Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Používatelia sociálnej siete TikTok si nikdy nenechajú ujsť žiadny trik týkajúci sa životného štýlu alebo wellness. Niet divu, že si zamilovali proffee, t. j. kávu doplnenú proteínom alebo kolagénom. Sľubujú si benefity v podobe vytúženého prílevu energie, ale aj regenerácie svalov či dokonca úbytku hmotnosti. Je však tento módny nápoj taký prospešný, ako vyzerá na obrazovkách telefónov?

    Do popredia lifestyle zákutí sociálnej siete TikTok sa prebojoval ďalší trendy nápoj. Takzvané proffee, teda káva „vylepšená“ o dávku proteínu alebo kolagénu, ovládlo kuchyňu nejedného influencera. Milovníci wellness trikov vyzdvihujú drink predovšetkým vďaka jeho predpokladaným výhodám, ako je napríklad prísun energie, ale aj rýchlejšia obnova svalov. Niektorí si od neho dokonca sľubujú úbytok hmotnosti.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by ICONIC Protein (@drinkiconic)

    Čím viac proteínu, tým lepšie. Proffee naskakuje na vlnu proteinmaxxing

    Takzvané proffee na TikTok dorazilo už v roku 2021. Od tej doby sa však nápoj prebojoval hlboko do podvedomia milovníkov wellness a vyšplhal až na rebríček súčasných lifestyle trendov. Jeho príprava je jednoduchá, stačí kávu zmiešať s obľúbeným proteínovým drinkom a doplniť o preferované mlieko alebo sirup. Kolagén potom môžete rozpustiť v horúcej káve. Zástancovia drinku sľubujú, že suplementy vo výsledku nepocítite.

    Zdroj: Aktin

    Väčšina fanúšikov nedá na proffee dopustiť predovšetkým vďaka jeho údajnej kombinácii blahodarných účinkov. Nielen, že do seba dostanú vytúžený kofeín, a teda viac energie, odškrtnúť si môžu aj notnú poriadnu proteínu. Ďalší z internetových trendov, takzvaný proteinmaxxing, totiž v súčasnosti žiada diétu bohatú na bielkoviny. Prípadný kolagén potom zase podporí vlasy, nechty a kĺby.

    Zdroj: Starbucks

    Nápoj vo väčšine prípadov nenesie riziká, napriek tomu nie je taký „zázračný“, ako sa zdá. Nedá sa napríklad pri dennom prísune proteínu spoliehať iba naň. Odborníci tiež varujú, že proteínové prášky sa nie vždy vyrovnajú bielkovinám, ktoré sa nachádzajú v potravinách, ako sú vajcia, mlieko alebo fazuľa. Spracované verzie proteínov môžu byť totiž často nekvalitné alebo obsahovať pridané cukry.

    Neberte trend proffi kávy príliš vážne. Nezabudnite hľadať proteín aj inde

    Ak si teda k vyváženým raňajkám zatúžite urobiť proffee, nemáte sa čoho obávať. Vyberajte však iba kvalitné suplementy, u ktorých poznáte ich pôvod. Berte taktiež nápoj ako istý bonus, nie základ vašej diéty. S trendy drinkom to nepreháňajte, taktiež nadbytok proteínu môže byť totiž nebezpečný, pretože zvyšuje riziko tvorby obličkových kameňov. Ako to teda u TikTok trendov býva, neberte ani tento príliš vážne.

    @courtney.hollidayy 33 g bielkovín do mojej popoludňajšej kávy ‍ #weightloss #proteincoffee #proffee #cse ♬ originálny zvuk – Courtney Holliday

    Zdroje: Healthline, Mashable, New York Post, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.sk/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    TikTok Highlights: Káva získala novú podobu, nesie názov proffee

    ― Reklama ―

    Používatelia sociálnej siete TikTok si nikdy nenechajú ujsť žiadny trik týkajúci sa životného štýlu alebo wellness. Niet divu, že si zamilovali proffee, t. j. kávu doplnenú proteínom alebo kolagénom. Sľubujú si benefity v podobe vytúženého prílevu energie, ale aj regenerácie svalov či dokonca úbytku hmotnosti. Je však tento módny nápoj taký prospešný, ako vyzerá na obrazovkách telefónov?

    Do popredia lifestyle zákutí sociálnej siete TikTok sa prebojoval ďalší trendy nápoj. Takzvané proffee, teda káva „vylepšená“ o dávku proteínu alebo kolagénu, ovládlo kuchyňu nejedného influencera. Milovníci wellness trikov vyzdvihujú drink predovšetkým vďaka jeho predpokladaným výhodám, ako je napríklad prísun energie, ale aj rýchlejšia obnova svalov. Niektorí si od neho dokonca sľubujú úbytok hmotnosti.

    Zobraziť príspevok na Instagrame

    A post shared by ICONIC Protein (@drinkiconic)

    Čím viac proteínu, tým lepšie. Proffee naskakuje na vlnu proteinmaxxing

    Takzvané proffee na TikTok dorazilo už v roku 2021. Od tej doby sa však nápoj prebojoval hlboko do podvedomia milovníkov wellness a vyšplhal až na rebríček súčasných lifestyle trendov. Jeho príprava je jednoduchá, stačí kávu zmiešať s obľúbeným proteínovým drinkom a doplniť o preferované mlieko alebo sirup. Kolagén potom môžete rozpustiť v horúcej káve. Zástancovia drinku sľubujú, že suplementy vo výsledku nepocítite.

    Zdroj: Aktin

    Väčšina fanúšikov nedá na proffee dopustiť predovšetkým vďaka jeho údajnej kombinácii blahodarných účinkov. Nielen, že do seba dostanú vytúžený kofeín, a teda viac energie, odškrtnúť si môžu aj notnú poriadnu proteínu. Ďalší z internetových trendov, takzvaný proteinmaxxing, totiž v súčasnosti žiada diétu bohatú na bielkoviny. Prípadný kolagén potom zase podporí vlasy, nechty a kĺby.

    Zdroj: Starbucks

    Nápoj vo väčšine prípadov nenesie riziká, napriek tomu nie je taký „zázračný“, ako sa zdá. Nedá sa napríklad pri dennom prísune proteínu spoliehať iba naň. Odborníci tiež varujú, že proteínové prášky sa nie vždy vyrovnajú bielkovinám, ktoré sa nachádzajú v potravinách, ako sú vajcia, mlieko alebo fazuľa. Spracované verzie proteínov môžu byť totiž často nekvalitné alebo obsahovať pridané cukry.

    Neberte trend proffi kávy príliš vážne. Nezabudnite hľadať proteín aj inde

    Ak si teda k vyváženým raňajkám zatúžite urobiť proffee, nemáte sa čoho obávať. Vyberajte však iba kvalitné suplementy, u ktorých poznáte ich pôvod. Berte taktiež nápoj ako istý bonus, nie základ vašej diéty. S trendy drinkom to nepreháňajte, taktiež nadbytok proteínu môže byť totiž nebezpečný, pretože zvyšuje riziko tvorby obličkových kameňov. Ako to teda u TikTok trendov býva, neberte ani tento príliš vážne.

    @courtney.hollidayy 33 g bielkovín do mojej popoludňajšej kávy ‍ #weightloss #proteincoffee #proffee #cse ♬ originálny zvuk – Courtney Holliday

    Zdroje: Healthline, Mashable, New York Post, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Po riad až do Dubaja? Martha Stewart pozýva do nových butikov

    Dubaj opäť potvrdzuje schopnosť priťahovať svetové ikony. Tentoraz víta ženu, ktorá premenila každodenný život na estetickú disciplínu. Martha Stewart otvorila svoje prvé samostatné obchody práve v tejto metropole. Ďaleko od amerických predmestí, kde jej značka vznikla. Do priestoru, kde sa luxus chápe ako životná taktika, prináša svet poctivo navrhnutého domova.

    Dámske hodinky pod stromček? Darujte moment, ktorý trvá celý rok

    V decembri sa svet spomalí presne vo chvíli, keď žena rozviaže vianočnú stužku. Vo vnútri darčeka sa objaví predmet, ktorý na nič nečaká. Jemné kovové články skĺznu do dlane a studený povrch puzdra kontrastuje s všadeprítomným teplom. Dámske hodinky v tom okamihu získajú vlastný život. Zacvaknú sa na zápästie a prenesú pozornosť k detailu, ktorý určuje rytmus dní aj večerov. Nie ako symbol, ale skôr ako presný tón zjednocujúci krehký sviatočný okamih.

    Móda v kocke: Skims vyráža do hôr s The North Face a Miu Miu je značkou roka

    Spoločnosť Skims vracia na scénu svoju úspešnú spoluprácu s The North Face. Novú kolekciu predstavil aj Ralph Lauren, tentoraz ju však venoval americkým olympijským športovcom. Spoločnosť Nike predstavila model Air Force 1 Bouclé, odkazujúci na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslávi Vianoce s luxusným koktailovým setom a Miu Miu je podľa platformy Lyst značkou roka.

    Shay Mitchell uvádza detskú kozmetiku Rini. Je rozkošná, alebo nebezpečná?

    Herečka Shay Mitchell uviedla na trh kozmetickú líniu Rini, ktorá okamžite vzbudila zmiešané reakcie. Produkty sú totiž určené výhradne pre deti od 3 do 12 rokov. Línia preto rozdelila internet. Je naozaj nutné, aby sa deti od tak raného veku starali o svoju pleť, alebo ide len o ďalší marketingový ťah? Rini sa stáva jedným z najdiskutovanejších debutov tohto roka.

    A$AP Rocky a Puma menia svet sneakers. Speedcat Racing pozývajú na divokú jazdu

    A$AP Rocky je späť na módnej scéne. Tentokrát opäť spojil sily so športovou značkou Puma. Spoločne vytvorili sneakers s názvom napovedajúcim mnohé, teda Speedcat Racing. A$AP Rocky prichádza do sveta topánok so sexy divokým detailom. Teniska nádherne prepája motoristickú estetiku a osobný streetwearový štýl samotného legendárneho rapera.

    Generácia Z prepadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z bežných self-care pomocníkov sa v očiach generácie Z stáva špeciálny zberateľský predmet. Či už vďaka rozdielnym značkám, nespočetnému množstvu vôní meniacich sa s každou sezónou, alebo limitovaným edíciám, klasický peeling priťahuje v kúpeľni čím ďalej väčšiu pozornosť. Stal sa z neho drobný záblesk sveta luxusu, ktorý ponúka okamžité uspokojenie a komerciou podporený pocit sebalásky.

    Módny rok kulminuje. Koniec roka spečatilo odovzdávanie Fashion Awards

    Prvý decembrový pondelok bol predzvesťou rýchlo sa blížiaceho konca tohto roka. Začal sa slávnostným odovzdávaním módnych cien, ktoré tradične organizuje nadácia British Fashion Council. Svet módy náležite ocenil najväčšie ikony, ktoré definujú rok 2025, vrátane návrhárov ako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner a modelky Anok Yai.

    Dreaming Eli učí zvodnej sebaláske. Módny nováčik dobýva Londýn

    Dreaming Eli patrí k najvýraznejším novým hlasom londýnskej módnej scény. Značka dobyla London Fashion Week svojou kolekciou, ktorú pripravila pre jar 2026. Jej tvorba prepája jemnosť s drsnosťou, zraniteľnosť so silou a experiment s romantikou. Svojou jedinečnosťou si zaistila pozornosť módnych kritikov a stabilné miesto na svetoznámom týždni módy.

    Chanel oblieka rappera. Novým ambasádorom značky je A$AP Rocky

    Herečku Margaret Qualley a rappera A$AP Rockyho čaká hviezdna svadba. Aspoň v alternatívnom vesmíre Chanel. Módny dom odhalil krátke video z dielne režiséra Michela Gondryho, v ktorom slávneho hudobníka predstavuje ako svojho najnovšieho ambasádora. Zároveň sa jedná o teaser k chystanej show s názvom Métiers d’Art, ktorú v utorok 2. decembra privíta New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Obaja velikáni formujú budúcnosť luxusu

    LVMH aj Kering vstupujú do novej etapy rastu. Skupiny formujúce tvár globálneho luxusu posúvajú portfóliá smerom k budúcnosti. LVMH spolieha na čerstvé talenty a remeselnú zručnosť. Kering buduje investičnú jednotku, ktorá mapuje značky, technológie aj subkultúrne smery. Obaja giganti sledujú premenu zákazníka a reagujú s víziou presahujúcou hranice tradičného luxusu.

    Šaty už nestačia. Elie Saab pretvára sny na luxusné rezidencie z betónu a zlata

    Značka Elie Saab rozširuje svoj vycibrený estetický svet. Predstavila projekt Stellar by Elie Saab, prvý značkový rezidenčný komplex na ostrove Yas v Abú Dhabí. Týmto krokom nadväzuje na svoju globálnu expanziu do segmentu luxusných nehnuteľností. Stopy jej značky možno nájsť po celom svete, od Karibiku cez Maldivy až po švajčiarske Alpy, rovnako ako na nedávno uvedenej debutovej jachte Elie Saab.

    Príbeh túžby a vzdoru. Vivienne Westwood oživuje mangu NANA

    Milovníci anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala jesenné prekvapenie plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvorila kolekciu, ktorá sa inšpirovala slávnymi japonskými manga komiksami. Spolupráca, ktorá prepája melanchóliu tokijských nocí s neskrotným britským duchom, oživuje šperky, látky aj siluety, ktoré v mange rozprávajú o slobode, túžbe a vzdore.

    Maison Margiela prepisuje anonymnú DNA. Prispôsobuje sa ére virálov

    Hovorí sa, že starého psa novým kúskom nenaučíš. V móde, kde rýchlo sa meniaca dynamika môže zaskočiť aj najsilnejších hráčov, to však neplatí. Pravidlám hry sa musel podriadiť aj Maison Margiela. Zakladateľ značky vybudoval biznis model na myšlienke brandu bez mena. Kreatívny riaditeľ Glenn Martens ho ale pomaly pretvára. Uvádza ho do súčasnosti, kde víťazí relevancia a pozornosť.

    Čiapky, ktoré prelomia zimné prekliatie. Tú správnu už nedáte dole.

    Zimné obdobie opäť otvára otázku, prečo sa pletené čiapky často zdajú byť únavnejšie ako samotné mrazivé počasie. Mnohé tváre pod nimi strácajú svoje proporcie, líniu čeľuste a sebavedomý výraz. Móda však ponúka alternatívy, ktoré pracujú s architektúrou hlavy oveľa inteligentnejšie a dodávajú outfitu novú vertikálu. Štruktúra, história, elegancia a dramatický tvar dokážu premeniť obyčajné vrstvenie na skutočný styling. Niet divu, že módne domy vsádzajú na klobúky rámujúce tvár ako na šperk, nie ako na zimnú nevyhnutnosť.

    Uverili sme marketingovým klamstvám? The Ordinary búra mýty skincare sveta

    Značka The Ordinary povedala stop. Stop marketingovým beauty tipom, ktoré neprinášajú žiadne viditeľné zmeny. Stop klamaniu. Svojou novou kampaňou s názvom The Periodic Fable chce zbúrať mýty, ktoré svet skincare rutín vystaval na pestrých termínoch. Reklamou urobila spoločnosť čiaru za lákavými frázami a marketingom, ktoré zarábajú peniaze, ale neprinášajú ovocie.

    Premeňte zimné dni na radosť. Rozžiarte ich luxusnými adventnými kalendármi

    Premeňte svoje Vianoce na čarovné chvíle a vráťte sa do dní, keď ste boli deťmi. Čakanie na Štedrý deň môže byť dlhé, ale s luxusnym adventným kalendárom si ho rozhodne skrátite. Predčasným darčekom sviatky ešte nikto nikdy nepokazil. Ste milovníci vôní, starostlivosti o seba alebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z ponuky slávnych značiek určite vyrazia dych.

    ― Reklama ―