Více

    ― Reklama ―

    Mať vo svojej zbierke neodolateľný kúsok z dielne Hermès je ako výhra v kabelkovej lotérii. Nepochybne ide o modely, ktoré sa dedia z generácie na generáciu. Pre mnohých záujemcov je však nemožné takýto kúsok získať. Preto prinášame niekoľko užitočných rád, ktoré vám môžu pomôcť na ceste za vašou vyvolenou kabelkou.

    Ako funguje systém predaja kabeliek u Hermès?

    Vo svete módy je nákup kabelky tejto slávnej francúzskej značky hrou na mačku a myš. Nemôžete len tak prísť do butiku a získať svoj vytúžený kúsok alebo si ho kúpiť na ich webových stránkach.

    Francúzsky dom si dáva na úrovni svojej prestíže naozaj záležať. Z tohto dôvodu má pre predaj kabeliek zavedený systém, keď musia potenciálni záujemcovia o luxusné kabelky preukázať určitú úroveň vernosti značke.

    Neočakávajte však presne stanovené pravidlá, ktoré zaručia úspešný nákup. Skúsenosti šťastlivcov sú rôzne. Ich príbehy o tom, ako získali svoju prvú kabelku Hermès, sa líšia. Všetko závisí na konkrétnych butikoch, ich manažéroch a asistentoch predaja.

    Dôležité je zoznámiť sa so systémom kvót, ktorý značka používa. V praxi sa kabelky delia na takzvané kvótné a nekvótné. Od toho sa odvíja aj ich dostupnosť. Každý zákazník si takúto kabelku môže urobiť radosť maximálne dvakrát do roka.

    Modely Birkin a Kelly možno tiež považovať za kvótné. V niektorých butikoch však do tejto kategórie spadajú aj ďalšie, napríklad Constance.

    U modelov bez kvót by to malo byť o niečo jednoduchšie. Niektoré z nich sa dokonca čas od času objavia na webových stránkach značky a môžete si ich objednať. V poslednej dobe je však dopyt vysoký a zásoby nízke. Zohnať akúkoľvek kabelku tak môže pripomínať olympijskú disciplínu.

    Zdroj: Hermès

    Asistent predaja bude vašou pomocnou rukou

    Prvým krokom na ceste k vysnívanej kabelke je nadviazanie vzťahu s asistentom predaja v butiku Hermès. Ľudovo sa mu tiež hovorí SA (sales associate). Je to práve on, kto vám môže zohnať a ponúknuť váš vysnívaný kúsok.

    Asistent je vašou spojkou, pozná vaše preferované farby a dizajny. Môžete mu napríklad posielať svoje zoznamy prianí na konkrétne produkty. Ak sa v butiku nejaká kabelka objaví, môže vám ju na určitý čas podržať. Je tým, na koho sa obrátite, keď vaše srdce zatúži po určitom kúsku.

    Priateľský vzťah môžete pestovať aj vďaka kúpe doplnkov, vybavenia do domácnosti, šperkov alebo oblečenia s jeho pomocou. Váš SA za takéto nákupy získava provízie.

    Možno si budete musieť vybudovať svoj zákaznícky profil

    Filozofia domu vyznáva predovšetkým zákazníkov, ktorí ztelošujú životný štýl Hermès. Sú verní ich výrobkom. Ak si chcete kabelku kúpiť, profil zákazníka s bohatou nákupnou históriou vám zabezpečí dobré renomé u asistentov, ktorí vám môžu tašku ponúknuť.

    Zachádza Hermès so svojím prístupom príliš ďaleko?

    Otázkou zostáva, kam by mala exkluzivita domu siahať. Ich majstrovské remeslo je nezpochybniteľné. Jednotlivé modely sú ikonické. Predstavujú celoživotnú investíciu, ktorej nebudete ľutovať.

    Cenovky tašiek sa však aj tak šplhajú do závratných výšok. Kabelka za niekoľko sto tisíc nie je lacná záležitosť. Taká investícia je sama o sebe prejavom vernosti. Prečo by mal potenciálny zákazník utratiť ďalších niekoľko stoviek tisíc, aby bol vôbec hoden kabelky ako Birkin alebo Kelly?

    Každá minca má dve strany. Nakoniec je to na vás. Možno vás nadchne práve nedostupnosť týchto kabeliek. Ten pocit, keď vám asistent predaja v butiku ponúkne luxusný model, je k nezaplateniu.

    Alebo naopak nevidíte zmysel v hre na mačku a myš. Radšej si nový kúsok kúpite ihneď u nezávislých predajcov.

    Zdroj: Youtube, Purse Bop

    Ako dosiahnuť aj zdánlivo nemožné? Niekoľko rád, na ktoré nesmiete zabudnúť pri nákupe svojej prvej kabelky od Hermès

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Mať vo svojej zbierke neodolateľný kúsok z dielne Hermès je ako výhra v kabelkovej lotérii. Nepochybne ide o modely, ktoré sa dedia z generácie na generáciu. Pre mnohých záujemcov je však nemožné takýto kúsok získať. Preto prinášame niekoľko užitočných rád, ktoré vám môžu pomôcť na ceste za vašou vyvolenou kabelkou.

    Ako funguje systém predaja kabeliek u Hermès?

    Vo svete módy je nákup kabelky tejto slávnej francúzskej značky hrou na mačku a myš. Nemôžete len tak prísť do butiku a získať svoj vytúžený kúsok alebo si ho kúpiť na ich webových stránkach.

    Francúzsky dom si dáva na úrovni svojej prestíže naozaj záležať. Z tohto dôvodu má pre predaj kabeliek zavedený systém, keď musia potenciálni záujemcovia o luxusné kabelky preukázať určitú úroveň vernosti značke.

    Neočakávajte však presne stanovené pravidlá, ktoré zaručia úspešný nákup. Skúsenosti šťastlivcov sú rôzne. Ich príbehy o tom, ako získali svoju prvú kabelku Hermès, sa líšia. Všetko závisí na konkrétnych butikoch, ich manažéroch a asistentoch predaja.

    Dôležité je zoznámiť sa so systémom kvót, ktorý značka používa. V praxi sa kabelky delia na takzvané kvótné a nekvótné. Od toho sa odvíja aj ich dostupnosť. Každý zákazník si takúto kabelku môže urobiť radosť maximálne dvakrát do roka.

    Modely Birkin a Kelly možno tiež považovať za kvótné. V niektorých butikoch však do tejto kategórie spadajú aj ďalšie, napríklad Constance.

    U modelov bez kvót by to malo byť o niečo jednoduchšie. Niektoré z nich sa dokonca čas od času objavia na webových stránkach značky a môžete si ich objednať. V poslednej dobe je však dopyt vysoký a zásoby nízke. Zohnať akúkoľvek kabelku tak môže pripomínať olympijskú disciplínu.

    Zdroj: Hermès

    Asistent predaja bude vašou pomocnou rukou

    Prvým krokom na ceste k vysnívanej kabelke je nadviazanie vzťahu s asistentom predaja v butiku Hermès. Ľudovo sa mu tiež hovorí SA (sales associate). Je to práve on, kto vám môže zohnať a ponúknuť váš vysnívaný kúsok.

    Asistent je vašou spojkou, pozná vaše preferované farby a dizajny. Môžete mu napríklad posielať svoje zoznamy prianí na konkrétne produkty. Ak sa v butiku nejaká kabelka objaví, môže vám ju na určitý čas podržať. Je tým, na koho sa obrátite, keď vaše srdce zatúži po určitom kúsku.

    Priateľský vzťah môžete pestovať aj vďaka kúpe doplnkov, vybavenia do domácnosti, šperkov alebo oblečenia s jeho pomocou. Váš SA za takéto nákupy získava provízie.

    Možno si budete musieť vybudovať svoj zákaznícky profil

    Filozofia domu vyznáva predovšetkým zákazníkov, ktorí ztelošujú životný štýl Hermès. Sú verní ich výrobkom. Ak si chcete kabelku kúpiť, profil zákazníka s bohatou nákupnou históriou vám zabezpečí dobré renomé u asistentov, ktorí vám môžu tašku ponúknuť.

    Zachádza Hermès so svojím prístupom príliš ďaleko?

    Otázkou zostáva, kam by mala exkluzivita domu siahať. Ich majstrovské remeslo je nezpochybniteľné. Jednotlivé modely sú ikonické. Predstavujú celoživotnú investíciu, ktorej nebudete ľutovať.

    Cenovky tašiek sa však aj tak šplhajú do závratných výšok. Kabelka za niekoľko sto tisíc nie je lacná záležitosť. Taká investícia je sama o sebe prejavom vernosti. Prečo by mal potenciálny zákazník utratiť ďalších niekoľko stoviek tisíc, aby bol vôbec hoden kabelky ako Birkin alebo Kelly?

    Každá minca má dve strany. Nakoniec je to na vás. Možno vás nadchne práve nedostupnosť týchto kabeliek. Ten pocit, keď vám asistent predaja v butiku ponúkne luxusný model, je k nezaplateniu.

    Alebo naopak nevidíte zmysel v hre na mačku a myš. Radšej si nový kúsok kúpite ihneď u nezávislých predajcov.

    Zdroj: Youtube, Purse Bop

    ― Reklama ―

    Pastelové odtiene vkročili do sveta make-upu. Stelesňujú jarný optimizmus

    Môže sa zdať, že sú pastelové odtiene v jarnom období asi tak originálne ako kvetinové vzory. Napriek tomu oboje zažíva tento rok comeback. Návrat jemných farieb súvisí okrem iného aj s obľubou obdobia zo začiatku milénia, teda y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hľadajú akýsi optimizmus a takmer detské experimenty rozjasňujúce súčasné dianie.

    Móda v rukách celebrít. Outfity hviezd manifestujú ich vysnívané role

    Zdá sa, že voľby rób slávnych osobností skrývajú oveľa viac než len dych vyrážajúce outfity. Jednať by sa mohlo o nápovedu ohľadom ich vysnívaných rolí. Šatník herečiek ako Millie Bobby Brown alebo Ariany Grande vyžaruje v poslednej dobe energiu Britney Spears a Audrey Hepburn, teda osobností, ktoré by si túžili stvárniť na filmovom plátne.

    Kam nechodí slnko, tam chodí lekár. Niektoré účinné látky ale pred žiarením schovajte

    Staré príslovie o potrebe slnka, ktoré lieči všetky neduhy, je pravdou len z časti. Slnečné lúče síce pomáhajú telu vytvárať vitamín D a blahodarný účinok majú aj na psychiku. To všetko ale platí iba s dostatočnou ochranou pred škodlivým UV žiarením. A pokiaľ vo svojej skin care rutine používate účinné látky, platí to pre vás dvojnásobne.

    Móda v skratke: Chanel spojil sily s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

    Svet módy nikdy neprestane hýriť novinkami. Značka Chanel predstaví nový parfém spolu so speváčkou Angèle. Balenciaga pre zmenu spojila sily s výrobcom obuvi Scholl a novou tvárou L'Orèal Paris je herečka zo seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamojší dizajn week a Prada sa blíži k odkúpeniu Versace.

    Módny priemysel na križovatke. Svet luxusu čelí hrozbe rastúcich ciel

    Začiatkom tohto roka analytici očakávali, že luxusný priemysel sa vráti k stabilnému rastu. Na konci prvého štvrťroka však museli svoje pôvodné odhady revidovať. Svet luxusu ohrozuje aj rastúca nacionalistická politika, najmä v Spojených štátoch a Číne. Okrem pretrvávajúcej hospodárskej nestability čelia aj rastúcim clám.

    Podceňované doplnky vedia zažiariť. Štýlové opasky premenia outfit na sofistikované majstrovské dielo

    O dôležitosti doplnkov by v dnešnej dobe už nemali existovať spory. Na prvý pohľad jednoduché prvky vedia často povzniesť celý outfit na inú úroveň, a naopak ich absencia kričí do sveta svojou neúplnosťou. Do kategórie pomocníkov patria aj opasky. Ich funkcia totiž dávno siaha ďaleko za tú čisto praktickú a často vykúzli vytúžený perfektný look.

    Prečo poznať Issey Miyake? Japonská ikona experimentuje so sochami

    issey Miyake je už dlho symbolom nekonvenčného prístupu k móde, kde sa technológia stretáva s umením a tradičné remeslo s budúcnosťou. Japonský návrhár zmenil vnímanie odevu zo statického na dynamický prvok plný formy a experimentov. Dôkazom toho je aj jeho najnovšia línia, ktorá skúma vzťah medzi telom a odevom v podobe sochárskych kreácií.

    Denimu stále vládnu rifle. Džínsovinu však tento rok oblečiete od hlavy až po päty

    Nadčasovou látkou vhodnou do takmer každého šatníka je bez pochyby denim. Materiál pôvodne zamýšľaný pre kovbojov a robotníkov dnes zapĺňa vešiaky obchodov v najrôznejších strihoch a farbách. Dávno pritom nezostáva len pri rifliach, prebojoval sa aj do ďalších oblastí módy. Tohtoročné trendy sú denim experimentom naklonené, nenechajte si ich preto ujsť.

    Narodeniny s nádychom luxusu. Pharrell Williams vydáva kolekciu šampanského s Moët & Chandon

    Značka Moët & Chandon sa rozhodla uctiť si svoje narodeniny. Tentoraz si na pomoc prizvala Pharrella Williamsa, ktorý pre značku navrhol špeciálnu kolekciu a stal sa jej tvárou. Ikonické fľaše z tekutého zlata pri tejto príležitosti doplnil pôsobivými mašľami. Skutočnou čerešničkou na torte však bol zberateľský kúsok v hodnote 30 000 eur.

    Zlín ako kolíska mladej českej módy. Areál Svit privítal 13. ročník módnej akcie Dotek

    Baťov továrenský komplex v Zlíne, známy aj pod názvom Svit, ožil 22. marca módnymi prehliadkami. Industriálne priestory privítali návštevníkov 13. ročníka módnej akcie Dotek. Témou charitatívneho podujatia, ktoré viedli študenti Fakulty multimediálnych komunikácií Univerzity Tomáša Baťu, bol Prológ. Pre organizáciu Aliancia žien s rakovinou prsníka sa vyzbierala rekordná suma viac ako 161-tisíc korún.

    Nastavte jari nohy. Nadchádzajúcej sezóne dominujú priehľadné sukne

    Niektoré trendy sotva stihnú zažiariť na módnej scéne, iné jej dominujú niekoľko sezón. Medzi druhý typ obľúbených kúskov patria aj priehľadné sukne. Svetové módne domy ich dominanciu predpovedali už vo svojich kolekciách na minulú jeseň. Zdá sa však, že budú v popredí aj túto jar. Nebojte sa teda ukázať svoje nohy v odvážnom kúsku.

    Inšpirácia na leto. Béžové plavky alebo korálkové vzory budú hitom

    Hoci oslavujeme blížiacu sa jar, nasledujúce ročné obdobie tu bude rýchlosťou blesku. Pokiaľ chcete byť kráľovnou bazénov a wellness, inšpirujte sa u módnych značiek a ich trendov. Ani plavky sa totiž nevyhli predikciám, tento rok sa tak môžeme tešiť na viac ako zaujímavé kúsky. Nebudú chýbať divoké potlače ani jednoduchý minimalizmus.

    Móda v kocke: Adidas spája sily s Bad Bunny a Breitling naverboval Austina Butlera

    Okrem módneho domu Calvin Klein oznámila partnerstvo so spevákom Bad Bunny aj spoločnosť Adidas. Spoločne vytvorili módne topánky Ballerina. Značka hodiniek Breitling pre zmenu spolupracovala s hercom Austinom Butlerom. Dior mieri s výstavou do Južnej Kórey a Jacquemus láka na bowling s Neiman Marcus. Chanel predstavuje svoj nový parfém Eau Splendide.

    Výstava v Antverpách odkrýva gender. Skúma jeho vplyv na módu aj dizajn

    Historické predstavy o mieste ženy v spoločnosti sa prirodzene odrážali v jej šatníku. Nová výstava v Múzeu módy v Antverpách (MoMu) však odhaľuje, ako sa na tomto procese podieľal aj interiér. Na základe prác belgických dizajnérov a architektov tak skúma prepojenie pohlavia, módy, ale aj dizajnu.

    TikTok opäť zviditeľnil koncept „zdravej“ Almond Mom. Zahráva sa s ohňom

    Sociálna sieť TikTok opäť vyniesla na svetlo sveta zdanlivo nevinný pojem Almond Mom. Je to termín pre matky, ktoré prepadli prísnej kultúre diét a "zdravého" stravovania. V skutočnosti však ide o nebezpečné praktiky, ktoré ovplyvňujú aj ich deti, väčšinou dcéry. Čo však súčasný trend oznamuje a prečo je lepšie sa mu vyhnúť?

    Vpustite do svojho domova jar. Oživte ho módnymi interiérovými doplnkami

    S blížiacou sa jarou prichádza čas na nové projekty. Medzi ne môže patriť aj renovácia vášho v zime unudeného domu. Nemusí však ísť o veľkú rekonštrukciu alebo investíciu. Vaše izby rozžiari nálož trendových interiérových doplnkov, ktoré doslova kričia po slnečných dňoch. Zamerajte sa predovšetkým na výrazné odtiene, ale aj hravé a nezvyčajné tvary.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―