo hlavy. Nechajte však šál vyniknúť a zvyšok vzhľadu nechajte jednoduchý.

    @rove_london Vezmite si veľký šál, je tu oficiálna jeseň. Šály sú teraz k dispozícii v predajniach a online v ROVE! #fall #scarves #autumn #london #londonboutique #femalefounders #smallbusiness #nottinghill #scarf #fallfashion ♬ originálny zvuk – Lenny Kravitz

    Zdroje: The Pretty Economist, Fashionista, Highsnobiety, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Zomrela Marina Yee. Ako členka Antverpskej šestky prepísala pravidlá módy

    Svet módy opustila významná návrhárska ikona, dizajnérka Marina Yee. Zomrela 1. novembra po boji s rakovinou vo veku 67 rokov. Bola známa najmä ako členka slávnej Antverpskej šestky, skupiny, ktorá koncom 80. rokov 20. storočia prepísala pravidlá módy. Väčšinu svojej kariéry však strávila mimo pozornosti módneho sveta, ako učiteľka na renomovaných univerzitách.

    Prada mení diváka. Inštalácia „The Audience“ na Frieze Week mení úlohu diváka

    Prada sa tradične zúčastňuje jedného z najvýznamnejších umeleckých a kultúrnych týždňov. Frieze Week je udalosť konajúca sa v Londýne, na ktorej sa prezentujú nové diela, inštalácie a performance svetovo uznávanými umelcami, galeristami a dizajnérmi. Inštalácia patriaca Prade sa stáva každý rok stratégiou, ako prepojiť módu so svetom umenia. A každý rok značka žne na Frieze Week úspech. Tento rok nebude výnimkou.

    Kozmetická taštička je už pasé. Na jej miesto nastupujú beauty charms

    Tohtoročná lavína trendy príveskov naberá na obrátkach. Zatiaľ čo letu dominovali virálne plyšáky Labubu alebo hravé doplnky, jeseni kraľujú takzvané beauty charms. Ide o miniatúrne verzie základných pomocníkov z tradičných kozmetických taštičiek. Na súčasnej scéne signalizujú nielen trvajúcu vládu maximalizmu, ale aj túžbu milovníkov módy ukázať svoj status.

    TikTok Highlights: Jesenný trend vracia na scénu lásku k učeniu

    Sociálnu sieť TikTok túto jeseň pohltil nový trend. Koncept nazývaný "personal curriculums" vzbudzuje v používateľoch stratenú lásku k učeniu, vzdelávaniu a rozvíjaniu seba samého. V jeho srdci leží jednoduchý predpoklad, teda vytvorenie vlastného rozvrhu ľubovoľných "predmetov". Môže ísť o túžbu naučiť sa lepšie variť, záhradničiť alebo konečne pochopiť fyzikálne zákony.

    Prada odštartovala vianočný zhon. Vydala tohtoročnú sviatočnú kampaň

    S postupujúcou jeseňou sa nezadržateľne blíži aj tohtoročné sviatočné obdobie. Vianočný zhon odštartovala medzi svetovými módnymi domami spoločnosť Prada. Koncom októbra vydala kampaň oslavujúcu sviatky s názvom A Winter’s Tale. V jej strede stoja ambasádori značky, ale aj klasický zimný archetyp predstavujúci cestu domov zasneženými vrcholmi dychberúcich hôr.

    Rozhovor: Ak nevybočíš, nikto si ťa nezapamätá, myslí si návrhár Jeremiáš Fürst

    Začínajúci návrhár Jeremiáš Fürst stojí za kolekciou Dressed To Dream, ktorú tento rok predstavil na Budapeštianskom fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomedzí klasického pánskeho krajčírstva a jemného snívania. Skúma, ako môže muž vyzerať, keď odloží zbroj a dovolí si byť jemný, pokojný a prirodzený. V rozhovore hovorí dizajnér o novej mužskej identite, rivalite na českej scéne i o tom, prečo je návratnosť v móde často len ilúziou.

    Film Die, My Love láka na surovosť. Jennifer Lawrence popúšťa uzdu emócií

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson iskrí v novom trileri. Film Die, My Love, ktorý debutoval na tohtoročnom filmovom festivale v Cannes, napätím priamo prekypuje. Film sleduje dej založený na knihe z pera Ariany Harwicz, v jeho srdci stojí výbušná, energetická a čím ďalej viac stratená Grace. Rozpráva príbeh ženy, ktorá sa naplno poddá svojej surovosti.

    Móda v kocke: Ugg spája sily so Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Svet módy ponúka nové partnerstvá. Po šiestich rokoch vytvorila slávna značka topánok Ugg špeciálnu kolekciu s japonskou spoločnosťou Sacai. Spoločnosť Swarovski pre zmenu spolupracuje s výrobcom štupľov do uší Loop. Dior oslavuje 10. výročie projektu Dior Lady Art a Pandora spustila vlnu vianočných kampaní. Taliansko privíta prvú výstavu oslavujúcu návrhy značiek Alaïa a Balenciaga.

    Viete, kto stojí za vznikom Dior opätkov? Roger Vivier vdýchol značke inováciu

    Roger Vivier patrí medzi najvýraznejšie mená francúzskej módy 20. storočia. Obuvník, ktorý sa stal kľúčovým partnerom Christiana Diora, dokázal preniesť haute couture až k samotnej špičke topánky. Jeho práca pre Dior premenila obuv na neoddeliteľnú súčasť módneho príbehu. Po rokoch spolupráce si Roger Vivier vybudoval aj vlastnú značku, ktorá dodnes stelesňuje parížsky luxus s archívnou estetikou a rukopisom svojho zakladateľa.

    Marina Abramović odkrýva nový projekt. Balkan Erotic Epic rozpráva dávne rituály

    Srbská umelkyňa Marina Abramović, ktorá sa objavila na scéne v 70. rokoch 20. storočia, svojím umením borí hranice všednosti. Hoci kedysi začínala ako obyčajná maliarka, počas svojej kariéry si vyslúžila prezývku "matka performance". Vo svete umenia je známa najmä svojimi radikálnymi a nečakanými počinmi, naposledy štvorhodinovým rituálom Balkan Erotic Epic, ktorý divákov prevedie folklórom starého Balkánu.

    Najluxusnejší vlak Európy má upgrade. Putuje z Paríža až k pobrežiu Amalfi

    So šampanským v ruke opustíte ruch veľkomesta a rušné ulice Paríža a vydáte sa na vytúženú dovolenku. Vychutnáte si nielen malebnú trasu najluxusnejšieho vlaku v Európe, ale aj úchvatnú krásu slnečného talianskeho pobrežia Amalfi. Presne tak vyzerá najnovšia ponuka benátskeho Simplon-Orient-Expressu, ktorá odštartuje začiatkom budúceho mája.

    Front row zážitok z pohodlia gauča. Je Apple Vision Pro budúcnosťou módy?

    Predstavte si, že sedíte v prvom rade na módnej prehliadke, bez toho, aby ste opustili svoju obývačku. Táto fantázia sa teraz stáva skutočnosťou, a to vďaka zariadeniu Apple Vision Pro, ktoré stiera hranice medzi realitou a digitálnym svetom. Nie je teda prekvapením, že módny priemysel si rýchlo všimol jeho potenciál. Značky ako Gucci, Balenciaga či Rimowa už experimentujú s vlastnými aplikáciami a my sme sa rozhodli niektoré z nich vyskúšať.

    Farby hrajú bez pravidiel. Budúca sezóna štartuje novú éru vizuálnej identity

    Farby sa na kolekciách pre sezónu SS26 vracajú v plnej sile, rozbíjajú monotónnosť a formulujú nový vizuálny jazyk doslova bez pravidiel. Na prehliadkových mólach sa miešajú citrusové tóny s pastelovými akcentmi a sýte odtiene fialovej či chartreuse a ich vrstvenie prekračuje očakávania. Ich comeback nie je o návrate ku klasickému tónu, ale ochote experimentovať. Farebná odvaha sa stala neoddeliteľnou súčasťou nového estetického naratívu.

    JW Anderson má novú múzu. V novej kampani žiari John Malkovich

    Módna kampaň získala neobvyklú tvár. Legendárny herec John Malkovich sa stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje jej rezortnú a jarnú kolekciu pre rok 2026, ale predovšetkým kabelku Loafer Bag. Spoločnosť tým rozširuje svoju novú image, ktorú odhalila potom, čo jej zakladateľ Jonathan Anderson prijal ponuku šéfovať dámskej i pánskej divízii Dior.

    Chanel chráni červené koraly. Značka predĺžila partnerský výskum v Monaku

    Klenot oceánov. Aj tak je známy červený koral zo Stredozemného mora, Corallium rubrum. Klimatická zmena, znečistenie a nadmerný rybolov však podkopávajú jeho krásu, ale aj dôležitú úlohu v podmorskom ekosystéme. O jeho bližšie poznanie, sľubujúce nové možnosti jeho ochrany, sa usiluje aj módny dom Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výskum s Monaco Scientific Center.

    Móda pozná výsledky tretieho štvrťroka. Zverejnil ich Kering, Hermès aj L’Oréal

    Luxusné módne skupiny zverejnili svoje výsledky z tretieho štvrťroka tohto roka. Zatiaľ čo Kering a Hermès oslavujú, L’Oréal prekvapil prepadom predajov. Spoločnosť odhalila čísla nedosahujúce na predpoklady analytikov. Predstaviteľov spoločnosti Kering pre zmenu potešil menší pokles tržieb, než sa očakávalo. Značka Hermès tentoraz vďačí za svoj rast kolekciám ready-to-wear.

    ― Reklama ―